Commonrail 1 #1 Публикувано 30 Май, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, нов съм във форума, може би в продължение на два часа четох разни неща за 8ма генерация, но всичко беше персонално.... на кой не му светят фарове/акумулатор/табло/... много исках да прочета някаква тема която обеснява като цяло усещанията и чувставата които ти дава този автомобил. Може би има такава тема, но не съм бил достатъчно старателен в търсенето си. Аз не съм собственик на Хонда, но много ги харесвам и се надявам в идните месеци да се сдобия и да стана пълноправен член на форума - за това съм и тук да поразпитам преди да направя тази важна и голяма крачка.Не робувам на марки харесвам почти всичко може би VAG GROUP не ми допадат заради фирмените им игрички... както и да е. За визията на Хонда Civic мога да кажа само добри неща както вън така и вътре... придава чувството, че караш автомобил от по-висок клас.Няколко въпроса ми изникват веднага в главата... 1. Защо двигателя 2.2 140 к.с дизелов се продава на същите цени като примерно 1.4 или 1.8 бензинови.... като стартовата цена когато са били нови със сигурност е била доста по-висока от на бензиновите. Има ли някакъв проблем с този двигател.2. Гледам техническите данни на 2.2 140к.с и от неофициални източници пише, че 0до100 вдига за 8.3 а за пример мога да дам Ауди А3 което е със същите коне и изостава със секунда и половина до 100тка. Това са неофициални данни... та мисълтта ми е дали са толкова пъргави.3. Също много важен въпрос ми е - Как вози колата, защото слезнах от стар Мерцедес и се качих във фиат временно и ми падна ченето, нямам нищо против фиатчето, но не бих издържал да го карам още дълго. А нямам пари за мерцедесите които ми допадат. В момента се сещам само за това... може би утре ще питам още нещо, ако се сетя.Благодаря предварително! Редактирано 30 Май, 2013 от Commonrail 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #2 Отговорено 31 Май, 2013 (Редактирано) Нямам такава кола, но ще се опитам да ти бъда полезен с нещо:1-при пазара на коли втора ръка, ценообразуването е много относително. В България, масово сформирането на цената на една кола до голяма степен е чиста спекула, т.е. до колко търговеца е уверен, че би могъл по-скоро да продаде продукта си, до колко му трябват пари или е "еребат" и не бърза и разбира се - състоянието на съответната кола. Има прекрасни (поне на вид) машини които са на цени около 12 бона, има пълни кочини за които им искат по 14 - 15. Дори в момента мога да ти покажа няколко лъскави и запазени поне на вид коли, които са около 13 000лв и същевременно мога да ти покажа едно базово 1.4 (реално има два мотора 1.4 - един 83 преди и един 100 коня след 2009-а, като реално и двата 1.4 мотора всъщност, са 1.3 - под 1350 кубика са, но се водят 1.4 за "респект", един вид по-висока кубатура по-сериозен мотор, мога да го обясня защо от Хонда така са решили да назоват тези 1.3 мотори като 1.4 литрови ако някой го интересува, но да не задълбавам с излишна иформация) за над 14000лв което още от снимки се вижда какъв кенеф (без извинение) е (блъскана, кофти направена, отделно, че е базов модел). Всичко е много относително и не винаги високата цена е фактор, че купуваш качествен продукт. Трябва да се гледа (да разбираш какво, къде и кой да го гледа) и чак тогава се преценява.Относно 2.2 дизел мотора е изписано много. Накратко - мотора е добър, качествен, еластичен и икономичен, но има едно голямо "НО". Не е лъжица за всяка уста, скъп е за подръжка (като всеки един съвременен дизел), има си слаби места които реално са консумативи, но удрят сериозно на джоба, накратко: съединител (изкарва по около 150 - 200 хил. км, но може и по-рано, може и по-късно - според зависи кой и как я е карал) доста често заедно с маховика (демпферен) - сумата му за смяна е няколко хиляди лева; 2.2 мотора е с ангренажна верига, но и тя е консуматив и е желателно да бъде сменена при същия пробег както и съединителя - смяната и е (по спомен, само да не те подведа) около 1000лв. Нали се сещаш, че кола докарана в България, в повечето случаи ще е над 200000км, т.е. има голяма вероятност СИвик с този 2.2 мотор да не е е със сменена верига и съединител и/или маховик (реално, немеца затова го е и махнал - преценил е вместо да налива $$$ в 6 - 8 годишен Сивик, по-добре да го даде за някакви пари и да си купи новия модел), но всяко правило си има изключение, в момента ти говоря на едро. Един вид, имай си едно голямо на ум тръгнеш ли да гледаш дизелова Хонда (независимо Сивик, Акорд, FRV, CRV); 2-ускорението си е реално, дизела 0-100 реално дърпа за около 8 - 9 секунди ако всичко е ОК. С ремап и т.н. е още по-динамичен;3-ако си човек който обича мазната и мека возия (мерцедесова, особено каквато е на 123-ка или 126-ца) това НЕ е твоята кола. Сивик, независимо дали говорим за модел от 80-те години или за този, си возят твърдо, директно. Ако искаш мека и приятна (комфортна) возия - търси Акорд или кола от друга марка. В този модел предното окачване е макферсон, отзад е зависимо окачване (с мост, тип "торсион"), прави си сметка, макар че дори и при по-стари модели (които бяха със задно независимо окачване и на всички колела бяха тип "двойна ключица") пак си возеха твърдо и директно. По принцип (може да звучи малко... глупаво, смешно и дори лудо) твърдата возия, не дотам добрата безшумност на Сивиците им е чара, та много зависи какъв типаж човек си, на какво държиш в една кола. Най-добре отиди на оглед за някоя такава кола, седни, огледай, покарай и тогава прецени дали въобще това е "твоята кола".Иначе, Сивик 8 хечбек е изключителна приятна, удобна и готина кола. Отвън е красива и неповторима, няма с какво да я сбъркаш, отвътре (интериора) е още по-уникална - все едно си в космически кораб. Много удобни седалки, волан, дизайн... прекрасна е в това отношение. Шофьорската седалка може да се настройва и във височина (тази на пасажера няма такава опция - глупаво решение за кола модел 2005-а, но това е положението, Хонда като производител на автомобили обича да спестява разни дребни "екстри", които при други марки с по-стари и евтини модели дори са стандарт, но това е друга и обширна тема на разговор), волана може да се регулира и в дълбочина и във височина - удобна кола дори и за едри индивиди и се чувства много широка отвътре (типично за Сивик, дори и за по-стари модели). Ако попаднеш на модел executive който е с кожен салон, подгрев на седалките, навигация, двузонов климатроник, стъклен панорамен таван.... там направо се разтапяш (аз наскоро оглеждах съвсем случайно един Сивик в такова топ изпълнение "executive" и просто... не ми се слизаше от него,а само се чудех как да намеря 14 бона за да я купя тази кола :rolleyes:/>/>/>/>/>/>/> ), разкош е. По принцип, Сивик си е в средния клас автомобил и типично за този клас и епоха в която е създаден са използвани материали които са по-евтини и екологични (по-лесно рециклируеми) които.... чисто казано са си твърди пластмаси (говоря за материалите от които са направени таблото, корите на вратите като цяло, централната конзола и конзолата около скоростния лост/ръчната спирачка/подлакътник), но въпреки, че е твърда пластмаса, не е кофти на вид и допир - на вид шарката и перфектно имитира кожа, а на допир... не е чак от най-лъскавите и най-ефтините пластмаси по които при пипане ти остават отпечатъците (веднага се сещам за предишния модел фиеста, шевролет аверо, дачиа - не е като тях, по-добра е). Кофти впечатление би могло да направят дръжките на вратите (там където се пипа за затваряне на вратата, на което са поставени копчетата за ел. стъклата) - материала е чиста пластмаса която е боядисана да имитира полиран алуминий (мнооооого красиво и хубаво е направено), но ако я е карал мърляч си личи, как това покритие се жули и изхабява, но ако колата е пазена и карана с любов - няма да има проблеми. Нормално като всяка кола втора ръка.Общо взето, надявам се с нещо да съм ти помогнал с този дълъг пост. Хубаво би било и някой от собствениците на такива Сивици да пишат, все пак чистия опит на това да си собственик от години е друго нещо спрямо общите впечатления за няколко десетки минути с един автомобил, но както вече споменах - докато не погледнеш отблизо, не се качиш и не покараш такава кола, всичко са празни приказки :)/>/>/>/> Тази кола или те грабва изведнъж или те отвращава на момента (поне аз така я чувствам, при мен лично е първото) - няма среден вариант, трябва сам да решиш. Редактирано 31 Май, 2013 от ADH-Honda 12 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
griefman 2 #3 Отговорено 1 Юни, 2013 Като собственик на 1.8 (FK2) мога само да кажа, че колегата преди мен е описал много добре модела. Наистина ще е добре да му прочетеш няколко пъти коментара, защото всичко е истина! Аз бих допълнил само няколко неща, които всъщност се подразбират:Благодарение на твърдото окачване твърдите пластмаси може да поскърцват на лош път.Бензиновия двигател е много скъп за тунинговане.Оригиналните части са по-скъпи от тези на немските автомобили(обслужване в Хонда бърка в джоба)Единствено 1.4 двигателя може да се нарече икономичен.Оригиналната музика и радиото няма да задоволят по-изтънчен вкус.Аз знаех за тези неща още преди да купя колата и най-същественото за мен беше возията, но прецених че все с едно нещо ще трябва да се примиря и досега не съм съжалил. Верно е че вози твърдо, но пък всичко друго ме радва страшно много и на това не обръщам внимание Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Commonrail 1 #4 Отговорено 4 Юни, 2013 (Редактирано) Мда, тези коментари ги чета няколко дни за да осмисля написаното. Екстериор и интериор не ги коментирам, точно те ме дърпат към хондата.... за мен като технически данни нито 1.4, 1.8 могат да се сравняват с 2.2... 1.4 ходи бавно а харчи повече от 2.2дизел, 1.8 бих взел ако се възползвам от качествен майстор на газ или ментан, но не знам дали си струва да се слага на такава хонда. Ако съм честен возията ще ми е проблем, кара ми се кола автоматик, защото като караш по цяло ден градско и извън и ти писва адски много само да ръчкаш 1,2,3...това с пластмасите дето скърцат е доста неприятно също... карал съм голф 3ка и е адски отвратително да ти скърца пластмасата. В момента трябва да избера между уникален интриор и екстриор и пъргав двигател... или примерно грозна Ц класа от 2002-2003та автоматик. Интересува ме има ли някакви готини екстрички дето да не са за сигурността, а такива глезотийки, не знам дали ще попадна на "executive" за 12-13 хиляди които са минимума за тази кола. Имам време няколко месеца да обмисля добре нещата. И все пак не можах да разбера, хондата как се чувства като е в движение - вози твърдо ... е да и ферари вози твърдо, ама прави кеф от шофирането и то огромен Ще се радвам темата да продължи и да изказвате мнения. Благодаря на griefman и ADH-Honda Редактирано 4 Юни, 2013 от Commonrail Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ADH-Honda 773 #5 Отговорено 4 Юни, 2013 (Редактирано) Автоматик за този модел Сивик с дизелов мотор няма.Екстри, глезотии... "климатроник" (разбирай климатик с функция "авто" поддържане на температурата), 4 ел. стъкла, ел. огледала, преден и заден подлакътник, регулиращия се волан и шоф. седалка вече ги споменах, магическите задни седалки, бордови компютър и много други за които не се сещам - всичко това е стандарт. В зависимост от оборудването имаш допълнителни халогенни, ксенон с пръскалки, подгряване на предни седалки, кожен салон с подгряване, панорамния покрив, кожен волан, круиз контрол, прибиращи се огледала, навигация (работеща и с БГ карти), парктроник, камера за задно виждане и много други рядко срещани екстри (като осветление в краката и джобовете на вратите)... глезотии не е като да няма при модела.А за това как се чувства в движение - трябва сам да прецениш. Така с приказки не става, но със сигурност сивика ще е доста по-твърдо возеща и не маневрена (с по-малък радиус на завиване) спрямо "Ц класа" (W203). Мерцедеса е хубава машина и си е по-висок клас кола (конкурент на Акорда) и е добър избор за кола, цените паднаха много за този модел, само гледай да няма ръжди (че това май е най-големия проблем при мерцедесите след края на 90-те, кофти антикорозионна обработка). Най-добре, отиди в някоя автокъща където продават и Сивик и W203 и покарай и двете, направи съпоставка, прецени кое си заслужава повече ;)/>/> Редактирано 4 Юни, 2013 от ADH-Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vodkin_ 120 #6 Отговорено 4 Юни, 2013 ми вземи си автоматик тогава, всики си има предпочитания за дизел, бензин, бензин+газ, доколкото до газта само приказки слушам на хора дето си нямат и представа, това не е кола за 2 хилки и някоя смотана газова, само ще кажа, че вече живеем във времена където постоянно излизат нови и все по-добри технологии, и приказки от рода, че е тромава не върви, проблеми аааууууу,, ми да дойдат да видят от кога се кара на ГАЗ и да ги повозя, има някои колеги, които са я карали, други които са се возели и могат да потвърдят как стои на пътя....... Доколкото до глезотийки зависи с какво оборудване ще вземеш. Мога само да те посъветвам, щом си отделил 13 хилки с малко повече търсене + още малко лев ще си намериш "executive", за мен определено си заслужава това оборудване. Да не изброявам колко повече неща има този пакет. Като глезотийки има bluetooth handsfree (удобно за големите градове), + гласово командване на: климатика, Радио, CD, Навигация (поне аз използвам доста често някои от тях)., отопляване на седалки, панорама, удобна за работа навигация, а и за 150-200 лв толкова много глезотийки може да и набавиш(камера за задно, DRL, опция "изпрати ме до вкъщи", прибиране на огледалата и покрива при заключване на автомобила и т.н. модоли колкото щеш). Еми да вози твърдо, особено моята която е понижена още с 5см, ама не е имало момент, когато да не ми е било кеф. Всичко е цифра в живота, искаш повече---->плащаш, искаш още повече---->плащаш, такаче всичко опира до пари и до това което те уледотворява. Ферари---средна цена---100 000 лв, Хонда Сивик 8 ---- 15 000 лв, кои не иска Ферари, ама такава съпоставка е нерална, същото и до голфа 3 ......без коментар. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
griefman 2 #7 Отговорено 6 Юни, 2013 (Редактирано) Ще започна с това да не сравняваш 1.4 бензина с дизела по това колко харчи. 1.4 е най-икономичния двигател на този сивик. Не се заблуждавай по л/100км. На него идеята му не е да е мощен и да ти прави кеф, ами да си го връткаш из града и да не удря по джоба. При дизела може да пише че има един колко си л/100км, но като удариш чертата накрая и се получават повече пари, защото там има и по-скъпо обслужване. Тук става дума само за пари и то при нормални условия, не за удоволствие от карането или кой двигател е по-добър(да не вземат да ми се разсърдят колегите с дизели) колегите пак са се справили много добре с екстрите които има модела нищо не са пропуснали. аз може да добавя някои работи, но това вече са такива детайли, дето са или просто практични подобрения или съвсем чист гъдел... под "магически" задни седалки колегата може би има предвид това, че задните седалки са изключително функционални... седалищната част може да се вднигне нагоре, а когато облегалката се свали надолу, тя НЕ прави праг към пода на багажника и могат да се слагат дълги предмети безпроблемно. Като цяло бих отбелязал, че е изключително практичен модел! В багажника няма резервна гума(заместено е с течност, която действа много добре за дупка от пирон да речем - изпробвано) а има допълнително отделение, в което може да събереш доста работи(измежду които и газова бутилка) Имаш ел. компресор за гумите(част от кит-а за спукана гума). В купето има много и големи места където може да прибереш разни работи(жабката е доста голяма, на вратите се събира спокойно цяла бутилка 1,5 л. итн..) Мога да обобщя с ... изключително практичен автомобил. Ето и няколко гъдела: - Автоматика има и палци за сменяне на скоростите(1.4, 1.8). - Бордовия компютър може да те предупреждава при превишаване на предварително зададени две скорости - 2 анулиращи се индикацията за изминати километри, едната от които може да се анулира автоматично при зареждане. - автоматични фарове - автоматични чистачки - кратко подаване на мигач(ако само леко цъкнеш мигача нагоре или надолу и го пуснеш, ще последват 3 премигвания) - при активиран темпомат може да се подава и отнема газ от бутоните на волана А ето какво според мен е по-важно... какво НЯМА в оборудването : - автоматика не е пълен автоматик а роботизирана механична кутия(след фейслифта има) - няма много добра видимост назад(решението е парктроник/камера) - няма автоматично прибиране на прозорците при заключване - няма USB или Iphone вход(може да се добави) - няма много добър звук от оригиналната уредба(може да се добави) - няма автоматични дневни светлини(могат да се добавят) - няма как да се изключи пищялката за колана, ключа или фаровете(има как, но не е OEM) сигурно има още неща дето ги няма ама това това къде ли го има за возията мога да кажа само, че поне по мои наблюдения, колко по-бързо карам, толкова по-меко вози/прелита над дупките и това за пластмасите е само като се нацепиш в някоя дупка... ако пътя е равен, нищо няма да чуеш... ето това може да гледаш, аз мисля че е много полезно! Редактирано 6 Юни, 2013 от griefman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kembo 88 #8 Отговорено 12 Юни, 2013 (Редактирано) АДН-ХОНДА остави човека да си купи мерцедес . Кажи ми след като си толкова навътре с нещата (безпорно от това което пишеш в този форум) защо се хабиш.В 1 вия пост повече от ясно си написъл всичко. Предполагам си изпадал в ситуация на маса да спориш с такива които харесват М....Б....А... и други марки . и те да ти обясняват как 124ката е най-здравата кола . МАД ДОГ в други теми ясно и синтезирано го е казал -ТРЯБВА ДА ГО УСЕЩАШ СЪС СЪРЦЕТО И ДУШАТА СИ . Човека ще си купи хонда сглобена в Англия ще се счупи нещо за което си го предупредил и ще си вика ех защо ли не събрах малко повече пари и да си взема едиси к,во си ! Нищо лично към никой всеки си има виждане за нещата (аз за свойте) нека всеки си купи това което му е детска мечта ,на сърце или това което може да си позволи да подържа в изправност най-вече! Редактирано 12 Юни, 2013 от kembo 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #9 Отговорено 16 Юни, 2013 А като се търси и возия и дизел и бюджета е 12+К, защо не Акорд 2003+? Единствено автоматик при дизела няма. За мен това е по-добрия избор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #10 Отговорено 17 Юни, 2013 Според мен не се хвърляй на роботизиран автоматик - покарай и ще видиш разликата, да не говорим за поддръжката.ПП Аз лично не бих си купил Японска марка пък произведена в Англия да речем, като ще е японска да е JDM барем :D/>Освен това оригиналните части от USA са на ниска цена и си е голямо предимство пред останалите марки коли . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #11 Отговорено 18 Юни, 2013 ... Аз лично ... Японска марка ... в Англия ... JDM барем ... оригиналните части от USA ...А ти, лично, какво караш п.п. Кога успяха американците да окупират Сузука, та вече си имат ОРИГИНАЛНИ Хонда части Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
SToDo 1 #12 Отговорено 18 Юни, 2013 Ако взимаш осма генерация то задължително трябва да е бензин! Дизела е хубах единствено докато е нов, след това само те боли главата.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #13 Отговорено 18 Юни, 2013 (Редактирано) Колега явно искаш да си чешеш езика ?!/> Хонделата е с К20 ! Искаш да кажеш че оригиналните Хонда части от USA не са оригинални или какво ??? Идеята ми е че доставките на оригинални части от USA е на сметка и ако за твоята кола нямаш части от USA положението е доста сериозно....с подръжката...освен ако не си почитател на Made in India i China..../> Цените на Оригинални Honda части от Eвропа или Англия е спекулативно висока , особено за коли над 5 години ...е страшно... Не че имах това предвид като купих Хонделата - просто я покарах 30тина минути и я харесах /> но смятам е важно за новите собственици към какъв модел да се насочат ? Редактирано 18 Юни, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
griefman 2 #14 Отговорено 19 Юни, 2013 точно така... идеята на тая тема е не само да помогне на commonrail да избере, ами да оставим някаква информация за други хора които евентуално някога биха имали нужда от нея... а и всеки сам трябва да знае, че субективността на мненията е гарантирана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
VOR 25 #15 Отговорено 20 Юни, 2013 Мога да ти кажа само едно...ако се чудиш между МВ 220/270 CDI и Honda 2.2 ..вземи си Хондата.., ще ти гори доста по-малко и ще ти върви доста повече....., ако се чудиш между МВ нафта и Хонда малък мотор....аз не бих...или си с 2.2 дето си я гледал или си с 1.8 пак 140кс с газ..ако подлежи...(не знам как седи работата с газификацията при него) другите комбинации са....Не чудливи...!! Успех с щастливия избор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #16 Отговорено 28 Юни, 2013 Здравейте,търся да купя Honda Civic 1.8 2007-2008г. и имам нужда от малко помощ. На пазара цените варират от 11000 до 18000 лева и на горе.Каква според вас е справедливата цена за такъв вид автомобил в добро техническо състояние. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgerov 24 #17 Отговорено 28 Юни, 2013 Здравейте,търся да купя Honda Civic 1.8 2007-2008г. и имам нужда от малко помощ. На пазара цените варират от 11000 до 18000 лева и на горе.Каква според вас е справедливата цена за такъв вид автомобил в добро техническо състояние.Лично аз след 6 -8 месеца търсене в България видях че под 16-17 хил. е почти невъзможно да вземеш нещо читаво. Има просто нечувани оферти- свалят звезди и т.н. и в накрая си остават просто едни страхотни лъжи. В крайна сметка моята я взех от Германия от официалния дилър и си я докарах на ход, а откакто съм я взел нямам абсолютно никакви грижи, знам какво е правено по нея и на какви километри е и знам кой е бил единственият й собственик преди мен. Плюсовете са много, но авантюрата е голяма - също така не очаквай да намериш хем евтин автомобил от чужбина хем перфектен и то точно такъв, какъвто го желаеш (вероятно ще се наложи да направиш компромис...)- хубавото е скъпо в повечето случаи. Ако търсиш оферти трябва да си готов за неочаквани изненади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #18 Отговорено 1 Юли, 2013 Здравейте,търся да купя Honda Civic 1.8 2007-2008г. и имам нужда от малко помощ. На пазара цените варират от 11000 до 18000 лева и на горе.Каква според вас е справедливата цена за такъв вид автомобил в добро техническо състояние.Лично аз след 6 -8 месеца търсене в България видях че под 16-17 хил. е почти невъзможно да вземеш нещо читаво. Има просто нечувани оферти- свалят звезди и т.н. и в накрая си остават просто едни страхотни лъжи. В крайна сметка моята я взех от Германия от официалния дилър и си я докарах на ход, а откакто съм я взел нямам абсолютно никакви грижи, знам какво е правено по нея и на какви километри е и знам кой е бил единственият й собственик преди мен. Плюсовете са много, но авантюрата е голяма - също така не очаквай да намериш хем евтин автомобил от чужбина хем перфектен и то точно такъв, какъвто го желаеш (вероятно ще се наложи да направиш компромис...)- хубавото е скъпо в повечето случаи. Ако търсиш оферти трябва да си готов за неочаквани изненади.Благодаря ти за отговора, но мисля за сега да не се впускам лично в авантюри с вкарването на кола от вън и продължавам да търся на BG пазара. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #19 Отговорено 10 Юли, 2013 Здравейте отново, аз продължавам да търся Civic и вече направих няколко огледа, като повече не отговаряха на обявеното в обявите . Какво ще кажете за тази кола? Вчера я огледах на бързо и на първо четене изглежда добре. Посъветвайте ме какво да гледам или къде да я откарам да я тестват за да съм сигурен, че всичко й е ОК. Предварително благодаря за отговорите! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tgerov 24 #20 Отговорено 10 Юли, 2013 Хубаво е ако искаш да и направиш диагностика преди да я купиш. Знам че в София Юбико и Омбре са стабилни. По снимките честно казано не виждам нищо особено. Трябва да се качиш да покараш и да огледаш на място за удари и др. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #21 Отговорено 11 Юли, 2013 Здравейте отново, аз продължавам да търся Civic и вече направих няколко огледа, като повече не отговаряха на обявеното в обявите . Какво ще кажете за тази кола? Вчера я огледах на бързо и на първо четене изглежда добре. Посъветвайте ме какво да гледам или къде да я откарам да я тестват за да съм сигурен, че всичко й е ОК. Предварително благодаря за отговорите! Добре изглежда тая италианка, поне на снимка. Пробвай я в движение и ако има някакви проблеми ще проличи. На тези километри се сменят свещи, които са скъпички 120-140лева комплекта - иридиеви на NGK или Denso. При обслужване задължително сменяй и масло на скоростите, което също е специално на Honda MTF. ;)/> 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #22 Отговорено 11 Юли, 2013 Здравейте отново, аз продължавам да търся Civic и вече направих няколко огледа, като повече не отговаряха на обявеното в обявите . Какво ще кажете за тази кола? Вчера я огледах на бързо и на първо четене изглежда добре. Посъветвайте ме какво да гледам или къде да я откарам да я тестват за да съм сигурен, че всичко й е ОК. Предварително благодаря за отговорите! Дам, тази обява е от доста отдавна, още преди повече от месец мислех да ходя да я оглеждам, но впоследствие се отказах и взех Акорд. Както казват колегите по-горе направи 1-2 кръгчета, то не че от 10 км можеш да придобиеш кой знае каква представа за колата, но все пак може да откриеш нещо. И задължително диагностика, двигател/ходова част в сервиз, Юбико също е в Горубляне, така че ти е близко там. Не се лъжи по външният вид, тъй като всичките коли по автокъщите са напудрени и лъснати. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #23 Отговорено 12 Юли, 2013 (Редактирано) На тези километри се сменят свещи, които са скъпички 120-140лева комплекта - иридиеви на NGK или Denso. При обслужване задължително сменяй и масло на скоростите, което също е специално на Honda MTF. /> Ай стига го плашихте човека - свещите от USA поръчките са в пъти по евтини от БГ Масло колко да събира 2-3 литра може би ! http://forums.hondab...showtopic=85266 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=78709 - за Маслото Редактирано 12 Юли, 2013 от iso_eu 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
divak 7 #24 Отговорено 16 Юли, 2013 tadata какво стана със колата, гледам обявата още стои активна? Ако си я харесал все още, се уговори и я закарай във Бултрако за диагностика - тъкмо ще видиш как ще реагира продавача а и в Бултрако поне имат HDS и ще хванат евентуални грешки които BOSH диагностиките не ловят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #25 Отговорено 17 Юли, 2013 (Редактирано) Продавача каза че няма против да я видят в сервиз, даже ще съдейства за пътна помощ, защото колата е без номера. Във вторник ще я закараме в Юби-ко и ако всичко е наред мисля да я взема. Единствено се чудя как да я пробвам на нормален път, поради липсата на номера и гражданска отговорност :rolleyes:/>/>/> [/size][/font] Редактирано 18 Юли, 2013 от Dragi4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #26 Отговорено 18 Юли, 2013 (Редактирано) Бягай далеко от Бултрако Имаш два супер сервиза - Юби ко и http://forums.hondab...showtopic=12278 ОМБРЕ сервиз ! Искай продавача да ти намери транзитни- временни номера те си вървят със гражданска, ако няма но да вземе на заем от друг колега ! Как ще купиш кола без да си я покарала - то да не е телевизор ;)/>/> Лично според мен е малко евтина тази кола за тези години , ако е читава разбира се ! Като имаш напредвид че във всички случаи ще трябва да ти намали от тази цена - аджеба за колко я е купил от Италия - 5000 евра да речем което е несериозна сума за такава кола май ;)/> абе няма да е на 120 000 км. поне на 260 -300 км ! За сравнение може да погледнеш в mobile.de макар там колите да държат доста по висока цена от Италянските. Редактирано 18 Юли, 2013 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #27 Отговорено 18 Юли, 2013 (Редактирано) [Със сигурност ще искам да я покарам :rolleyes:/>/>/> Между другото появи се още една кола, която мисля да видя, въпреки че е малко далече от София. Редактирано 12 Август, 2013 от Dragi4 Моля не цитирайте предходното мнение! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijo99 8 #28 Отговорено 19 Юли, 2013 Като цяло на първо четене км няма да са реални. има лепенка за дете-- всеки ден е карана да се води детето на ясли. Може и да не съм прав но имай го в предвид. Иначе инвестирай 100 лв да идеш да я видиш. в Пловдив мернах онзи ден и тази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&submenu=5&act=4&subact=1&actions=h12651994757305413&adv=11365181715782985&ids=&f0=87.119.68.218&f1=1&f2=1&f3=2&f4=%C2%F1%E8%F7%EA%E8&f5=%C2%F1%E8%F7%EA%E8&f6=M&f7=2&f8=&f10=h12651994757305413&f11=1&s3=&s5=rIJcobqaEZmVP7Kss&s0=&s1=&s4=&s2=&s6=1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #29 Отговорено 19 Юли, 2013 Като цяло на първо четене км няма да са реални. има лепенка за дете-- всеки ден е карана да се води детето на ясли. Може и да не съм прав но имай го в предвид. Иначе инвестирай 100 лв да идеш да я видиш. в Пловдив мернах онзи ден и тази http://nfs.mobile.bg...1=&s4=&s2=&s6=1То е ясно, че колометража почти на всяка кола е пипан . Пловдивската Honda е 1.4 , а аз търся 1.8 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vodkin_ 120 #30 Отговорено 21 Юли, 2013 тази от Пловдив едно че е 1.4 ами и базов модел и 15 000 лв........... едно че скъпа и като я регистрираш, ЕКО-такса и т.н. ....................... И след това като се качиш в "executive" ще съжаляваш , че си пръснал 15 000лв++++ за тази кола. Сега да беше 11 000 - 12 500 MAX "ОК" ама много бре 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Legal 42 #31 Отговорено 23 Юли, 2013 (Редактирано) Колеги, къде има инфо за това, какви екстри има дизела 2.2 при модификациите "комфорт", "спорт" и "екзекютив"? Става въпрос за сивик 8 генерация. И още един въпрос. Кажете, според вас от заслужава ли си да взема кола от Германия. Имам около 14 000 лева, и гледам в немското мобиле, че има /след пазарлък/ . Обаче не е ли по добре от тук да си я взема, след като мога да и направя пълна диагностика преди това в някой от сервизите, споменати тук? Редактирано 23 Юли, 2013 от Legal Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JunkieXL 25 #32 Отговорено 23 Юли, 2013 Здравей,не съм купувал кола от Германия, но съм купувал от БГ - не ти препоръчвам кола от търговец, а само проверена и със история. При всички случай колите който са внесени от чужбина са с някакви "подобрения", който няма как да ги видиш напълно. Освен ако не се занимаваш с такива неща.От Германия, може да знаеш само едно има актуално HU това означава, че тази кола е напълно проверена и всичко и е ОК, но мисля че тези пари няма да ти стигнат със докарване и т.н. Бих казал, че в Германия са малко скъпи тези коли. Но найстина не си взимай модификация различна от executive. Аз карам "sport", но когато си купувах колата не знаех нищо за тази кола, само ми харесваше Според мен лично ако намериш автомобил купуван от БГ и от първи собственик ще бъде най-добре. Провери в представителите на Хонда за БГ всички мисля че продават употребявани автомобили, поне ще знаеш кога какво е правено и какво ти предстой.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adaskalov 0 #33 Отговорено 4 Август, 2013 И на мен ми предстои купуване на този космически кораб от бъдещето, но съм много невежа и имам нужда от съвети.Има ли голяма разлика в реалната мощност между 1.4 и 1.8 като се има предвид че ще слагам метан. Не съм състезател и не държа на мощ. По скоро искам да е по икономично и като данък застраховки и т.н. но сега имам хилаво поло96 и ако искам да изпреваря тир над 70-80км/ч е голям зот едва набира. Това искам да избегне. В този момент има ли голяма разлика между 1.4./1.8 с метан или не е чак толкова голяма и не су заслужава.Колко струва сладането на читава метанова уредба.Каква е разликата м/у 5/6 скорости.Мерси за форума много ми е полезен. Поздрави на всички и голямо благодаря за съветите Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #34 Отговорено 4 Август, 2013 Ако сложиш метан на 1.4 83к.с. направо ще я ,,убиеш".Тя по каталог прави 100 за 14,2 сек , а на метан сигурно ще отиде на над 16 ако не и повече.Общо взето ще я направиш абсолютен астматик.Ако ще слагаш метан търси 1.8, тя е 140к.с. и разликата в динамиката е огромна спрямо 1.4.По отношени на метановата уретба не мога да ти помогна.Аз лично съм скептично настроен към тази гавра с Хондов двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adaskalov 0 #35 Отговорено 5 Август, 2013 Или 1.8 с метан (или газ) или дизел. Но за дизела ме отказаха тук.Някаква идея колко излизат разходите след непосредствено след покупка на 1.8.кат, нотатиус. Еко такса, смяна на консумативи по колата. Гражданска каско. Горе долу де. В 1000лв влиза ли се като каско и гражданска само първи вноски.Може ли да кажете колко е данука на 1.4 и 1.8 2008г. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #36 Отговорено 5 Август, 2013 (Редактирано) Или 1.8 с метан (или газ) или дизел. Но за дизела ме отказаха тук. Някаква идея колко излизат разходите след непосредствено след покупка на 1.8.кат, нотатиус. Еко такса, смяна на консумативи по колата. Гражданска каско. Горе долу де. В 1000лв влиза ли се като каско и гражданска само първи вноски. Може ли да кажете колко е данука на 1.4 и 1.8 2008г. здравей,Аз от скоро съм собственик на civic 1.8 2008г. и разходите след покупката на колата не са малко: 1.Еко такса – 240 лева 2.Регистрация в КАТ – около 130 лева/ транзитни и нормални номера/ 3.ГО + Каско – 700 лева – еднократно платена,с отстъпка от 40% 4.Смяна на масло /скорости+двигател/, филтри – 250 лева. Допълнително трябва да сменя свещи – 120 лева/поръчани от САЩ/, бензинов филтър – 110 лева , ремък и ролка 180 лева. 5. Газова BRC – 1450 лева. 6. Данък 110 лева за втора половина на годината 7. Преди покупката -Диагностика Бултрако 86 лева Има и други дребни разходи , които не съм включил в сумата. Питай ако се сетиш за нещо друго. Редактирано 5 Август, 2013 от tadata Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
victor_xtz 42 #37 Отговорено 6 Август, 2013 За какъв ремък и ролка става въпрос, като колата е с верига? Обслужването в Ю би ко е 30-40лв надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Imst 558 #38 Отговорено 6 Август, 2013 (Редактирано) Може ли да кажете колко е данука на 1.4 и 1.8 2008г.Зависи от общината, конете и годината -> http://www.calculato...obil_danak.html Редактирано 6 Август, 2013 от Imst Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
adaskalov 0 #39 Отговорено 6 Август, 2013 Още 2 въпроса:Има ли шанс да се намери execitive да НЕ е с кожаКолата ми се въжда ниска особено за зимата в софия с често пътуване до Боровец. Има ли как да ср повдигне малко или трябва да се сменят амортисьорите. Пак казвам че не съм състезател и не ми трябва да взимам завои със 100кн/ч. Така че ще и се влоши стабилността в завои не ме притеснява Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kdamyanov 0 #40 Отговорено 7 Август, 2013 За какъв ремък и ролка става въпрос, като колата е с верига? Обслужването в Ю би ко е 30-40лв надолу.Става въпрос за пистов ремък. Обслужването го направих в Ю би ко . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове