Jump to content

H0NDA

Фен
  • Мнения

    8
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

8 Neutral

Относно H0NDA

  • Ранг
    Начинаещ

Последни посетители

1220 профилни разглеждания
  1. Хахахах смея бе що да не смея, само че не мога да дам адекватно сравнение с 8ген. просто защото не съм я карал А да правя сравнения със 7-ма ген. пък ми се струва несериозно.Иначе да доволен съм! За надеждност мисля че е рано да се говори, но все пак дотук 1 год. и около 16к км. висчко е 6.Цените на консумативите са осезаемо по-евтини. Смяна на масло, маслен/въздушен/горивен/поленов филтър е точно 310лв. По груби спомени при акорда за същите неща цената беше около 480. Сега цената може да е друга, може и аз да не си спомням правилно...От акорда ми липсват джоба за слънчеви цаки и многобройните долапчета и ниши, в които пълнех всякакви боклуци :-D П.П. И някой да не си помисли че съм изневерил на марката - в гаража има и един мотоциклет хонда, който може да бъде продаден само и единствено зада се смени с друга хонда
  2. Странно, случайно се засекох с новия (най-вероятно вече бивш) собственик, та си поговорихме за 5мин. че и двамата бързахме. Като цяло изказа полжителни отзиви. Може би нещо се е случило... Peugeot 508 gt
  3. Изобщо не бих казал че съм недоволен, всъщност причините за смяната бяха съвсем други:- Исках дизел комби и автоматик - Бултрако не внасят такъв Акорд, поне преди сега не знам как е. - При положение че автомобила е закупен от тях и гаранционно поддържан от тях, и при положение че исках да купя пак нов автомобил от тях. Бултрако ми даваха 8000лв. за нея и то при положение че предварително се отремонтират всички дефекти за моя сметка :blink:/>/> Относно филтрите: явно информацията ми е стара. Когато аз търсех най-евтиния "алтернативен" възд. филтър беше на цена 40лв.
  4. Качеството на един филтър не се измерва в това колко бързо се замърсяваНе обсъждам качество, а за експлоатационни разходи и при положение че нещата "са на кантар" винаги бих избрал оригиналния консуматив
  5. Като цяло имам само добри спомени от автомобила. За нашите експлоатационни условия мисля че се представи добре. Също така мисля че във "фейс-лифта" някои от недъзите би трябвало да са изчистени... или поне така си мисля де.. Като предпоръка на сегашните и бъдещи собственици бих дал да използват оригинални консумативи. Говоря специално за въздушния филтър - пробвах с "алтернативен" - цената му е наполовина, но и в София изкарва наполовина. Тоест за 20к. км. трябва да сменя 2 ако искам колата да върви нормално, което пък си е цената на оригиналния. Маслото също не е чак толкова скъпо - около 28-30лв. литъра Между другото рег. номер на автомобила е С3771XC Ако случайно новият собственик влезе във форума и види темата може да се свърже с мен по е. поща: sardokarКЛьОМБАgmail.com Мога да му дам пълна информация за всичко което се е случвало на автомобила
  6. Срам не срам ще си призная - разделих се с акордеона Както и да е.. ще се опитам да си припомня всички неща случили се на колата за 200,000км. Цифрите на пробега са приблизителни защото го карам по спомени.Първите 100к, общо взето нищо интересно - гориво, масло, филтри и гуми100,000км. смяна на предни дискове и накладки - явно оригиналните за измислени така, че да си заминат заедно ~120,000 смяна на тампоните на стабилизиращите щанги.130-140 хиляди си прояви първия вроден недъг за новоизлюпения модел - съединителя започна да приплъзва. За щастие го хванах навреме и маховика беше ок. Смяна на феродов и притискателен диск и аксиален лагер и проблема изчезна.~150,000 Спука се изпускателения колектор - едно познато майсторче го свали и го отнесе някъде да го правят. Каза че са го псували много :-D ама нали е техен човек и не могли да го върнат. Заваряване и шлайфане и проблема не се е появявал повече.~160,000 Смяна на "биалетки"~170,000 Смяна на горен-десен носач на предницата - тук вината си е моя - зверска дупка на околовръсното - две криви джанти и 2 срязани гуми ~180,000 Смяна на ролката на алтернатора + смяна на пистовия ремък и ролките~190,000 Протече рейката - "рециклираха" я в един сервиз при окръжна болница.+2000км - като оправихме течовете от рейката цъфна маркуча от помпата до рейката "Рециклирахме" го и него, пак познатото майсторче го носи някъде, тоя път не са го псували щото не им бил първия от акорд и знаели вече как да ги правят :-D+ още 3-4 хил. км. като оправихме маркуча и рейката, помпата за сервото взе да вие на студено :-D Нея не я "рециклирахме" оставих туй удоволстие на следващите собтвеници...За 200,000км. е влизала в авариен режим само веднъж. Причината се оказа нашата прекрасна нафта - горивния филтър беше пълен до горе с парафин и друга "гняс".
  7. Съжалявам за забавянето но по-добре късно отколкото никога При мен проблема се оправи със смяна на феродов+притискателен диск и лагер. Маховика беше ок, може би защото усетих проблема навремеи не е буксувал много. А може просто да съм късметлия Цена в Бултрако по груби спомени за комплекта е ~1000лв.
  8. Аз имам същия проблем. Колата е на 160,000 но и преди го правеше. При мен го прави и на 4-та и на 3-та предавка но предимно като е по-студено. Явно е недъг на новоизлюпения модел. Започвам да гледам цени...
×
×
  • Създай нов...