Jump to content
mаrto

9-та генерация мнения

Recommended Posts

Здравейте , колеги ,Има ли някой да кара новата 9-та ген ?Ако има нека сподели опит и мнение и впечатления .Интересува ме по скоро 1.8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го чел, даже бях писал че след 1-2 години ще го мисля този модел.Тук питам за мнение и впечатление от хора дето я карат, може би вече няколко месецаКолежката само е писала че я кара и туй то.Мойте впечатления са от тест драйв , ама друго си е мнение от някой дето всеки ден кара колата.Та хайде 9-ките , ако има такива да споделят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с осма ген. има - няма 50 човека във форума, пък за девета освен дамата от Пловдив не съм видял да пише друг.............И по пътя не се срещат често - цяло лято 2 - 3 видях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже и 1 не съм видял на пътя, иначе щях да спра да попитам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от време на време виждам една бяла 9та в София. Един път в студентски град и един път на интерпред. Кара я също жена. Явно колицата е ниска, защото вече беше изтърбушена от долу нещо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежката с 9-та генерация (един бял Сивик) май живее на ул. "Михалаки Георгиев" №5 в Пловдив. Аз съм наблизо та го виждам доста често на паркинга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, май е време да ти я честитим новата придобивка :D Само хубави моменти и хиляди безаварийни километри.Искаме снимки и ако е възможно, мини ревю съпоставка как я чувстваш спрямо 8-ата генерация ;) Промяна в пътното поведение, ускорение, спиране, разход (интересно ми е, колко по-нисък е разхода на обновения R18 спрямо стария мотор), усещане в интериора... :rolleyes:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A по другите страни даже вече имат специализиран форум за Civic 9th Gen:

www.9thgencivic.com

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, май е време да ти я честитим новата придобивка :D Само хубави моменти и хиляди безаварийни километри.Искаме снимки и ако е възможно, мини ревю съпоставка как я чувстваш спрямо 8-ата генерация ;) Промяна в пътното поведение, ускорение, спиране, разход (интересно ми е, колко по-нисък е разхода на обновения R18 спрямо стария мотор), усещане в интериора... :rolleyes:

Шшшшшшт, тихо Сделка има но още ден два ще карам 8-мата.Нямам търпение да ми се обадят , че е готово за размяната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A по другите страни даже вече имат специализиран форум за Civic 9th Gen:

www.9thgencivic.com

Публикувано изображение

 

Само дето тоя е главно за хАмериканките , които са в продажба от 2011 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде вече официално съм в 9-тата.Минах 20 км градско .Ревю и/или снимки по късно. Не мога да и се нарадвам още.Почвам сега да чета Мануалите

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи впечатления :За дизайна няма да коментирам дълго той е доста оспорван и въпрос на вкус , само 2 неща на тая кола отиват само бял и червен цвят и наживо е доста по-добре от снимките.Интериор : Изглежда по-малко космически от 8-мата, багажника е по-голям но с по-висок товарен ръб. Материалите вътре са 2-3 класи по-качествени от 8-мата. Седалките отпред са по удобни с по добра странична упора. Колата НЯМА ЗАПАЛКА И ПЕПЕЛНИК, явно най после ще спра да си пуша в колите :) Волана е по-удобен в ръката и по-грозен. Жабката е наполовина по-малка . Липсава готиното отделение отпред над скоростния лост в което си държах цигарите и дъвките. Спорт модификацията е с резервна гума патерица.Джаджи и електроника: Музиката звучи много по добре от стоковата на 8-мата. Има вход за USB и AUX. Вътре в купето вече има 2 сокета за 12 Волта. Вече и четирите прозореца са автоматични. С дитанционното може да се прибират огледалата и да се отварят и затварят прозорците. Има стандартно камера за заден ход. Приемането на радиостанциите е направо отлично , за разлика от 8-мата в която антената беше лепната на задното стъкло при нагревателя , сега е като на БМВ и работи отлично. Има чистачка на задното стъкло (който е карал по-дълго 8-ма знае че това е предимство). Има DRL и можеш да си оставиш фаровете постоянно на Авто в зависимост от светлината , в 8-мата автоматичните фарове бяха станали безмислени с новия закон.Има Старт-Стоп система , която работи изнеадващо добре за мен , смятах че това ще изключа първо.Шумове и Окачване, управление : Колата е обезшумена колкото или по-добре от Акорд 8-ма генерация, окачването е с по голям ход и с настройки при които возията е равностойна с тази на новото А4(извнявам за сравнението , но това съм карал 5-6000 км последната 1 година на дълго). Стабилност - от тестдрайва си бях извадил заключението че това ще е компромиса за сметка на комфорта, но тук 9-тата днес се представи отлично - колата е на порядък по-стабилна в завой от 8-мата със стоково окачване. Волана е големия компромис - мноооого по -неинформативен от 8-мата.Диамика : Като се абстрахираме от режима ЕКОН, колата е по-плавна с по-дълги предавки.Като я намачкаш в обороти ускорява почти колкото 8-ма (а тя не е най-бързата кола ), само дето 8-мата сама ме караше да я вкарам в обороти , а тази някак не те предизвиква да я ръчкаш.Разход: София - костенец - София По магистралата 120-150 , извън магистралата 60-90 , като няколкото завоя между Момин проход и Костенец я понастъпих яко - 6.7 л / 100 км, без да включвам икономичния режим. Общо заключение от минатите днес 130 км - Колата просто е друг клас, но е загубила усещането за нещо по-спортно , което даваше 8-мата с нервното си подскачане по завоите . Усещането вътре е като в лимузина. Дажаджите са готини . За разлика от 8-мата разхода не зависи толкова много от това колко напред ми десния крак, а и като цяло е много по-икономично. На мен лично фасона отвън на бялата ми харесва повече този на 8-мата 5 вратка , тука е въпрос на вкус. Като се прибави и наличието в семейството на 3 месечно бебе , тая кола покрива моите нужди към момента.Поведението на колата ми напомня на 8-ма седан , който един приятел си взе когато взех моята и я пробвах от Рибарица до София, естествено сглобката и материалите вътре тук са много по-добри.P.S. Днеска един образ на паркинга на Кауфланд дойде и ме пита това ли е новата Хонда Сивик и след това ми се скара че няма 3 вратка .... аз го изгледах тъпо и си прибрах бебешката количка в багажника :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател е ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новата красавица и много безаварийни!Не съм карал 8-ма хеч досега, но сравнението ти със седана 8-ма много ме изненада. Толкова ли е осезаема разликата във возията на хеч и седан 8-ма? То вярно, че са с различно окачване отзад, но значи мога да прескоча 9-та генерация и да чакам следващата, барим отмине тая пуста криза дотогава :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател е ? :)

Сега погледнах ,че не съм написал....Колата е с 1.8 мотор R18Z4 - 142 коня, с ръчни скорости , ниво на оборудване Спорт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новата красавица и много безаварийни!Не съм карал 8-ма хеч досега, но сравнението ти със седана 8-ма много ме изненада. Толкова ли е осезаема разликата във возията на хеч и седан 8-ма? То вярно, че са с различно окачване отзад, но значи мога да прескоча 9-та генерация и да чакам следващата, барим отмине тая пуста криза дотогава :D.

БлагодаряОпределено има разлика между 8-ма хеч и седан и тя е точно в стабилността в завой и возията. Като качество на материалите в салона 8-ма хеч е по добре, като качество на изпълнението седана е по-добре. Това си е мое мнение , все пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има разлика между 8-ма хеч и седан и тя е точно в стабилността в завой и возията.

Марто, коя вози по-добре и коя е по-стабилна? седан или хеч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено 8-ма седан вози и е по-стабилна от 8-ма хеч.Интериор и дизайн за мен 8-ма хеч е мноооо по-добра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, хубаво ревю и съпоставка направи :thumbs1: Казваш, новата е направила 6.7 литра разход с горе споменат начин на каране. Може би си споменавал (мисля, че и снимки си показвал) какъв разход си правил със старата, но просто не ми се рови из между десетките страници на темата за 8-а ген, затова питам - съпоставима 9-ата (която е 6.7/100), 8-цата при същия напън и курс, колко по-лакома е била ? Качвал съм се в 9-ата ген, но не съм си играл, затова питам - на новия модел волана му само във височина ли се регулира или може и в дълбочина ?Това с пепелника си е масово при новите коли (дискриминация към нас пушачите :ph34r: ), дали от Хонда не предлагат като оригинален аксесоар пепелник стил чаша, която се монтира в къп холдера (виждал съм такива при други коли) ?Ако е възможно да покажеш и някоя снимка, пък ако имаш и снимка на която са и двете (и старата и новата) една до друга ще е чудесно, не че няма снимки в нета, но си е друго правени на родна земя от собственик :yes:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!Пожелавам ти да я караш безаварийно докато не поискаш да я смениш с някоя следваща генерация!Много хубаво ревю, наистина! Даже мисля, че Бултрако трябва да ти платят за него, тъй като ме накара да поискам новия Сивик повече, от колкото която и да е тяхна реклама в комуникационните канали. Имам един въпрос - качи ли се да тестваш Седан версията и ако да - защо не предпочете нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки на двете заедно пропуснах да направя , ама очите и главата ми бяха в новата .На новата още не съм правил снимки, не съм се и сетил де..За разхода на 8-мата :Най доброто което съм постигал е около 6л /100 км, София - Кавала - София , ама жената бременна тогава и за да не ръчкам си поставих таргет за възможно най-икономично каране.Иначе като я издадох на брояч B за последните 5-6000 км средния беше 9.1 на сто.С нормално каране до морето и обратно с бебе в колата даде около 8 на сто, това с доста обиколки там .С ръчкане предишни лета до морето ми е давала и 12-15 на сто.Градско 8-мата при нормално за мен каране ми е давала 10-11 на сто.9-тата ще мога да кажа след седмица.По мои наблюдения разхода на 8-мата падна средно с около литър на сто след първите 20000 кмГенерално мисля като абсолютни стойности че 8-мата може да бъде наравно икономична с 9-тата, но при 8-мата трябва да полагаш усилия за това.При 9-тата спокойното каране , сякаш е естественото за колата поведение на водача.Същото се отнася и за динамиката и ускорението само че наобратно :)Все пак до тук съм на 200 км и ще мине време преди да мога да направя категорични изводиP.S.Волана се регурира и във височина и в дълбочина

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!Пожелавам ти да я караш безаварийно докато не поискаш да я смениш с някоя следваща генерация!Много хубаво ревю, наистина! Даже мисля, че Бултрако трябва да ти платят за него, тъй като ме накара да поискам новия Сивик повече, от колкото която и да е тяхна реклама в комуникационните канали. Имам един въпрос - качи ли се да тестваш Седан версията и ако да - защо не предпочете нея?

Ами не съм я карал, ама седан не е моята кола по принцип.Ако ще е седан на визия 8-мата седан ми харесваше повече.Тука не мога да дам сравнение , просто не съм гледал натам.Навремето като взех 8-мата , първо бях капарирал 8-ма седан екзекютив , ама после взех ХЕЧ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........Това с пепелника си е масово при новите коли (дискриминация към нас пушачите :ph34r: ), дали от Хонда не предлагат като оригинален аксесоар пепелник стил чаша, която се монтира в къп холдера (виждал съм такива при други коли) ?...........:yes:

Предлагат ама няма налични :DПробвах един колега тука със седан да ми подари неговия , щото не го ползва , ама не щя :)ще гледам в E-bay за оригинален такъв явно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:rolleyes:

Ето и 2 снимки набързо

Публикувано изображение

Публикувано изображение

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красива е колата :) Понеже спомена, че модела вече има и стандартна камера за задно виждане и си модификация "спорт", а поне при 8-ата ген. за 'спорт" не се предлагаше навигация... при тази на което гледаш камерата ? На т.нар. "i-mid" дисплей ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така на I-mid излиза камерата.Спорта няма навигация и блутуут, кожа , подгрев на седалките , стъклен таван.Няма опция за радарната система и за системата за избягване на сблъсък.Ама разликата е 10к лв.Което е безмислица според мен .Блутуут ми сложиха Паррот срещу 160 лв. в ХондаГармина си го имам. Т.е функционалността е подсигуренаГотино си е всичко да вградено , ама гроздето е кисело понякога ;)Както и миналия път Спорт-а е моята комбинация екстри/цена.Много са ми интересни новите джаджи с радарчето, автоматично дълги/къси с камера на предното огледало и системата против челен удар , ама те и при екзекютива са опция с доплащане т.е. така колата може да прескочи парите на доста коли от D класа.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли много ниска?По снимките изглежда сякаш минаването на легнал полицай ще е като форсиране на преграда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спецификация е колкото 8-мата 140 ммМинах през няколко вече , няма проблем , ама аз имам изградени навици последните 4 години :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Марто! И за колата, и за бебока! За колата, ясно, но кажи за бебето?Публикувано изображениеВинаги съм мечтала за бяла 8- мица... Като чета, май ще си запазя засега дизеловата осмица. НО... Искрено завиждам, моля снимки от интериора. Edit: Опитах се да сложа иконка с детелинка за Вас и колата, но не се получи. Късмет !

Редактирано от vesivanova
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ама няма налични :DПробвах един колега тука със седан да ми подари неговия , щото не го ползва , ама не щя :)ще гледам в E-bay за оригинален такъв явноmarto, Мога да ти подаря моя пепелник. Черен, от 8-ма седан. Абсолютно девствен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай гоооооооЧе умрях :DСериозно определи някакава цена и давай да го вземамПоздрави

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време е и аз да се ... по-скоро да Я представя.Преди 2 месеца съпругата ми се сдоби с 9-ка Сивик, 1.4 i-vtec SE, FK1, L13Z4, 5 врати. Произведена е, както предполагате в Англия.След обстойното ревю на Марто, няма какво много да се добави. Е, няма много от екстрите на неговата, почти базов модел е. 6-степенна ръчка, икономичен режим, стоп-старт система, TCS/VSA, A/C, ел.стъкла, ел.огледала (без прибиране), няма резервна гума (има пяна и компресор), паркинг асистант само отзад, хил старт асистант. Обикновено стерео, с USB И AUX, без навигация. Както каза Марто, колата предразполага към спокойно, нерейсърско каране. Не че вече не я вкарах веднъж в прекъсвач, на 2-ра :cool: Както казват в едно английско ревю - "Ако искаш да стигнеш някъде много бързо, трябва да работиш със скоростния лост много хард".Едно въпросче към Марто - с какво окачване си отзад?!Щото разбрах от другата тема за 9-ката, че отзад е торсион. Същото пише и в манюала. Обаче, на другия ден след купуването, я качих на рампата и хоп - цяла греда, закачена с 2 тампона за купето, и с пружини и амортисьори! Да не би американските модели да са с торсион?!Разходът на гориво, въпреки че е важен, не ми е идея-фикс, така че не съм се задълбочавал. Все пак, карането и пълненето на резервоара е "привилегия" на съпругата ми. Кара се предимно градско, и по общи наблюдения разходът се доближава до заводските спецификации.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това е торсионната греда ;) при пежото което имам 205 на поне 20 - 30 хиляди километра трябваше да се прави ревизия на торсиона щото влизаха боклуци и така ... дано при новите модели не е така... е интерес на истината при пежото беше доста стегнато от зад би трябвало и при тази хонда да е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко ровене в нета разбрах, за какво иде реч ;)/>/>

 

Да, това е торсионна греда (Torsion Beam), но не е торсионно окачване (Torsion Suspension).

 

Виждал съм окачване на Пежо-Ситроен групата,

 

Публикувано изображение

 

и знам, колко проблемно е.

Затова изпаднах в потрес, когато прочетох, че отзад ще си имам "торсион".

 

Значи, "моята" задна греда няма нищо общо с тая на Пежо, а е същата, като на Сивик 8-ма

 

Публикувано изображение

 

т.е. обикновена торсионна греда, а не торсионно окачване :cool:/>/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е моят пост е не съвсем точен и 8-ма и 9-та са с torsion beam т.е. гредаОсновната разлика е че основните втулки при 9-тата са хидравлични елементи (т.е. пълни с масло) и ефекта е доста полжителенПоздрави за сивика. ES оборудването в UK е аналогично на спорт в БГ

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, доста добре стои на пътя. Пробвах я на два последователни, почти 90-градусови завои, с малко повече от допустимата за участъка скорост. Представи се перфектно. Иначе нямам кой знае каква база за сравнение - повечето ми коли са били с независимо окачване отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В темата за 8-ма ген възникна въпрос за такава за 9-та генерация.Ето я и нея как беше +1 :D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

+1=2Добре де ... на съпругата ми е :angry: от 27.10.2012-а. Вече е на 2000 мили :cool: Hatchback, 5 doors, 1.4 i-vtec SE, silver, десен волан (в Англия съм ;) ).

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:) Ами ще ви напиша малко данни за моята :Взех я на 17 декември, 1.4 Comfort, червена, с допълнително парктроник и аларма. Аз съм млад шофьор и нямам особен опит с различни марки и модели, но определено колата е удоволствие за шофиране и за возене. Нивото на оборудване, което получих закупувайки така нареченият базов модел е несравнимо с базовото оборудване на нито една друга марка, направих сериозно проучване. Имам климатроник, USB, лети джанти, цветен дисплей LED светлини и още други благинки :) Не мога да кажа, че съм фен на марката или на която и да е марка, избрах тази кола, заради добрите репутация, дизайн и оборудване, които успях да получа на много приемлива цена. Ще се радвам да ви отговоря на други въпроси, които имате, двигателят 1.4 е много добър за градско каране и е изключително икономичен за бензинов двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...