Jump to content
Fiend

Питане за сонда на F20B6

Recommended Posts

Ей това последното почва да ми топли душата общо взето, а за да се пише в ефир вероятно е тествано и доказано с времето, че едва ли ще се навият да им я върна ако не стане. Инак колата точно чукна 170000км и смея да и вярвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

HondaExplorer, какъв ти е мотора, че нещо не виждам? За акорда 6 SE ли е?

Виж тия: http://www.avtochastionline24.bg/honda/accord-mk-vii-cg-ck/15817/13514/senzor-sonda

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здрасти градски, моторът е F20B6 с най-претенциозната сонда на 6-та генерация, затова ползвах и темата на колегата градски отпреди няколко години. Точно от линка горе го намерих и аз на първо четене. Проверих и официален каталог на Денсо и пак излиза като заместител така както го е посочил Мартод, а при положение че така или иначе ОЕМ са само Denso и NJK, трябва да се вярва. Просто ми се щеше някой да потвърди че е слагал вече, не вярвам всички да са се оръсили по 400 кинта.

Редактирано от HondaExplorer

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ката в заглавието на темата -четете назад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е ката в заглавието на темата -четете назад.

 

Аз я изчетох открай докрай  отдавна и затова пак я повдигнах, защото нещата се променят. Цецо намекваш вероятно че трябва да се върви към ОЕМ?

 

 

Да там и на други места се открива.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е и все някой трябва да се е сетил че и тоя мотор съществува. Може и тая да вземеш, щом е заместител на оригиналния код, НО обезателно искай гаранция че може да я върнеш ако на ДВГ-то не му хареса.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кои мислиш ще му даде такава гаранция :) Никои! Единствено ако я вкара в сервиз в който са слагали такива сонди и знаят че няма проблем могат да му гарантират , но там цената въобще няма да е 200 лева като в сайтовете, а ще е поне 280 както е цената по магазините  в който се намира. А в магазина като си направи устата за гаранция познай какво ще му отговорят :) Въобще работата със сондите е..... крива хава. Гаранции на сонди дават само сервизи от които купуваш сондата и я монтираш при тях. В случая колегата няма избор защото едва ли ще намери такъв сервиз, или ако намери ще трябва да предпочете 300+ лева за сонда с 6 м гаранция или 200 лева за сонда която ще монтира сам и ще се надява да е ок. Лошото е че не се появява колега които да е слагал такава сонда и да сподели всичко на ред ли е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има маса Акорди с този мотор на части.Вземи си една втора употреба за 50лв. и си свиркай.Тя колата струва 3000лв ти дай 500лв. за нова сонда ....ха

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро цената отива към 80лв. и не са чак толкова начесто. Проверих на две места, отделно звънях на Юбико там пък казаха че нямат никаква дори за доставка не намекнаха. При 200лв. за нова ако става алтернативната на Денсо не мисля че е оправдан риска с употребявана която както писа някой по-горе може и вече да е станала прилично мудна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пич,те тия Акорди са родени мудни :yes: .Изключение прави Тайп Р-а.Щом имаш пари за даване ти си решаваш. :zen:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Собствениците, които имат сантимент към автомобила си, искат най-доброто независимо от годините му, затова разбирам тези които искат "оригиналното", което е и доста скъпо. Хубаво е да има мнения от опит, различни, за да има и добър избор.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с връщането е не че алтернативната сонда не работи (тоест е дефектна и доставчикът е длъжен да си я вземе обратно), а че изборът и може да се окаже неподходящ (което е проблем на търговеца или клиента). При мен случаят беше такъв и търговеца ми иска протокол за несъответствие -издаден след тест в оторизиран сервиз (ЮбиКо) с "тясно специализирана апаратура", чрез който успя да върне алтернативната, а аз си доплатих за оригинална. И аз си мислех че "нещата се променят", но и си имах 1 на ум след мнение №22 в тази тема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на теб. Покарай колцата (във всякакви режими) и след време кажи как е. Ако всичко е ок и още нямаш отговор (но имайки вече база за сравнение и тестов период) може да захраниш Денсо с благодарност за релевантния продукт и странната комуникация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

п.п. Голямо благодарско на всички, които се включиха и особено на Мартод за това, че ме провокира да търся алтернатива, както и на Слави CR-V за цялостния последвал съпорт офлайн. Да се обадят ако идват към морето :drunk:

 

Не съм те провокирал да търсиш алтернатива, :P  а направо ти дадох ноу хау , :cool: даже на лични ти казах, че сондата си покрива ОЕМ номера на колата ти . :) 

И понеже ме обиди на "провокация", изобщо няма да ти се обаждам като идвам към морето . :tooth:

 

 

Ето всички номера на Хонда, които си покрива сондата, за да не се чудят занапред  останалите колеги .

HONDA 36531PAA307

HONDA 36531PAAL21

HONDA 36531PAAL22

HONDA 36531PAAL23

HONDA 36531PLMA01

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха-ха обаче не реши да поемеш отговорност ако сондата не стане и сподели че не си я виждал в действие. Те и на Бош и една камара други производители сигурно ще изкочат техни варианти по оригиналния парт но дали ще станат. В никакъв случай не искам да си присвоявам чужди заслуги, но някое лайкче като за опитна мишка може и да се откъсне от сърцето на народа.

п.п. Ако проблемът е че не пиеш Бургаско, ще търсим кросреференция на други пивовари

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като явно дойде и моя ред за смяна на въпросната сонда, моля HondaExplorer да сподели как се държи колата след шест месеца с новата алтернативна сонда Денсо DOX-1452. И за всеки случай да попитам нали това е първа сонда?! Грешките които колата ми дава от една седмица насам са: P1167, P1164, P1166, P1491. След изчистване си карах безгрижно един-два дни докато се появи пак някоя от тях. Гледах показанията на OBD Car Doctor free за сензор 1 банк 1. Имаше нещо като синусоида до момента в който стана постоянно права черта 0.77 V като на умрял, която не се променя. Вече и след триене веднага излиза грешка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега, 6 месеца и 10000км по-късно, колата работи чудесно. Междувременно няколко дни по късно от последния ми пост и от Денсо Холандия ми потвърдиха че това е аналога на оригиналната ми първа сонда. При теб интересно дава доста грешки наведнъж освен за нагреватела на първа сонда и за пърформънса на сондата което вероятно е резултат от проблем във веригата на нагреватела, но на мен не ми излизаше, както и грешка в ЕГР клапана. Един от вариантите освен да си позаминава сондата е някакъв проблем по веригите на сондата- окъсявания или прекъсвания щом при изчистване на грешките караш известно време. При мен като замина подгрева беше от раз и необратимо. Лошото е че дори и да замерваш съпротивлението на подгрева в реални условия може да прекъсва или окъсява към маса като нагрее. С ОБД кар доктор или Торк общо взето не може да се разбере колко е читава нашата сонда. Ето тук в 7 ми пост съм пускал все пак някаква графика от новата ми сонда и другата при катализатора.

Редактирано от HondaExplorer
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми,те за какво ли са сложили тоя подгрев? А и ти сам извънградско ли караш.Да не говорим че когато се шашка сондата колата понякога е и спъната и харчи и т.н.Ако не беше толкова важна едва ли щеше да светва чек лампата.Примерът който съм и дал е реален и ти казвам че бъркаше извънградския разход.За градско незнам,автомобилът не се караше в града.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега SpliFF, сега ако уточниш в каква връзка го писа това и към кого си го насочил ще е добре, тъй като аз не виждам някой тук да е подценил значението на подгрева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя грешка,просто не съм видял ,че има 2-ра страница.Беше адресирано към теб защото споменаваш ,че хората карали със светещ чек и не се отразявало особено на разхода.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смених си сондата с въпросната Денсо DOX-1452. Много леко се разви старата, дори с гаечен ключ. Изтрих грешките и не се появиха нови както ставаше със старата. Оборотите на колата се нормализираха. Появи се синусоида (както и трябва) на показанията на сондата на обд четеца. Само на място я пробвах. Утре вече ще има и проби в движение и заключения дали само това е бил проблема. Ако имам някакви оплаквания от сондата сигурно ще ги споделя тук в последствие. Успех на всички с подобни проблеми!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...