Jump to content
fear_act

Какъв антифриз

Recommended Posts

Здравейте на всички от няколко месеца съм собственик на Хонда Акорд 2,2 CTDI 2004г.Искам преди настъпването на зимата да сменя антифриза в системата,защото нямам данни за сегашния на колко години е и дали е вече ефективен.Затова искам някой да даде съвет какъв точно антифриз да сложа и колко литра събира.Сегашния антифриз е зелен на цвят.Предварително благодаря за отговорите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е лошо да си купиш оригинален,все пак не караш много евтина кола,а и се сменя на голям интервал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да не е оригинален не е проблем но от Бултрако не е свят пари - 15лв литъра.Бях с оригинален , след това с Мобил но скоро ми се наложи да извадя един от маркучите на радиатора и изтече малко след което долях пак с оригинален.И не , не става на парцали ако смесиш 2 антифриза както имаше една тема.Няма проблеми според мен да сложиш какъвто го предписват по-големите фирми за твоят автомобил но просто гледай да е купен от сигурно място , че на един колега от работата му замръзна предната зима и беше тежко за джоба :)

Редактирано от Mkilla

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на колегите отговорили толкова бързо.Ще ви послушам и ще си купя нещо качествено разбира се.Благодаря отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги интересува ме на Акорд 94-та 5ген с F20Z1,с какъв блок е алуминиев или чугунен за да знам какъв антифриз да взема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Червения антифриз на Мотул е 20лв литър концентрат 1 към 2 излиза на -40 градуса, за дето ще слагате антифризи от неизвестни марки за 15лв по добре сложете от една добра марка за +5лв :)/> Колега можеш да налееш червен какъвто и да е блока по добър е от синия но и по скъп !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз мога да му налея всякакъв,ама знам че си има за коли с алуминиев и с чугунен блок.Никой ли не кара Акорд с този двигател или поне някой да каже как мога сам да определя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От нафталина вадя темата, ама не ми се отваря нова. Да попитам:

За доливане (не за смяна), зелен антифриз, нивото е на мин. на студен двигател. Знам, че зелено и червено не трябва да смесва. Има ли проблем да му долея син? Сори за посредствената терминология с цветовете. Спрял съм се на това:

 

http://hondaparts.bg/index.php?route=product/product&path=351&product_id=241

 

Уж е от хондапартс, ако има нещо по-добро предлагайте.

 

Благодаря.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре оригинален PRO HONDA - туба от 5 л. с готов за употреба на - 36гр. е на цена 61.50, а има и от 1л. щом е за доливане!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да добавя, че щом е зелен, значи е от стария (Type I). От 2010-а насам Хонда го замениха с нов (Type II), който е син на цвят. Така че вместо за доливане може да помислиш за смяна, защото този е на поне 5-6 години. Това само като идея.

Аз мисля да сменя моя, който също е Type I. Хонда не продават концентрат а само готов за употреба микс 50/50. Така че след много четене се спрях на концентрат от Тойота. Оказа се, че като състав съвпадат, само дето е розов, но това ще го преживея. :D

Ще искам да източат този, да долеят дейонизирана вода, за я завъртят през системата, да източат и така докато не потече чиста водица. После източват, доливат 2.5 литра концентрат (като за моя Кибик) и обезвъздушават.

 

ПП А ето и една скорошна тема за антифриза, че да не пишем отново и отново едни и същи неща.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря, колеги.

Ох, не знам какво да правя. Колата е 7 годишна и на 71000 км. По памет май се сменяше на 120000 км или на 10 години (което от двете настъпи по-рано, може и да греша, трябва да видя в книжката). Ако реша да долея може ли да смеся зелен със син?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тип I и тип II не е проблем да се смесят,  но аз бих го сменил целия. Не е някаква голяма сума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в книжката на моята (Сивик 7-ма генерация) пише на по през 60К км. или 4 години (което настъпи първо). И пак за зеления откривам, че в САЩ казват 36К мили, което се връзва с моята книжка. За синия гледах че е "long life" и - поне в САЩ - му дават 100K-110К мили или 7 години.

Относно смесването няма проблем:

 

Yes it is ok to mix honda's type 1 and type 2 coolants. The other day when i was working at honda i stumbled upon the service bulletin they put out back in the day introducing the new coolant and they said its fine to mix them. Any more questions let me know.

Редактирано от user2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако трябва да долееш малко - долей дестилирана вода.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тип II го дават да се сменя на 5 години или 60 000 мили.post-19880-0-69577700-1476026685_thumb.jpg

Редактирано от pendoc

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, малко е объркано. Ето какво намирам аз:

 

The full text from Honda's product description for their Type 2 coolant is:

 

"When used as directed in Honda vehicles, this coolant will give complete protection for 5 years or 60,000 miles"

The exact product is "Genuine Honda Parts OL999-9011 Blue Type 2 Coolant - 1 Gallon Bottle".

 

However, Honda's website states here:

 

"Honda Genuine Antifreeze

All-Weather Protection. All Honda Performance.

 

When you’re driving in extreme temperatures, the last thing you need is engine failure. Whether in extreme heat or cold, Honda Genuine Longlife Blue Antifreeze/Coolant provides long-term corrosion protection to all metal and non-metal parts of your Honda’s cooling system and protects against boil over and freezing. Honda Genuine Longlife Blue Antifreeze/Coolant is the only coolant designed specifically for Honda vehicles. Its pre-mixed formulation is so advanced, no coolant service is required for up to 10 years or 120,000 miles. Use Honda Genuine Longlife Blue Antifreeze/Coolant for optimum long-term engine performance."

И сега не знам дали това 120К мили/10 години се отнася само за заводския и то само защото системата е все още чиста, а после си важи на всеки 5 години/60K мили, защото вече има отлагания и разни други работи, дето не им е там мястото и антифризът не може да си върши работата толкова дълго.

Ето страницата (раздел "Honda Oils and Fluids"):

 

Untitled.png

 

Аз моя го сменям с Тойота, пък каквото ще да става.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

10 години се отнася за заводския и за бензинов двигател, а 5 години е за дизеловия двигател и заводския антифриз! След това бензиновите сменят на 5, а дизела- на 3 години.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда-а-а-а...

С тенденция след още малко време да ги направят още по-скъпи (иначе "супер-дупер") и да се сменят на 1 година.

Абе както всичко напоследък... Сещайте се...

 

П.П. К'во им пречи да си произвеждат и продават оригиналното качество и след гаранцията?

Ама то като всичко е предварително проектирано да си изкара гаранцията и после да се скапе... И след това - давай пари за смотани консумативи та да не може тая "каруца" да кара още много...Е те т'ва е положението...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×