Jump to content
Cyreon

8-ма генерация Акорд

Recommended Posts

Имам на предвид,че в книжката(ръководството) пише така първа смяна на 120000км.отбелязано с черна точка.

След това нищо.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако следвам интервала му е дошло баш времето отново.

Иначе гледах из youtube клипове в повечето използваха по 2 шишета от оригиналното. Малко по малко от 2 литра. Поне това забелязах аз.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 10 часа, MotoMK5 написа:

Ако следвам интервала му е дошло баш времето отново.

Иначе гледах из youtube клипове в повечето използваха по 2 шишета от оригиналното. Малко по малко от 2 литра. Поне това забелязах аз.

Здравейте, наскоро сменях съединител и смених маслото на кутията за 2.4 става въпрос. Взе 1,8-9л. Може да видите разликата, ново-старо. Поздрави 

received_714425119107447.jpeg

received_2639382239643556.jpeg

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията. Като направя процедурата ще пиша какво,как и колко е струвало.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам положението е подобно като на 7ма ген. В тази връзка, ако на някой му се наложи да сменя кутия, тогава е необходимо към 2.2л. Или трябва да си вземе 3 бутилки или сервиза ако има за доливане от същото оем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички, както се вижда от ника не карам Хонда, но мой познат кара и наскоро имах възможност да я покарам, колата е Акорд 8 ген. 150 кс бензин. След това в мен се затвърдиха 2 неща. Първото е това за, което доста пъти го майтапя, че тези 150 кс се усещат най-вече в данъчното и при застрахователя, но това не е от съществено за мен значение, по-важното е второто, че колата ми хареса и то много. Харесаха ми возията, многото екстри, които предлага, някои от които като накланящото се огледало при включване на задна е просто супер (мразя да застържа джантата). От тогава проявявам интерес към този модел Акорд (8 ген, 150 кс, бензин) прочетох вече немалко неща, но така и не разбрах нищо конкретно за обслужването като например, че на 150000, на 200000 км и т.н. трябва да се обслужат/сменят/регулират определени неща по колата, изключая консумативите. Другият ми въпрос може да ви стори наивен, но има ли човек във форума, който внася редовно и качествено обслужвани автомобили, а не такива с превъртяни километражи убити от каране или пък търговец в чужбина или  у нас, от който вече са купили няколко души от форума и предлага добри коли, как става купуването и доставката от Швейцария или Германия? Според вашия опит ценовият клас 15-16000 лв предлага страхотни, добри, приемливи коли или някакви на принципа "за тези пари ти да не искаш самолет ...". Стана дълго и ще спра до тук, но в зависимост от вашите отговори ще имам още въпроси или ще се откажа от по-нататъшно търсене. Благодаря на всички, които ще се включат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,ми тя темата където си я "захапал" си е супер и има почти всичко за което питаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, аз също доста време разглеждам обяви за Хонда, но все още не съм взел! Предлаганите на нашия пазар са предимно от Швейцария доста добри екземпляри има "Видимо", но слагат мито което не е малко докато от Европа няма! Харесва ми 2.4  201 к.с. TYPE S модела, но както казва колегата това се усеща в данъчното и при застрахователя, така че по-удачният избор е 2.0 156 к.с.! Ценовият диапазон е 15 - 16 000, че и отгоре, има  една която се предлага за 13 500 внос от Испания! Поздрави на всички 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си го разбрал правилно за данъчното и застрахователя, иначе щеше да си търсиш 2.4, 45 коня разлика не са малко и определено ще ги усетиш. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не си го разбрал правилно за данъчното и застрахователя, иначе щеше да си търсиш 2.4, 45 коня разлика не са малко и определено ще ги усетиш...  "При изпреварване е тегаво и изобщо не можеш да усетиш 200-те коня под капака"  Хондите са с деликатен педал на газта - до половината му ход е прилично, а натиснеш ли повече (смятайки че ще получиш още) - следва разочарование... Повтарям фен съм на 2.4 двигателя модел TYPE S ръчна скоростна кутия! 

Редактирано от Nicholson

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте отново, благодаря на Митко Йотов за отговора потърсих още, но така и не намерих нищо конкретно за сервизните интервали препоръчани от производителя и за типа дейности свързани с тях, защото ако знам че на 200 000 (използвам този километраж просто за да дам пример) предстои подмяната на определени елементи по окачване и двигател ще знам на какво още да обърна внимание при  покупка, а при по-нататъшното обслужване. Опитът ми с българските автотърговци показва, че при тях "качваш се и караш" означава, че не е поддържана от известно време, но според тях ще изкара и още. Колкото  до въпроса ми за ценовия клас убеден съм, че всеки има мнение по въпроса, най-малко на база собствената покупка, защото поне за мен коли с определени състояния и качество вървят в определени ценови сегменти и глупостите от рода, че колата е страхотна, но все пак я продават толкова евтино просто от човеколюбие са си наистина просто глупости. Защото както по света така и у нас (особено у нас) автотърговците се стремят да изстискат всяка стотинка от наличните им коли и да дадат кола, от която могат да вземат 18000 за 15000 съвсем не им е в репертоара. Ако все пак някой желае да сподели някакъв конкретен опит с Акорд 8 ген., 150кс, бензин , ръчни скорости на личен или пък тук ще се радвам да науча още нещо. Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,

Аз карам такава вече около 17000 км за година и малко. Колата ме устройва напълно за семеен автомобил. Харесва ми, че има достатъчен въртящ момент още от 1400-1500 оборота и я карам почти като дизел. За да започне да придърпва и да има нужда да смениш на по-долна предавка, трябва да паднат оборотите под 1200-1300. Не я някаква супер бегачка и не рита в гърба като дизелите, но е приятна за шофирана. Правя сравнение основно с предишната ми кола - Фиат Мареа, 1.8 бензин, 113 коня, с 200 кг по-лека от Хондата.

Изключително рядко ми се налага да мина 4000 оборота и може би поради тази причина маслото почти не ми мърда. В момента съм на 7000 от смяната и не се е отделило от горната граница все още. Двигателя е тих и не се чува в купето по време на движение, а аз на 90% я карам магистрално. Но за сметка на това шумът от гумите е доста по-осезаем.

За разхода - както казах на 90% е по магистрала - 120-130, разход 6.8 без климатик, 7 с климатик. Зимата около 7.2 (без климатик :) ). Винаги пълня до горе.

Борд компютърът показва около 0.1, 0.2 по-малко от реалното, като го сметна. Мисля, че е доста точно.

На 140 км/ч е около 3650 оборота на 6-та.

Другите ми наблюдения са като за всички Хонди и не са свързани с 2.0 двигателя и ръчните скорости и няма смисъл да повтарям изписаното във форума по тази тема.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговора, мисля че стила ми на шофиране доста съвпада с твоя. Аз също харесвам двигателят да не се натрапва акустично и след като очевидно и тази си кола ще купя с разум, а не със сърце както бях решил за мен не е проблем, че няма да рита в гърба. Най-вероятно ще газифицирам и ще вижда магистрала далеч по-рядко от твоята, но и затова търся такава , а и личните ми предпочитания са за седан, който е малко по-лек от комбито. Продължавам да търся инфо за препоръчаните от производителя сервизни интервали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, радвам се, че си доволен от колата си, карай си я със здраве и дълго да те радва, но смятам, че мнението ти е силно заблуждаващо, този двигател и въртящ момент при 1500 оборота въобще не може да се говори, изглежда просто не си карал дизел, за да имаш представа какво е въртящ момент в ниските, че дори и да го сравняваш с дизел, вереятно на тези обороти имаш към 110 нютона, които за тази кола са нищо.

ДА уточна, не съм карал 2-ката, но съм карал 1.8 сивик, но може да се направи пряко сравнение заради по-малките размери и тегло, ами при 1500 въобще не може да се говори за въртящ момент, освен ако не си на 2-ра. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1500 оборота дизела сигурно има по-малко въртящ момент от бензина, та що да не върви на тия обороти бензинката.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, стига пък ти, смятам, че сме сериозен форум! Аз дизела си го карам в задръстването само със съединителя без да пипам газта. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не четете какво съм написал - специално внимавах да не кажа "върви като дизел", първо понеже не е вярно, второ - всички фенове на дизела ще скочат.

Написах - КАРАМ я като дизел. Което ще рече, че ако няма голям трафик в София или си на междуградски път или където си представиш, няма проблем да върви на тези обороти и даже да набере постепенно от тях. Фиата под 1800 оборота беше абсолютен мъртвец.

Като я взех лапмичката дето са боднали японците да те подсеща да превключиш на по-горна предавка ми светкаше още щом стигна 1400 по относително равно и аз си мислех, че тея са някакви идиоти. Но после установих, че ако не очакваш да изпревариш резко в следващия момент, колата си върви много прилично и предполагам това сваля разхода.

Редактирано от MilenG
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я я пробвай на нанагорно от тези обороти на 4-та, за 5-а да не говорим, това ще ти покаже има ли нютони тази кола. 

Просто така са си измислени, да са икономични и умрели в ниските и да вървят и харчат във високите, на двете крайности са. 

И не съм фен на дизела, просто сравнението е нелепо, особено с втек атмосферен двигател.  

Иначе ти можеш да си караш и 1.1 атмосферка като дизел и да си ускоряваш до утре, но това въобще не е смисъла, който се влага. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никога не съм твърдял противното :)

Казвам спокойно, по-равно, в сравнение със старата ми кола.

Малко заприличва на - аз казвам, че е бяло, а ти - не си прав колега, не е черно ;) 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам кой как си кара колата,но ако има двама колеги с 8-ма генерация, един 2.0 бензин и 2.2 дизел и направят следния експеримент:

- тръгват и сменят предавките на 2000 оборота.

Дет са вика да направят една дръпка. После да споделят резултата.

Редактирано от jijane
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 5 минути, MilenG написа:

Никога не съм твърдял противното :)

Казвам спокойно, по-равно, в сравнение със старата ми кола.

Малко заприличва на - аз казвам, че е бяло, а ти - не си прав колега, не е черно ;) 

Аз по-друг начин те разбрах и ако някой, който е карал до сега дизел те прочете и си купи 2.0, без да я е карал, защото не винаги може да тестваш, ще остане много разочарован. Нали го гледам баща ми как си кара дизела, сменя между 1500 и 2000, независимо дали е върло или не, което с този двигател и тази кола ще е бетонна стена. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, jijane написа:

Не знам кой как си кара колата,но ако има двама колеги с 8-ма генерация, един 2.0 бензин и 2.2 дизел и направят следния експеримент:

- тръгват и сменят предавките на 2000 оборота.

Дет са вика да направят една дръпка. После да споделят резултата.

Аз се включвам с дизела.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да направиш едно клипче как ускорява от 1500 на 3-4-5 и 6 на равно. 

Пък ако намериш някой колега с 2.0 може да направите един ластик от 1500 на 4-та при еднакви условия. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 15 часа, DAN_DAN написа:

Аз се включвам с дизела.

 

Aз се включвам с 2.0 бензин. Правим сравнението по описания от колегата начин, документираме всичко с аудио и видео и го постваме след това тук. И следват 100 страници коментари: "Ама така дизел не се кара!" или "Тоз пък с бензина как неправилно сменя предавки." :) Цирк!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкушавам се да спомена с какво масло карам и темата да отиде 100 страници :)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 1 час, Cyreon написа:

 

Aз се включвам с 2.0 бензин. Правим сравнението по описания от колегата начин, документираме всичко с аудио и видео и го постваме след това тук. И следват 100 страници коментари: "Ама така дизел не се кара!" или "Тоз пък с бензина как неправилно сменя предавки." :) Цирк!

В случая сухите данни казват всичко и не виждам на практика как нещата биха изглеждали различно.

2.2 дизел 350 нютона при 2000об.

2.0 бензин 202 нютона при 4100об. 

Всеки сам може да си прецени колко нютона ще има 2.0 при 2000об. 

А колата е 1400кг. сухо тегло, като се качат 4 човека средно по 70кг + багажа и ходи я карай като дизел, на всяко едно изкачване ще хвърляш ви-текове. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека колегите да направят "дръпката", пък после време и място за коментари бол.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@vejliv     Човече ти просто не искаш да четеш.

Напиши какво те интересува по точно,като например : 1-това ,2-Онова, 3- пак това  и те така до ..... .  и колегите ще помогнат,включително и аз с каквото мога.

И гледам,че мислиш този път да се осланяш на разума си и гледаш бензина.Добра идея,остави го да те води.

 

image.png.548e424f798cfe1406169904bf7aa88a.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на Всички.

Пиша може би за Последно във Форума понеже ми Откраднаха любимата Хонда.

Преди да я открадната сменихме Маслото на скоростната кутия.

Взех 3 бутилки от Американското което не е точно 1 литър.

Майстора е сипал две бутилки и  много малко от 3-тата.

Смяната е направена в Миямото(Варна).

Регулира и клапаните+ гарнитура.

Смяната пак е направена в Миямото(Варна)

Оправиха ми и климатика в сервиз  Impas 56 в квартал Чайка Варна.

Доволен съм от работата на Майсторите макар,че не успях да я покарам и 6 дена след ремонтите.

Сложих и Нови гуми.

Това е от мене за сега 

Други теми ти не съм Правил.

Надявам се да съм полезен.

Пазете си Колите!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря на г-н Митко Йотов за предоставената информация, с една снимка, която е отнело секунди да качиш ми спести маса време пред компа иначе просто копаех кладенец за чаша вода, а колкото до четенето, обичам да чета, но откакто ми се налага да ровя все за нещо из нет-а почти не ми остава време. Благода отново за инфото.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  @vejliv    Много жалко.

Колега,ти ли качи снимката на акорда с чуждият номер и е обяви за открадната във Варна? Синьо-сивият металик.По ауспуха се ориентирах,че е с двойка мотора.

Можеш да пишеш тук за откраднати хонди:  

 

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за Другата тема ще постна и там Колата.

Да аз бях, успяха да я вземат за Жалост не успях да и се нарадвам.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Извинявам се че спамя темата :)

Смятам да сменям автомобила и съм се насочил към акорд 8-ма генерация, реших да попитам Вас имащите опит и наблюдение за мнение.

Интересуваме дали някой е ходил да гледа колата и дали продавачът е коректен :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11595015411846498&slink=gt2qcl

за тази обява става въпрос.

Благодаря Ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продавача е читав, внася само хонди ... има няколко доволни члнове от форума закупили колите си от него. До сега не съм чел някой да се е оплакал че е бил подведен по някакъв начин. Обади му се за оглед ... почти съм сигурен че ще ти хареса

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,
+1 глас за горната обява, колегата от Пловдив е голям пич, мисля че внася само CR-V и Accord, моята 8-ца си я купих точно от него миналата година.

Имам изминати едва 20к км, но засега само карам и тук там консумативи сменям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 31.08.2020 г. at 8:29, Nas77 написа:

Здравейте,

Извинявам се че спамя темата :)

Смятам да сменям автомобила и съм се насочил към акорд 8-ма генерация, реших да попитам Вас имащите опит и наблюдение за мнение.

Интересуваме дали някой е ходил да гледа колата и дали продавачът е коректен :)

https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11595015411846498&slink=gt2qcl

за тази обява става въпрос.

Благодаря Ви предварително :)

 

Всеки ден минавам от мястото където ги паркира, има поне още 5,6 хонди и всичките са много добре

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет! Следователно правилно съм се насочил става дума за тази Хонда продавачът е същия нали, моля ако някой я е гледал да сподели! Почти съм се навил да я взема... Благодаря!  https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11582198503851977&slink=gyhojq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички отново.

След не много дълго мислене пак си купих Хонда акорд  2.0I VTEC 156  коня tourer. Сега колата е с повече екстри и блаблабла........!

Колата е на 80 Хил. Километра и питам вас какво двигателно масло да и сложа понеже малко зациклих.В темата за масла пише 0w-20 или 5w-20.

Гледам някой слагат и 0w-30 или 5w-30.

Питам тука понеже на Предната и слагах 5w-30 но тя беше на 230000 км.преди да се разделя с нея.

Маслото ще е Ravenöl така съм решиш.(Аз се спрях на 5w-20 но не няма дали ще направя правилен избор за тези километри който са ми на  Тахото.)

Ако коментара е за друга тема да го преместят модераторите.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...