Gatsu 22 #41 Отговорено 6 Април, 2012 За цени на сервизи извън София моля да не се коментира, много пъти съм ви обяснявал защо там цената е различна (както се я изкарват в пъти) от тази в София! По темата искам да попитам автора оплака ли се в сервиза от това което се е случило? Ще помоля за кратък и ясен отговор!Не не съм се оплакал в сервиза поради две причини:- 1во не смятам това за пропуск от тяхна страна. Както споменах за мен си е чисто некоректно отношение по типичен български манталитет - "Не си ми приятел, ще отделя време на колата ти до толкова до колкото аз преценя" Все пак се носи реноме за тях, че са добри майстори (което сигурно е така) и такива пропуски с опита си не смятам, че правят. Айде ако беше някакъв сложен за изпълнение ремонт, трудно достъпно място, бих разбрал да се пропусне нещо. От това излиза, че трябвя да ходя да им меля сол на главата, което ни най-малко искам да правя. То ако трябваше да се разправяме с всеки от който получаваме такова отношение, един живот нерви не би ни стигнал!!!- 2ро не съм намерил още време в графика си да ходя отново по сервизи 4 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
junker 29 #42 Отговорено 6 Април, 2012 (Редактирано) Сервиза явно е реномиран с натоварен график и затова записването е за след седмица и цените са такива, със силна реклама и поддържане от екипа на форума, което не е и единичен случай, но и според мен нормално. Живеем в пазарна икономика, а всеки иска да яде, да ходи на Бахамите или там каквото реши да си прави парите, в зависимост от тяхното количество./Поддържането на форум сигурно не е лесна работа, но пък и сигурно доходоносна/. Сервиза има много клиенти, които освен с реклама е натрупал и с много доволни клиенти и препоръки. Не е много коректен, че не се намесва в темата, но не е и длъжен да дава всеобщи ояснения. 20 лв. за труд едва ли ще вземат в София при тоя график, па дори и 96-та да е колата. Все пак чакат Акорди 2007 за пълно обслужване... Всеки сам си прави сметката... И все пак дори и ГОЛФ 1 да имаш, ако ти е куклата, защото те кефи ретрото, макар и да имаш 20 000лв. за кола и ти ще са нацупиш ако те пренебрегнат за Пасат ЦЦ. Истината е по средта, НО КРИТИКАТА Е ПОЛЕЗНА И СВАЛЯ САМОЗАБРАВИЛИЯ СЕ НА ЗЕМЯТА. Иначе току виж останал без клиенти... Редактирано 6 Април, 2012 от junker 6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #43 Отговорено 14 Април, 2012 Към админа, смятам че такива теми трябва да стоят за да може всеки да си прецени, от прочетеното, дали да ходи в определен сервиз или не.Преди половин година рових във форума за сервиз, всички възхваляваха Омбре, даже ми се стори малко странно, но пък си казах може хората да са сериозни защо не. Записах час за смяна на ангренажен ремък и ролка и си оставих колата при тях, като им казах ако видят проблем (какъвто и да е) да се обаждат. След като си взех колата, ми казаха че е перфектна и ако има нещо да се обаждам . След седмица се обади карето и то точно от към шофьорското място. Погледнах и опа маншона на две, а все пак при смяна на ангренажен ремък точно тая гума се сваля и се вижда отлично. Е никои не може да ме убеди че не са го видели. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6gen115hp 306 #44 Отговорено 14 Април, 2012 Е колега извинявай ама за "седмица" каране всичко може да стане . Ако е имало нещо защо да не ти вземат парите за да ти го поправят ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Трънчо 275 #45 Отговорено 14 Април, 2012 Е добре де пичове... Нямам никакво отношение и никога не съм ходил при Омбре. Това което знам е това което съм прочел във форума за последните 3-4 години - и добро и лошо. НЕ знам къде е истината, но ми направи впечатление, че някои хора се мъчат да си изсмучат от пръстите негативи. Искате от сервизите да развиват паранормални способности да предвиждат какво ще стане след 2477561295 седмици каране? Или че са видели ама не са го сменили за което НЕ сте платили нищо? Мога да ви зарина с истории на приятели какво им се е случвало с колите по сервизите. Тия ваши "проблеми" ще ви се сторят бял кахър. Нека когато оплювате някого поне наистина да има за какво, а не просто за да следвате тенденцията. Пак казвам - никакво отношение нямам и ви го казвам от страната на наблюдател. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #46 Отговорено 14 Април, 2012 (Редактирано) Ако става въпрос за тенденция, то тя не е само една. ПП. За една седмица здрав маншон става на две, даже и карето се счупи. Много на бърз кадър е станало всичко. Редактирано 14 Април, 2012 от garfi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gogo25 1 #47 Отговорено 15 Април, 2012 Прегледа е фотографска снимка на моментното състояние на нещата!!!Като ходя на зъболекар искам да ми се оправи "болния" зъб а не всичките да бдат извадени!!!Оставям преценката на хора,които по-добре от мен знаят какво ми е необходимо,иначе оставам без зъби и ще живея с импланти до края на живота си.След 10 дни ме заболява друг зъб.........кой е виновен.Айде, моля Ви се.............. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
barsi 265 #48 Отговорено 15 Април, 2012 (Редактирано) Е ше ме извиняваш, обаче и аз като лаик областта на ремонтите знам, че наистина няма как да се сцепи маншон за седмица и да отиде карето. Карах колата последно поне 2 месеца с сцепен маншон и му няма нищо на карето. Беше напукан и нямаше кога да го сменя. Другия от напукан за няколко дни беше скъсал. Ако е здрав не може да се сцепи за това кратко време. Бил е нацепен и е тръгнал.Аман вече. Не плюя по никого, ама това си е вина на сервиза. Ако не друго, винаги майсточетата ми са ми са се обаждали ако има проблеми и после сме решавали кое и как да стане. Явно са те отсвирили, щото смяната му със силиконов отнема 20 мин поне, а с читав- може и час. За това време е влезнал някой друг клиент и да не изгубят кинти... Редактирано 15 Април, 2012 от Tino Частично редактиран пост поради необвързаност с темата !!! Последно предупреждение !!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #49 Отговорено 16 Април, 2012 (Редактирано) Gogo25 аз като ходя на зъболекар (предполагам и повечето, ако не всички), за болен зъб, очаквам от тоя зъболекар да ми каже ако имам кариес на съседния, преди да е станал пулпит, а не да чакам да ме заболи и той та да ходя 3-4 пъти и за него. Явно при теб не е така и затова не очаквам да ме разбереш.И аз като barsi съм изненадан от коментара на garfi , ама кво да се прави яко се тачи сервизчето. Ако имах излишни кинта щях да одрежа маншона и да го видя кога ще се разтропа, при положение че колата не се кара често, не се въртят гуми и тн.Аиде със здраве, и Gogo25 да отидеш да ти оправят зъбите на време.И още нещо последно, според мен в темата трябва да пишат недоволни, а не да се разводнява със глупави и безмислени коментари на защитниците на сервиз Омбре . Ако пък има големи мераклии да ме убедят на лично, че не съм прав да се сърдя. Редактирано 16 Април, 2012 от enchev87 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #50 Отговорено 16 Април, 2012 Към админа, смятам че такива теми трябва да стоят за да може всеки да си прецени, от прочетеното, дали да ходи в определен сервиз или не.Преди половин година рових във форума за сервиз, всички възхваляваха Омбре, даже ми се стори малко странно, но пък си казах може хората да са сериозни защо не. Записах час за смяна на ангренажен ремък и ролка и си оставих колата при тях, като им казах ако видят проблем (какъвто и да е) да се обаждат. След като си взех колата, ми казаха че е перфектна и ако има нещо да се обаждам . След седмица се обади карето и то точно от към шофьорското място. Погледнах и опа маншона на две, а все пак при смяна на ангренажен ремък точно тая гума се сваля и се вижда отлично. Е никои не може да ме убеди че не са го видели.Такива теми седят. Тези теми биват заключвани когато станат чат или хранилка между потребителите. Относно такива неща като маншони, и шарнири нещата тук в нашата пътна действителност са много ама много силно непредвидими. Аз шарнир съм късал два пъти и двата пъти почти веднага след като съм ходил до сервиз за нещо. И колата е прегледана. Двата пъти съм се връщал в този същия сервиз в който е прегледана колата. И маншони сам съм си раздирал в дупки и джанта съм отварял като консервена кутия, трябва ли да обвинявам сервизите за това че има дупки? Или че карайки по първокласен който е в ремонт без да е обозначено е отрязан асфалта и отнасям две предни гуми и едната джанта?Относно времето при автомобилите тъй като всеки казва след седмица, след месец или след три месеца. Ще ви помоля да бъдете по конкретни. Работата на автомобила се измерва или в моточасове или в километри. Аз за една седмица средно имам пробег 500 км. За 500 километра мога доста поразии да сътворя по една кола! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #51 Отговорено 16 Април, 2012 Al - не разбра ли , че ние не трябва да се обаждаме Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #52 Отговорено 16 Април, 2012 Красене, ми защо не си караш колата при Омбре, а в други сервизи? Странно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stefan Milev 46 #53 Отговорено 16 Април, 2012 Най-странно ми е, че колегата не е отишъл да им каже, че не е доволен и да си поправят грешката. Ако аз смятам, че съм прав и грешката е в тях бих им казал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
didipov 132 #54 Отговорено 17 Април, 2012 За голямо съжаление позната родна картинка. Какво значение има каква кола караш, кого познаваш, нали отиваш в сервиза с парите си и очакваш да получиш съответното обслужване. Всеки уважаващ себе си "майстор", сервиз ще намери 20 минутки за да направи пълен, обстоен преглед на автомобила и съответно да даде препоръки на собственика кое е належащо да бъде сменено, кое може да се отложи във времето, кои консумативи резервни части са подходящи... Ако всеки от нас започне да разбира от двигатели, окачване, бояджийство... за какво са ни тогава тези сервизи? Сега моя опит с въпросния сервиз: направих безуспешен опит за консултация преди покупка на автомобил. Защо безуспешен, ами защото човека с който разговарях по телефона след като разбра че става въпрос за оглед направо ми затвори. Като че ли съм очаквал безплатна консултация (преглед). Е как при това положение да им стана клиент? НИКОГА... 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
enchev87 59 #55 Отговорено 17 Април, 2012 Така, освен че бях писал след седмица се разтрака каре, бях и уточнил че колата се кара малко. Като казвам малко, имам предвит средно на седмица по 50 км. Въпросната седмица и по малко. Аз немога да разбера защо трябва да се обясняваме ние недоволните, още някои друг пост и ще ни водят на детектор на лъжата май. Темата е точно недоволни, а не за и против еди си кой сервиз. Нямам нищо против хората в сервиза, нямам за цел да подкопавам авторитета им. Впечатленията се създават от първия път, ако си вършеха работата съвестно щяха да ми кажат, нямам намерение да си губя времето да ходя пак и те да си премълчат и за нещо друго, просто им нямам доверие.Не може всеки във форума да ги хвали а те да се подиграват с хората. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #56 Отговорено 17 Април, 2012 Много ми е странна тази тема... От една страна автора е в правото си да се оплаче от услуга, от която не е доволен. До тук всичко е ОК! Обаче... не мога да разбера с каква цел(мисъл) смята, че е правилно да се оплаче тук, но В НИКАКЪВ случай да отиде при Сашо и да му каже, какво мисли по въпроса. Аз не съм (никога не съм бил и със сигурност няма да бъда) модератор, но до сега не се е случвало да остана недоволен от Сашо, Влади, Джони или друг от сервиза. Напротив - винаги съм получавал каквото съм поискал и съм уговорил, да не споменавам колко пъти са ме спасявали в безумни и екстремни (за колата) ситуации. Включително и с безплатни части, труд без заплащане и приемане по спешност без записване Ей така- щото са фенове и хора. Когато нещо ми е спешно и не искам да ги притеснявам със срокове и изисквания ходя и в друг сервиз (най-вече, когато спешно ми трябват оригинални части), но ако времето не ме притиска винаги бих им се доверил и бих ги препоръчал. Както и ако по някаква причина не съм доволен ще отида там и ще говоря със Сашо и момчетата. Никой от тях няма цепка между краката и не виждам проблем да се говори с тях по мъжки. При всички други варианти историята звучи като "Аз съм много точен и всички други са гъзове, ама сега не ми се занимава с доводи, щото нямам нерви да се разправям". 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garfi 41 #57 Отговорено 17 Април, 2012 Много ми е странна тази тема...Обаче... не мога да разбера с каква цел(мисъл) смята, че е правилно да се оплаче тук, но В НИКАКЪВ случай да отиде при Сашо и да му каже, какво мисли по въпроса. Странна е темата, да! Такива теми за този сервиз трудно оцеляват за да свикнеш с тях. Целта (мисълът) в това да се оплаче тук е точно такава каквато някой хвалят сервиза. Влиза някой във форума разглежда положителни и отрицателни мнения за сервиза и сам си преценява ще ходи ли там или не. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #58 Отговорено 17 Април, 2012 Мисля , че Димитър Коев имаше предвид , че е странно да мрънкаш тука , а да не си решиш проблема с човека направо , ако щеш и по телефона Аз само това ще кажа , нищо повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #59 Отговорено 17 Април, 2012 Тъй като явно не съм се изразил ясно - уточнявам: Да, точно това имах предвид!Няма проблем да се оплачеш и тук и в сервиза или само в сервиза, но не мога да разбера тактиката с оплакване САМО тук. Не се върши нищо освен едно безцелно мрънкане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
no1else 162 #60 Отговорено 17 Април, 2012 (Редактирано) Изчетох всичко написано до тук. Някой защитават и са доволни от сервиза...други не. Това е нормално. Това кой защитава сервиза го оставяме на страна, това че някой "позьор" според мен се изказва че му вземали много малко също го оставяме на страна. За другия дето за труда му взели по малко от 2 резервоара бензин на Акорд и това му е "без пари" евала. Само не ми е ясно защо при положение че доколкото съм запознат форума принадлежи на хората пряко засегнати от мнението на момчето започнало темата, и те най-вероятно са запознати със съществуването и....защо никой от тях не взема отношение? Не ми е ясно защо ако някой е недоволен го третирате като "мрънкач", а ако някой похвали сервиза никой не го третирате като "подмазвач" ? Без второ мнение от човек от севиза всичко изписано е просто безмислено.Освен това хайде моля ви се не се надлъгваме...трябва да си генетично тъп или абсолютно неук, за да повярваш че здрав маншон на каре се цепи за една седмица и в следствие на това за една седмица карето си отива. Трудно се забелязва сцепен маншон, каре на място също трябва да си магьосник, за да разбереш че е разбито...ако се покара колата и се натовари на пълен ляв и десен ясно ама на място.....@Димитър Коев - може да е "мрънкане", но определено не е безцелно....безцелно щеше да е ако се "мрънка" ма съседа примерно... Редактирано 17 Април, 2012 от no1else 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Димитър Коев 66 #61 Отговорено 17 Април, 2012 Тук всички сме "съседи", колега. Както казах - нямам нищо против автора на темата, нито оспорвам правото му да се оплаче, ако не е доволен. Просто изглежда някак странно да се оплачеш на всички, но не и на човека от който зависят нещата. А относно това за колко време се къса маншон - може да стане и за 1 метър, ако не слезеш правилно от бордюра (сега за да не ме нападнете - не казвам, че колегата е виновен, а че варианти има бол ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
d.pavlovq 80 #62 Отговорено 17 Април, 2012 Пак казвам, че човек не ходи 100 пъти при хора, от които има лошо впечатление, не е приятно, не е необходимо.Не отивате да си купувате 10 пъти развалени яйца от един магазин, ако сте купили 2 кутии, нали ?Всеки има право да е доволен или недоволен, предлагам ако искате да направите теми за сервизите с две теми една за добри и една за лоши мнения и да ги лепнете важни, това се отнася за най-ползваните хонда сервизи, вече в кои градове и кой ще са те си е ваша работа. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #63 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) С риск да се повторя пак ще изтъкна, че недоволствам не от неграмотност а от нежеланието им да изпълнят ремонта, така както трябва да бъде изпълнен. Изявил съм желание всички маншони по предниото окачване да бъдат смененин, дават ми цена и ако ме устройва действат. Каква е причината да не бъде направено само те си знаят. Специално за моят случай нищо не ги оправдава. Маншоните, освен че са скъсани са толкова стари, че ясно се виждат пукнатините по гумата. Темата не е пусната с цел да отказва членовете на форума да се ползват от услугите на сервиз Омбре, ами просто да имат превид, че и на тях май е по-добре да им се кисне на главата за да си свършат работата до край! Редактирано 18 Април, 2012 от Gatsu Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
archer 6 #64 Отговорено 18 Април, 2012 Колега,след колко време след като колата излезе от сервиза забеляза, че маншоните са ти скъсани? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #65 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Колата беше в сервиза в началото на Февруари, след което не е карана до края не Февруари и към края на Март си развартях гумите и забелязах маншоните. Спор няма, единственият сменен маншон е този на рейката защото им го показах. От типа хора съм дето си котка колата, така че пътната обстановка и състоянието на пътищата много трудно ми вредят! Редактирано 19 Април, 2012 от Stefan Milev Не цитирайте предходно мнение колега! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #66 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Колега Gatsu,изчетах цялата тема,до известна степен съм съгласен с твоята позиция, но не и изцяло!Малко драматизираш ,искаш да стоиш над нещата,някак си баровски и по европейски да си метнеш колата в сервиза и те за всичко да се грижат вместо теб.Да става и така колега,направи си абонамент в някой елитен сервиз и минавай редовно на технически профилактични прегледи!Но предполагам не можеш да си го позволиш! По принцип в интерес на който и да е сервиз е да ти смени колкото се може повече неща и да ти вземе повече пари след като веднъж те е докопал.Тяхна си е грешката че са изпуснали такъв златен клиент като теб!!Но твоето общо желание да се сменят всички маншони,дали ако беше изпълнено на 100% нямаше да пуснеш тема от рода на <<Смениха ми здрави части без нужда и ми отрязаха главата>>,имаш ли представа за колко маншона става въпрос????? В никой случай нямам намерение да защитавам сервиза,не съм им клиент,няма и да им бъда,и ми правят много лошо впечатление опитите на модераторите от форума да правят това.Да си админ господа си има и недостатъци,и тези теми в които има намесени финансови интереси е най добре да оставите коментарите за обикновените потребители,иначе се получава ефекта на гузен негонен бяга. Защо да не се оплаче тук ,човека не е доволен,в крайна сметка това е безпорен факт!,другия безпорен факт е че сервиза на Омбре е загубил един клиент!Това си е чиста проба тяхна грешка и недалновидност,която е можело да избегнат само с едно телефонно обаждане!! Редактирано 18 Април, 2012 от nightfighter 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #67 Отговорено 18 Април, 2012 Определено е трудно да си модератор в Хонда Форума , но няма да се оплаквам но няма да се съглася ,че не трябва да изразявам мнение за сервиза ( само да поясня , че Омбре/Сашо като човек не олицетворява целия сервиз ) !!! Бил съм техен клиент още през далечната 2004-та когато бях пубер но понеже става въпрос за сегашната формация на сервиза , за тогава и дадох мнението си като частно лице/клиент . Като модератор сервиз Омбре не може с нищо да ми помогне Далеч съм от мисълта да забранявам на някой да пуска теми и т.н. - дадох съвет какво АЗ бих направил на негово място ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Бобито 29 #68 Отговорено 18 Април, 2012 Колега ако всичко казано от теб е самата истина, то ти имаш пълното право да отидеш до сервиза за рекламация, колкото и да ти е неприятно. Човешко е да се греши, но ако сервиза държи на името си и сте имали уговорка за подмяна на всички маншони, отиди за да отстранят повредата за тяхна сметка. Така правят хората на запад и при евентуален отказ без основателна причина, започват да пишат из форумите и да се оплакват, като може да се стигне и до съд. Не мисля, че е редно хората от сервиза да пишат във форума при положение, че няма рекламaция на място. Общо взето потърси си правата и напиши какво се е случило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #69 Отговорено 18 Април, 2012 Далеч съм от мисълта да забранявам на някой да пуска теми и т.н. - дадох съвет какво АЗ бих направил на негово място ...Това е според мен правилната позиция която трябва да се подържа,радвам се че споделяш това мнение!Четейки темата имах осещането,че се заклеймява колегата само защото си е позволил да се оплаче,а това не бива да се допуска.Дали той е прав или не, всеки може да си направи преценка за себе си,като прочете доводите на страните.А наистина едно обаждане до сервиза и няколко въпроса защо не е свършено нещо биха били едно разумно нещо и аз не виждам защо колегата не иска да го направи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ombre 221 #70 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Здравейте, не знам защо искахте да се включа в темата,но ето-включвм се...Автора на темата може да е недоволен от обслужването и отношението в нашия сервиз,но до там приключва всичко.Капацитета на сервиза ни е 10-12 Хонди на ден и даже не се сещам за коя кола става въпрос.Опитваме се да реагираме адекватно винаги и се съобразяваме с желанията на клиента.Недоразумението е налице,за което съжалявам,но нещата могат да бъдат оправени САМО в сервиза и САМО с директен диалог за конкретен случай.Искаме да сме "европейци",нека бъдем такива.Няма да мога да бъда кратък,за което Ви моля да ме извините.Подобна поръчка:"сменете ми всички маншони по колата" е меко казано абсурдна и не мисля да коментирам,защото ще стане голям панаир.Живеем в БГ и екипа ни е наясно,че изпълнението на подобно желание би се отразило на собственика като финансов шок.Най-лесно бихме го изпълнили!!!(Пожелавам най-искрено на ВСЕКИ да може да си го позволи).Друг е въпроса какво ще постигнем с тая тема.....НИЩО.Все едно аз да пусна тема със списък на хората от форума ,които вече месеци не са си платили сметките при нас(м/у другоо един от тях даже е писал по-горе,че няма да стъпи повече в сериза.Естествено,след като дължи 470 кинта,които ние"гадовете мръсни"му искаме).Нека бъдем точни и да назоваваме нещата с правилните им имена.Не съм се сърдил на хората,които идваха по време на безплатната кампания с думите:"Омбре,не можем да се отворим от какво е проблема.Кажи ни само а аз ще си го оправя сам"Знаете кой съм и какъв екип има зад мен(повече от 15 години САМО ХОНДА правим,не се учим на колите Ви,знаем ги така ,както вие дланите си).Наистина с едно телефонно обаждане нещата се оправят,мо трябва да го направиш.Поздрави Редактирано 18 Април, 2012 от Ombre 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
stanchevvv 67 #71 Отговорено 18 Април, 2012 да разбираме ,че нещо се е объркало и изречението не свършва до там... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Al Capone 238 #72 Отговорено 18 Април, 2012 Красене, ми защо не си караш колата при Омбре, а в други сервизи? Странно.Много просто защото не всички коли които карам са Хонда! А както добре знаете Омбре ремонтира само хонди! Много пъти съм ходил там със ситроена и никога не са ме взимали. Не знам защо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #73 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) В един спор е редно да се чуят и двете страни.Колегата, който пусна темата си е направил труда да опише всичко подробно.Ако беше написал " Не съм доволен от сервиза на Омбре " темата щеше да е за коша. Следователно не е редно отговорът от другата страна "Сервиз Омбре" да бъде " Автора на темата може да е недоволен от обслужването и отношението в нашия сервиз,но до там приклю ", защото не излага никакви обстоятелства по случката.Ако това е сервиз, който държи на името и репутацията си, би трябвало да вземе отношение в детайли, за да ги защити в противен случай с отговор като горния не виждам причина някой да придобие добро впечатление.Отговорността е видно, че не е персонална към Омбре, но това пада върху неговото име.При положение, че този форум "докарва" много клиенти в този сервиз е редно да им се обърне внимание, за да идват още.Но както винаги става количеството разваля качеството, дано тук не стане така, защото е хубаво да има готин сервизи. Редактирано 18 Април, 2012 от freesoul 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nightfighter 43 #74 Отговорено 18 Април, 2012 (Редактирано) Автора на темата може да е недоволен от обслужването и отношението в нашия сервиз,но до там приключва всичко.Капацитета на сервиза ни е 10-12 Хонди на ден и даже не се сещам за коя кола става въпрос.Опитваме се да реагираме адекватно винаги и се съобразяваме с желанията на клиента.Недоразумението е налице,за което съжалявам,но нещата могат да бъдат оправени САМО в сервиза и САМО с директен диалог за конкретен случай.Искаме да сме "европейци",нека бъдем такива.Еми какво повече да отговори,човека??Все пак не е длъжен да помни всяка кола минала през сервиза му,как да се защити катоне се сещам за коя кола става въпрос.Да можело е, и е трябвало да му се обадят,да му кажат виж, тук трябва да се смени още това и това.Не са го направили тяхна си е грешката и резултата е налице-загубили са си един клиент.Но не са и го ощетили с нещо.Представяте ли си ако наистина му бяха сменили всички маншони и като дойде да си вземе колата му кажат дължиш 1000 или 1500лв????? какво правим тогава??Не сме още на това ниво за да се правим на Европейци.А иначе аз ако бях на мястото на Омбре като шеф, задължително щях да проуча защо така се е получило и някой да си го отнесе,защото това си е чиста загуба в пари за сервиза , уронване на престижа и загуба на клиенти.А сервизи има много!!Това не трябва да се забравя никога!Доколкото за колегата автор на темата,мисля че най напред е трябвало да звънеш едно телефонче и да пробвате да се разберете. Редактирано 18 Април, 2012 от nightfighter Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
laci 19 #75 Отговорено 18 Април, 2012 Здравейте много интересна дискусийка се е оформила тук.Аз също бих искал да изкажа мнението си по въпроса.На първо място ще уточня,че не съм мод. нямам пряко отношение към форума,но ми е много интересна темата.Първото нещо което ми идва наум е че това е една хубава тема но ми звучи фалшивичка щото колегата дето плачка много явно никога не е посещавал сервиз и просто някой му е написал текста.Не ми се изяснява защо проблемите произтекли от ремонта на автомобила не са се върнали обратно към сервиза,защото аз самия не съм видял форум на Метро или на Била...Надявам се ние собствениците на хонда да сме по мъже от това да плачем по някакви форуми.А в Частност силиконови маншони(защото и аз карам 6-та ген. само с поръчка в Щатите).Не пишете глупости че ставаме за смях...на други форуми Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
freesoul 125 #76 Отговорено 19 Април, 2012 nightfighter - Колега, ако видиш в колко часа съм си писал поста и в колко е редактиран от Омбре, ще разбереш, че аз като съм писал моя, нямаше как да видя подробното обяснения за случая, което е добавено няколко минути по-късно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #77 Отговорено 19 Април, 2012 Здравейте много интересна дискусийка се е оформила тук.Аз също бих искал да изкажа мнението си по въпроса.На първо място ще уточня,че не съм мод. нямам пряко отношение към форума,но ми е много интересна темата.Първото нещо което ми идва наум е че това е една хубава тема но ми звучи фалшивичка щото колегата дето плачка много явно никога не е посещавал сервиз и просто някой му е написал текста.Не ми се изяснява защо проблемите произтекли от ремонта на автомобила не са се върнали обратно към сервиза,защото аз самия не съм видял форум на Метро или на Била...Надявам се ние собствениците на хонда да сме по мъже от това да плачем по някакви форуми.А в Частност силиконови маншони(защото и аз карам 6-та ген. само с поръчка в Щатите).Не пишете глупости че ставаме за смях...на други форумиМай не си си направил труда да прочетеш по горе лепнатото ми лично съобщение към сервиз Омбре, в което много точно отправям запитване дали е въобще възможна смяната на маншоните със силиконови такива. Аз да не съм гадател, че да знам кое как става и за кое е необходимо поръчка и тн... Който не знае пита, а това че съм получил като отговор "елата в сервиза да видим" не ми дава отговор, че желанието ми не може да бъде осъществено, нали?Няма смисал какво повече да го дъвчем. Още веднъж казвам, че с темата изваждам на яве не коретното им подхождане към проблема, а не тяхната некомпетентност или неграмотност. Дори да бях отишъл при тях само с проблем по предницата (без да споменавам маншони и тн..), за мен би следвало прегледа да бъде достатъчно задълбочен за да излезнат всички неизправности на яве. Смешно е да се пише, че сервизите не били длъжни на това, не били длъжни на онова. Дайте да ходим на сервиз и сами да почнем да си сервизираме колите и полсе да им платищаме за подслона..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Turios 7 #78 Отговорено 19 Април, 2012 (Редактирано) Истината е, че Омбре е прав. Недоволството на човека създал темата е неоснователно. Няма как да си надоволен от нещо, за което не си си платил и което не е свършено като процедура. От ремонта който са му извършили (накрайник + маншон) до колкото разбрах е доволен човека, така че какво има да се говори повече Може би е разочарован, че евентуално са пропуснали да огледат за други неща, но е човешко да се греши и да се забравя/пропуска нещо, както вече се спомена, правилния подход е да се е бил върнал и да е повторил да се направи пълен оглед, отново, иначе всичко останало е просто... чешене на пръсти. По мои наблюдения, повечето сервизи и майстори където и да идете, в който и да е град, винаги оправят спешния проблем (за който сте дошли), а като им кажете "виж все пак и еди кое си, че май има проблем" забравят и ВИНАГИ, ама ВИНАГИ те не те търсят (не ти звънят) за да дойдеш да си прибереш колата, трябва ти да се молиш и да ги търсиш, да ги побутваш Аз имам две такива случки: едната е подпалено моторче на чистачки, от което изгаря реле на аларма/имобилайзер и колата не иска да запали и дори не искат да светнат лампите на таблото при поставен контактен ключ, като я закарах на сервиз им обясних какво-що, помолих ги да видят и ел. стъклата, че бяха спуснати до долу, казаха "ОК, ще звъннем като стане готова". Първо, не се обадиха, а трябваше аз цял ден да гризя нокти и да чакам и накрая се обадих (понеже бях от друг град, аварията се случи на път и бързах да се прибера по светло), бяха оправили колата да пали, ОК всичко точно и ЕВАЛА за което (и за смешните пари които ми взеха), но ел стъклата НЕ са пипнали, питам защо, те: "то кола няма бе пич, стъклата ще си ги оправиш като се прибереш, това ти е бял кахър" - ОК, вярно е, че в случая карах много стара кола, но това че карам нея а не друго, не значи, че не бих платил колкото ми се каже, просто това е пример как "по дрехите посрещат.." и подценяват хората по това как се е облякъл, каква кола кара, а никой не си дава сметка, че може нарочно да искам да се правя на невзрачна мишка със стара очукана кола, както и да е. Друг пример: оставям колата за смяна на тампони (в друг сервиз), като казвам на тръгване от сервиза, че и маншон на долен ляв носач е скъсан, така и така ще разглобяват носачите, нека сменят и машона и все пак да погледнат всичко друго и пак се уговаряме те да ми звъннат като стане колата. Нали се сещате - до 5 вечерта няма и помен от позвъняване , трябваше аз да им звънна, да ми кажат да дойда да си взема колата, хубаво, явно са на ваучър и тия и гледат да не си го хабят... Тампоните сменени, всичко точно, питам за маншона на шарнира, казват, че на този тип шарнир маншона е направен неразглобяем, не може само той да се смени, върви с целия шарнир. ОК, може и така да е (от други места, чух други версии, кой прави и кой не, няма значение), питах дали има друго за смяна, те казаха "едни тампони други са се понацепили, но ще караш още година време". Викам им "е защо не се обадихте, да ги бях взел и тях, така и така се разглобяват носачите, поне на един път да се беше направило всичко" а те "няма нужно, догодина ще ги смениш, карай и не се бой". В интерес на истината, тези другите тампони са се понацепили, но имат доста живот още в тях, но все пак - защо не звъннаха да ми кажат? Догодина пак ще трябва да си губя времето по сервизи за смяна на тампони, пак трябва да давам пари за труд (по 25 кинта на носач) пак трябва да давам пари за реглаж на предница (25 - 30лв), а сега ако бяха сменили превантивно и тези тампони, щях да спестя тези близо 100лв за труд, което за мен е +, но за тях е - (минус), нали се сещате - по-добре два пъти по 2 тампона сменени и по 100 кинта труд, от колкото наведнъж 4 тампона и пак същите 100лв труд Случаките по-горе не са свързани с хонда сервизите които се коментират тук в тая тема, просто мисълта ми бе, че повечето майстори за чешити хора, приемете го. Дали заради тарикатлък (два или три пъти да идеш да дадеш пари за преглед/монтаж/труд/реглаж и т.н. вместо един единствен път да идеш и всичко накуп да оправят) или просто бързят, защото в интерес на истината където и да иде човек, всеки гаражен майстор или сервиз за пълни с коли които чакат... не се знае. Дори и в моите два примера и двата сервиза бяха фраш с коли и всеки чака и бърза и дава зор (затова им влизат на всички майстори в положението, че такова напрежение, такова чанчене... не е за всеки, а те устискват на натиска). Не е важно че са пропуснали нещо да погледнат, да кажат..., по-важното е, услугата за която човек конкретно плаща (моите примери съответно оправяне на ЕЛ. инсталация и смяна на тампони) и в случая човека създал темата (накрайник + маншон) дали е качествено, в моите случаи аз казвам ДА, всичко е точно, до колкото разбрах и човека създал темата няма оплакване от сменения накрайник при Омбре, т.е. реално той НЕ е недоволен от ОМБРЕ сервиз за извършените манипулации, нали така. Т.е. проблема е никакъв или поне минимален, най-малкото преувеличен. Проблема е, не че от Омбре са скъпари, вършат кофти неща и т.н., а просто бързат и забравят да извършат процедури (за които никой не плаща и не иска пари) защото са оборотни и търсени, което е човешко и иска разбиране. А по принцип аз съм на мнение, че след като не си си потърсил обяснение от тях самите, а директно почваш да ги недолюбваш във форум, това не е много човешко, без да ми се обижда човека създал темата. Не защитавам Омбре, просто казвам, че трябва да има разбиране и от едната и от другата страна. Като ти не си отишъл на момента да се оплачеш и да им кажеш в очите, че имат пропуск... те няма как да знаят, че реално имат пропуск, нали се сещате. Получава се омагьосан кръг. Поздрави и нека бъдем по-толерантни едни към други. Редактирано 19 Април, 2012 от Turios 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
BGALEX 3 #79 Отговорено 19 Април, 2012 По принцип съм клиент на сервиза (даже вчера бях там) и не исках да пиша в темата понеже съм пристрастен, ако може така да се каже. Но ми направи силно впечатление това, което е написал колегата Gatsu в предишните си постове. Колега не знам дали се усещаш, но само да ти кажа че живееш в България, където всеки втори иска да те прецака по някакъв начин и в случая Омбре те е предпазил от теб самия като потребител (става въпрос за наивността ти). Не случайно колега от форума в предишен пост ти го е намекнал, но ти явно не искаш да го възприемеш това. Аз лично ти пожелавам по често да попадаш на хора, които са компетентни в тяхната си сфера, за да може след това да не се оплакваш ошушкаха ме, прецакаха ме и да гледаш към всеки един човек подозрително, невъзпитано и с проява на неуважение - независимо от това дали го заслужава или не. Надявам се това да не го приемеш като лична обида, а като съвет. Все пак влезнахме в Европейския съюз, трябва поне малко да докачиме нещо, да се научим да бъдем коректни един към друг и да проявяваме уважавание към хората, които си разбират от работата.П.С. На мен ми смениха маншоните на полуоските миналата година, видях че са се прокъсали като сменях зимните с летни гуми, а един месец преди това ми правиха реглаж на преден и заден мост - и си бяха здрави. Разсъжденията мисля да ги оставя за някой друг, който е по-компетентен от мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gatsu 22 #80 Отговорено 19 Април, 2012 (Редактирано) Темата започна сериозно да се разводнява и няма смисал какво повече да я коментираме. В крайна сметка всеки си има право на мнение и всеки сам решава къде да си ремонтира колата а един месец преди това ми правиха реглаж на преден и заден мостТук ще добавя, че им вкарваш ти самият автогол и ще обясня накратко защо. Когато отидох да си взема колата от тях, никой не си направи устата да каже, че трябва задължително да мина реглаж на предницата, а аз не знам че те предлагат тази услуга. Излизайки на главния булевард в близот до сервиза установих че колата бяга в ляво, което е нормално все пак са сменяли кормилен накрайник. Та от един сервиз в друг за реглаж. Щом те предлагат реглаж на предницата и това ли да им го пиша като пропуск? Аз не съм монтьор, вепреки че гледам малките неща сам да си ги действам. Отивам казвам си проблема и всяко последващо действие е грижа на сервиза а не моя, нали затова плащам за услугата. Редактирано 19 Април, 2012 от Gatsu 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове