Jump to content
H0NDA

2005 Accord 2.2 i-ctdi - равносметката след 200,000 км.

Recommended Posts

Не са малко нещата ,които си сменил. 80 % от тях са благодарение на прекрасниете условия за шофиране в БГ.И все пак колата си е стабилна. Добре ,че не си стигнал до турбина и дюзи :)

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не изглежда толкова лошо :rolleyes: Аз наближавам 90хил и нямам проблеми.

Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като чета така доста добре ми се струва за 200000км по нашите пътища и нашите горива.Има марки дето с една скоростна кутия, окачване, турбина,рейка и някои неща по двигателя не могат да докарат 100000км.За тоя пробег окачването се е проявило много, много добре.Ако не е бил тоя зверски удар носачите сигурно още ще са си здрави, а ремъците и ролките са консуматив така че.....:hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А аз искам точно такава да си взема. Дано имам късмет.!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е слабо място при 7-ма генерация акорд ,а при дизеловия вариант спукания изходящ колектор е често срещано явление

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като цяло имам само добри спомени от автомобила. За нашите експлоатационни условия мисля че се представи добре. Също така мисля че във "фейс-лифта" някои от недъзите би трябвало да са изчистени... или поне така си мисля де.. :)

 

Като предпоръка на сегашните и бъдещи собственици бих дал да използват оригинални консумативи. Говоря специално за въздушния филтър - пробвах с "алтернативен" - цената му е наполовина, но и в София изкарва наполовина. Тоест за 20к. км. трябва да сменя 2 ако искам колата да върви нормално, което пък си е цената на оригиналния. Маслото също не е чак толкова скъпо - около 28-30лв. литъра

 

Между другото рег. номер на автомобила е С3771XC Ако случайно новият собственик влезе във форума и види темата може да се свърже с мен по е. поща: sardokarКЛьОМБАgmail.com Мога да му дам пълна информация за всичко което се е случвало на автомобила :cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абсолютно нормални неща при експлоатацията на един автомобилПубликувано изображениеДаже нищо фрапиращо

Редактирано от shadow_rr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря специално за въздушния филтър - пробвах с "алтернативен" - цената му е наполовина, но и в София изкарва наполовина.

Качеството на един филтър не се измерва в това колко бързо се замърсява
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Говоря специално за въздушния филтър - пробвах с "алтернативен" - цената му е наполовина, но и в София изкарва наполовина.

Качеството на един филтър не се измерва в това колко бързо се замърсява
Не обсъждам качество, а за експлоатационни разходи и при положение че нещата "са на кантар" винаги бих избрал оригиналния консуматив ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега HONDA , като цяло за този пробег ремонтите които си правил, са съвсем нормални и смятам , че неможе да си недоволен.Всички знаем, че използването на оргинални консумативи е най-правилното решение, но не за всички.Примерно въздущния филтър във Бултрако, е от порядъка на 70-80 лв., а в Юбико аналог продават за 25лв., който аз същия го купувам за 15,50лв. от друг магазин!Е, предпочитам да си сменям на 10х.км. въздушен филтър за 15,50лв. отколкото на 20х.км. филтър за 70лв., примерно, но това си е мое решение естествено.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Изобщо не бих казал че съм недоволен, всъщност причините за смяната бяха съвсем други:- Исках дизел комби и автоматик - Бултрако не внасят такъв Акорд, поне преди сега не знам как е. - При положение че автомобила е закупен от тях и гаранционно поддържан от тях, и при положение че исках да купя пак нов автомобил от тях. Бултрако ми даваха 8000лв. за нея и то при положение че предварително се отремонтират всички дефекти за моя сметка :blink:/>/> Относно филтрите: явно информацията ми е стара. Когато аз търсех най-евтиния "алтернативен" възд. филтър беше на цена 40лв.

Редактирано от MIYAMOTO
Цитат на предходно мнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И сега като се раздели с акордеона какво си взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странно, случайно се засекох с новия (най-вероятно вече бивш) собственик, та си поговорихме за 5мин. че и двамата бързахме. Като цяло изказа полжителни отзиви. Може би нещо се е случило...

И сега като се раздели с акордеона какво си взе?

Peugeot 508 gt :rolleyes: Редактирано от H0NDA
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е хубаво това Peugeot, поне на дизайн, а като екстри и цена е несравнимо с текущата 8ма генерация. Дано само е поне толкова надеждно, колкото и старата ти Хонда. До тук доволен ли си?

Редактирано от Veseliq
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахах смея бе що да не смея, само че не мога да дам адекватно сравнение с 8ген. просто защото не съм я карал :dry: А да правя сравнения със 7-ма ген. пък ми се струва несериозно.Иначе да доволен съм! За надеждност мисля че е рано да се говори, но все пак дотук 1 год. и около 16к км. висчко е 6.Цените на консумативите са осезаемо по-евтини. Смяна на масло, маслен/въздушен/горивен/поленов филтър е точно 310лв. По груби спомени при акорда за същите неща цената беше около 480. Сега цената може да е друга, може и аз да не си спомням правилно...От акорда ми липсват джоба за слънчеви цаки и многобройните долапчета и ниши, в които пълнех всякакви боклуци :-D П.П. И някой да не си помисли че съм изневерил на марката - в гаража има и един мотоциклет хонда, който може да бъде продаден само и единствено зада се смени с друга хонда :honda:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изнявам се за глупавото питане но как осети че съединителя боксува?колата я имам от няколко дена и не сам наясно с всичко в нея ,само на трета забеляхче от 2500 до 3000 оборота стрелката подсача и стои на 3000 оборота докато се изравни сороста с оборотите много странно и се самнявам в съединителя Хода акорд 2,2 2005г

Редактирано от traqn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Желая ти късмет с Пежото!Ще ти трябва,много се старят по дизайна и главните параметри,ама ич не ги бива в детайлите.В края на краищата и колата е консуматив за французите.При Хонда естествено кризата пак ще доведе до това ,но малко по-късно.В глобален мащаб май всичко вече е еднодневка.Надявам се 2016,Хонда след добро представяне в Ф1 да пуснат и към обикновения потребител малко червен хардуер,както правят Инфинити в момента.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми колега щом буксува е за смяна ,заводския който е на лук дава проблеми с притискателния диск ( самонагласяващ е ).От лук го подобряват в последствие и изкарва много повече от вградения.

Съветвам те да го смениш колкото може по-бързо,първо започва да боксува на 6-та ,5-та щом твоя го прави на трета значи е доста зле.Съветвам те да не натискаш ряазко педала на газта когато е под 2000 оборота,ами по-плавно.

Този мотор има много висок въртящ момент и като настъпиш по-яко ,при неуреден съединител става това буксуване.

Много е важно там където ти го сменяват да знаят какво правят и да са сменяли такъв тип съединители,препоръчително е да се използва специялен инструмент (не знам как се казва точно ,който центрира и прибира дяфрагмата на притиск. диск,преди затягането на болтовете).

Айде със здраве и да пишеш как сте го оправилиПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

изнявам се за глупавото питане но как осети че съединителя боксува?колата я имам от няколко дена и не сам наясно с всичко в нея ,само на трета забеляхче от 2500 до 3000 оборота стрелката подсача и стои на 3000 оборота докато се изравни сороста с оборотите много странно и се самнявам в съединителя Хода акорд 2,2 2005г

И аз като тебе ми боксуваше и го смених. Цената е около 600 лева за комплект съединител на Лук тук в БГ.От eBay или от Тук излиза по-евтино. Дано не ти е повлякъл маховика, че там е по-дебело.Аз използвах момента да си сменя и маслото в скоростите. Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш ли да ми кажеш каде го сменя ?

Редактирано от MIYAMOTO

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Странното е, че почти същите неща ги правих и аз, с изключение на рейката. Но за съединителя в последствие разбрах че е имал механизъм за саморегулиране и за да се включи трябва да се натиска педала на съединителя до долу. Тои няма да превключи веднага, а като си направи достатъчно място. Ако ми го бяха казали в бултрако нямаше да им платя 1000 лв. Оригиналния ми е на тавана и е като нов. Ако някой иска да го види моля. Препоръчвам за сервиз юбико. И сега да попитам някой имал ли е проблем с алтернатора - моя не зарежда на ниските обороти? Дали може да е шайбата на алтернатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За алтернатора - нямаш проблеми.Това е "начина" им на работа. Някъде имаше тема по този въпрос.Поздрави.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За алтернатора - нямаш проблеми.Това е "начина" им на работа. Някъде имаше тема по този въпрос.Поздрави.

Клик Редактирано от VamPo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като махна алтернатора и хидравличната помпа и на тахно място добавя дизеловата съм на път да сменя всичките изброени до тук части. Само дето при мен рейката не тече а започна да има луфт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А такааа, тъкмо се бях засилил да сменям CR-V I ген. вече на 210 000км. с такъв акорд, но май ще се отказвам. Като гледам по сериозните му проблеми почват след около 150000км. а повечето екземпляри за продан са точно на толкова ако може да се вярва. Ми то ще е жив късмет да го карам още 50-тина хиляди без да дам половината от покупната му цена. Май ще си карам жибката, тя поне вече 50000км. не ме е дънила сериозно. Я споделете тези проблеми дали ги има и при дизеловите CR-V и по специално пукането на колекторите и рейката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , с изключение на моят случай незнам какво точно те отказва защото няма скъпи части от изброените по горе. Човекът е карал с години а аз минавам по 50-60 000км. на година и единственият серйозен разход ми е бил смяната на веригите(ангренажна и на маслена помпа). Колата е супер. Стабилна, надежна, удобна и икономична.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен колектора, честно казано нямам особени страхове. От 2007 ли монтират чугунени?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От 2006 или по точно- фейс лифта.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...