Jump to content
Restless

Новини от Хонда

Recommended Posts

Хонда Европа толкова нямат работа и проблеми, че карат дилърите да смянят (за тяхна сметка) цветовата гама на магазините. Моят дилър в Белгия от червен цвят трябва да стане сребърно отвън. Вътре бяло с червени дивани.

С такива мерки явно ще вдигат умрелите продажби.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Това е  истината за  европа-бита карта.на изток живота не спира за секунда и върви напред.там на никой не му пука дали 9 май е деня на европа или ден на победата.в китай има повече  300000000 (триста милиона) човека с доходи по големи от германеца,англичанина и французина.как мислите за напред къде ще е най голямия пазар на всичко?

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Off Topic

Не е "занапред". Така е от десетилетие и скокът на покупателната способност на населението е прогнозиран и реализиран умишлено. Още в началото на века, като бях там, комунистическият капитализъм вече бе проходил и растежът беше главоломен, но екологията бе на заден план, а небето им наистина беше небесно кафяво от смога на индустрията. Не случайно сега бълват почти всяка седмица нов електро модел автомобил. Продукцията от всякакво естество вече не е релевантна на стария виц че "китайците били много, щото ползвали китайски презервативи". Те винаги са били много и направо се чудех как се оправят с трафика - скоро бяха открили светофара, а сега са толкова напред, че ... "как ще ги стигнат американците". :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ceco_accord

И какво...? Свалили 130кг от теглото и спестили 3.7 секунди.

Сега трябва Хонда да свалят и те задните седалки и стъклата, пък да видим кой, кого... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

А хонда с rollcage го направиха :D:D:D

  • Haha 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да не цепим сега килата:

 "Японците обаче признават, че с цел намаляване на теглото са демонтирали климатика, озвучителната система и задната седалка. Освен това рекордният Type R е бил оборудван с предпазна клетка в купето."

Важното е че битката продължава, удържахме колкото можем, но на Рендето и Фау Ве-то мира не им даваше.

Нащо гардже си е най-добро! То и спряло изглежда в полет с тея липове, спойлери, ауспуси и всякакви прибамбаси. Факт е че е доста добро и като сериен модел, а дори обикновените "граждански" версии с 1.0 и 1.5 мотори се държат прилично и са чудесни в завоите, нооо - битката продължава. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много красива! Едва ли ще изглежда баш така, но много красива.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако не легализират камерите (вместо огледалата за обратно виждане) и като добавиш рамки и дръжки на вратите, и е готова. Другото да не пипат и ще жънат успех, дори нормалната версия да е само с предно и 2.0 новия мотор и 10 степенния автомат.

Почвам да вярвам че са намерили някой с мозък в главата си и са го сложили където трябва, за да върне старата слава.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изключителен дизайн,но за нас в EU,ще си остане само на картинка!:(

Защо така бе япончета мили...?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако тоя модел излезе на пазара със задно или някво авд, което да има възможност да минава на задвижване на предните колела и съответно с 10-те скорости ще е бомба!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Прочетох сега една статия, май ще е с новото поколение SH-AWD, което го има при Acura RDX 2019. Също така се очаква да е с 3.5 турбо двигателя от NSX. Без електромоторите. около 400 коня. 

Edited by Drone

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 1 час, JHM написа:

Изключителен дизайн,но за нас в EU,ще си остане само на картинка!:(

Защо така бе япончета мили...?

Ако онзи Тръмп-натия с перчема удари ембарго с високи мита на европейските марки, няма да я видим, но иначе е достоен конкурент на баварския 5-ак и инголщатския 6-так. Нали имаха идея отново да пробват премиум сегмента в Европа с Акура. Ясно е че с Хондите и премиум няма кой да им се върже тук.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Серийният Е модел.

Гуми 225х45х17, задно предаване и 8сек. до 100 звучат обещаващо за градска колца.

Около 200 км пробег и му трябва половин час за заряд на батерията до 80%.

https://www.drive.ru/news/honda/5d6f857fec05c4bb2200003f.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://auto.vesti.ru/news/show/news_id/717112/ccl_id/20/

Еми, това е. Е-модела е ясен, но той е първата лястовичка. В текста общо взето иде реч за новата програма на Хонда за Европа и че след 2025-та моделната гама ще включва САМО хибридни и ел-автомобили. ВиТек, Митек и т.н. - всичко ще е история. Пазете си старите Хонди. :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

2020 ще започне продажбата на Honda Jazz Hybrid - https://www.autocar.co.uk/car-news/motor-shows-frankfurt-motor-show/2020-honda-jazz-be-offered-hybrid-only-europe.

2021 ще започне продажбата на Honda Civic Hybrid - https://2020hondayd.com/2021-honda-civic-redesign-hybrid-news/.

 

Edited by DTEC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гордея се с япончетата! Силата на мечтите - Хонда!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ако хибрида им е толкова добър като на Тойота ще е супер :) 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Поне сегашните системи са различен тип и "нашата" няма чисто ел. движение (само на ток), а е асистиращ тип. Ако новата е като тяхната и има 40-50 км чисто ел. за градско - ще е супер.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хибридната система на Тойота задвижва чисто електрически не повече от 4км.

Plug-in Hybrid-а на Тойта в Приус 4 може да задвижва до 40-50км чисто електрически.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 4 часа, Drone написа:

Ако хибрида им е толкова добър като на Тойота ще е супер :) 

В класацията на Auto Bild Honda Jazz Hybrid е класирана редом до Toyota Prius при 100 000км тест.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Начална цена за е-модела - 30000 евра в Германия

Аз съм разочарован от батерията и пробега...

не-казвам-кой почва да продава  по-рано, по-мощна и по-големи батерии, по-евтина...

За съжаление и този модел ще остане бутикова кола в Европа.

  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

В някои "бели" държави има субсидии от държавата за "зелени" автомобили, та някъде сумата ще е по-малка, но иначе си прав:

Нащо (първият линк) ще струва колкото най-простата версия на Volkswagen ID.3 (вторият линк), а мъника (от третия линк), който не е много по-малък от Е-Хондата, със субсидията ще е под 20000 евра.

https://autoreview.ru/news/seriynyy-elektromobil-honda-e-podrobnosti-i-ceny

https://autoreview.ru/news/seriynyy-volkswagen-id-3-pervenec-elektricheskoy-platformy-meb

https://autoreview.ru/news/obnovlennyy-volkswagen-e-up-dal-noboynee-i-deshevle

Share this post


Link to post
Share on other sites

Но и бензинец още ще се харчи - поне за кратко и по пистите. :)

Предноразположен 4 цилиндров турбо двигател с над 600 коня:

https://www.drive.ru/autosport/honda/5d7a5f92ec05c4886300002e.html

  • Like 4

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...