Jump to content
Drone

Купих си Харви :D

Recommended Posts

На дроселовата клапа е и минават 2 маркуча с вода през него. Как да го сваля, като водата е 100 градуса ?  

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като го свалях и чистих и през ум не ми е минавало да го свалям когато е 100 градуса водата... 😉

Сега оборотите спят поне.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами да и майстора ще го свали. Просто колата беше карана в жегата преди това и нямаше как веднага да се свали цялата клапа. По-нататък ще го изчистя. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Имам един ,предполагам, банален проблем и за това реших да пиша тук, вместо да създавам нова тема.

Доста често когато вкарам ключа в стартера не мога да го завъртя и да дам на контакт и съответно да запаля. Прилагането на повече сила не помага.

За това вместо да напъвам вкарвам ключа, пробвам леко да завъртя, ако не стане - вадя го, пак го вкарам, пробвам и така докато не успея да дам на контакт.

На какво може да се дължи този проблем и лесен ли е за отстраняване, понеже взе да зачестява?

Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първата част от контактния ключ е чиста механика като всяка брава ,с могократното използване се зацапваи пълни с буклуци и идва време когато тя не сработва.

Иска почистване и работа ще ти свърши ключар.

Поне при моята генерация като вкъраш ключа трябва да натиснеш навътре леко за да ти разреши следваща позиция.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Врътни си кормилото малко ;) 

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 22 часа, monkos написа:

Здравейте колеги,

Имам един ,предполагам, банален проблем и за това реших да пиша тук, вместо да създавам нова тема.

Доста често когато вкарам ключа в стартера не мога да го завъртя и да дам на контакт и съответно да запаля. Прилагането на повече сила не помага.

За това вместо да напъвам вкарвам ключа, пробвам леко да завъртя, ако не стане - вадя го, пак го вкарам, пробвам и така докато не успея да дам на контакт.

На какво може да се дължи този проблем и лесен ли е за отстраняване, понеже взе да зачестява?

Благодаря предварително!

веднага ти казвам ...проблем имаш  самия ключ.ако имаш друг пробвай да ли има такъв проблем,естествено,че няма да запалиш защото чипчето е в другия ключ ...при мен са два ключа в единия е чипа за палене другия резерва само за отключване  на вратите но става и за въртене на контакния ключ ...със тоз резервния си давах контак без проблем като другия ...решение отиваш на ключар от добрия  се вади ключ,в оригиналния ти е чипчето и ключара ще го извади внимателно и се слага на новия ключ .. при мен беше така,със течение на времето се износва самия ключ,интересно,че на гледане не се вижда ...ако имаш резервен пробвай става ли вадиш нов ключ и местиш чипчето от ключа ...надявам се да съм помогнал

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да пишеш monkos да ли е като при мен със износване на ключа ...по някога малките неща отварят врати :)))

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, emulsia said:

да пишеш monkos да ли е като при мен със износване на ключа ...по някога малките неща отварят врати :)))

Ще пиша, петък съм се разбрал с ключар за почистване, а междувременно ще пробвам и с втория ключ(ако го намеря къде е :D )

Интересно ми е ако проблемът е в износването - тогава какво правим? Нали ключа се изработва от вече износения?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги, и аз като вас си купих Харви 2002 4х4 автомат. Така де,за жената е,аз само ще го поддържам ,почиствам и зареждам. Докарах машинката от Кюстендил до Пловдив без никакви дертове само смених маслото,маслен,горивен,въздушен и кабинни филтри,както ме посъветва Маркони по телефона. Учуди ме разхода на колата,заредих до горе и изминах 269 км.до вкъщи и пак заредих до горе само 20 литра бензин 95. Нормално съм карал,първо страхливо 110 до София и после 120/130 до Пловдив. Нямам представа това дали е нормален разход.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам нужда от помощ,защото патронът на шофьорската врата го няма. Къде мога да си поръчам? То се знае,че после трябва авто ключар да посетя,че жена ми си мисли” ще ми откраднат колата” Благодаря за съветите ви предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От някоя морга взимаш патрон и всеки добър ключар може да ти го пренареди по твоят ключ. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги,

 

от скоро съм в търсене на Хонда ХРВ , 4 врати след 2000 год.

Придобих представа за автомобила от изчетеното до тук  и се надявам скоро да се сдобия с  такава машина.

Може ли да ми помогнете , като хвърлите един поглед на обявите по-долу?

Отворен съм за предложения на колеги , които са решили да продават своите машини от района на София и Дупница.

https://www.auto.bg/obiava/83392498/honda-hr-v-1-6i-otlichna?page=1&searchres=a1atxa31

https://www.auto.bg/obiava/71727484/honda-hr-v-1-6-v-tec-gaz?page=1&searchres=a1atxa31

https://www.cars.bg/offer/5e047d8460ec48616c6594e2

https://www.cars.bg/offer/5da41bfe89db6c29a940ac74

https://www.cars.bg/offer/5df3bfa31e8b3e1485216682

 

Благодаря ви предварително!

 

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Трябва да отидеш на място, от обявата нищо няма да се разбере. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо  с газ и от Италия  тези две комбинации  ги отбягвай. 

От Италия трудно кола да е по държана, сигурно има.

Така като гледам от Швейцария  най  хваща окото, 

гледай от там коли  ,като  особено  гледаш  за ръжда,намират се такива. 

Кола на газ отвън означава да е спукана от каране, гледай и за кардан защото има които са без 4х4.

Разгледай поне 10 коли на живо  за да придобиеш представа. 

Определено гледай за ръжда защото има  ли я   тръгва по целия  автомобил  .

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, ама швейцарката е с правени задни калници. Тоя модел при влага гние по задните вежди. Лошо няма, но не са уцелили боята.

Италианката (за същите 5999лв) поне е девствена там, а вероятно и отдолу ще е по-добре.

На другата италианка газта и е слагана тук.

Двете по-евтини пък са преди фейса (ако питащия няма претенции де).

Най-добре наистина на място да се видят - пробват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги!

Днес обиколих доста обяви и придобих представа!

Утре ще една от двете по-долу, все още се навивам, колко пари да отделя, но везните клонят към по-новата! :)

https://m.auto.bg/obiava/48171631/honda-hr-v-1-6-16v

https://m.cars.bg/offer/5df3bfa31e8b3e1485216682

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-новата е с добри зимни гуми, цялостно пребоядисана и то много качествено , километрите са и реалани и е v tec.к крайна цена 6200лв

По-старата е буквално без гуми , шофьорската седалка е протрита и смачкана , ако мога така да се изразя, реалани километри с много леки забележки по боята.105 к.с , крайна цена 4000 лв.

И по двете няма ръжда отдолу.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

     Като гледаш за ръжди  -доста гният по праговете -от средата назад. Над прагът има пластмасова декоративна лайсна . Ако можеш погледни между лайсна  под колата и прага. 

   Преди време колега от Бургас  продаваше неговата. От публикациите в форума мисля че си заслужава колата. Колегата беше сменил доста неща. 

    Не мога да открия обявата, но винаги на лично може да се попита.

 Мисля че в форума е  M&M

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
19 hours ago, Belov_90 said:

По-новата е с добри зимни гуми, цялостно пребоядисана и то много качествено , километрите са и реалани и е v tec.к крайна цена 6200лв

По-старата е буквално без гуми , шофьорската седалка е протрита и смачкана , ако мога така да се изразя, реалани километри с много леки забележки по боята.105 к.с , крайна цена 4000 лв.

И по двете няма ръжда отдолу.

Ако визираш това за добра зимна гума,не е така, това е гума за боклукаGUMA.thumb.png.b3df5a19fb3bd269501a1f7d341932b8.png

 

дугата от снимката става.

Защо е пребоядисвана,всичко се купува но, по-големите пари са ако двигателят е за ремонт там се съсредоточи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет , колеги,

Вече съм с желаната джипка.

Всичко работи по нея с изключение на прозореца при шофьора.

 

Благодаря ви за съветите!

IMG_20200112_141349.jpg

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е чесита,и много безавариини км.

Ако всичките други прозорци работят,евентуално машинката на тази врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря.

Някой да е свалял стопове, че освен два болта нищо друго не намирам , а се държи все още

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма и да намериш повече от два болта. Има и няколко щипки, но те се преодоляват след внимателно и силно издърпване назад  ..... след като си свалил двата болта, разбира се. Безаварийно !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, успях да го сваля!

Колата има ли odo meter  или показва само общите километри?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, Belov_90 написа:

Привет , колеги,

Вече съм с желаната джипка.

Всичко работи по нея с изключение на прозореца при шофьора.

 

Благодаря ви за съветите!

IMG_20200112_141349.jpg

      Честита да ти е!  Много и безаварийни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателното масло трябва да бъда API SJ , SH ,SG , според ауто дата 10w/30  за умерен климат.

Имам идея да взема мотул 10w30 , излиза , че е полусинтетика, ок ли е според вас?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твоето масло е 5w40 А3В4 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 18 минути, Belov_90 написа:

Двигателното масло трябва да бъда API SJ , SH ,SG , според ауто дата 10w/30  за умерен климат.

Имам идея да взема мотул 10w30 , излиза , че е полусинтетика, ок ли е според вас?

Виждам,че си от Дупница. Твоя човек е Иван Фена Иванов. Тук във форума му има телефона и той е от Дупница. Чуйте се и се разберете да ти направи един оглед на колата и ще ти каже и за масло и за части и всичко,което те интересува. Голям пич е!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
25 minutes ago, Belov_90 said:

Двигателното масло трябва да бъда API SJ , SH ,SG , според ауто дата 10w/30  за умерен климат.

Имам идея да взема мотул 10w30 , излиза , че е полусинтетика, ок ли е според вас?

Не гледай повече тази програма API SJ , SH ,SG тези масла ги няма вече остарели са.

По API ти трябват SM SN

Има нова поръчка вземи си хубаво масло  ,колегата ти е казал какво.Вземи си и хидравлично и масло за скоростната кутия,ако планираш да ги сменяш,смятам вече знаеш че трябва да са с марка Хонда.

 

Ето ти таблица която е тук в форума с спецификации и какви филтри да сложиш.

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=1520050194

Да закарай колата на Фена градски сте,ще получи най-доброто обслужване от майстор на Хонди,де да имах и аз късмет да е от моя град.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да сложиш масло да го промиеш този двигател,по къс преход примерно 3 хил км,мисля че Фена има какво да ти предложи.

Аз използвам това защото е на супер цена

https://www.ato24.de/en/car-5w-40_5w-30-ato24.html

На приятел взех от него който до сега беше слагал само 10на 40 и му гореше двигателя  2-3л масло,с това е намалил на половина разхода.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
17 hours ago, Belov_90 said:

Колата има ли odo meter  или показва само общите километри?

Колата има дневен и общ километраж, но когато джамбазите свалят километража, за да го върнат, затискат лостчето за смяна с пластмасата.

Просто я изкарай и я постави както трябва.

 

IMG_20200113_110044.jpg

 

Пластмасата около километража се маха като свалиш волана в най-долна позиция и дръпнеш пластмасата към теб, като внимаваш за щипките, на които се държи да не паднат където не трябва :)

Редактирано от monkos
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо се маха горната пластмаса на волана, така имаш повече място да бръкнеш и да дръпнеш. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.08.2019 г. at 15:06, Drone написа:

На дроселовата клапа е и минават 2 маркуча с вода през него. Как да го сваля, като водата е 100 градуса ?  

 

Здрасти дроне ...ще можеш ли да удариш една снимка къде точно се намира този клапан да мога да го почисти ...дросела е почистен но нещо почнаха и на мен да шарят оборотите като загрее..малко повече инфо капсолован ли е къде е захванат въпросния клапан за оборотите,да опитам и аз със почистване ..ако някъде в форума има снимков материал да придобия представа как изглежда и със какво да бъде почистен ..1.6 105 магарета 2000г.

Редактирано от emulsia

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може това да ти помогне

Дросела  свали накисна го в обезмаслител и го изми, така ли го почисти. 

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите не шарят, просто са ниски и лятото не като включи климатика и целия вгиател почва да се тресе. 

Скоро трябва да направя реглаж на клапани и да сменя маслото. Февруари ще е. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 5 часа, Drone написа:

Моите не шарят, просто са ниски и лятото не като включи климатика и целия вгиател почва да се тресе. 

Скоро трябва да направя реглаж на клапани и да сменя маслото. Февруари ще е. 

Не се изразих правилно ..като загрее много мотора бият на нула ..аха да угасне ...реглаж на клапани преди 3 000 км и масла филтри всичко

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, emulsia написа:

Не се изразих правилно ..като загрее много мотора бият на нула ..аха да угасне ...реглаж на клапани преди 3 000 км и масла филтри всичко

Аз моя го чистих и нищо не стана .Поръчах си от алито и направо учудващо заспа сега оборотите не мърдат някаде около 50 лева ми излезе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...