Jump to content
mаrto

9-та генерация мнения

Recommended Posts

Здравейте , колеги ,Има ли някой да кара новата 9-та ген ?Ако има нека сподели опит и мнение и впечатления .Интересува ме по скоро 1.8 бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тука колежката мавпв е питала дали има някои с 9-та , тя явтно вече кара :)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44665&st=780

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това съм го чел, даже бях писал че след 1-2 години ще го мисля този модел.Тук питам за мнение и впечатление от хора дето я карат, може би вече няколко месецаКолежката само е писала че я кара и туй то.Мойте впечатления са от тест драйв , ама друго си е мнение от някой дето всеки ден кара колата.Та хайде 9-ките , ако има такива да споделят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То с осма ген. има - няма 50 човека във форума, пък за девета освен дамата от Пловдив не съм видял да пише друг.............И по пътя не се срещат често - цяло лято 2 - 3 видях.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз даже и 1 не съм видял на пътя, иначе щях да спра да попитам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от време на време виждам една бяла 9та в София. Един път в студентски град и един път на интерпред. Кара я също жена. Явно колицата е ниска, защото вече беше изтърбушена от долу нещо :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колежката с 9-та генерация (един бял Сивик) май живее на ул. "Михалаки Георгиев" №5 в Пловдив. Аз съм наблизо та го виждам доста често на паркинга

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, май е време да ти я честитим новата придобивка :D Само хубави моменти и хиляди безаварийни километри.Искаме снимки и ако е възможно, мини ревю съпоставка как я чувстваш спрямо 8-ата генерация ;) Промяна в пътното поведение, ускорение, спиране, разход (интересно ми е, колко по-нисък е разхода на обновения R18 спрямо стария мотор), усещане в интериора... :rolleyes:

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A по другите страни даже вече имат специализиран форум за Civic 9th Gen:

www.9thgencivic.com

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, май е време да ти я честитим новата придобивка :D Само хубави моменти и хиляди безаварийни километри.Искаме снимки и ако е възможно, мини ревю съпоставка как я чувстваш спрямо 8-ата генерация ;) Промяна в пътното поведение, ускорение, спиране, разход (интересно ми е, колко по-нисък е разхода на обновения R18 спрямо стария мотор), усещане в интериора... :rolleyes:

Шшшшшшт, тихо Сделка има но още ден два ще карам 8-мата.Нямам търпение да ми се обадят , че е готово за размяната :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A по другите страни даже вече имат специализиран форум за Civic 9th Gen:

www.9thgencivic.com

Публикувано изображение

 

Само дето тоя е главно за хАмериканките , които са в продажба от 2011 година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде вече официално съм в 9-тата.Минах 20 км градско .Ревю и/или снимки по късно. Не мога да и се нарадвам още.Почвам сега да чета Мануалите

  • Upvote 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи впечатления :За дизайна няма да коментирам дълго той е доста оспорван и въпрос на вкус , само 2 неща на тая кола отиват само бял и червен цвят и наживо е доста по-добре от снимките.Интериор : Изглежда по-малко космически от 8-мата, багажника е по-голям но с по-висок товарен ръб. Материалите вътре са 2-3 класи по-качествени от 8-мата. Седалките отпред са по удобни с по добра странична упора. Колата НЯМА ЗАПАЛКА И ПЕПЕЛНИК, явно най после ще спра да си пуша в колите :) Волана е по-удобен в ръката и по-грозен. Жабката е наполовина по-малка . Липсава готиното отделение отпред над скоростния лост в което си държах цигарите и дъвките. Спорт модификацията е с резервна гума патерица.Джаджи и електроника: Музиката звучи много по добре от стоковата на 8-мата. Има вход за USB и AUX. Вътре в купето вече има 2 сокета за 12 Волта. Вече и четирите прозореца са автоматични. С дитанционното може да се прибират огледалата и да се отварят и затварят прозорците. Има стандартно камера за заден ход. Приемането на радиостанциите е направо отлично , за разлика от 8-мата в която антената беше лепната на задното стъкло при нагревателя , сега е като на БМВ и работи отлично. Има чистачка на задното стъкло (който е карал по-дълго 8-ма знае че това е предимство). Има DRL и можеш да си оставиш фаровете постоянно на Авто в зависимост от светлината , в 8-мата автоматичните фарове бяха станали безмислени с новия закон.Има Старт-Стоп система , която работи изнеадващо добре за мен , смятах че това ще изключа първо.Шумове и Окачване, управление : Колата е обезшумена колкото или по-добре от Акорд 8-ма генерация, окачването е с по голям ход и с настройки при които возията е равностойна с тази на новото А4(извнявам за сравнението , но това съм карал 5-6000 км последната 1 година на дълго). Стабилност - от тестдрайва си бях извадил заключението че това ще е компромиса за сметка на комфорта, но тук 9-тата днес се представи отлично - колата е на порядък по-стабилна в завой от 8-мата със стоково окачване. Волана е големия компромис - мноооого по -неинформативен от 8-мата.Диамика : Като се абстрахираме от режима ЕКОН, колата е по-плавна с по-дълги предавки.Като я намачкаш в обороти ускорява почти колкото 8-ма (а тя не е най-бързата кола ), само дето 8-мата сама ме караше да я вкарам в обороти , а тази някак не те предизвиква да я ръчкаш.Разход: София - костенец - София По магистралата 120-150 , извън магистралата 60-90 , като няколкото завоя между Момин проход и Костенец я понастъпих яко - 6.7 л / 100 км, без да включвам икономичния режим. Общо заключение от минатите днес 130 км - Колата просто е друг клас, но е загубила усещането за нещо по-спортно , което даваше 8-мата с нервното си подскачане по завоите . Усещането вътре е като в лимузина. Дажаджите са готини . За разлика от 8-мата разхода не зависи толкова много от това колко напред ми десния крак, а и като цяло е много по-икономично. На мен лично фасона отвън на бялата ми харесва повече този на 8-мата 5 вратка , тука е въпрос на вкус. Като се прибави и наличието в семейството на 3 месечно бебе , тая кола покрива моите нужди към момента.Поведението на колата ми напомня на 8-ма седан , който един приятел си взе когато взех моята и я пробвах от Рибарица до София, естествено сглобката и материалите вътре тук са много по-добри.P.S. Днеска един образ на паркинга на Кауфланд дойде и ме пита това ли е новата Хонда Сивик и след това ми се скара че няма 3 вратка .... аз го изгледах тъпо и си прибрах бебешката количка в багажника :)

  • Upvote 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новата красавица и много безаварийни!Не съм карал 8-ма хеч досега, но сравнението ти със седана 8-ма много ме изненада. Толкова ли е осезаема разликата във возията на хеч и седан 8-ма? То вярно, че са с различно окачване отзад, но значи мога да прескоча 9-та генерация и да чакам следващата, барим отмине тая пуста криза дотогава :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С какъв двигател е ? :)

Сега погледнах ,че не съм написал....Колата е с 1.8 мотор R18Z4 - 142 коня, с ръчни скорости , ниво на оборудване Спорт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за новата красавица и много безаварийни!Не съм карал 8-ма хеч досега, но сравнението ти със седана 8-ма много ме изненада. Толкова ли е осезаема разликата във возията на хеч и седан 8-ма? То вярно, че са с различно окачване отзад, но значи мога да прескоча 9-та генерация и да чакам следващата, барим отмине тая пуста криза дотогава :D.

БлагодаряОпределено има разлика между 8-ма хеч и седан и тя е точно в стабилността в завой и возията. Като качество на материалите в салона 8-ма хеч е по добре, като качество на изпълнението седана е по-добре. Това си е мое мнение , все пак ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено има разлика между 8-ма хеч и седан и тя е точно в стабилността в завой и возията.

Марто, коя вози по-добре и коя е по-стабилна? седан или хеч?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено 8-ма седан вози и е по-стабилна от 8-ма хеч.Интериор и дизайн за мен 8-ма хеч е мноооо по-добра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

marto, хубаво ревю и съпоставка направи :thumbs1: Казваш, новата е направила 6.7 литра разход с горе споменат начин на каране. Може би си споменавал (мисля, че и снимки си показвал) какъв разход си правил със старата, но просто не ми се рови из между десетките страници на темата за 8-а ген, затова питам - съпоставима 9-ата (която е 6.7/100), 8-цата при същия напън и курс, колко по-лакома е била ? Качвал съм се в 9-ата ген, но не съм си играл, затова питам - на новия модел волана му само във височина ли се регулира или може и в дълбочина ?Това с пепелника си е масово при новите коли (дискриминация към нас пушачите :ph34r: ), дали от Хонда не предлагат като оригинален аксесоар пепелник стил чаша, която се монтира в къп холдера (виждал съм такива при други коли) ?Ако е възможно да покажеш и някоя снимка, пък ако имаш и снимка на която са и двете (и старата и новата) една до друга ще е чудесно, не че няма снимки в нета, но си е друго правени на родна земя от собственик :yes:

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!Пожелавам ти да я караш безаварийно докато не поискаш да я смениш с някоя следваща генерация!Много хубаво ревю, наистина! Даже мисля, че Бултрако трябва да ти платят за него, тъй като ме накара да поискам новия Сивик повече, от колкото която и да е тяхна реклама в комуникационните канали. Имам един въпрос - качи ли се да тестваш Седан версията и ако да - защо не предпочете нея?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки на двете заедно пропуснах да направя , ама очите и главата ми бяха в новата .На новата още не съм правил снимки, не съм се и сетил де..За разхода на 8-мата :Най доброто което съм постигал е около 6л /100 км, София - Кавала - София , ама жената бременна тогава и за да не ръчкам си поставих таргет за възможно най-икономично каране.Иначе като я издадох на брояч B за последните 5-6000 км средния беше 9.1 на сто.С нормално каране до морето и обратно с бебе в колата даде около 8 на сто, това с доста обиколки там .С ръчкане предишни лета до морето ми е давала и 12-15 на сто.Градско 8-мата при нормално за мен каране ми е давала 10-11 на сто.9-тата ще мога да кажа след седмица.По мои наблюдения разхода на 8-мата падна средно с около литър на сто след първите 20000 кмГенерално мисля като абсолютни стойности че 8-мата може да бъде наравно икономична с 9-тата, но при 8-мата трябва да полагаш усилия за това.При 9-тата спокойното каране , сякаш е естественото за колата поведение на водача.Същото се отнася и за динамиката и ускорението само че наобратно :)Все пак до тук съм на 200 км и ще мине време преди да мога да направя категорични изводиP.S.Волана се регурира и във височина и в дълбочина

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, колега!Пожелавам ти да я караш безаварийно докато не поискаш да я смениш с някоя следваща генерация!Много хубаво ревю, наистина! Даже мисля, че Бултрако трябва да ти платят за него, тъй като ме накара да поискам новия Сивик повече, от колкото която и да е тяхна реклама в комуникационните канали. Имам един въпрос - качи ли се да тестваш Седан версията и ако да - защо не предпочете нея?

Ами не съм я карал, ама седан не е моята кола по принцип.Ако ще е седан на визия 8-мата седан ми харесваше повече.Тука не мога да дам сравнение , просто не съм гледал натам.Навремето като взех 8-мата , първо бях капарирал 8-ма седан екзекютив , ама после взех ХЕЧ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...........Това с пепелника си е масово при новите коли (дискриминация към нас пушачите :ph34r: ), дали от Хонда не предлагат като оригинален аксесоар пепелник стил чаша, която се монтира в къп холдера (виждал съм такива при други коли) ?...........:yes:

Предлагат ама няма налични :DПробвах един колега тука със седан да ми подари неговия , щото не го ползва , ама не щя :)ще гледам в E-bay за оригинален такъв явно

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Красива е колата :) Понеже спомена, че модела вече има и стандартна камера за задно виждане и си модификация "спорт", а поне при 8-ата ген. за 'спорт" не се предлагаше навигация... при тази на което гледаш камерата ? На т.нар. "i-mid" дисплей ли ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно така на I-mid излиза камерата.Спорта няма навигация и блутуут, кожа , подгрев на седалките , стъклен таван.Няма опция за радарната система и за системата за избягване на сблъсък.Ама разликата е 10к лв.Което е безмислица според мен .Блутуут ми сложиха Паррот срещу 160 лв. в ХондаГармина си го имам. Т.е функционалността е подсигуренаГотино си е всичко да вградено , ама гроздето е кисело понякога ;)Както и миналия път Спорт-а е моята комбинация екстри/цена.Много са ми интересни новите джаджи с радарчето, автоматично дълги/къси с камера на предното огледало и системата против челен удар , ама те и при екзекютива са опция с доплащане т.е. така колата може да прескочи парите на доста коли от D класа.Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не е ли много ниска?По снимките изглежда сякаш минаването на легнал полицай ще е като форсиране на преграда :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По спецификация е колкото 8-мата 140 ммМинах през няколко вече , няма проблем , ама аз имам изградени навици последните 4 години :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, Марто! И за колата, и за бебока! За колата, ясно, но кажи за бебето?Публикувано изображениеВинаги съм мечтала за бяла 8- мица... Като чета, май ще си запазя засега дизеловата осмица. НО... Искрено завиждам, моля снимки от интериора. Edit: Опитах се да сложа иконка с детелинка за Вас и колата, но не се получи. Късмет !

Редактирано от vesivanova
  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предлагат ама няма налични :DПробвах един колега тука със седан да ми подари неговия , щото не го ползва , ама не щя :)ще гледам в E-bay за оригинален такъв явноmarto, Мога да ти подаря моя пепелник. Черен, от 8-ма седан. Абсолютно девствен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Давай гоооооооЧе умрях :DСериозно определи някакава цена и давай да го вземамПоздрави

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Крайно време е и аз да се ... по-скоро да Я представя.Преди 2 месеца съпругата ми се сдоби с 9-ка Сивик, 1.4 i-vtec SE, FK1, L13Z4, 5 врати. Произведена е, както предполагате в Англия.След обстойното ревю на Марто, няма какво много да се добави. Е, няма много от екстрите на неговата, почти базов модел е. 6-степенна ръчка, икономичен режим, стоп-старт система, TCS/VSA, A/C, ел.стъкла, ел.огледала (без прибиране), няма резервна гума (има пяна и компресор), паркинг асистант само отзад, хил старт асистант. Обикновено стерео, с USB И AUX, без навигация. Както каза Марто, колата предразполага към спокойно, нерейсърско каране. Не че вече не я вкарах веднъж в прекъсвач, на 2-ра :cool: Както казват в едно английско ревю - "Ако искаш да стигнеш някъде много бързо, трябва да работиш със скоростния лост много хард".Едно въпросче към Марто - с какво окачване си отзад?!Щото разбрах от другата тема за 9-ката, че отзад е торсион. Същото пише и в манюала. Обаче, на другия ден след купуването, я качих на рампата и хоп - цяла греда, закачена с 2 тампона за купето, и с пружини и амортисьори! Да не би американските модели да са с торсион?!Разходът на гориво, въпреки че е важен, не ми е идея-фикс, така че не съм се задълбочавал. Все пак, карането и пълненето на резервоара е "привилегия" на съпругата ми. Кара се предимно градско, и по общи наблюдения разходът се доближава до заводските спецификации.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно това е торсионната греда ;) при пежото което имам 205 на поне 20 - 30 хиляди километра трябваше да се прави ревизия на торсиона щото влизаха боклуци и така ... дано при новите модели не е така... е интерес на истината при пежото беше доста стегнато от зад би трябвало и при тази хонда да е така :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С малко ровене в нета разбрах, за какво иде реч ;)/>/>

 

Да, това е торсионна греда (Torsion Beam), но не е торсионно окачване (Torsion Suspension).

 

Виждал съм окачване на Пежо-Ситроен групата,

 

Публикувано изображение

 

и знам, колко проблемно е.

Затова изпаднах в потрес, когато прочетох, че отзад ще си имам "торсион".

 

Значи, "моята" задна греда няма нищо общо с тая на Пежо, а е същата, като на Сивик 8-ма

 

Публикувано изображение

 

т.е. обикновена торсионна греда, а не торсионно окачване :cool:/>/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е моят пост е не съвсем точен и 8-ма и 9-та са с torsion beam т.е. гредаОсновната разлика е че основните втулки при 9-тата са хидравлични елементи (т.е. пълни с масло) и ефекта е доста полжителенПоздрави за сивика. ES оборудването в UK е аналогично на спорт в БГ

Редактирано от mаrto

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдааа, доста добре стои на пътя. Пробвах я на два последователни, почти 90-градусови завои, с малко повече от допустимата за участъка скорост. Представи се перфектно. Иначе нямам кой знае каква база за сравнение - повечето ми коли са били с независимо окачване отзад.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , колеги ,Има ли някой да кара новата 9-та ген ?Ако има нека сподели опит и мнение и впечатления .Интересува ме по скоро 1.8 бензин.

Точно днес, си я взех моята вещица от автосалона, тези дни предстоят тестове....ще има информация допълнително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито, и много безаварийни :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, изтече ми времето за редактиране (не може ли да се удължи това време?)!ITVirus, драсни някой ред, когато ти се нормализира пулса ;)http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=81701&st=15&gopid=1057361664entry1057361664

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

×