Jump to content
Guest dragorip

Сгоних се най-накрая

Recommended Posts

Снощи друго ми казаха. :lol: ДОколкото разбрах е с интеграле мотор :)

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо когато някой Италианец е изтрещян се появява колегата(Roman) и започват уточнявания :)Нали няма пак да се изпокарате

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой бе Кире ? :) тряяше да останеш снощи да полафим,ама много бързаше......че сега тъпо с обясненията по тия форуми,искаше ми се да се повозя на Хондата и...... вместо да гадаеш щях да ти отворя и моя капак ;)

Редактирано от Tino
Цитати !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Румен ми каза за интеграле мотора;) ( а момчетата около теб или по скоро онова с голфа че е на 1.2-3 нещо такова). :rolleyes:

Редактирано от K1r1L

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо когато някой Италианец е изтрещян се появява колегата(Roman) и започват уточнявания :)Нали няма пак да се изпокарате

Точно и на място казано.... :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За изпокаване е тъпо да се говори.....идеята е да сме максимално обективни ;)

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И в крайна сметка какво значение има кой с каква кола е ....заставайки на чертата се надяваш да си по-бърз.На финала се разбира :).На магистарлните гонки винаги има ощетен.Кой тръгнал по-рано,кой не му развъртяло турбото,на кой Амбреяжа приплъзвал :)....... Ако нещо не е ясно си кажете времената от Сливен.Аз бях там и гледах на Киро колата,ако падате с толкова много от него сте бая зле като времена/Засилвайте колите и пак на чертата,важното е спорт да има.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи викаш като се събираме вместо да се пускаме ей така за кеф,и да има ощетени...всеки да застава с една табелка с измерено време от Сливен-и до там,ммммм супер интересно :))))))нали не си мислиш,че 0-400 м или кой какво е дал на Сливен е най-важното......щото ако е така не е добре за теб ;) На мен например време дадено на Калояново ми е много много по-интересно ,от това на Сливен........Не всичко се изчерпва с това кой колко дава на 400м ;) Ся верно че 14-сек коли не са нищо кой знае какво,ама има къде къде по-зле.......

Редактирано от Dragi4
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мен ,всеки си избира кое му е важно.И да, на мен когато си правя колата за да давам газ на правото времената са ми цел.:) Поздрави и без лоши помисли!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен-ДА ;) И успех в драга-на мен тая дисциплина ми е скучна .....Поздрави на всички Хонда-маняци ;)

Редактирано от Tino
�е цитирай предходно мнение !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе защо когато някой Италианец е изтрещян се появява колегата(Roman) и започват уточнявания :)Нали няма пак да се изпокарате

Според мен е добре да се уточнява. Колкото повече се знае за двата автомобила, толкова по-добро сравнение може да се направи на резултатите.Няма да е много интересно да четем "Аз срещу голф. Победих.".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снощи друго ми казаха. :lol: ДОколкото разбрах е с интеграле мотор :)

Сигурно РУмен е искал да каже, че е от Ланча Делта Интеграле. Само дето му липсва диференциала и кардана за да е интеграле :lol: А тея с голфа сигурно са го мапвали и знаят на колко бууства :ph34r:

Абе защо когато някой Италианец е изтрещян се появява колегата(Roman) и започват уточнявания :)Нали няма пак да се изпокарате

ВЪх... Аз тука само няколко пъти съм писал и вече съм се бил появявал. Сигурно ме бъркаш с друг Роман :rolleyes:А уточнявам защото съм запознат с колата. Редактирано от Roman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПичУи само да предупредя, после да няма изненадани!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CLK 320 бензин изостава 3, 4 коли на 400 метра :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

бе тва 2,0 турбо на 1,1 бар 175 коня как го правят незнам.... :blink: да не е дизел

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,става въпрос за гонка на Шела до Димитровград/Хасково(не знам точно) м/у Алфа 156 2.0тс и Бмв 530д Е39,имало е наш представител да гледа.Има ли таква гонка и резултата от нея какъв е бил...че стават едни спорове в един друг форум и искам да вида кой крив,кой прав :)Става въпрос за снощи.Мерси !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако се сещам за същото БМВ то той е на TN-Motorsport(дето държат рекорда на сливен на един мост с едно оранжево БМВ дето мотора му е отзаде). Иначе дизела е автомат и е мапнат зверски. Днеска даже ще идва към Първомай щото ни е познат и може да се пусним, ама ми е ясно какво ще ми се случи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...тая гонка според мен е измислена щото няма как туин скрапа 2.0 да върви половин кола след чипосано 530 БМВ ;) .Аз бия с малко такъв скрап се едно да вървя наравно с бавареца което е фантастика :whistle:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

BMW-то беше сиво, мапнато и май беше 2.5, не 3.0. С Алфата не гледах през цялото време, но въпросното BMW не може да избяга от D15 mini-me. Снимахме, ще видя после кой има клипче(не очаквайте кой знае каква видимост), после дойдоха чичковците с астрата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за D15-ката на Ицето то тя е май от 14 секундните(Сивика който взе първо място на националната в клас 1.5)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да за нея :) , обаче седна Ники да я кара а той не беше тръгвал с лек маховик досега и един старт за бавареца, един за него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А въпросната алфа казва,че бмвто е 3.0 183+чип и са вървяли кантар от 30 до 160....ps.било автомат

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За кубатурата не гарантирам, не съм говорил лично с момчето :) . Старта беше летящ до колкото си спомням.

Редактирано от Player101

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ваньо(с Е39-то пътува вече за Първомай) ако искате ше направя клипче и ше го питам кой е бил, дали Алфата дали БМВ-то, макар че той снищи каза, че е бил всички само на Ицето 1.5-то му е било по кантарно...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В общи линии така си беше :) .То и мястото което ползваме за гонки е много скофтено - 300м надолнище после 500м нагорнище.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Питай го,че ми е любопитно...По принцип знам как вървят алфовите 2.0ТС в 156ца и съм на мнение,че таква с малки модове трудно може да падне под някаква средна 16ка на 400м...пс. чакаме и клипче ;)

Редактирано от murdera

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
http://vbox7.com/play:16556a0513Това е с D15-ката. С Алфата, сори :unsure: , няма клипче снимащия докато разбере какво се случва :D ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурни ли сте, че Алфата е била 156-ца понеже Баньо каза, че била някаква малка...Збачи какво обясни:-Било е летящ старт, Ваньо го е пуснал да тръгне напреде и след него е настъпил. Каза че много бързо е бил вече пред него и не знае с колко точно е изостанал, но е бил отзаде...Единствено Д15-ката е била кантарна, всичко друго е паднало.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчето,което твърди,че е бил кантар с това бмв кара 156ца 2.0 . Сега от теб излиза,че бмв-то му е сложило няколко коли(доста),а колата е била "малка" алфа,т.е може би 145ца ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес,на еднопосочен път,без да създавам опасност за движението направих следната простотия....Карам със 100 на 5-та и гледам в огледалото едно лачено Субару ме застига,ама стабилно,сигурно със 140...Изравняваме се,аз връщам на 4-та и до 160 го опуших здраво в облак от масло и намалих...Пича ме застига,свири,дига палци и другите в колата му и те се смеят.Колата е от Кз,пусната е даже за продан в мобиле.бг-2000 куб.,160 коня,2006 година.. Аз карам Д16а6 4 ген хеч, мейд ин Габрово

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно,имало е гонка и алфата е паднала... това ме интересуваше..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

У другия форум, с колко ТИР-а е била? :tooth:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пуснах се с чипосано 530д Е39 184 коня автомат, летящ от 30 км до 150 по нанагорнището бмвто изкача с половин кола пред мен, после имаше и летящ от по голяма скорост около 60 обаче наобратно по нанадолнището и до около 110-120 не изкочи пред мен , после върна газта , че имаше кола от неговата страна. Това е който иска да вярва боли ме фара

Явно малко е поизлъгал с развоя на гонката...но поне е имало гонка :)
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето една гонка от доброто старо време когато Търновци и Габровци се събирахме често.На Док-а Сивика 6g 1.4 с втек, дел сола е 125коня, сивия голф е 150, аз отзад със седан 1.5 само с пълна инжекция и голф2 не го знам какъв беше

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пуснах се с чипосано 530д Е39 184 коня автомат, летящ от 30 км до 150 по нанагорнището бмвто изкача с половин кола пред мен, после имаше и летящ от по голяма скорост около 60 обаче наобратно по нанадолнището и до около 110-120 не изкочи пред мен , после върна газта , че имаше кола от неговата страна. Това е който иска да вярва боли ме фараЯвно малко е поизлъгал с развоя на гонката...но поне е имало гонка :)

Е мърдър значи , така най-много се кефя, като се обсъжда нещо различно . Ами виж сега аз бях този дето падна и много добре видях с колко падам! и то беше така половин кола между нас! или кажи речи кола и половина , бмвта си ме точкува стабилно, ама виж сега коментари от рода аз го пуснах тва онова , са просто комични, нито съм го молил за преднина нито нищо , даже го чаках 30 сек да се намести до мене той не го направи, при което като тръгнахме бях 1 броня пред него което не е нищо за кола 70 коня над моята, при което до 150-60 не помня колко беше развоя беше такъв нагоре щеше да стане и ТИР обаче там където се гоним си е стабилно баирче и моя атмосферен асматик умира, надолу му казах дай пак застанахме 3 клаксуна газ от 60(по мой км/траж) миии не ми изкочи до 110-120( не успях да видя колко беше точно) като дойде кола от неговото платно и върна газта, естествено съм 100% сигурен , че ако нямаше кола малко след тази скорост щеше да почни да ме и дърпа( но е нормално) бмвто както върви от 0-100 така върви и от 100-200. Не съм лъгал за нищо това стана и така. Хората дето коментират гонката могат да кажат и 5 тира защото на 150-60 аз върнах газта нямаше смисъл да си мъча колата по тоз баир повече то се видя , че падам а той върна по късно и именно това връщане на газта излиза отдолу ,че съм паднал с 5 тира, както и да е , с хондата падам с 2 коли между нас( трудно се преценя) а хондата бие бмвто с половин кола, аз падам от бмвто с кола и половина , като ги съпоставиш не излиза ли 1 и също? Ама то се е видяло без клип не става , ако скоро има гонки човека с бмвто е там, ще се иди и тоя път ще му сложим 1 пасажер с камера да снима, че той нали е с 500 нМ няма да му тежи мн мн.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Срещу турбо се не вика. Доста добре се държиш, нещо пипано по двигателя или е стоковица?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koрсата ГСИ 1.6 106к.с.(преди турбото) ли е? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...