gogi123 0 #1 Публикувано 13 Октомври, 2013 Колеги, някой слагал ли е дневни светлини /DRL/ на дългите на сивик 8ген. 1,8 140кс. 2006г. Късите са ми с фабричен ксенон и се чудя, дали не е по-удобно да сложа такава джаджа и да не се занимавам непрекъснато с влючване и изключване на фарове??? Благодаря предварително на всички които ще дадат съвет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #2 Отговорено 2 Декември, 2013 Спам: по удобно е да си сложиш такава джаджа - в нета има колеги които продават такива, с достатъчно добра изработка и множество допълнителни екстри. Тази джаджа може и да се използва и за ксенон . ... а удобството .... несравнимо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vango1 2 #3 Отговорено 19 Януари, 2014 Колега, вече на трета кола си го слагам "DRL-то" Акорд 8, толкова съм доволен от "Тая джаджа". Купих си го точно когато приеха закона за задължителните светлини преди няколко години. Монтирам си го сам не е особено трудно с една пробна лампа, няколко отвертки и свински опашки, за да стане културно разбира се. И аз съм с ксенон на късите, дългите са с нажежаеми крушки, не съм сигурен, че може да се монтира на ксенон това трябва да се провери но когато приеха закона го избих като цена за 2 седмици (толкова пъти щяха да ме глобят). Останах доста учуден като на акорда видях че имам "Auto" на фаровете но не може да се настроят константно да светят, добре че си ги свалям и слагам на всяка следваща кола. Пък да не говорим за премигващите глезутийки. Също така от гледна точка на крушки е по изгодно едно е да купиш ксенонова крушка друго е нажежаема, та дори е по екологично. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #4 Отговорено 22 Май, 2018 Здравейте колеги, Във връзка с темата имам следното питане: Някой знае ли, дали Хонда са произвели Сивици за Европейския пазар (8-ма генерация) с включена заводска система за дневни светлини? Ако да, на кои модели или от кой, до кой VIN номер? Ако няма такова животно, някой знае ли дали може да се инсталира оригинален модул, който според американските сайтове включва автоматично дългите светлини, като дневни такива, на някакъв процент? Видях че на таблото ми има индикативна лампичка за дневни светлини (DRL), както и място за бушон за тях (N: 37). Ако някой има повече инфо, ще съм благодарен. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #5 Отговорено 22 Май, 2018 Някъде бях чел, че за северните страни има със заводски DRL обаче беше отдавна. Модула + инсталацията беше някаква сериозна цифра и се отказах. За съжаление това ми е инфото, ако намериш нещо сподели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesivanova 1069 #6 Отговорено 23 Май, 2018 Писала съм преди. Колата ми е от от Дания. Не знам дали е заводски DRL. Светлините (къси) си светват при старт, независимо от това, че превключвателя е на off и изключват при загасен контакт/ двигател. Единствен начин да ги изключа в движение е позиция auto. В Гърция, примерно, се дразнят от дневните светлини. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #7 Отговорено 15 Ноември, 2018 Здравейте колеги, Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам. Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната: А това е схемата на бушоните: Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели): Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт. За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18. Ако пък нещо бърка, кажете къде. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rusen4e 67 #8 Отговорено 15 Ноември, 2018 (Редактирано) Захранването го вземи от системния куплунг, който е горе в ляво на бушониерата, има пет крачета, на които можеш да сложиш единични кабелни обувки. Едното е постоянен плюс, другото е плюс на контакт, третото е плюс при включване на задна предавка, а останалите две са някакви сигнални линии. Моят дрл модул захранва крушките на дългите фарове поотделно и двете жици съм ги свързал към съответния бушон за всяка дълга светлина, това са бушони 12 и 13. Самата инсталация на колата е разделена, така че трябва да се захранят и двата бушона. Редактирано 15 Ноември, 2018 от rusen4e 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #9 Отговорено 15 Ноември, 2018 (Редактирано) Твоята кола каква е ?Как се управляват фаровете -с плюса или минуса ,това може да е проблема за да не работи при теб . п.п Има модули с управление по плюс ,има и с минус ,дали този е подходящ за твоята кола . Редактирано 15 Ноември, 2018 от borko 30 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #10 Отговорено 16 Ноември, 2018 Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш: Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула. Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш. Поздрави и благодаря за бързите отговори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #11 Отговорено 6 Декември, 2018 Здравейте, Благодаря на колегата rusen4e за коментара. Всичко което каза е абсолютно вярно и успях да инсталирам модула, който вече работи перфектно (скоро ще кача снимки и опис на инсталацията, така че ако има някой заблуден като мен, да знае как да си инсталира неговия модул ). Обаче имам още едно питане: някой знае ли как мога да накарам DRL индикатора/лампичка на таблото да светва заедно с включването на модула? Реших да пробвам по лаишкия начин, като си мислех че от Хонда просто не са монтирали крушка в слота и трябва просто да добавя една която да захраня от модула (модула така или иначе има такава светлина, която се задейства с неговото активиране). Оказа се обаче, че таблото представлява една голяма платка на която стандартните крушки са заменени с SMD диоди. Ако някой има идея, ще се радвам да я чуя Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #12 Отговорено 30 Януари, 2019 Здравейте, Ето и крайния резултат: , няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cstms 3 #13 Отговорено 21 Март, 2019 На 11/15/2018 at 18:53, CrazyDriver написа: понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели): Колега, можеш ли да ми кажеш как се казва и от къде мога да намеря тази „хитринка”? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #14 Отговорено 25 Март, 2019 Колега, на английски тази "хитринка" се казва: Circuit Fuse Tap Adapter Holder .. а от къде съм ги купил ти писах на ЛС - да не става реклама Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #15 Отговорено 18 Юли, 2020 На 30.01.2019 г. at 8:48, CrazyDriver написа: Здравейте, Ето и крайния резултат: , няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове Поздрави Колега червения кабел в ляво на бушон 12 как си го монтирал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #16 Отговорено 21 Юли, 2020 Запоих кабела директно върху бушона, а самия кабел го направих с букса към модула, за да мога лесно да го сменям, в случай че изгори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #17 Отговорено 21 Юли, 2020 На 30.01.2019 г. at 8:48, CrazyDriver написа: Здравейте, Ето и крайния резултат: , няма рязане на кабели или други манипулации върху ел. инсталацията и с едни допълнителни 5 лв. към стойността, и крайна цена от 25 лв. си монтирате модул, който да ви спасява от актове за забравени фарове Поздрави Колега червения кабел в ляво на бушон 12 как си го монтирал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #18 Отговорено 21 Юли, 2020 Благодаря. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #19 Отговорено 21 Юли, 2020 И още един въпрос. Кабела за програмиране на модула,ако има такъв.къде се свързва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CrazyDriver 30 #20 Отговорено 22 Юли, 2020 Ами при мен нямаше такъв кабел ... а и да бъда честен, не съм виждал модул с отделен кабел. Моя го сглоби един приятел и се управлява през светлинния клаксон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #21 Отговорено 6 Септември, 2020 Ето и от мен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r5gtr 16 #22 Отговорено 7 Септември, 2020 И на мен пи писна преди години да вкл/изкл фаровете всеки път и се запътих за такъв 'модул' Имаше 2 варианта, единия 20тина лева, другия 40тина (по спомен) 40 ми се сториха много, защото имал нам си кви функции които не ме интересуваха. Та купих евтиния, щеше ми се да не бях. Пускаше дългите на 30% при напрежение над 13-14V, не се бях замислил, че на сивика алтернатора зарежда в два режима, при товар 14,4V и без товар на 12,8V и модула се изключваше. Имаше потенциометър за настройка на волтажа , но беше толкова деликатен, че трудно може да го направиш примерно на 12,5-12,7V , така че го свалих и изхвърлих. Купих този то 40лв , свързването както е по схема. Колко години станаха забравих да въртя фаровете като гламав. Държа ги на ауто ,те си знаят. Функции ала walking home, реглаж на проценти , бла бла не ме заинтругуваха. -Поста ми е да внимавате да не давате излишни пари като мен. - Единствените два минуса на моя модул е пиукането всеки път при аквтивиране/деактивиране и това , че светлините немогат да бъдат спрени изцяло (примерно за каране в Гърция) освен със свалянето на бушона 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stefan 1 11 #23 Отговорено 7 Септември, 2020 Има много други коли,със заводски активирани дневни светлини.На тях не им правят никакви проблеми извън България. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 787 #24 Отговорено 7 Септември, 2020 Ако целта на този ДРЛ е единствено, че ви мързи да си пускате фаровете, ок, но ако го правите, защото забравяте да ги пускате, то има един трик за тези, които не им се занимава с допълнителни модули: просто си намаляте до минимум осветеността на таблото при изключени фарове и така няма как да забравите да ги включите. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
asr 0 #25 Отговорено 7 Май, 2021 Големи благодарности на колегите CrazyDriver и Stefan-1, които ми дадоха важни пояснения по темата. Вече и моята Хонда е с дневни светлини без да съм рязал кабели. Модула е DLR5S от Proarms-35лв, а държачите от Tpetrov-5лв/брой-нямах нерви да ги чакам от Китай, въпреки че там са центове. Кабелни обувки взех от най-малките от един магазин за ел.части ,а допълнителният бушон-27гнездо е ,,мини,,-висок профил,който стърчи но пък се откроява в таблото без да пречи. За сега модула работи с настройките по подразбиране. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Николай Георгиев 0 #26 Отговорено 15 Май, 2021 На 16.11.2018 г. at 13:20, CrazyDriver написа: Колега rusen4e, благодаря за коментара. Прерових нета и намерих това за което говориш: Относно бушони 12 и 13, и аз това си го мислех, но понеже модула който купих е само с един извод за светлините, реших да го вържа на 18 бушон. Явно това е грешка, затова ще пробвам да го вържа на някой от 12 или 13 бушон (навярно са в обща верига). Ако ли не ще направя разклонение на кабела който излиза от модула. Колега borko 30, управлението на модула който имам е по +. Проверих управлението на дългите светлини на моята кола (5d Civic 2006 г, 8-ма генерация) и те са по +. Ако греша, моля да ме поправиш. Поздрави и благодаря за На 15.11.2018 г. at 18:53, CrazyDriver написа: Здравейте колеги, Във връзка с DRL модулите, вчера си взех един но нещо не мога да го инсталирам. Модула работи (пробван е на друга кола), но явно нещо бъркам с връзването му. Схемата на модула е следната: А това е схемата на бушоните: Понеже искам да вържа модула направо при бушоните, посредством тази хитринка (не искам да режа кабели): Искам да ми кажете, откъде мога да взема постоянен +, както и + след контакт. За Габарита мисля да ползвам бушон 19, а за Фарове (тези които ще пали устройството) дългите или бушон 18. Ако пък нещо бърка, кажете къде. Поздрави Здрасти колега, взех си такава “хитринка” и ще я използвам за включване и изключване на бас каса след контакт. Въпроса ми е на кой номер от бушониерата да го включа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове