Jump to content
valls

Хонда Акорд или Шкода Октавия

Recommended Posts

Здравейте.Един мой приятел е решил да си купува нова кола, в смисъл от дилър. Както го усещам клони към Шкода Октавия 2012г., дизел, автоматик, 150 к.с. Малко ми е трудно да го убедя, че новата Хонда Акорт е по добра. Освен ценовата разлика, която е в минус на Хондата, с какво друго да сме по добри? Помагайте:D/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

При този избор, да вземе новия Civic с дизел или бензин (ако изчака още малко, ще излезе и новия 1.6 свръх икономичен дизел). Той е най-нова разработка (от тази година е на пазара) и като вътрешен обем е по-близко до Шкодата, но твърдо много по-надежден и изпипан. Докато Акорда у нас е доста скъп, фейслифтнат модел от 2008ма година. Ако взимах нова кола никога не бих взел този Акорд към настоящия момент. Бих взел новата Mazda 6. Цената им е еднаква, а екстрите несравними. Дори старата Мазда 6 (тази до 2012, последния фейслифт) според мен бие Акорда като екстри и като мноого по-добра цена. Вероятно ще има и уникални промоционални бройки на склад.Относно Honda > Skoda, казвам го тъй като мой приятел кара Octavia 2010 (купена нова) с 1.9 110кс дизел и беше влизал в сервиз да оправят разни работи гаранционно. Докато колеги с Хонди споделят, че по 150 000км карат само със смени на масла.Отново, нека погледне и Маздите. Здрави японски коли, най-нова разработка, които според мен ще изкарат и ще събират погледа по-дълго от Октавията. Тя просто си изглежда невзрачно, пък ако щеш и 300кс й сложи. Ако не му легнат на сърцето и джоба, тогава да взима Шкодичката и това е. В крайна сметка нова лоша кола няма!

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.Един мой приятел е решил да си купува нова кола, в смисъл от дилър. Както го усещам клони към Шкода Октавия 2012г., дизел, автоматик, 150 к.с. Малко ми е трудно да го убедя, че новата Хонда Акорт е по добра. Освен ценовата разлика, която е в минус на Хондата, с какво друго да сме по добри? Помагайте:D/>/>

Както се казва, най хубавата кола е новата и служебната. :D/> Има намерение да ходи на изложението в София тази седмица и имам време да му влея разум в главата.
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам Акорд 2004година. два литра бензин 156к.с. на 270 000км. Карах Мазда 6 модела 2012г., като служебен автомобил. Взех я чисто нова, навъртях и около 40 000км. за една година. От Маздата като се качвах в Акорда /понеже го карах рядко/ имах чувството, че се качвам в автомобил два класа по-висок. Основните разликите: Предимство за Хонда:1. Много по-директно управление в Акорда/ със 17-ки джанти от Сивик/, отколкото чисто новата Мазда 6 също със 17-ки 2. Материалите, от които е направен интериора в Хонда-та и уюта са ненадминати. От Мазда имат много да се учат.3. Ненадминато удоволствие от шофирането в Акорда. В маздата не се чувствах така. Предимството на маздата беше единствено в повечето системи за сигурност с които беше подкована. Тук не говоря за двигатели и мощности.... Засягам единствено обективния комфорт зад волана. Пред дилемата нова Мазда 6 или стара/ в границите на разумното/ Хонда Акорд след 2004г, бих избрал Хондата.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изказвайки се сектантски, шкодата е менте на пасата! :o Пасата е уголемен и прикрит гоУф!Хонда и гоуф са две несравними неща, изключващи се взаимно!Да купува менте гоуфа и готово!

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да-м, мнението Ви е сектанско.....Шефа ми кара Октавия 2.0 tdi, нова от миналата година. Аз я ползвам, когато се наложи. Относно екстрите, много са, че чак затормозяват. До сега освен козметични ремонти, други не са се налагали. Карам я често, но не ми харесва, тромава ми е и неуютна, сравнено със Сивика. За Акорд, не мога да сравня, с Мазда 6 също.

PS: Акорд, се пише с "д" накрая.Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ще рече, че поради риск от претоварване с екстри, е редно да бъде избран Акорда пред Октавията. Само да вметна, мой колега с Октавия, на около 60000км, е след основен ремонт поради счупено бутало(отчупени са ушите дето държат биелния болт) и съответно биела излязла през картера.В крайна сметка, да си взима това което му харесва.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

какви ли толкова много екстри може да има една октавия ????????? :unsure:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ще рече, че поради риск от претоварване с екстри, е редно да бъде избран Акорда пред Октавията. Само да вметна, мой колега с Октавия, на около 60000км, е след основен ремонт поради счупено бутало(отчупени са ушите дето държат биелния болт) и съответно биела излязла през картера.В крайна сметка, да си взима това което му харесва.

Само да вметна и аз, че познавам човек, който твърди, че покупката на нов автомобил е абсолютно неудачна понеже на новата кола не са и отстранени фабричните дефекти:o/>.Опита му се базира на Шкода Октавия дизел - за 50000км два пъти турбина и глава е сменял.А една позната наскоро ми разказваше за Фолксвагена на съпруга и в Германия колко бил страхотен ама подръжката му страшна работа кажи речи колата още нова, само на няколко месеца откакто е купена пък за смяна на дюзи.Кажи му на приятеля ти да се поразрови из Шкода и Ауди форума после да не реве.Това да вземеш нещо от ВАГ групата пред ХОНДА и то нова .........незнам, не е за коментиране, чак и да се чудиш Хонда или Шкода - ами то е смешно.От къде има толкова шарани?Не с въдица ами с бастун да ги ловиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:D honda -skoda ???Баща ми кара поло2004год.а аз хонда 1996-моята хонда е самолет прямо полото...ами акорд прямо октавия???Състезателен кон срещу селско магаре :D
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не подценявайте и другите марки.Октавията , особено дизела е доста икономичен а по-старите Октавии са песен за поддръжка.Частите им ги има във всеки магазин и са по-евтини от тези на Хонда.Естествено , че като всяка секта ще си препоръчваме моделите които съответстват на останалите по клас марки но в света няма само Хонда а още 40 марки автомобили.

Редактирано от Mkilla
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както горе секстанското мнение аз мисля , че няма база на сравнение шкода и хонда какво е шкода 3-то качество фолксваген как може новия пасат да е примерно 15 000 евро а същата шкода да е 7-8 евро тези пари са спестени от към части интериор тестове на колата , пък и мисля че няма цял живот да кара тази кола и някога ако реши да я продава какви ли пари ще вземе от шкодата , шкода ама за такси инече никога ! Не казвам че трябва да е точно хонда имаше предложения за мазда , защо не и toyota д4д също е икономичен Публикувано изображение Само като видях името на темата ми стана смешно .. Но парите са си негови тъкаче успех в покупката и ако вземе шкода дано да го слуша Публикувано изображение

Редактирано от Civic 6 gen
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е ти цял живот една кола ли ще караш :D :D ? Стига , това е смешно.Я покажи колега тези тестове и цени със 7-8 евро по-надолу.Да не гледаш обявите за шкоди от 1993г ?

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкодичката е изключително балансиран автомобил.Фирмените ни коли са все шкоди и се мачкат изключително много,никога сериозни проблеми,последно продадохме едната шкода,която работеше отлично и беше милионерче :lol: Карал съм точно Октавия в доста неприятни зимни условия и останах изумен от стабилността,другото важно нещо - сервизно обслужване,то е на ниво :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И все пак сравнявате кон с магаре.НЕсравнимо е качеството и изработката на Хонда с тази на Шкода или който и да е от ВАГ групата....като цяло там работата е много зле много.Толкова много са извращенията които се случиха около моето обкръжение ако мога така да се изкажа ,че ми се повръща от техните технически решения през последните години ....То не бяха блокирали двигатели на нови пасати/дефект имат в маслените помпи/ То не бяха изсипани ризи в едно техническо решение на великата марка BMW при новите им двигатели/говорим ремонти за хиляди/ А за мерцедес няма да коментирам там можем цяла вечер да си обсъждаме пример след пример...Нещата стоят така няма нищо скрито всеки който малко си има идея от техника и се интересува от автомобили ,ремонтира автомобили или има допир до потребителите им поне го знае всичко това то не е от вчера.Но аз специално не бих са опитал да съветвам мой приятел по този начин.По скоро ще го оставя да си прави каквото си ще пък времето ще го научи.Просто българинът е уникален катил няма смисъл да му говориш той си знае всичко/мой личен извод/.

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единствения, ама наистина единствения фактор в защита на VW отрочето е покупната му цена. Сигурен съм, че евентуалния купувач въобще не знае с какво ще си има работа. Колега, кажи му да се поразрови в съответния форум и да почете.

П.С: Мислех, че темата е някакъв майтап, то се оказало истина Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да добавя още едим минус за Шкода. Понеже не мога да го обясня технически, ще го предам като малоумник - брат ми има Октавия 2010г. 156 коня дизел. Икономична и мощна - безспорно, но не знам какво точно се счупило по двигателя (инжектор или нещо подобно) и сега маслото му се смесва с дизел, т.е разрежда маслото с дизел. Монтьора му каза, че само "мазнотата" на дизела го е спасил от блокиране на двигателя (колко е вярно не знам - лаик съм в тая сфера).

Редактирано от Artanis
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двата автомобила са различни класове. Оставията е Джета(на същата платформа като Голфа), а Акорда е от класа на Пасат.

 

Оставията може да се сравни с Сивик.

 

Акорда е по-голям и с по-голямо междуосие. Със сигурност е доста по-конфортен от Шкодата.

 

Поздрави Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старата Шкода 2012 е много грозновата особенно ако е сив металик - супер безлична кола от вън като визия ! Освен това ако му пробутат помпа -дюза въобщда не я взима Публикувано изображение

Това в БГ е възможно - колите от всички марки се продавт с разни трикове и трябва да се гледа и чете много!

Да търси новия къмън -рейл.

Верно има опция да ползва ДДС ако има кадърен счетоводител !

 

Сега ако се спре на новата с лед светлините и новия дизайн е бива , но стария модел е голямо дърво особено като ще нарине маса пари е просто недопустимо да ги похарчи за такава немска тарамбука. Абе тя Супера е кофти ти си тръгнал да сравняваш Акорд с Октавия Публикувано изображение/>

 

Добре се е насочил към дизела и да внимава да не се подлъже по бензиновите FSI тъй като са по евтини -особенно ако кара повечко ще му се стъжни живота с тези бензинови двигатели било то и най малкия, разхода е огромен Публикувано изображение!

 

Относно автоматика - ДСГ е пълна отврат , правят доста проблеми още докато са в гаранция за съжаление с хидротраснформатор вече не предлата от ВАГИНА ГРУП Публикувано изображение/>/>

 

Верно като стабилност си е супер - даже и с най малкия бензинов двигател. Все пак е възможно най-евтината що годе нова и стабилна кола с която да пътуваш на дълги разстояние нормално.

За изпозваните материали вътре в купето няма да коментирам - гадна и евтина...

 

 

 

Хондата е къде къде - просто несравнима. Но пък от БГ Хонда не бих си купил - поради кофти дистрибуторите....

 

Освен това като клас Хондата е доста по висока ! Не е сравнима със Октавията било то и 2013 модел.

Редактирано от iso_eu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега ти му казваш ПД да не взима, а да търси комън реил, ама той пука глави на умирачка.Който не вярва и по-напред в темата съм писал да се разрови и Ауди и Шкода форумите да види за какво става въпрос.И не говоря за стари кошари а за нови коли на по 50000км купени чисто нови.На всичко отгоре гаранцията не покрива тази повреда, а главата струва 2000евро.По отношение на FSI - не само разхода на бензин им е висок, разхода на масло също.За TFSI важи същото плюс прескачащи вериги на разпределителните валове.Както на дизела така и на бензиновите турбо мотори турбините са гола вода.За какво сравнение с HONDA говорим изобщо?Щом човека се чуди за Шкода най-добре да вземе една Дачия или нещо мейд ин Ловеч.По-добре е от всичко на Фолксваген Груп.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Колега може и да си прав, обаче моите впечатления от тези коли са лични , а не от някой форум ....като стане на 50 000 ще ти кажа как е положението с главата. бензинката с TFSI е продадена обаче пък малката бензинка с базовото оборудване и двигател 1.6 държи 160-180 км. Без проблем и харчи около 10 литра безоловен бензин с четири човека по 100 -тина килца София -Бургас и се взема за кратко.

Е гадна е ама върши работа и вози комфортно и е широко вътре - спрямо доста марки съперничащи около нея.

За сравнение с Акорда рекох че няма смисъл ...Публикувано изображение/>

Редактирано от iso_eu

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се обадя...Преди имах хонда сивик 5 г. Предполагам се досещате за колата, една грозна изрисуванана такава.След раждането на детето ми я разпродадох на части и ми изпадна Шкода Октавия 2007 г. с моторетка 1.9 ТДИ 90 коня. Колата е супер за семеен автомобил за път и за товари, но да спрем до тука. Подръжката е убийствена! За 40 000 км който и навъртях сега ми предстои смяна на съединител. Колата е на 200 000 км. искат ми 2200 лв за съединителя?! Вярно, че до сега само масло и филтри съм сменял но тази цена за съединителя ме разбива. Както и да е....В началото на тази година така се стекоха нещата, че ми изпадна Хонда Прелюд 1994г. 160 кончета. Разликата от лукса и возията за мощноста няма да говорим е огромна! Хондата е на светлинни години от Шкодата. Конфорта е несравним!Аз съм на менени, че трябва да си купи твоя приятел такава кола която да му върши работа.Дали иска по-спортна кола или семейна кола той си преценява. Да си кажа честно, за сега не искам да се разделям нито с Хондата нито с Шкодата! И двете си ми вършат перфектна работа! Да съм жив и здрав да си ги гледам, пък ще си ги търкалям!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Акорда да взима и да не се занимава в противен случай да си купи гащи с дълбоки джобове :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се съглася с преждепишещия.... Шкодата е страшно балансирана кола. Имал съм 6 шкоди, до миналата седмица бяха 4, а сега останаха само 2. Фирмата, за която работя има над 90 шкоди, които са сменени 3 пъти. 2.0 тди е супер, 1.9тди става, но 1.6 тди никога!!! В момента карам ново такова и е отврат. Колите спират уникално!!! Всичко е удобно без стърчащи чакръци и др. френски тъпотии. при елеганс - екстри бол.Най-големия минус е че са ужасно шумни - аз вече углошавам, защото въртя по 50 - 60 000 км. на година. И поради тази причина вчера си капарирах ново CRV - дето се вика да ми е честито.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото няма Октавия 2012 дизел с 150 коня. 2.0 тди от тази година е комън рейл с 140 к.с. А за убеждаването: Кажи му че фактура за масла и филтри е 420 лева, комплект съединител, маховик и притискател е 2300 лева и маховика се разтропва между 120к - 180к. в сериза се работи на 40 лева на час без ДДС. Предни алуминиеви тампони 450 лева , а и се сменят много често. Турбина се сменя задължително между 100 000 и 150 000 км. Компресора на клима заминава между 150 - 180к

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,никакъв германец,французин,американец не може да направи техническото,електроническото като японец!Що така?-не знам честно,те си имат дар качество.Нека да колегата ти седне само в Акорда и в Октавията и остави го сам да си прецени-обаче стартува ли двигателя...Като таксиметров шофйор карал съм и шкоди и гоУфове,половци,шарани,vw-транспортер...Това са ти камаци с колела на пътя-дърва с големи децибели :D А карал съм само англичанка и японка хеч и съм предоволен,ами още колко има от японските който не съм карал?Извинете ако някои думи не ми разбирате-това е щото съм от Македония-обаче съм и българин ;)

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си колега. И аз съм карал германски дараци и съм вярвал в митовете за немското качество, обаче откакто в семейството ми се появи японска машина взех да си променям мнението, а откакто подкарах Хондата вече съм тотално убеден, че японците са номер 1.Колегите що се мъчат с тия гадни Хонди ами не си накупят Фолксвагени и Шкоди не ми е ясно.Незнам и как може да притежаваш постоянен победител или претендент за първото място в класациите за надеждност, рентабилност, цена/качество и удовлетвореност на клиентите произведен от фирма, която е вписана в книгата на Гинес с произведени 15 000 000 двигателя без дефект, а да хвалиш и гледаш към продукцията на фирмичка, на която един от всеки 27 двигателя е с дефект.Само MG правеше по-лоши двигатели ама те фалираха.Сега пак ще ми набият минусите колегите ама истината си е истина независимо от градските митове и легенди.

Публикувано изображение/>

Редактирано от Беселин
  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+ за акорда ,няма база на сравнение между Октавиа и Акорд

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и не се разбра Хонда ли е купил или Шкода. Аз сьм за Хондата (естествено) има много фабрични екстри, по пьргава е и с по красив дизайн

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е купил Шкодата, защото нали немското качество(собственост е на Фолксваген)..............прецизност................друго си е.Немските технически прегледи казват, че Accord е класи над техните автомобили от към качество и надеждност и рентабилност, ама те германците не разбират.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Което ще рече, че поради риск от претоварване с екстри, е редно да бъде избран Акорда пред Октавията. Само да вметна, мой колега с Октавия, на около 60000км, е след основен ремонт поради счупено бутало(отчупени са ушите дето държат биелния болт) и съответно биела излязла през картера.

 

В крайна сметка, да си взима това което му харесва.

Само да вметна и аз, че познавам човек, който твърди, че покупката на нов автомобил е абсолютно неудачна понеже на новата кола не са и отстранени фабричните дефектиПубликувано изображение/>.Опита му се базира на Шкода Октавия дизел - за 50000км два пъти турбина и глава е сменял.А една позната наскоро ми разказваше за Фолксвагена на съпруга и в Германия колко бил страхотен ама подръжката му страшна работа кажи речи колата още нова, само на няколко месеца откакто е купена пък за смяна на дюзи.Кажи му на приятеля ти да се поразрови из Шкода и Ауди форума после да не реве.Това да вземеш нещо от ВАГ групата пред ХОНДА и то нова .........незнам, не е за коментиране, чак и да се чудиш Хонда или Шкода - ами то е смешно.От къде има толкова шарани?Не с въдица ами с бастун да ги ловиш.

 

Шкода на  чешки означава Жалко!

Една от причините да карам хонда е,че не се среща на всеки ъгъл....не разбирам защо се пробвате да просветите някой да си вземе Хонда,,особенно ако другият вариант е ФВ продукт!

Далеч от всички технически мерения на пишки и екстри,бих казал само,че изборът на Хонда е действително въпрос на вкус......Вкус,който слава богу не всеки притежава!

 

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май го бях казвал някъде - мой приятел работи във ВАГ сервиз в Германия и когато го попитах каква кола да си взема. Мислейки, че ще ми каже нещо немско, поне е фен на БМВ, думите му бяха "Хонда" по възможност "Акорд" и да не го карам да ми обяснява защо, че не обичал лекции от по два дни... - послушах го и не съжалявам, дори се радвам :honda:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря от личен опит. По-скоро пиша. :)

 

VW бяха, ама бяха, едни от най-здравите коли. Последният здрав VW беше Golf 4, за който никой Honda сектант не може да ме убеди, че е лоша кола или е по-лоша от Civic-а. Вярно, че в Civic от това поколение само съм се возил, но мисля, че мога да направя обективно сравнение. Двете коли са еднакво добри, а изборът е въпрос на вкус.

 

Но по темата. Най-големият боклук на VAG групата, признат и от немските "авторитети" Autobild, AMS и т.н., е 2.0 TDI + DSG. Братовчед ми има такъв Passat 2006 година и за 4 години и 50 000 км смени турбо, помпа, дюзи безброй, ръчна спирачка, актуатори на елстъклата, а сега има и проблеми със скоростната кутия, а турбото вие вече отново като линейка. По-бръкмива кола от ново поколение рядко съм срещал. Passat е Audi А4, докато Octavia е Golf. Най-голямата грешка на някого би могла да бъде покупката на дизел на Фолксваген с DSG кутия.

 

Но... нека и да не възвеличаваме Accord 8, защото точно тук във форума има масови мнения, че не е толкова безупречен като Accord 7. Иначе съм напълно съгласен, че двете коли са несравними и като клас, и като материали, и като сглобка, и като визия, като вътрешен простор. Единственото, на което Octavia-та може да се опълчи на Accord е стабилността и управляемостта. За мен лично VW са едни от най-стабилните коли с предно предаване.

 

И с риск да засегна много мнения, за мен е абсолютна грешка да се купува чисто нова кола. Вярно е, че е въпрос на възможности, но мой познат, работещ и живеещ в САЩ, е доста добър финансист. С неговия екип са правели изследване, което доказва, че най на сметка е покупката на 4-5 годишна кола. И тук идва моментът за парите, които биха се налели за чисто нова Octavia, а да не говорим за Accord, какви чудеса могат да се купят - такива, в сравнение с които обсъжданите два модела дори не бихме ги погледнали.

 

Що се касае до Mazda: вътре пластмаската на Дачия, двигатели и скорости на Форд... :( тъжна работа, Mazda беше...

 

Иначе от японските напоследък много добро впечатление ми правят Infiniti, но още е много рано да се говори за стабилитет в надеждността, и разбира се Toyota и най-вече производният им Lexus, който пожелавам на всеки.

 

Останалите големи японски също се омешаха с големи европейски и негативните резултати са налице. Имам предвид Nissan.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правиш ред генерализации и говориш в един пост за Шкода, ФВ, Хонда, Мазда, Инфинити и Лексус. Не е редно да сравняваме ябълки и сливи - едното са коли започващи от 20-30 хиляди лева, другото са коли започващи с цена 2-3 пъти отгоре.

 

А че ползваният автомобил излиза на сметка - вярно, само ако е в състоянието на разумно каран и поддържан автомобил със съответната амортизация. При ползваният автомобил си плащаш за риска, че въпросната 4-5 годишна машина въобще не е в състоянието и пробега, на което би се надявал (а такива случаи знаем, че има доста). При новата кола има риска да уцелиш лош, недоказан нов модел. Но имаш сигурността, че даваш едни пари и от там нататък някой носи отговорност следващите няколко години тази машина да ти служи вярно. Истината е, че ако караш много, колата ти е важен инструмент в ежедневието и имаш финансовите възможности да си вземеш нова кола, което да не те остави обезпаричен - ще го направиш, защото много по-скъпо ще ти струва да се разправяш със сервизи и проблеми по стара кола. Но ако взимаш скромна заплата или не прекарваш значителна част от времето си в автомбоила, но все пак ти трябва кола, за да си вършиш работата - изобщо няма смисъл да обмисляш варианта за нов автомобил.

 

Пък и ако всички спрат да купуват нови коли, то и старите ще изчезнат :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

........Но... нека и да не възвеличаваме Accord 8, защото точно тук във форума има масови мнения, че не е толкова безупречен като Accord 7............... 

 

 

Това че Акорд 8 не е толкова безупречен като седмицата са градски митове и легенди. Още по-вече за масови мнения относно надежността! i-DTEC e новото поколение дизел на Хонда, абсолютно безпроблемен и с отстранени всички проблеми на предходното. При 6-степенната механична скоростна кутия  е решен проблема с прекомерното износване на съединителя. Окачването е абсолютно същото. 2.0l двигател е без промяна, ако 1 к.с. не се счита за промяна. И как стана така, че 7-цата е много надеждна, а 8- цата е много проблемна?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...