Jump to content
H22_turbo_Vtec

Всичко за civic 8 / Технически дискусии

Recommended Posts

Колеги, на някой случвало ли му се е вентилатора в купето да работи постоянно докато парното/климатика е на OFF?

Духа съвсем слабо, но веднага след като бутна контактния ключ на положение I.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отопление и вентилация са отделни от климатик, освен ако не говорите за климатроник.

За изключване на вентилация има бутон OFF, до този за включване вентилация купе.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, за климатроник става въпрос, и да, знам къде е бутона OFF :)

Веси, малко ми стана тъпо от тоя отговор ама си представям на колко подобни "проблема" даваш отговори дневно.

Знам че накрая ще разглобя всичко и ще намеря проблема, просто едва ли съм единствен изолиран случай, просто колата я имам отскоро и не знам какво и е правено. Намерих 2-3 теми в US форумите с тоя проблем но без отговор, в civinfo пък абсолютно нищо. Имам идея от такива инсталации, първия климатроник на сивик 6 го монтирах аз. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хах, нямаш проблем. Аз също се чудех преди доста време по този въпрос, но пробвай да затвориш външният въздух и ще видиш как "духането" ще спре. Всъщост като си пуснал външен въздух и шофираш директно вкарва в купето от радиатора и затова се усеща леко. При повечето коли е така, при тази се усеща повечко, не знам защо.

 

btw Веси има 2018 мнения през 2018та :D

Редактирано от victor_xtz

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е да, ама духането е на място, мотора даже не е запален, колата е само на контакт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаа, ако на някой му е интересен моя казус, май проблема е в печката Webasto, която имам инсталирана в колата. Кабелите за вентилатора са прекъснати и минават през управлението на печката. Печката така и не можах да я подкарам, там вече ще търся майстор защото нямам никакъв опит с такива дивайси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятели за първи път пиша във форума и ме извинете ако не е на точното място

Омръзна ми да купувам нови гуми по 200лв едната та въпросите към вас са ми следните: мога ли да кача гуми 225.50.17 на сивик 8 2.2 дизел сега е с 225.45.17 и ако мога ще ми се и да разширя следата с фланци но незнам с какъв максимален размер няма да опират в калниците

Моля ако някой знае или е правил подобно нещо да сподели

Благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да ги навреш физически и няма да опират ако си с оригинални джанти, но ще ти бяга километража с малко. Ако целиш по-мека возия по-добре на 16-ски, макар че и там казват че разликата не е голяма. За фланци казват че до 15мм е безопасно, и аз си мислех да слагам ама за сега се оглеждам ако мога да взема назаем да видя как и стоят.

Редактирано от Marcus

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За фланците, най-вероятно ще трябва да смениш и шпилките. Просто да го имаш предви, поне аз не виждам как би могла да се монтира джанта ако е на същите шпилки.

Но дойдох тук за друг въпрос: Възможно ли е ако не съм сложил оргинална спирачна течност, колата да не спира добре. След смяна на течността и обезвъздушаване педала стана някак по-мек. Освен това като припомпя спирачката, да речем на 30-40% от хода се втвърдява, но ако продължа да натискам с определена сила постепенно си пада до дъното. Което ми е супер странно. Отначало помислих, че самите спирачни маркучи се надуват от налягането и затова потъва педала, но това го нямаше преди смяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро не са обезвъздушили като хората системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наскоро смених гумите на сивика, преминах от 225/45/17 на 205/60/16. Возията наистина доста се промени, но остана едно досадно, леко претрисане, което се усеща при ускоряване, на около 80 км/час! Мислех, че е от гумите, старите бяха доста зле, затова качих нови, но явно не е там причината! Някой сблъсквал ли се е с подобно нещо, да сподели, от какво може да е? Тампон, биалетка, шарнир?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да попитам, има ли разлика в казанчетата за течността за чистачки, в различните модели на осмицата? Или на всичките са еднакви?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

 

имам проблем със Сивик 2010 (face) 1.4 100 hp още от самото закупуване на колата. Никъде не виждам някой да се оплаква от този проблем и почвам да мисля, че случая е единичен, а не производствен дефект на всички коли както смятах доскоро.

Става въпрос за ужасно скърцане в пружината на педала на съединителя. И съответно хода на самият педал също не е много плавен. От Бултрако твърдят, че гаранционно били сменили целия педал, в което не съм сигурен, защото колата не е моя, но проблема така или иначе не изчезна!  След това вече извън гаранцията 2 пъти смазваха пружината с някаква специална тяхна смазка и така е ок месец-два и после отново почва пукането и скърцането. Казах им, че не е нормално едва ли не всеки месец да се ходи до тях за тая 5-10 мин. операция, а че трябва да се намери решение, ако трябва да пишат на японците, но естествено никой не се трогна..

Конкретния ми въпрос е дали някой има същия проблем и дали смятате, че ако си потърся само педал или пружина от някоя автоморга ще си реша проблема?

Редактирано от sskostov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж тази тема в раздела за акорд.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В UK форумите има много информация /https://www.8thcivic.com/forums/clutch-transmission/193724-diy-fix-squeaking-clutch.html/.

С 2 думи е често срещан проблем, който и при смяна на горна помпа след време пак може да скърца. Не само в БГ, но и в UK и Белгия, дилърите не се впечатляват и само гресират.  Аз от време на време също го смазвам с грес и така.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Да, и аз досега четох по чужди форуми. Оказа, че проблема е масов и много хора ги дразни жестоко.

И наистина след смяна на горна помпа пак почвало да скърца...това е просто недопустимо!

Май ще трябва да се примиря и да смазвам на определен период от време и така. В Бултрако не искаха да ми кажат точно с какво смазват. Помолих ги човешки, казах им:

- Не е нормално да идвам тук всеки месец, защото не сте ми близо и да плащам по 6 лв. за всяко смазване, кажете какво да слагам?

- "Не, тук си имаме специална смазка..., елате пак като се появи" 

 

Доколкото разбрах от прочетеното трябва да е някаква силиконова грес... или литиева.

Редактирано от sskostov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто пробвай с различни греси, и виж коя ще държи най-много!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да питам за нещо, вероятно банално, но дразнещо! Смениха ми накладки и преден лагер на главина! Всичко мина добре, доволен съм от резултата, но ми светнаха лампите на ABS и VSA! Как се изчистват тия грешки /вероятно от някой датчик/, майсторът не изключил клемата на акумулатора, преди да ги свали? Че е тъпо, да си оправиш едно нещо, пък друго да даде фира?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам как си доволен от резултата, след като майстора ти си е оставил ръцете. Оправя се като отидеш при него и го накараш да оправи проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеше и по-зле да е, все пак, това са само лампи...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги имам въпросче. Дали носачите на Civic преди фейса са съвместими с тези на фейслифтов? Става въпрос за еднакъв двигател - 2.2 дизел, еднакво купе 5D.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

Светна ми лампата за въздушните възглавници. От Бултрако ми отговориха, че не попадам под акцията на Хонда. Някой има ли идея как може това да се оправи - варианти?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Предстои ми смяна на масло тези дни на 2.2 дизел. Досега я карах с Mobil 0w30. Какво мислите за Castrol edge и Bardahl, същия вискозитет? Подходящи ли са за този мотор и дали са по-добри от Mobil-a?

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега винаги съм слагал Кастрол Едж 0W30 и нямам оплаквания.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. Карам сивик R18A2 и пружините са омекнали. Искам да я повдигна до нормалното и положение. Моля дайте ми съвети. Някой ползвал ли е тампоните за повдигане от dbk-dimitrov.com

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам проблем с централния плафон в купето. Крушката не е изгоряла, но свети когато си иска. Като отворя врата обикновено не светва, като ударя леко с ръка плафона и явно дава контакт и почва да свети. Дали ако купя някоя добра ЛЕД крушка проблема ще се реши или може да е от клемите?

Редактирано от sskostov

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Къде мога да видя оригиналните параметри за настройване на клапаните, че в интернет намерих на две места, но бяха с различни стойности. Благодаря! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, потенциални бъдещи колеги, много ми е мерак да вляза в общността ви с един Сивик 8-а генерация, но ми трябва малко помощ за разчитането на един вин номер и по-специално ме интересува двигателя! Търговецът е посочил, че двигателят е 1.4i-dsi 100 коня, че не е сто коня е ясно, въпросът е 95 ли е или 85? Това е вин номера SHHFK18408U004589 ще съм благодарен и на повече информация. Трансмисията е i-shift с пера. Здрава и успешна година желая!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На ‎7‎.‎1‎.‎2019‎ г. at 18:46, Rakeem написа:

Здравейте, потенциални бъдещи колеги, много ми е мерак да вляза в общността ви с един Сивик 8-а генерация, но ми трябва малко помощ за разчитането на един вин номер и по-специално ме интересува двигателя! Търговецът е посочил, че двигателят е 1.4i-dsi 100 коня, че не е сто коня е ясно, въпросът е 95 ли е или 85? Това е вин номера SHHFK18408U004589 ще съм благодарен и на повече информация. Трансмисията е i-shift с пера. Здрава и успешна година желая!

Мерси много за помощта колеги, все така да сте за напред ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този мотор е само и единствено с 86 конски сили.Имай навпредвид ,че двигателя е с 8 свещи.Според мен са малко за това купе.Моя съвет е да се ориентираш или към 1.4 i-VTEC (100 коня) или 1.8 i-VTEC (140 коня).

Редактирано от ivan444o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ivan444o написа:

Този мотор е само и единствено с 86 конски сили.Имай навпредвид ,че двигателя е с 8 свещи.Според мен са малко за това купе.Моя съвет е да се ориентираш или към 1.4 i-VTEC (100 коня) или 1.8 i-VTEC (140 коня).

И на мен ми се искаше втек, но колата е като нова и на много малко километри от Швейцария и нямаше как да я изпусна, така че ще я чипирам. Запознат съм особеностите на двигателя и смятам, че 2-те свещи на цилиндър са предимство, недостатъка са 2-та клапана, но и за там има решение, което да подобри малко нещата, като се сложи спортен филтър и се махне катализатора. Количката определено си върви, особено като се изключи VSA системата и се вкара малко в обороти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 7.05.2016 г. at 1:17, JusT-CrAzY написа:

policeman, това го казаха няколко човека и спред мен има доста голяма логика, даже много от производителите в България препоръчват 5-30

Тогава според теб какъв е проблема?

Тази кала няма цял живот да се кара с 0-30

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 2.12.2018 г. at 11:33, smbonev написа:

Здравейте,

Предстои ми смяна на масло тези дни на 2.2 дизел. Досега я карах с Mobil 0w30. Какво мислите за Castrol edge и Bardahl, същия вискозитет? Подходящи ли са за този мотор и дали са по-добри от Mobil-a?

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
 

Бардал пълна синтетика и Sumolub добавката. За вискозитет най-добре 5W40 или 0w40, при нас лятото е топло, не случайно в хонда сипват 5w40! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Rakeem написа:

Бардал пълна синтетика и Sumolub добавката. За вискозитет най-добре 5W40 или 0w40, при нас лятото е топло, не случайно в хонда сипват 5w40! 

Къде в Хонда сипват 5w40 бе колега...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 11 часа, thelastbonbona написа:

Къде в Хонда сипват 5w40 бе колега…

 

В Бултрако!  Ако отвориш манюъл-а на сивик ще видиш, че 5W40 или 0w40 e точно маслото, което е подходящо за нашите географски ширини. И е хубаво да се има предвид, че по-високият вискозитет след буквичката W притежава по-добри смазочни свойства при висока температура, обикновено се търси златната среда, която при маслата е 40, тъй като твърде висок вискозитет влияе негативно на разхода на гориво, поради повишаването на съпротивлението, за това новите автомобили излизат с нисък вискозитет от завода, защото двигателя е нов и целта е разходът да се свали максимално! Но всеки сам си решава какво масло да налива в колата си! Лично за мен предпазването на двигателя е по-важно от 100-200 грама разход на гориво в повече.

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, 5w40 със сигурност не е точното масло за 1.4/1.8.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, Mkilla написа:

Колега, 5w40 със сигурност не е точното масло за 1.4/1.8.

Би ли споделил защо, тъй като в Бултрако ме увериха, че точно това е точното масло Honda HFS 5w40. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето какво е посочено в книжката. Като при дизелите, е посочено предпочитан вид 0w30, защото достигат по-ниски температури, не се карат спортно/агресивно и се цели максимална икономия, за разлика от безнзиновите агрегати. 

WP_20190117_10_42_31_Pro.jpg

WP_20190117_10_38_22_Pro.jpg

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...