Jump to content
Никола 26

Honda Civic 7 или Honda Jazz ?

Recommended Posts

Здравейте приятели, решил съм да си купя Honda, но с оглед на средствата, които съм отделил за закупуването и, се колебая между Civic 7 и Jazz, като за Civic-а нямам предпочитания дали ще е бензин или дизел. Ежедневно до работа и обратно изминавам минимум 35 км извънградско, та затова отдавам значение и на икономията на гориво. Семеен човек съм и в този смисъл Jazz-а е малка кола, но ми харесва като визия, а за техн. данни - просто е Honda ;) Бих желал да ми помогнете с някое друго мнение за съпоставка между двата модела, защото като личен избор, ту съм на едната страна, ту на другата...:( Гледал съм и други японки като Корола, Мазда 3 и 2, но изборът ми засега е Хонда:) Благодаря предварително!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много правилен избор колега,по принцип сивика е по масов и ще бъде за напред и има доста писано тук за него както за дизеловият мотор така и за бензиновият и двата са просто перфектни.Части много ,информация много колеги които ще ти помагат за напред също.И джаза мисля е добър за семеен карал съм такъв харесва ми ,но сивика е по висок клас все пак.Успех с покупката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С две ръце за Джаза.Супер здрава машина с добра визия.И със сигурност е по-функционална от Сивика.Но има един голям недостатък,липсата на части или по-скоро цената им.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако искаш да усетиш магията на японеца,трябвада си вземеш jaz.на пръв поглед изглежда малка,но отвътре е страхотна.от 5-6 дена ми се набива в погледа един jaz хибрид.е,много е яка.просто е сравнитолно по нова и няма части по моргите.това,че си семеен може да наклони везните в полза на cивика.все пак е по голямка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 7 по размери е равен на Golf 4. Динамика - горе-долу същата работа като до колкото зная дизелите мотори и на двата модела са на Isuzu .... Относно бензин 1.6 (моят двигател) мога да кажа - върши идеална работа - с климатик, 4 човека и фраш с багаж няма проблеми по планинските пътища, ходя на ски с него и с хубави гуми не е мръднал, висока кола, удобна е. Багажника е приличен. Вътрешното пространство е по-удобно от Golf 4. Части - колкото искаш има по магазините + доставки от Канада и Англия, не е проблем. Като цяло гледай 2005 година да вземеш (ако можеш към края на 2005та - идеално) - по-запазени, по-здрави рейки и т.н. Не те съветвам за по-малки двигатели от 1.7 CDTI (или както го водеха) или 1.6 vtec (вървежа им е на кантар.... така, че взимай дизел ако няма да слагаш газова (аз още псувам цената на бензина - 80 км/ч скорост, 60 км. дистанция (по гладък равен път - карловско шосе) на бензин - 6.5л (без климатик), с климатик - 7 (при външна 40+ градуса). Ако Jazz не ти е проблемна от към размер - супер, но знай, че вози още по-дървено, а сивик за мен са пълни каруци от към возия ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря приятели, най-вероятно ще е Сивик, но като гледам в страната ни, няма общо взето голям избор на този модел.:(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има бре, ама иска късмет и пари, че читавия сивик е скъп, инак таралясници колко щеш :) И аз харесвам Джаз и бих взел за жената но щом си семеен Сивика е чудесен, уникално просторна кола и с голям багажник да не повярваш къде са го събрали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В семейството имахме Джазз и имаме Сивик 7-ма 5 врат хеч. ;) Смея да твърдя , че Сивика е доста по-просторен от Джазза , много по-голяма вътрешно пространство и доста по-удобни задни седалки .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със сивика няма да съжаляваш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледай колата да е читава и да ти допадне като я подкараш,иначе който и модел да вземеш няма да съжаляваш.;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземай Сивика, много по-семейна кола е. Аз имам 6 генерация англичанка. И защото е хеч, за това я предпочетох, иначе седаните ми допадат много повече, като цяло.. Също съм с дете,и те разбирам напълно. Иначе ако можеш да се вземеш 7 генерация седан, също няма да сбъркаш. Достатъчно място, в багажника, както и в купето.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях пред същата дилема, но по отношение на Jazz 2009 i-vitec 1,4/100к.с. е доста по широка от Сивика и за сметка на това ..икономична...Публикувано изображение!

Така че вземай Jazz но след 2009г. Страхотна кола.. Освен това, колата се купува да се кара, а не да се поправя както голфовете.....

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тя, че е страхотна е страхотна, ама колко пари е?Колегата не е посочил ценови диапазон, но щом гледа към Сивик 7 на дали прави сметка да даде повече от 9500-10000лв, а Джаза 2009г надхвърля 12000лв.Аз лично давам един глас за Сивик7 щом ще се ползва и за извънградско каране.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тя, че е страхотна е страхотна, ама колко пари е?Колегата не е посочил ценови диапазон, но щом гледа към Сивик 7 на дали прави сметка да даде повече от 9500-10000лв, а Джаза 2009г надхвърля 12000лв.Аз лично давам един глас за Сивик7 щом ще се ползва и за извънградско каране.

Точно колега, изборът ми се е насочил към Сивик 1.7 дизел 2004-5 год., 4 врати. Ето тук http://www.cars.bg/u783310 гледам една такава хондичка, и само мога да гадая защо собственика и се е сдобил с скъп резервен турбо компресор. Иначе направо ме е яд, че изпуснах един Акорд - 2005 дизел, много запазен, нов внос от Германия. Когато го разтовариха от платформата, попитах шофьора на камиона за цената му, а той ми каза, че трябва със собственика да разговарям по въпроса, на следващият ден, вече беше продаден за 12000лв.:( Реално не съм планувал такъв бюджет за покупка на кола, но за тази бих се напънал малко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както виждаш от профила ми също карам такъв автомобил от 6 месеца.За сега колата е абсолютно безпроблемна и много ме радва.Средния ми разход за 6-те месеца е идентичен с посочения от собственика в обявата.Показания от теб екземпляр поне на снимки изглежда много добре.Това с турбината и на мен ми е странно.Обади му се и го питай да видим какво ще каже.Ако километрите са реални(което ме съмнява) 86000 са малко според мен за да се повреди фабричния компресор.Но пък много хора не знаят, а някои пък и нямат желание да спазват прости правила за да доставят нормален живот на турбото.А може да е сложил нов компресор а стария да е рециклирал и да го дава с колата.Варианти много.Аз ако съм на твое място ще му звънна да го питам.Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз както виждаш от профила ми също карам такъв автомобил от 6 месеца.За сега колата е абсолютно безпроблемна и много ме радва.Средния ми разход за 6-те месеца е идентичен с посочения от собственика в обявата.Показания от теб екземпляр поне на снимки изглежда много добре.Това с турбината и на мен ми е странно.Обади му се и го питай да видим какво ще каже.Ако километрите са реални(което ме съмнява) 86000 са малко според мен за да се повреди фабричния компресор.Но пък много хора не знаят, а някои пък и нямат желание да спазват прости правила за да доставят нормален живот на турбото.А може да е сложил нов компресор а стария да е рециклирал и да го дава с колата.Варианти много.Аз ако съм на твое място ще му звънна да го питам.Поздрави!

Разбира се, че му се обадих. Човекът ми обясни, че просто е имал възможността, турбото да го вземе изгодно. Иначе на действащото в колата, му нямало нищо, за което мога да се уверя след преглед в сервиз. Слушал е, че комресорът е слабото "място" на модела, та затова... Междудругото, и аз прочетох някъде, че турбото на колите произведени до края на 2003 ,давал някакъв фабричен дефект, но след това са го отстранили.:unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хонда е трябва надеждността да е на ниво(така си мисля)Първата която си посочил - Качвал съм се в такава.Много просторна кола.Интериора много ми допадна.Досега ми с тази кола беше за около 5минути.Повече не мога да кажа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е за Акорда - по-евтино ще ти излезе да караш атмосферен бензин (2.0 или 2.4) от дизела. Дизела просто - много е икономичен, много добре върви, обаче е много скъп за поддръжка - съединител (600), маховик (1200), верига (1100) и няколко други компонента, които се сменят масово на този модел след 200 000км, а абсурд дизел от автокъща на 7-8 години да е каран по-малко. Също така обслужванията са значително по-скъпи и има други слабости, които отсъстват при бензиновата версия. Та, като човек, който кара въпросното дизелово акордче, силно бих ти препоръчал да видиш бензинови дали има - поддръжката им е много по-евтина, икономични са и винаги можеш да сложиш газова инжекция.За ровърския 1.7 двигател не мога да кажа. Аз бих си взел истинска Хонда - с Хонда двигател, ако караш много, слагаш газ. Но пък като гледам, че Беселин го хвали - водиш в сервиз (като Юби-ко или Омбре в София), гледат от/до колата, разпитваш за слаби места и взимаш. Винаги и късмета играе роля при кола втора ръка, така че просто ти желая успех на който и модел да се спреш!

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В 7ген. Сивик дизела не беше ли на Исузу ?Роувърските мисля, че ги монтираха в 6ген.- англичанките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм запознат, този 2.0TD на 6та ген Акорд е 100% Ровър, така че мислех, че и 1.7 е Ровър. Но може и Исузу да е щом казваш. Просто не е на Хонда - първия дизел на Хонда е 2004та 2.2 i-CTDi и има гореописаните от мен проблеми (или по-скоро недостатъци в цените на поддръжката) + някои други по-малки, като слаби колектори, които се заваряват. Най-важното е ако взимаш турбодизел да видиш дали пуши. Да кажем като си на 2ра скорост с 900-1000об/м и удариш педала до земята - ако има проблеми ще изкара пушилка докато развърти. Това са признаци за заминаваща си турбина или дюзи, все скъпи ремонти. Ако не пуши - двигателя е добре, другото са консумативи. Този 1.7 двигател не е с огромен въртящ момент, вероятно не е с демферен двумасов маховик, а с доста по-евтин обикновен и вероятно и съединителя му не е маса пари като при тези с демпфер, така че няма какво толкова да сбъркаш.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проверявал съм цените на съединителя за 1.7ctdi(на Исузу е да, и Опел също го ползват) - 330-370лв.Мисля не е кой знае какво, пък и в темата за 7-ма генерация един колега беше писал, че за 130лв са му наковали ново феродо и станал като нов.А въртящия му момент е 210Nm.Толкова беше и на предишната ми кола А4 1.8Т, а тя беше точно с демпферен маховик.Там само притискателния диск е 400лв. А мотора не го хваля само аз колега.Купих такава кола именно заради добрите отзиви тук във форума , а и извън него.

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с "наковаването" на феродо е божа работа. Те са много прецизни, с тия претискватели - като почне да приплъзва за нула време ти разбива маховика, който е над 1000лв. Те като ти сменят съединителя - той си има още феродо доста, но пак превърта и така. Минах го тоя филм и четох за всички варианти... При 8ма генерация вече проблема с маховиците и съединителите уж е оправен - променен е дизайна и вече бил по-траен и надежден.Както казах, щом този дизел е здрав и евтин за поддръжка, не бих се замислил - дизела е блага работа, ако не ти се занимава с газификации. При тия цени на горивата :) Но отново - гледай да не пуши - нормално е да изкара малко сажди при кикдаун, но малко. Изхвърля ли облак, нещо не е наред, а саждите затлачват катализатор, турбина и накрая почват купища проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

дизела 1.7 е блок на Исузу с електроника и система за впръскване на Хонда, води се първва генерация на Комън рейл.Т.е. освен като габарити/блок няма общо със слагания в Опел 1.7Само съм чел от човек притежавал и двете, че 1ва ген джаз като вътрешни размери е по-широка от сивик 7ма.За съжаление не знам сайт където тези неща да са разписани и да може да се провери

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цитат от wiki:

 

"The 4EE1 is a 1.7 L (1,686 cc) SOHC 8V swirl chamber engine, with bore and stroke of 79.0 x 86.0 mm. The turbocharged a intercooled version first seen in the 1990 Isuzu Gemini deve 88 PS (65 kW) at 4,500 rpm and 167 Nm at 2,500 rpm. [13] This engine formed the basis for the common rail, direct injectio 4EE2 engine now produced by Opel, who calls it the Ecotec D CDTi. Power in the latest Opel Corsa has been increased to 130 PS (96 kW)."

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

The Honda version features common rail direct injection technology, while the Opel 4EE2 unit uses low-pressure DI. Honda's purchase of the Circle-L engines was reciprocated by GM's purchase of the J35A3 V6.

 

Applications:

 

[*]Honda Civic (Europe)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, бихте ли споделили оценката си за тази количка, ей така от снимките:)http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11349956923446518&f1=detailsСигурно, ще отскоча до Търново за оглед, разговарях с продавача и той ме увери, че няма никакъв проблем да я прегледаме в сервис. Ако има колега от форума, живеещ в ВТ, ще съм му благодарен, да ми препоръча читав сервис. Почерпката е от мен:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отскочи. Малко ме притеснява, че по сервизна книжка последно е била на 119 300 на 18ти Януари 2010, тоест преди повече от 2 години и половина. А сега на 129 хиляди. Това е най-честия номер, въртян километраж да съответства с последния запис... Не е проблема в километрите, а в това, че са ти пипали по електрониката, за да върнат километража - по абсолютно същия начин аз си изпатих и имаше ремонт на скоростомер.Тоест виж кога са вносните документи и дали лицето от което е взета е същото, което я е купило според сервизната книжка. Ако да - виж по колко км е карана на година, ако са по 20 000 хиляди на година (от 2004 до 2010 са 6 години по 20 000), значи колата е на около 160. Ако е италиянска - може от тогава да не е обслужвана. Тоест да си я е карал едно 40-50 хиляди с последното масло.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, хондичката вече е моя:rolleyes: Удоволствие бе шофирането ми до Пловдив, купето и окачването е стегнато, двигателят ускорява повече от прилично, разхода не го засяках, т.к. не напълних на макс резервоара, но стрелката на таблото за пробек от 200км., едва мръдна. В понеделник, след процедурите в КАТ, я вкарвам в сервис Хонда за обслужване. Благодаря на всички колеги, коментирали в темата и допринесли за избора ми, а може би са помогнали и на други хора поставени в подобна дилема. Бъдете живи и здрави и с пожелание за безаварийно шофиране.;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти е честита и да те слуша! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Civic 7 по размери е равен на Golf 4. ..

Даже бих допълнил че Сивика е доста по широк вътре купето -не бих го сравнил въобще със Голфа !Един глас за сивик;)/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...