Jump to content
honda1234

В търсене на .. Акoрд

Recommended Posts

Добър ден на всички Публикувано изображение

 

Преди около половин година реших че ще си вземам Хонда Акорд 2,2 дизел, след 2004г. От тогава чакам да ми докарат кола от чужбина. До преди месец- реших да си взема от mobile.bg. Сега ще ви разкажа за приключенията си и дано да си вземете бележка и да не попаднете на тези хора и Вие.

За съжаление първата обява, на която се спрях и се разбрахме че я взимам, е изтрита. Въпросното момче продаваше Хондата за 12 500, 2004 г. много добре изглеждаше колата, с 18' лети джанти най-високо ниво на изпълнение- кожа, навигация, шибидах , беше и здрава- прегледахме я в сервиз. Каза че ще оправи данъците (понеже не са плащани от 4 години) и след празнициге ще я прехвърляме. Беше ми направило впечатление че въпросната кола я бях виждала през ноември в мобиле, после я беше махнал, после пак я беше сложил. Та, минаха великденските празници и хоп звъня му- 2 дни не вдига. За щастие имам връзки тук там и разбрах къде живее, намерих го, гоних го, защото се направи че не ме вижда и тръгна с колата на някъде..после говореше несвързано. След "натиск" от моя страна каза хайде сега ще си ги оправя и ще се чуем утре. Чухме се "утре", каза на другия ден ще е готов. Звъннах- отговора беше " оф ами аз нещо май няма да я продавам". Явно човека е играч с капаро. За щастие не успях да се излъжа.

Другата обява - Акорд 2007 г, с 6 скорости за съжаление вече също е премахната и няма как да ви покажа. Колата беше с регистрация, човека поиска 30 лв да я докара до сервиза, а след това започна да нервничи че "много време я гледали". Накрая си тръгна. Жив и здрав да е.

Цък. това е последната кола, която гледах- в петък. Заплатих на пътна помощ да я докарат до сервиза, в който исках да я прегледам. Предния ден също бях ходила на оглед, собственика ме увери че ще бъда много доволна Публикувано изображение/>, та след прегледа останах доволна. Който я гледа тази кола да знае че трябва да й се смени маховик, съединител, дискове, накладки, от задната страна на двигателя тече масло, радиатора е за смяна, и не на последно място рейката също е за правене. А да, забравих, колата е удряна жестоко от дясно (добре прикрито е обаче). Не ме е яд за парите, които дадох за сервиз и за това някой да си докара колата до него, яд ме е че има хора, които вкарват една кола за 6000 лв и искат да й вземат 12- 13000 лв, а колата е абсолютна морга. Още повече в обявата пише 2007 година, а колата всъщност по документи беше 2006. На прозорците пишеше 2004. Не знам вече на кого да вярвам!

 

Извинявам се за дългия пост, но вече съм на прага на отчаянието.. чакам от толкова време защото познат се занимава с вноса на коли, в който съм сигурна че няма да ми докара кола, за която да хвърля 7000 лв за ремонт. Явно ще си почакам Публикувано изображение/>

 

Благодаря за вниманието Публикувано изображение/>

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравей. На дълго и широко обсъждаме тук седмичките и как седи въпроса с тях.

 

Имам два съвета за теб.

 

Едно - ако взимаш втора ръка Accord, взимай бензин. Дизела има много подводни камъни от скъпи консумативи и потенциални ремонти. Можеш да видиш историята на моя в подписа ми. Дъвкано е хиляди пъти, бензина ще ти излезе по-евтино.

 

И две - ако имаш възможност, събери една хубава начална вноска и вземи нещо ново, на лизинг. Минах през това, че "малко-ползваното винаги излиза по-оферта от новото", но има причина новото да е скъпо. Има Honda, Kia, Peugeot, каквото да е - 5 години ще плащаш застраховки, данъци, гориво и масла. В крайна сметка новата кола, ако я поддържаш ще караш едно 10 и повече години. Кола на 7-8 години изхвърлена от запад насам, с която се почвате с ремонтите от ден 1, не виждам как ще изкара дълго.

 

ПП: Тази Хонда от линка е някаква шега. "Екзекютив" ама с червено табло и без никакви екстри от "екзекютив"-а :) А най-голямото безумие е, че са я писали 2007. Тези от 2006 са фейслифт, а тази не е. Вероятно е производство 2004-2005, регистрирана за първи път 2006 както казваш по документи.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Благодаря за отговора!

Значи аз съм решила да взема дизел, заради разхода. В момента карам бензинова кола (ауди А3, 2004г) и ми идва прекалено скъпо да й сипвам постоянно(карам доста). Колко е разхода на един бензинов акорд? Поддръжката на дизелов акорд не ми е проблем, смятам че щом човек има пари да си я купи, ще има пари и да си я поддържа? С лизинг честно казано не ми се занимава. Искам точно акорд, а новите засега не са ми по джоба, може би след няколко години ще мога да си го позволя Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Бензина гори смесено около 9, дизела около 6.5. Можеш да видиш разни бензинови екземпляри от сайта от подписа ми.Въпроса е следния, на около 200 000км, този дизел (и всеки друг от този клас) износва основните си консумативи - а именно ангренажна верига, маховик и съединител. Веригата струва 1100лв за смяна, съединителя е 600лв + 200лв труд, а покрай него често се сменя и маховика, който е още 1000-1400лв зависимост дали го поръчаш от чужбина или си го набавиш от тук. Говорим за НЕОРИГИНАЛНИ, но КАЧЕСТВЕНИ консумативи. Оригинален съединител е 800лв, оригинален маховик е 1850лв. При бензина тези моменти ги няма :)Другия скъп елемент на дизела е турбото му. Ако колата не е поддържана и е карана здраво докато е още студена, турбината вероятно е на път да сдаде багажа. А тя струва още 2000лв - има вариант за "рециклиране" или ремонт, но изкарват по година и пак почват да вият, пушат, текат и да губят мощност. Та, дизелите, които се продават по автокъщите, са точно такива - дошли от запад, неподдържани, на около 200-250, а ако нямаш късмет може и 300-400 хиляди километра, с предстояща смяна на всичко изброено. Купуваш си мечтаната кола и почваш да изсипваш маса пари в нея, на веднъж.Докато бензина ти харчи по 2-3 литра отгоре и го "изплащаш" по 30-40-50лв на месец с горивото, вместо да даваш парите на куп. Отделно, че обслужванията на дизела са по-скъпи, маслото е по-специално, филтрите са на двойни цени и тн. Казвам го като човек, който кара дизелова кола И МНОГО си я обича. Просто трябваше да извадя от джоба си почти всичко до тук (само турбината ми е запазена, но и аз взех колата на по-малко от 6 години, нямало е толкова време за наподдръжка след гаранцията, че да я съсипят).Винаги за бензина имаш вариант да сложиш Газов Инжекцион най-висок клас за 1500лв и тогава ще е по-евтино от колкото на дизел. На баща ми взех Mazda6 2005 началото на годината за 8000лв. Беше 2.0 150кс с автоматик, сложихме газ, кара я и няма помен от проблеми и сервизи :)И да, ако се примириш да вземеш по-нисък клас количка, за 25-30 хиляди лева има коли, които предлагат почти всичко, което и тази стара Хонда от към екстри, но са нови и знаеш, че няма подводни камъни. Да кажем един такъв Civic предлага комфорт близък до този на Акорда, но си остава нов:http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/civic-hatchback/%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/1.4-comfort/36/422/Има и прекрасен седан, с модерен двигател с нисък разход и още повече екстри:http://www.honda.bg/%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BC%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D0%BB%D0%B8/honda/civic-sedan/%D0%BE%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%D0%B4%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B5-%D0%B8-%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/1.8-exclusive/43/459/Не знам, не е редно да правя чужди сметки, но това е, което аз бих направил ако трябваше да избирам пак кола и имах 10-15 хиляди лева в джоба. Бих прегледал и предложенията на Toyota, Mitsubishi и Kia.

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-ACCORD-2-2-CDTi-CLUTCH-DUAL-MASS-FLYWHEEL-KIT-2004-2008-/110818031632?_trksid=p5197.m1992&_trkparms=aid%3D111000%26algo%3DREC.CURRENT%26ao%3D1%26asc%3D14%26meid%3D7768916320463391311%26pid%3D100015%26prg%3D1006%26rk%3D1%26sd%3D110818031632%26Ето линк за цената на този прословут маховик, и постоянното спекулиране с цената му.Комплект 4в1 маховик ,съединител,лагер и притискател за 550 паунда с доставката = 1265лв . На Luk.Цена в бултрако само за маховик 2000лв - без коментар. Редактирано от Todor_Gagovski
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тодоре, до скоро най-евтиното предложение беше около 400 паунда за само маховик. Сега явно са паднали още цените. Но пак нещата са близки, като сметнеш курса по който обръщат през paypal, ще дойде за малко над 1300лв и пак имаш 200лв труд. През бултрако е безумие, наясно сме :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това с дизелите си е гадна работа . Дизеловата кола страда от най - голямото си предимство . А именно - високия въртящ момент . Някакси ми е странно да дадеш едни 15 бона за кола и да живееш с мисълта , че още 2 бона чукат като разходи . И по - лошото е , че това са части менте без гаранция ... Евалата на колежката , че е отишла в сервиз . По принцип тази диагноза си е нормална предвид манталитета на европееца . Той отива и си купува нова кола . Кара я 5г на безкос . Не му пука - колата е в гаранция и с каско . Градско трудно може да се убиеш с до 80 км/ч и предвид , че колата е нова няма защо да я пази . За него това си е едно кошче , което го вози . Като свърши лизинга я кара още 2-3г или я връща за следващата . И после колата се озовава тук . Рядко е някой да си купи нова кола и да я пази като писано яйце . За справка - Румъния , Италия , Германия ... Карат градско като талибани , особенно румънци и италианци . За 15 бона бих си купил нещо ново . Е сега Греит Воол пускат есента седанче , тип 6та ген . Малко по - натам ще има инфо за него , но не вярвам да е много над 20 бона ... А имат и опцията за течна газ за 2000 лв. И всичкото е със 100 000 км гаранция . Другия вариант е бензинов акорд с ГИ и пак да си свирка човек .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Е стига де, жената иска да си вземе доказана лимузина от горния среден клас макар и втора ръка на 7 - 9 години, вие и предлагате китайски изчадия адови, поне и предложете дачия, тя поне се е доказала през годините на идиотоустойчива машина. :ph34r:/> Не е най-важното в една кола пробега и годините и, а и е ясно, че жената е решила какво точно иска, не се опитвайте да и променяте желанието.Към авторката - акто и Веселия каза (двама му поста са супер изчерпателни и полезни), имай си едно голямо на ум за Акорд (или Сивик 8-а ген. след 2005-а) с този мотор - ясно е, че при покупка на кола втора ръка винаги трябва да се извадят поне 1000лв за първоначално обслужване и дребни ремонти, при Хонди с този мотор е възможно да се наложи изваждането на двойно (в най-лош случай и тройно дори) на тази сума, но все пак знаеш, че след това караш машина без да имаш проблеми (детските и болести са отстранени). Прецени добре с каква сума разполагаш - ако имаш всичко на всичко... примерно 13000лв заделени (т.е. очакваш да намериш кола до около 12 хил. и с разликата да регистрираш и първоначално обслужиш) ще ти е трудно и не се знае, дали биха ти стигнали, просто ще е един вид клизма (не се знае де). Но, търсене му е цаката - рано или късно все нещо читаво и топ изпълнение (предполагам, че държиш машината да е "екзекютив" - с кожата, ксенона, ел. седалката с подгрев и т.н., поне с такова впечатление останах от колите които до сега си гледала), все в един момент ще се появи нещо което да не е най-изморено. Който търси - намира, въпрос на време и късмет е. Дерзай.

Редактирано от ADH-Honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с ADH. Търпение трябва. Моят акорд го търсих две години... В мобиле.бг и mobile.de. В Германия хубавите коли изчезват на мига. Затова, като я видях моята, веднага си я познах... не исках да се пазаря, просто исках да я имам непременно и не ме интересуваше нищо друго.Между другото и в БГ читавите коли изчезват що годе бързо. Даже не можах да отида на оглед за акорда, който @Веселия беше купил още преди да се познаваме.Маркираш си търсенето в браузър и отваряш по няколко пъти на ден, това мога да те посъветвам аз. Както и, че кола от частно лице като цяло е по-добре от автокъша. И не е вярно, че в БГ няма читави коли - просто не си попаднала на твоята оферта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Просто колкото повече време минава, толкова по-малко са читавите коли по автокъщите и частниците, заради това, че потенциала да са навъртяни много километри, да са претърпени инциденти и тн нараства. Появяват се все по-евтини морги на запад, които се вкарват тук и се продават преобразени до неузнаваемост. Но без търпение няма да го бъде. Както Златозатора каза, аз също търсих месеци наред - когато се появи моята отидох веднага да я закарам на оглед и на следващия ден я взех :)

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
ТОВА е интересна оферта, но е далечко (чак от Русе). Ако не друго, поне цената е с около 2 бона по-надолу спрямо онези горе споменатите. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази наистина изглежда добре и е истински екзекютив с всичко. Чуй се с човека, проучи дали в Русе има читав сервиз дето да я прегледат и може да се окаже добър екземпляр :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е стига де, жената иска да си вземе доказана лимузина от горния среден клас макар и втора ръка на 7 - 9 години, вие и предлагате китайски изчадия адови, поне и предложете дачия, тя поне се е доказала през годините на идиотоустойчива машина. Публикувано изображение/> Не е най-важното в една кола пробега и годините и, а и е ясно, че жената е решила какво точно иска, не се опитвайте да и променяте желанието.

 

Към авторката - акто и Веселия каза (двама му поста са супер изчерпателни и полезни), имай си едно голямо на ум за Акорд (или Сивик 8-а ген. след 2005-а) с този мотор - ясно е, че при покупка на кола втора ръка винаги трябва да се извадят поне 1000лв за първоначално обслужване и дребни ремонти, при Хонди с този мотор е възможно да се наложи изваждането на двойно (в най-лош случай и тройно дори) на тази сума, но все пак знаеш, че след това караш машина без да имаш проблеми (детските и болести са отстранени). Прецени добре с каква сума разполагаш - ако имаш всичко на всичко... примерно 13000лв заделени (т.е. очакваш да намериш кола до около 12 хил. и с разликата да регистрираш и първоначално обслужиш) ще ти е трудно и не се знае, дали биха ти стигнали, просто ще е един вид клизма (не се знае де). Но, търсене му е цаката - рано или късно все нещо читаво и топ изпълнение (предполагам, че държиш машината да е "екзекютив" - с кожата, ксенона, ел. седалката с подгрев и т.н., поне с такова впечатление останах от колите които до сега си гледала), все в един момент ще се появи нещо което да не е най-изморено. Който търси - намира, въпрос на време и късмет е. Дерзай.

 

Разполагам (засега) с около 15- 16 000. Ще чакам, то няма какво друго да правя Публикувано изображение Русе е малко далеч, ами ако е морга като тази? Естествено че човека ще каже че нищо и няма. Ако имах познат от Русе..ама нямам Публикувано изображение

Бтв, трябва ми Акорд под наем за събота и неделя, дали може да ми кажете къде евентуално мога да си наема Публикувано изображение ? Историята е следната, заради първия акорд, който гледах и се разбрахме че купувам, горе долу всички роднини разбраха че съм взела такава кола (или че взимам). В събота предстои голямо семейно събиране и не искам да отговарям на 100+ човека защо нямам акорд Публикувано изображение Абсолютно сериозна съм! :)

 

Поздрави и благодаря !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Звънни в Бултрако, те дават под наем по принцип, но дали имат такъв модел в момента....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,И аз си ги мислех преди тея неща за дизела, но в дългосрочен план бензинова кола 99 от 100 пъти ще излезе по-евтина от каран дизел (сиреч всеки дизел внос). Мен от дизел ме отказа един тестдрайв, когато тъкмо се бях навил да взема машината и турбото изпуши. Ремонта е ~1500 лева, а така си бях сметнал парите, че ако я бях взел нямаше да ми останат никакви. Просто няма смисъл, сметките са прости всеки може да ги направи. Но... всеки си решава и си има глава на раменете, дано съветите ни ти свършат работа. Успех!

Редактирано от eeasss

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички Публикувано изображение/>

 

От месец и половина си имам АкордПубликувано изображение/> Голяма любов..2006, тъмно сив, аз съм втори собственик, на 122 000 км я взех, със сменен маховик и съединител. Вече и навъртях около 5000 км и съм много доволна!

 

П.П. Спомняте ли си, разказвах ви за един син акорд, с неплатени данъци, дето ме мота няколко дни собственика..,накрая каза че няма да я продава. От известно време я г,ледам пак в mobile- http://nfs.mobile.bg...ls&slink=4k3la3 Имаите едно на ум с този. Не му е чиста работата.

 

От една седмица ми се появи едно почукване...в сряда съм на диагностика.. Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички Публикувано изображение/>

 

От месец и половина си имам АкордПубликувано изображение/> Голяма любов..2006, тъмно сив, аз съм втори собственик, на 122 000 км я взех, със сменен маховик и съединител. Вече и навъртях около 5000 км и съм много доволна!

 

П.П. Спомняте ли си, разказвах ви за един син акорд, с неплатени данъци, дето ме мота няколко дни собственика..,накрая каза че няма да я продава. От известно време я г,ледам пак в mobile- http://nfs.mobile.bg...ls&slink=4k3la3 Имаите едно на ум с този. Не му е чиста работата.

 

От една седмица ми се появи едно почукване...в сряда съм на диагностика.. Публикувано изображение/>

 

Жива и здрава да си с покупката. Много безаварийни километри ти пожелавам.

 

Само един съвет, ако ми позволиш: Недей гледа вече какво има, кой какво продава и "дали не можеше за тия пари да купя нещо по-добро". Почне ли човек така да мисли не може успокоение да намери. Твоята кола е най-хубавата на света, защото си е твоя. Точка по въпроса Публикувано изображение/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря! :)

 

Не ги гледам, понеже доста нашироко бях разказала на всички за въпросния акорд и за премеждията с него.. Преди няколко седмици ми звънна един приятел и каза Хей, този пак я е пуснал за продан Публикувано изображение Аз съм сигурна че моята кола си е най-хубавата на света Публикувано изображениеПубликувано изображение

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Искам да възобновя активността на темата покрай желанието ми да се сдобия с

Honda Accord, 2.2 iCTDi , 2006, 140к.с.

 

Тъй като минавах случайно през град в който се продаваше такава кола, реших да пробвам една кола от обява:

Произход: Италия

Пробег: 172 000

 

Колата нямаше номера за това я закарах на Бултрако в града(аз лично не знаех друга алтернатива за сервиз). Резултата беше:

 

Компютърна диагностика: Никакви грешки (Възможно ли е да са изчистени от паметта без реално да е са оправени проблемите. Какви са мненията Ви?)

 

Проверка по ходова част:

Верига - за смяна - Не би ли следвало веригата да издържа повече от 200 000км - Цена дадена от Бултрако: 1000лв без труд/ Не са ли 2 веригите - Каква е цената в неофициални сервизи?

 

Маркуч на хидравликата - напукан/спукан, определено си капе . Има ли нещо екстремно в употребата на колата което може да предизвиква това или е нормална амортизация? - Цена дадена от Бултрако: 500лв без труд - Каква е цената в неофициални сервизи?

 

Изпускателен колектор - спукан/напукан - Има ли нещо екстремно в употребата на колата което може да предизвиква това или е нормална амортизация? - Цена дадена от Бултрако: 640лв без труд

 

Тампони, Лампички, Накладки

 

В крайна сметка собственика намали до 9500.

Опитните собственици на Акорд да споделят мнението си за направените забележки от Бултрако и дали изобщо си струва да се купува такава кола (реално аз лично съм приготвил 12000лв макс за кола)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кола от Италия недей взема. Още повече вкарвана в БГ от разни бандюги. Съвет: или иди от чужбина да си я купиш (илиза малко по-скъпо, но си заслужава, Германия или Холандия са за предпочитане) или ако толкова държиш от БГ я вземи от частно лице. Всички автокъщи в БГ лъжат, без изключение, включително и "реномираните официални представители".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да си докарам но си е организация 2-4 дена и не е сигурно дали изобщо ще си намеря...

Иначе за Италия знам че много са им вдигнали данъци и такси и затова гледат да си сменят колите с по-малки двигатели...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, като чета описаните неизправности си мисля че км на колата са двойно, дори тройно намалени.

Тези неща се проявяват поне след 200х.км.

Потърси си друг екземпляр. Ако тръгнеш да си го внасяш сам имай предвид, че ще ти излезе по-скъпо от българските аналози.

Предимството на колите от Италия е, че нямат и точица ръжда са разлика от немски, австрийски, холандски, та дори и купените от България.

Поздрави  и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен абсурд е всички тези неща да се проявят до 170 хил км, още повече накуп. Основните изводи са 3:

1. Автомобилът е минимум на 300 хил.

2. Предишния собственик е бил ултра мърляв и непукист, защото тези неща не са се проявили вчера заедно, а явно са трупани едно подир друго без да се отстраняват.

3. С тази подръжка и незнайни километри ще излезнат още куп други мизерии

 

Според мен много трудно се намират читави екземпляри на под 250 хил. към където е смяната на голяма част от проблематичните части. По-голям е шанса това да е е купен нов тук екземпляр, ползван за лични нужди. Другият ти шанс е да купиш такъв със сменени проблемните детайли и видимо добре подържан, пък дори и на 300 хил.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мислех да си докарам но си е организация 2-4 дена и не е сигурно дали изобщо ще си намеря...

Иначе за Италия знам че много са им вдигнали данъци и такси и затова гледат да си сменят колите с по-малки двигатели...

Мога да Ви помогна и съдействам,но след 30 септември,ако не Ви е спешна покупката.Но не от Италия.

Ако имате интерес на л.с.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пълен абсурд е всички тези неща да се проявят до 170 хил км, още повече накуп. Основните изводи са 3:

...

 

Моята беше на около 170-180 хиляди от Италия (реални, на киломентраж беше 139 - като я купих преди 4 години) и веригата и колектора бяха за смяна в рамките на година. Но колата беше на 6 години - тоест е карана по 30-35 хиляди на година, тоест на дълъг път. А ако говорим за кола карана по 17к на година за 10 години, то тя се е амортизирала повече и ми се струва нормално.

 

Само хидравличната рейка, която всички реват, че се поврежда не е проявила проблем при мен, а колата е на реални 260 хиляди вече. Това ме кара да си мисля, че или италиянеца я е сменил докато е била в гаранция, или съм някакъв адски късметлия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

 

Компютърна диагностика: Никакви грешки (Възможно ли е да са изчистени от паметта без реално да е са оправени проблемите. Какви са мненията Ви?)

 

...

 

Може да са изчистени грешките без да са реално оправени. Има грешки, които се проявяват при определени условия

и MIL няма да светне докато не настъпят тези условия. Обаче при диагностиката има параметър - Distance traveled since DTCs cleared, което може да те ориентира дали наскоро са чистени грешки.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хубавите коли си струват скъпо, ето една която одавна се продава, не съм я видял на живо но цената и винаги е доста над останалите и явно това я държи непродаваема, но ако е така както е описано в обявата точно такива коли харесвам :)http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11392331676993678&slink=7ek5lh които иска хубава кола нека погледне тази, чак на мен ми се иска да я взема но седан хич не ме устроива :) няма кожа и навигация , ама те бащите ви все с кожа и навигация са се возили та са станали толчави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдам, по принцип тези от частни лица (първи собственици), са доста по-скъпи от нов внос.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разбирам го, ако и аз съм си пазил и гледал колата и мога да докажа автентичността и не бих я дал на цената на кола нов внос с сервизна книжка :) Но тук въпроса не опира колко ще я дам аз а колко е готов някои да плати за нея, това е истинската цена на стоката :) Въпреки че огледах подобни обяви има много зле коли на същата дори и на по висока цена само щото са феиса та още се чудя тази как седи, дали да не взема да отида да я огледам, хем ще покарам малко дизелак да видя какво е :) А после ако някои се интересува от нея ще му дам инфо от извора :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...