Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Момчета, благодаря за помощта. Снощи обърнах целия нет и питах всеки, който се сетих, като ми даваха различни решения. 

 

Оказа се прав един, който се занимава само с vw в Германия. Той предположи, че от влагата нещо е станало и като изсъхне, ще се оправи. Не ми се вярваш, но тази сутрин като влязох, дисплеят си работеше. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов съм в форума от 1 седмица карам градско добре но извън града на коя скорост трябва да съм за да ускоря бързо например движа се със 100 карал съм само дизел и малко ми е трудно на колко обороти да съм до колкото разбирам трябва да е 4000 обороти за да върви 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сигурен какъв точно ти е въпроса, нито какво караш, но пък разбрах че си от седмица във форума. Айде добре дошъл.

Пробвай пак с въпроса.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Въпроса ми е следния на 6 скорост 100км 3000 оборота и нещо натискам педала до край и нищо ...не ускорява това нормално ли е и дали мога от 6ск директно на 3ск или 5,4... трябва сигурно да има 4300оборота от там ли започва да ускорява е имам и още въпроси но по нататък ще питам

Да попитам някой знаели от къде да си взема железни джанти 16 ски.

Редактирано от 777nitrogen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега кажи с какъв двигател си. Иначе, да, трябва да я вкараш в обороти, за да върви, така са измислени тия хонди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля че момчето говори за бензиновия двигател. Принципно със 100км/ч като свалиш на 4-та ще си ускоряваш много прилично до към 160км/ч :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е ясно, че говори за бензиновия, още в първия пост го споменава, но има 3 бензинови двигателя.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.8 140кс значи мога директно от 6 ск на 4ск не съм излизал извън града още за да я тествам 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Moжеш и на 3, това нещо върви след 5000, преди това е умряло.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти пак :)

 

Регистрирах си Хондьо, вече е бургазлия. Заведох една щета, която се показа след като я измих - осуркан калник. Междувременно осурках и една врата, която пък не била застрахована, заради някогашна завеждана щета там. Както и да е.

 

Взех си емблема, но още не е сложена. 

 

Прави ми разни дребни номера - сензорът за дъжд нещо не иска да се включва, или поне доста закъснява. Има ли решение?

 

Средният панел има частична загуба на светлина - чела съм много пъти във форума, че се случва често, но така и не разбрах дали се е намерило някакво решение на проблема.

 

Иначе колата много ме радва - тъкмо момичешка е (да не се обиди някой) с това малко воланче  изобщо сладурски вид. Много ме радва този двигател, макар за първи път да имам дизел. Има страхотна тяга - точно колото да се набера в кръговите, да се шмугна в движението или да изпреваря бързо някого, без да ме е страх, че ще загубя контрол над колата и ще излетя (това имах предвид под момичешка). И това всичко на ниски обороти - какви ти 4-5000 като при бензина, хаха. Прави ми разход 7,1 градско, което ми харесва, но не знам дали е оптимално - още не мога да я карам добре и тръгвам с повече газ, отколкото е необходимо. Иначе много й треперя нещо да не се развали, защото знам, че са скъпи ремонти и консумативи.

 

Та за какво всъщност ви пиша да ви питам. Като говорих с продаваче по телефона за колата ми каза, че колата е пред смяна на масло. Даде ми масло даже, ама аз чакам да ми светне нещо. Нищо не ми светва и започвам да си задавам въпроса - дали не е добре да го сменя? Вие чакате ли клата да си даде сигнал или по друг начин процедирате? Няма нужда да ви казвам, че не съм проверявала нивото на маслото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марш да го сменяш! :)

Няма таймер или индикация, че трябва да се сменя, лампите за маслото са при установен проблем. Маслото се сменя на изминати километри.

За кой дисплей говориш, тоя с часовника ли? Ако да, уж се презапоявал и се оправя, моя ме мързи да го сваля още.

Това, че е женска ще се направя, че не съм го видял ...

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хихихи, въй, отивам! Очаквах да ми светне нещо на таблото от рода на - отивай във сервиза да сменяш маслото, ама явно не е толкова женска, колкото си мислех :D и е трябвало някой тук да ме прати :D Добре, че попитах! Не знам с коя кола се бъркам, че го изписваше с голям надпис, докато не го смениш.

 

Освен това, във ваша защита ще кажа, че половината ми колеги вече седяха вътре (повечето бмв-сектанти) и признаха, че ужасно много ги кефи. Един даже обмисля да мине в нашия лагер и да махне неговия кошник с 240 коня автматик, дето не може да го изхрани.

 

Дано не съм закъсняла много с маслото, трябва да видя какво ми е дал този, уж било скъпо и правилно, ама аз какво разбирам. Стори ми се, че бяха много бутилки и различни, ще проверя и ще пиша за одобрение.

 

 Мерси и сладки сънища :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ПС -да, за този с часовника, дето ми отказа съвсем да работи първите дни и се оправи после сам. На моменти работи перфектно, на моменти гадаеш колко е часа :D

 

Пък за чистачките...ще разгледам някой дали нещо знае колко точно трябва да вали. Защото като се връщах от София ми се включваха на 3 капки на стъклото, а миналата седмица трябваше да ги пускам мануално, че да мога да видя нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този сензор и на мен ми е бъгъв. Аз лично не ползвам автоматичните чистачки и само 1 път съм го пробвал и не ми допадна. Според мен, не се занимавай въобще с тази "екстра" ако има проблем да сменяш сензора. Проблем ще е ако чистачките не ти спират там където трябва а примерно в средата на стъклото :) 
За часовникът, голям брой Сивици ( и моя включително ), имат нужда от минаване на спойките. Дразни ме много но нямам нерви да го свалям поне за сега. Записвай си някаде кога сменяш маслото и на какъв пробег както и като марка какво наливат майсторите. Ремонтите по Сивика не се различават по нищо като цена/части от повечето коли този клас от тези години.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите чистачки са винаги на ауто, само ако се наложи коригирам чувствителността с врътката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Маслото ми е Castrol Magnetic Diesel 5W40, full synthetic, DPF. Седем литра общо. Добре ли е този вискозитет и марка?

 

Не знаех, че взимала цели 6 литра тази кола, нито пък, че трябвало да се сменя на 12 месеца или 20 000 км.

 

Притесненията ми за ремонтите бяха относно дизеловия модел - знам, че съединител+маховик излиза солено, както и ако възникне проблем с DPF. Та затова се моля да ми е здрава. 

 

Веригата на колко км се сменя?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Това масло не е за твоя двигател, дай го на някой от колегите ти с BMW, тук във форума има теми за маслата прочети ги. Все пак е лято и може да го сложиш да прочисти двигателя за месец или два. 

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В смисъл? 

 

Да го сложа за 2 месеца и после пак да сменям?

 

Това всеобщо мнение ли е, че не е подгодящо? Марката ли, плътността ли?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 1 час, Ana_Grey написа:

В смисъл? 

 

Да го сложа за 2 месеца и после пак да сменям?

 

Това всеобщо мнение ли е, че не е подгодящо? Марката ли, плътността ли?

 

Колата я дават с 0w30 да движи :)) Аз лично ползвам и оригиналното масло на хонда (да знам, че хонда не произвеждат масла). Поръчвам си го от англия и ми идва на 130-150лв за 6л. Също така установих голяма разлика между оригиналния въздушен филтър и разни афтърмаркет (пример: на Ман). Също така го сменям на 10000 км или година.

 

Веригата няма точно предписание за смяна. Разни мнения гласят, че издържат 200000км, после малко се разтягала и можела до още толкова да изкара, но според мен е много относително и много зависи от това как е карана колата, с какво масло, колко често е обслужвана и тн.. с други думи дали са сменяли маслото или са чакали да им светне надписа който ти търсиш :D

Редактирано от thelastbonbona
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
10 hours ago, Ana_Grey said:

В смисъл? 

 

Да го сложа за 2 месеца и после пак да сменям?

 

Това всеобщо мнение ли е, че не е подгодящо? Марката ли, плътността ли?

За да не се чудиш какво масло и колко , точните му спецификации ето тук по номера на двигателя

https://docs.google.com/spreadsheets/d/18IV4V8vpBlpLht78IJwiptLA0RPjpcSvzF97TGIp8cU/edit#gid=0

 

Ето хубава тема и изписано доста за маслата

 

 

След няколко дни  ще има още една обща поръчка на масла тук в форума може да се възползваш

https://forums.hondabg.com/forum/27-общи-поръчки-от-страната-и-чужбина/

 

 

Прочети пост 13 за промивката с масла

 

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ти, че ме ориентира във форума - така или иначе днес щях да започвам да чета, че не съм чела почти нищо за коли от 2012.

 

Общо взето, много се разочаровах, че маслото ми не става. Надявах се поне едно нещо да мине що-годе безпроблемно и да не го мисля. Даже се ядосвам в момента, защото много ми дойде - пълно работно време с извънредни часве и смени, разпадът на старата кола при катастрофа не по моя вина, бягане до София за купуване, мрънкане на работа цяла седмица да ми дадат половин ден да си я регистрирам - отивам, чакам - нещо ми го нямало, забравили в СФ да ми го дадат. После завеждане на щети с някакво уж каско което имам, обаче не покрива нищо. Там разкарване за прехвърляне на полици  постоянно закъсняване за работа, защото няма кога. Отделно имам 100 други неща.  Сега вече с това масло много ми дойде, извинявам се, че ви се оплаках.

 

Поне историята с маслото исках да си спестя - типа уж каза, че разбира и отдавна се занимава с Хонди - в гаража му видях два мотора Хонда и някакво Ауди. Но явно компетенцията му се свежда до оторизирания сервиз, който, доколкото разбрах от линкнатата тема - би ми препоръчал същото масло 5/40. 

 

Джокерът ми беше да звънна на Апостолов или някой от неговия екип, но долколкото разбирам от темата, ще ми кажат да го слагам това масло...

 

Този тип със сигурност две години е слагал от същото масло...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли колега от Бургас да препоръча на колежката читав майстор?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, Marcus написа:

Няма ли колега от Бургас да препоръча на колежката читав майстор?

Мерси много, мислех, че ти си бургазлията :)

 

Говорих с една приятелка от Англия, каза, че ще ми изпрати по нейни познати каквото масло искам. Какво масло искам? :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 49 минути, Marcus написа:

Няма ли колега от Бургас да препоръча на колежката читав майстор?

     То  май наистина  за препоръчване в Бургас -мъка. Аз ходя за леки ремонтчета при един майстор до зеленчуковата борса  . А иначе за маслото бих отишъл в Апостолов  поне имат филтри и други консумативи. Това при условие че маслото е от колежката. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Maслото по книга ти е А1B1 0w30 пълна синтетика, вече марка според парите, които си склонна да дадеш. 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих 5/30 ще има ли проблем ако го уставя така

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2019 г. at 17:35, Ana_Grey написа:

Мерси много, мислех, че ти си бургазлията :)

 

Говорих с една приятелка от Англия, каза, че ще ми изпрати по нейни познати каквото масло искам. Какво масло искам? :D

Е на 20 километра съм, но моя майстор е много зает, затова не ти го препоръчвам.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2019 г. at 18:43, Rakeem написа:

Maслото по книга ти е А1B1 0w30 пълна синтетика, вече марка според парите, които си склонна да дадеш.

Не, не е!

За 2.2 дизел с DPF, маслото е 0W30 (в частност - 5W30) със спецификации ACEA C2/C3.

 

На 14.07.2019 г. at 17:35, Ana_Grey написа:

Говорих с една приятелка от Англия, каза, че ще ми изпрати по нейни познати каквото масло искам. Какво масло искам? :D

https://www.coxmotorparts.co.uk/honda-shop/genuine-honda-0w-30-new-generation-diesel-engine-oil-4-litres/

 

https://www.ato24.de/en/ravenol-fes-sae-0w-30.html

https://www.ato24.de/en/ravenol-fel-sae-5w-30.html

https://www.ato24.de/en/mobil-1-esp-5w-30.html

 

Виж също: https://forums.hondabg.com/topic/109990-обща-поръчка-на-масла-от-ato24de-до-23-ти-юли/

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споделям това, което пише в книжката, която съм свалил от тук! 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може ли някой да помогне?Смених cd-то и загубих 2 дисплей !

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 14.07.2019 г. at 16:35, Ana_Grey написа:

Мерси много, мислех, че ти си бургазлията :)

 

Говорих с една приятелка от Англия, каза, че ще ми изпрати по нейни познати каквото масло искам. Какво масло искам? :D

5w30 на Бардал на 10000км сменяш и това е 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 22.06.2019 г. at 21:23, AdDiCtEd написа:

Момчета и момичета. Имам странен проблем. Днеска борих едни работи по колата, и ми се наложи да сваля пистовия ремък. Както и да е, свалих го, свърших си работа и... ремъка няма слагане. Тоест, слагам го ама ми остава една педя ремък дето няма каде да го сложа освен да го вържа с една свинска опашка и да го оставя да си шляпа вътре... примерно. 

Това е схемата по която слагам ремъка който забележете свалих от същото място. 

SMG6E40A14100022201KDRD01.thumb.png.d3a39c31f2aac92f321b66d9cfa07824.png

От сервизни ти ръководство. 

И неще и неще. 

 

После се разрових в Интернет и попаднах на е те тая карринка:

Screenshot_20190622-205027.thumb.png.5a226fdb64c18d5c921ea550bd156f10.png

Има малко разлика и о чудо, ремъка заспа. 

А кажете моля Ви, мили ми колеги, от де идва тази разлика и защо цял следобяд се чувствам като идиот олигофрен който не може да тури един кайш? 

 

неправилно си наложил ремъка на ролките,свиквай и аз бях така първия път ама сега вече всичко е топ сам го сменям и не се занимавам и ролките можеш сам да си смениш ако пожелаеш с ключ 14

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, благодаря на всички, които се включиха с предложебия за маслото. 

 

Бях ужасно заета и нямах абсолютно никакво време да се погрижа като хората, затова приех най-лесното предложение, което ми се направи - един съсед ми замени маслото с Castrol Edge 5/30, което едва ли беше добра сделка, но наистина нямах време и ми беше все едно. Другото е, че видях кой му е майстора - познаваме се отдавна и знам, че хонда отвърте не е виждал (не ги бил харесвал, хаха). Та смениха ми маслото и филтрите. Чух, че са я карали из целия квартал, както и да е. 

 

За какво всъщност ви пиша. Последно бях заредила до горе (48 л) обикновен дизел на Екото. Минах почти 700 км, което прави разход малко под 7. На таблото ми показва между 7 и 7.2 разход, което варира през няколко км.

 

Вчера зарадих от "хубавия дизел". Платих всъщност по-малко, явно цените са паднали. Занулих таблото и тръгнах за работа - не съм гледала какво става. Обаче на връщане бях втрещена - дава ми временен разход между 10 и 17! Като се сменя много по-бързо от преди това. 

 

На какво може да се дължи това?

 

А, да - как сменяте мигачи - какво разглабяте? Това не ми е толкова важно, колкото този разход в момента...

 

Не знам защо поста ми излезе като цитат на предния.

 

 

 

На 31.07.2019 г. at 21:47, thelastbonbona написа:

 

Ако имаш предвид приплъзгва (демек като дадеш рязко газ в началото оборотите се вдигат много, без да върви колата (все едно не зацепва) и после се връщат на нормалното) то тогава си и за нов съединител най вероятно.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо писах за комшията и неговия майстор - сменили са ми всички филтри. Не знам дали може да има общо с проблема, ама да кажа все пак. Това беше преди може би 10-тина дни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Ana_Grey написа:

Здравейте, благодаря на всички, които се включиха с предложебия за маслото. 

 

Бях ужасно заета и нямах абсолютно никакво време да се погрижа като хората, затова приех най-лесното предложение, което ми се направи - един съсед ми замени маслото с Castrol Edge 5/30, което едва ли беше добра сделка, но наистина нямах време и ми беше все едно. Другото е, че видях кой му е майстора - познаваме се отдавна и знам, че хонда отвърте не е виждал (не ги бил харесвал, хаха). Та смениха ми маслото и филтрите. Чух, че са я карали из целия квартал, както и да е. 

 

За какво всъщност ви пиша. Последно бях заредила до горе (48 л) обикновен дизел на Екото. Минах почти 700 км, което прави разход малко под 7. На таблото ми показва между 7 и 7.2 разход, което варира през няколко км.

 

Вчера зарадих от "хубавия дизел". Платих всъщност по-малко, явно цените са паднали. Занулих таблото и тръгнах за работа - не съм гледала какво става. Обаче на връщане бях втрещена - дава ми временен разход между 10 и 17! Като се сменя много по-бързо от преди това. 

 

На какво може да се дължи това?

 

А, да - как сменяте мигачи - какво разглабяте? Това не ми е толкова важно, колкото този разход в момента...

 

Не знам защо поста ми излезе като цитат на предния.

 

 

 

 

 

Като "занулиш" километража, средният разход става по чувствителен защото няма толкова много километри навъртяни и по-лесно се влияе от промени. Колкото повече километри минеш - толкова по-стабилно става показанието.

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правилно, мини 200-300 км и тогава гледай разхода. Мигача се сменя като се разкачи предната част на подкалника, работа за 10 мин, но по-добре отиди на сервиз. Не се обиждай, но все пак си дама, струва ми се че няма да се справиш сама.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не разбирай колегата погрешно, има много чувствителни елементи, които могат да се счупят, за да се смени :) - Сваля се гумата (за по лесен достъп), сваля се на половина кората над гумата и от ляво имаш достъп. От дясно е по шибано, защото от там минава тръбата (гърлото) на съда за течност на чистачките и трябва да се махне и той.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се обиждам изобщо - не се правя на намахана там, където не разбирам и питам елементарни неща. Много съм ви благодарна за търпението и отговорите даже. :)

 

Ще ми го смени някой, просто исках да знам от вас как е най-добре да се подходи - вече разбрахте, че около мене само пишман-майстори и БМВ-манЯци. Предпочитам аз да им кажа какво да правят, отколкото да им я оставя да си правят експерименти. Значи гумата и отфдолу се бърка? Аз мислех, че трябва да се свали акумулатира (този е мигачът, така я взех, ама минах преглед някак).

 

За отчета на таблото сте напълно прави - в момента ми дава 5,9. Излишно изпаднах в паника. :)

 

Още един тъп въпрос - автопилота ми е постоянно в процес на готовност, защото особено вечер като се прибирам го пускам - имам дълги и прави отсечки и се възползвам. Нали не пречи?

 

Има ли начин да се настроят фаровете да светват при запалване - не само дневните светлини+халогените, а изцяло (не знам как е законът всъщност).

 

И метриката REV явно е изключена - как мога да я включа и има ли смисъл от нея?

 

Санаха много въпроси пак. Ако може и да ме препратите в темата за аудиото, че не я намирам (четох нещо, но не е това, което търся) - искам да видя за опции за запаметяване на повече от 6 станции и използване на USB. Както и къде могат да се сложат някакви колони отзад, че озвучението е доста незадоволително - като качество, не като сила.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...