Emicha 1846 #81 Отговорено 8 Декември, 2012 MIYAMOTO, преди бях монтьор ,но отдавна не се разправям с ремонти ,сега плащам някой друг да се мъчи,,мога да си го позволя ,а и не го предпочитам за хоби:)/>! Изказването ми беше принципно, не срещу теб и не конкретно за Хонда!Защо тук всички си мислят ,че Хонда е нещо извънземно , а и постоянно задават този въпрос "ти Хонда ремонтирал ли си" !Смешно е! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #82 Отговорено 8 Декември, 2012 Аз не си мисля,че са нещо извънземно,но си имат слабости и характерни проблеми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #83 Отговорено 9 Декември, 2012 (Редактирано) Защо тук всички си мислят ,че Хонда е нещо извънземно , а и постоянно задават този въпрос "ти Хонда ремонтирал ли си" ! Смешно е! Не е извън земно ама ако знаеш колко майстори ги мързи да четат ! И затова въпроса колко хонди си ремонтирал е много важен !90 процента слагат табела "СЕРВИЗ" и почват да работят всекви двигатели и естествено не се четат техническите листи и кое как колко се затяга и т.н.! Въобще проблема с майсторите в БГ е огромен , защото няма Закони и всеки си прай магариите. Я кажи колко са опандизени за некачествен ремонт ? Но пък има все още изключения и хора които си четат и си вършат работата както трябва. Но всеобщо е за БГ да ти сменят и още нещо което не е нужно просто те гледат като касичка ..... А тези, които плюят по Гъзта да ги питам как се слагат на чисто нови гаранционни коли Газ - те да не би да са по здрави от нашите старите ? Я погледнете извън БГ какво става - всичко е на газ и метан, и такива с дизели които правят по 20 000 км. също няма - само в БГ е тази криворазбрана цивилзация ? Слага се вече и на директното впръскване FSI - и т.н. и нямат проблеми хората когато се изпипат нещата ! . Колега каква ГИ сложи - дюзи, редуктор , компютър и т.н. и каква Марка и колко струва ?Може и някоя снимка да сложиш да видим как е монтажа И най важното да споделя качествени марки са BRC и Landi Renco - защото покриват стандарта за първично вграждане !!! Останалите ГИ не покриват тези изисквания. Редактирано 9 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #84 Отговорено 9 Декември, 2012 Аз не си мисля,че са нещо извънземно,но си имат слабости и характерни проблемиС това, съм на 100% съгласен с теб , но това важи и за всички останали марки, а ДВГ си е ДВГ!Имам питане към теб, понеже си ремонтирал доста Хонди и си наясно /не го подлагам грам на съмнение/ :1. -Можеш ли да заявиш точно и ясно ,че си абсолютно сигурен ,че това износване на вала от снимките, се дължи и е станало, Единствено и Само благодарение на това, че колата е карана на ГАЗ с нерегулирани клапани!?!2. -Това износване, Евентуално може ли да се получи ,ако колата се кара на бензин с нерегулирани клапани?3. - Евентуално, възможно ли е според теб това износване да е от маслото......, или друго нещо , както предположих аз?Отговор от типа- "такова износване на вал, на Хонда карана на бензин , не съм виждал" ,не приемам и е бягство от въпроса! Моля те отговори с" Да" или "Не"!Задавам ти тези въпроси,защото ти си един от разбиращите от Хонда ,но така насочена темата от Омбре / на който-знанията,разбирането,практиката,опита и т.н. - не подлагам на съмнение/ ,излиза че това може да се получи само от Газта!п.п. iso_eu - ти също си много прав, но ако мислиш, че по официалните сервизи е много по-различно,въпреки че разполагат ,с всякаква техническа и специфична литература-бъркаш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #85 Отговорено 9 Декември, 2012 1.Да2.Да-но трудно ще потъне легло на клапан,ако се кара само на бензин.3.Не-според мен,макар да се знае,че тези двигатели са склонни към товап.п:И да,наистина не съм виждал такова износване от каране само на бензин....айде сега разстреляйте ме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #86 Отговорено 10 Декември, 2012 MIYAMOTO викаш от маслото тва не може да стане. Питам аз тогава защо само тая гърбица е пострадала, да не би останалите 3 цилиндъра да бачкат на бензин, с какво те са погалени от съдбата за да им се размине потъването на клапаните Явно че щом не е правен реглаж то не е правен на нито един от цилиндрите, как другите оцеляха Не оспорвам че газта може да и има и има негативно влияние върху главата, но да и се преписва такава заслуга че чак да хвърлиш вала заради нея трудно бих се съгласил. Тук са играли роля група фактори и събития ( както казат по НГ) довели до това състояние, включае и газта, но никога няма да се съглася че само и единствено тя е виновна за щетите, и без нея това нямаше да се случи, щеше да се случи но на по късен етап евентуално. А защо се изключва кофти циментация на вала? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #87 Отговорено 10 Декември, 2012 MIYAMOTO , благодаря за точните ти отговори!Непренебрегвам влиянието на газта /възможно е и от нея да има подобни последствия/, но представяш ли си как ще изглеждат и в какво състояние ще бъдат ,клапаните,леглата,кобилиците и главата, на този цилиндър-които не са снимани и показани ,за да е по-достоверно! Вала , е по-твърдото звено от кобилицата /виждал съм вкопани и износени кобилици - а вала не е мръднал дори ,говоря по принцип ,не конкретно при Хонда/! Имал съм случаи, даже на износени кобилици от стебло на клапан, ама пак при други марки! И по въпроса за маслото - много бъркаш!Некачествено масло + Не-добро мазане /причини много/ + нерегулирани клапани = на точно това от снимките,в следствие на заминала циментация!В заключение: сипвайте си качествено масло /по предписание/, обслужвайте си колата на време ,регулирайте си клапаните периодично , карайте си колата разумно - и това от снимките може и да не ви се случи!п.п. Всяко нещо ,има определен ресурс и живот на експлоатация, а средните години и средния километраж , на автопарка в България е много над 10г. и 300х.км.! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #88 Отговорено 10 Декември, 2012 Ей по гръб не падате....Слави,ако е от малсото и аз да те попитам защо на другите гърбици няма износване???Да не би да се мажат по друг начин???Забелязал съм,че на К серия може единия изпускателен клапан да е много натегнат,а другия(на същия цилиндър) да е ОК.Как ще обясните това???Кобиличка от К серия виждали ли сте??Там където контактува с вала е ролка и е точно толкова широка колкото е износването от снимката.Колкото и странно да ви звучи,вала в случая е по мек от кобиличката,което според мен е пропуск на производителя.Писах вече,че тия валове могат да се износят и не само от карането на газ,но аз лично още не съм виждал такива.п.п:всеки е свободен да си кара колата както реши и с каквото реши.Аз не желая да си налагам мнението тук,още повече времената са такива,че е оправдано и газта е по-малкото зло в случая.Искам обаче да ви припомня една поговорка която доста от вас са позабравили май и се впускат в безмислени спорове:Не питай старило,а питай патило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #89 Отговорено 10 Декември, 2012 Не Бре /копирам Слави:D/>/ ,падаме, ама като е толкова мек тоя вал , другите гърбици износени ли са от Газта, или отговора на износването се крие в пост # 68! Щото маслото не само маже , а и охлажда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #90 Отговорено 10 Декември, 2012 Ей по гръб не падате....Слави,ако е от малсото и аз да те попитам защо на другите гърбици няма износване???Да не би да се мажат по друг начин???Хихихи, това ми хареса , с моите камъни по моята глава Прав си.... ама трябва да има разумно обяснение що така става, и то де викаш не на всички изпускателни, единия ок другия леш, явно си има и някъв пропуск в самата обработка на детайлите още в зародиш, и един ден нещата излизат на яве. Не е изключено и газта да допринася за по бързото узряване на проблема на тези места. Но факт е че колкото такива хонди има пострадали сигурно има десетки пъти повече пък на които нищо им няма. И за още нещо си прав, в нашата държава на тва дереже газта е по малкото зло Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #91 Отговорено 10 Декември, 2012 Емич истинат е някъде между пост №68 и газта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #92 Отговорено 10 Декември, 2012 ....бях пуснал снимка на най-износената гърбица,защото ми се стори интересна само тя.Ето го целия вал.По повод мазането и износването....някой от Вас да е виждал 4 изкочили биели през блока?Аз не съм,но това е защото нещата приключват още при първата показала се,въпреки,че се мажат заедно.Така стои въпроса и с вала,който съм показал...Колата вече губи 2 цилиндъра и идва в сервиза за "регулиране на празния ход Последното беше сериозно.Клиента искаше диагностика и "да му нагласим" празния ход.Понеже аз налях масло в огъня обещавам,че от днес на татък ще пускам снимки всеки път като видя такова неща.Ще се учудите колко е често.Поздрави 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #93 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Емич истинат е някъде между пост №68 и газта И маслото и мазането/>! п.п.Комуникацията /споровете/ с теб е приятна! Жалко , това лято /2012г./ бях тръгнал към сервиза при теб, но по път разбрах и отстраних проблема на моята Хонда /по-близък сервиз/ , иначе щеше да ми е приятно, да се запознаем лично,както бях писал някъде! 2013г. ,ако сме живи и здрави - пак съм там и ще направя всичко възможно, да се видиме и запознаем лично ,дори и на по едно кафе />! Лека и успешна! Редактирано 10 Декември, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #94 Отговорено 10 Декември, 2012 И аз ще се радвам да се запознаем Нямам навика да снимам,но вече ще се постарая и аз да го правяп.п:Омбре това с биелите ми хареса :lol:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #95 Отговорено 10 Декември, 2012 Омбре ,стигал съм /виждал/ до 2 на Опел-Омега и Деу -Есперо /пак GM/ пак 2 ,а ти!п.п. Много бързо пишете бе! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #96 Отговорено 10 Декември, 2012 Ужас, гати вала, абе сигурен ли си че тва е от Хонда и мани тва ами казваш че е често срещано...., дано ме не надушат колегите от фиат форума че ще ме скъсат от бъзик Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #97 Отговорено 10 Декември, 2012 Малко извън контекста........(ако модераторите на раздела решат да го махнат тоя пост)..... Ето един нормален ден на сервиза.Всички коли вечерта са си тръгнали ,но има една изненада......Шах с пешката....Какво е това бялото в делкото на CR-V-то????????Колата идва на ход ,но прекъсва много. За повечето проблеми с HONDA имам обяснение,но тук съм озадачен....Много хора тук сме технически грамотни и сме виждали кФо ли не,но това....... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #98 Отговорено 10 Декември, 2012 Това на мен ми прилича на окиса, къде ми го трупа "+" клемата периодично. Ама какво прави там... Освен влага да е имало и оголен "+" п.п. Може делкото да е било посетено от Коледния дух Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #99 Отговорено 10 Декември, 2012 п.п. Може делкото да е било посетено от Коледния дух :D/>М/у другото верно двигателя на празен ход звучеше ... "Хоу,хоу,хоу...."Като му подадеш газ... "Мериииииииии Криииииисмааааааааааааааааааасссс"Отпускаш газта... "Хоу,хоу,хоу" Весели празници!!! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PESHO OT MARS 16 #100 Отговорено 10 Декември, 2012 (Редактирано) Или е изолационен материал хукнал на разходка. Имах нещо подобно с един пробил кондензатор за асинхронен двигател на който беше избил изолатора и приличаше на ла*но сиво излезнало от една дупчица на корпуса. Предполгам че подобно нещо в тоя случай е изолацията на бобината която е излязла да се поразходи из делкото. Или пък опити на водата да направи сталактити вътре като гледам колко корозирала е главата на единия винт. Редактирано 10 Декември, 2012 от PESHO OT MARS Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1846 #101 Отговорено 10 Декември, 2012 Толкова студен сервиз не бях виждал:D/>,чак скреж е избила по топлото делко:D/>!Влага,много влага,съчетана с морски въздух ,според мен!История и района на колата ,могат да дадът отговор на въпроса евентуално! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Иво Ленков 133 #102 Отговорено 11 Декември, 2012 ДА не би и това да е от газа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #103 Отговорено 11 Декември, 2012 Не е, но трябва да се даде за химичен анализ!За вала по-горе - газта е възможна причина, както и всички останали, но като пишат капацитети, всички почват да се мазнят и темата отиде в кучи гъз! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #104 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) ....Всички коли вечерта са си тръгнали ,но има една изненада......Шах с пешката.... Омбре май взе да ни бъзика тука ??? Първо снимката от сервиза не е от вчера - защото няма СНЯГ Хоу хоу хоу /> Второ ако наистина всички тези хонди са дошли за ремонт в един ден то направо си продавам Хонделата /> Абе оплеска се темата .... Да не би тръбата за газа да минава наблизо и да се обгазило или някой нарочно да го е обгазил ? Газта когато се прехвърля от един съд в друг бая замръзва ? Другия вариант да е заливано с киселина от акумулатора ....и при наличието на + и - се поучава окис. Ама по ми мирише на бъзик работата /> /> /> п.п. пък има и зелена тревица със зелени листенца - абе май месец е снимката ? Редактирано 11 Декември, 2012 от iso_eu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #105 Отговорено 11 Декември, 2012 Я го близни, някои маи е пренасял кока в делкото 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #106 Отговорено 11 Декември, 2012 темата отиде в кучи гъз! :P/>Дай да чуем твоята теория в случая,капацитет 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #107 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) Модератор да съм, администратор, нещо?!? :rolleyes:/> Темата за какво беше, какво я обърна на 180 градуса - 69 ли иска някой? :lol:/> Ако друг промени тема за глупости - биете ключа - така ли е?!? Капацитетите сте вие... или не сте? :D/> Редактирано 11 Декември, 2012 от Sebulba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #108 Отговорено 11 Декември, 2012 Да и аз мисля да изместя офтопика в друга тема със аномалии,но ми е по-любопитно твоето мнение по темата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #109 Отговорено 11 Декември, 2012 Признавам се за виновен.Аз усрах темата.Нека моите постовете след снимките на валовете да се махнат.Това с делкото го пускам в нова тема заедно с няколко други интересни казуса.Сори пичове.П.П. ще пускам за напред само ГАЗ коментари и снимки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #110 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) ...ето защо започва да се износва вала.......В20 е мотора,но и при другите е така.Отбелязал съм със стрелки положението на реглажните болтчета(на изпускателните няма място за отпускане вече,защото ябълката започва да опира в леглото) и тогава започва износването на вала.На снимката с клапаните се вижда пропадането сравнено с всмукателните.Снимките са от личния ми архив.Сори за големината. Редактирано 11 Декември, 2012 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #111 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) ...(на изпускателните няма място за отпускане вече,защото ябълката започва да опира в леглото) и тогава започва износването на вала......Много хубави снимки ! Но това не значи ли едно - износването на вала е било предвидимо ? т.е. няма нужда да съсипем вала за да правим ремонт чак тогава ? Редактирано 11 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #112 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) е ми аз за това апелирам за реглажа на клапаните,защото могат да се хванат проблемите навреме. Редактирано 11 Декември, 2012 от Ombre Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #113 Отговорено 11 Декември, 2012 Себулба ще те помоля да не иронизираш Омбре да пусне тема и да преместим мненията там Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #114 Отговорено 11 Декември, 2012 Винаги се радвам да видя подобни снимки и изпитвам съжаление към колите, че ги карат такива хора...Ако знам, че колата ми е в такова състояние, няма да я карам, докато не се поправи или не си взема друга глава, да не стоя без кола дълго време...Омбре, Един въпрос към теб, а и към другите грамотни ако може:Карам д-серий. И двете си минават на около 20к реглаж и клапаните са винаги охлабени, рядко някой да натяга. Даже последния път всички изпускателни си бяха в норма, а всмукателните малко по-хлабави. Колите са на газ. И двете. Та въпроса ми е- това нормално ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #115 Отговорено 11 Декември, 2012 barsi, D серията НЕ страда от подобни грижи.Имам клиенти на 400-500к с газ и няма проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #116 Отговорено 11 Декември, 2012 Ок. Благодаря за отговора.Успокоих се и си утолих любопитството Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iso_eu 29 #117 Отговорено 11 Декември, 2012 (Редактирано) ...D серията НЕ страда от подобни грижи.....Сега да не се изреждаме всеки да пита за своя двигател , има ли и други серии при които го няма този проблем или по рядко се проявява ?При К 20 А1 - и при останалите от К , как е положението ?Инъче реглажа за клапаните си е закон .... Редактирано 11 Декември, 2012 от iso_eu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #118 Отговорено 12 Декември, 2012 Хех,тука голям купон било,чак Омбре пише и пуска снимки.Въпросния снежец го имаше доста по Опелите и беше от разлагаща се изолация в следствие на не добре подбран изолационен материал разлагащ се от маслените пари-след износена семерина на валчето на делкото.Виждал съм доста и няма нужда от анализ,но не в такова количество.За радост в Хонда виждам за пръв път!!!Стана ми интересно за тримовете,че таман бях на път да сменям ГИ-то с такова с ОБД.След като виждам тримовете през тестера ,защо ЕКУ-то на ГИ,да не ги вижда?Става въпрос за мойто Харви 2000г... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KRING 45 #119 Отговорено 12 Декември, 2012 Хех,тука голям купон било,чак Омбре пише и пуска снимки.Въпросния снежец го имаше доста по Опелите и беше от разлагаща се изолация в следствие на не добре подбран изолационен материал разлагащ се от маслените пари-след износена семерина на валчето на делкото.Виждал съм доста и няма нужда от анализ,но не в такова количество.За радост в Хонда виждам за пръв път!!!/>Стана ми интересно за тримовете,че таман бях на път да сменям ГИ-то с такова с ОБД.След като виждам тримовете през тестера ,защо ЕКУ-то на ГИ,да не ги вижда?Става въпрос за мойто Харви 2000г... Зависи с кой тип ОБД е съвместим газовия инжекцион. И дали подържа съответния протокол.По старите са с К-линия (1 кабел) , по- новите CAN (2 кабела). Някои марки ГИ работят само с един от двата типа . Харви 2000г даже се учудвам , че го виждаш и на тестера. Омбре, Б20-то от снимките B20Z ли е ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #120 Отговорено 12 Декември, 2012 Добавям към въпроса на колегата KRING към Омбре: и ако да , с какво B20Z e по слаб при газта от B20B, някъде имаше таблица (не съм сигурен да не беше при монтажниците на БРЦ) че B20Z се препоръчва система за омасляване докато за В20В нищо не се споменава!? Не е лошо да споделиш и как ги лекувате тея потънали клапани, набивате нови легла ли ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове