Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Мхххм... Тоя спорт почва да ми се струва, че всичко е тиражирано вътре. Почвам да се чудя дали наистина има конкуренция или просто УтреНосетеСъответнатаСума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цецо, извинявай ,че спамя  в страничка ти ама това го гледам 20 пъти и не мога да му се наситя....

 

  • Харесвам 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какво има да му се насишташ, 5сек. след удара беше в бокса вече. Екипа нямаше как да разбере за толкова кратко време какво е станало и какво да направи. На всеки отбор може да се случи. Дали вашият пилот ще има винаги късмет като вчера никой не може да каже. 

  • Нагоре 1
  • Объркан 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той за това изяде и 5 секунди наказание, защото влезе в Бокса след като е подминал отбивката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бранко, тя темата не е моя.

Иначе - в неведение бяха каскетите, за това което Хами сътвори пред входа за боксовете. Няма нос - как да я вдигнат, няма гуми - ко да турят?

Комичен юбилей, особено с тея ретро дрешки се получи, но ще го помнят дълго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, vespa написа:

 Дали вашият пилот ще има винаги късмет като вчера никой не може да каже. 

По скоро Фетел имаше късмет да стъпи на подиума. Да, постара се и напредна достатъчно, но ако няколкото трудни съперници които му предстоеше да пребори не бяха се огелпили, щеше да гледа от долу награждаването.

При Макс не може да се говори толкова за късмет, а по-скоро за мал шанс, но въпреки него, момчето си свърши работата и заслужено гушна 1-вото място.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да определено това беше хем забавно, хем и гадно. Беше ми смешно как някво напудрили са се целия отбор, обаче сгънаха рязко. Но реално в тая ситуация според мен се справих отлично. За 50 секунди да вземеш нос, да се съгласувате какви гуми да сложите при положение, че след 5мин може и да завали и никой нищо не ти е казал. 

За Ветел аз съм на мнение, че ако Ботас не беше сгънал нямаше да се качи на подиума. Льоклер при всички условия равни щеше да е пред Ветел.

За Макс мога да кажа, че като човек въобще не съм му фен. На моменти е яко арогантен, обаче като пилот - постоянно се представя добре. Няма какво да се отрече.Ако колата беше по-бърза Хамилтън ще се поти яко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не споря за обърквацията ,първо сложиха софт,после извадиха медиум,Някой се изкряска "Не тия...". Само че никой друг отбор не се шашкаше така. РБ си правиха стоповете по 2 сек...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От софта се отказаха защото нямаха 4 гуми и ги грозеше глоба.

Бяха се подготвили за пиршество по случай юбилеите, и дори филм снимаха за тях на това състезание, но фортуна показа какво е да си повярваш че си най-добрият.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24628

Иначе и аз не съм голям фен на Макс, но като не разполагаме с друг шампионски пилот (скоро и болидът ще е такъв), ще ползваме него. :) Да не би да му е лесно? Обикаляше със 700 коня преди да има право да кара 70 коня по улиците. Учи се човекът, напредва, за няколко години от леке стана лидиращ пилот.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, ceco_accord написа:

но ако няколкото трудни съперници които му предстоеше да пребори не бяха се огелпили, щеше да гледа от долу награждаването.

 

 

Ако миналата година той не се беше огелпил, не казвам, че Хамилтън нямаше да вземе титлата, но щеше да има много повече интрига. Инцидентите са част от играта.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И те правят нещата интересни, иначе скука. 2-3 състезания донесоха повече емоции и интрига от 10.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо много взеха да го хвалят (дано не си вирне носа), но пък статистиката е по-точна наука от суперлативите.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24633

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то всички вие си ги вирнахте, какво да кажем за него. А и отбора го прекръстихте на Хонда - Ред Бул :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първи пол позишън за Макс! Време беше.

 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако утре спечели, ще му се наложи да остане в Ред Бул. Ако отпадне, може да се чувства свободен, тати му да решава накъде да поеме. Трудно решение за 21 годишен!

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24651

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дано да се махне за да им стана малко по голям фен на този Хонда, Ред Бул отбор :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 30.07.2019 г. at 20:33, ceco_accord написа:

 Ако така по-малко ще те дразни - ASTON MARTIN - Red Bull - Honda

 

Може би грешно си ме разбрал? Винаги съм тачил Ферари - заради историята, постиженията и харизмата на моделите им, и аурата която имат като цяло, но не е лесно да им бъда фен, заради кризисната безпътица на отборът им (не само сега) във Ф1. Може това да е моя слабост, но ... Не знам колко италианци познаваш, но трудно им е да са перфектни (дори близко до това) и е цяло чудо че са оцелели толкова години. Иначе всяко Ферари е добре дошло пред погледа ми и почитаемо изпратено, просто са красавци (повечето). Зяпал съм ги по европата като момченце, в някои и съм сядал, но да карам още (и надали някога) не съм. Застигали са ме и ако ги видя - път им давам. Веднъж на немски аутобан ме застигна едно Ф430 - еми не го видях. Бях в лявата лента (че ме бавеха някакви караванки) с предишния си Акорд (от подписа), а то се лепнало зад мен на метър, но няма как да видя че мига, нито да чуя смешната му тромбичка. Единственото което видях в огледалото е задният си капак и нещо като червено спойлерче върху него. Толкова се виждаше от Фераренцето - ивичка от покривът му - прекалено ниско и твърде близко беше, и доста бързо ме е застигнало. Обаче като изостана с метър - два и ревна с маторя си, чак аз погледнах моя оборотомер с почуда - "ко станА бре Танасе". Естествено, дадох му път и поне 15 секунди от моментният ми живот единственото нещо което се чуваше по аутобана бе пронизителният визг на V 8-мака му. Потресающо кресчендо! Така че, уважавам ги много (докато не изкарат и те на пазара някои SUV).

Хайде мир и нека по-добрият тим е по-напред.

Колега, Ферари наистина е легенда. Има обаче едно голямо, НО!

Подръжка, малса, филтри, съединители, спирачи и т.н. през 20 000км!

И струват повече от нова Хонда!

Карал съм и съм се возил в 2 ферарита!

Красота, звук и лукс! Всичко е маркетинг и пари.

Те и затова ги подпираха от 2000г. да станат шампиони. И продажбите скочиха с пъти!

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредно интересни състезание, за малко Макс да направи 3 победи в 4 кръга. Видя се и къде са Ферари и Звезделин в момента  на една минута зад Мерцедес на пълна газ.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 3 часа, darius написа:

Карал съм и съм се возил в 2 ферарита!

Красота, звук и лукс! Всичко е маркетинг и пари.

Така е с маркетинга. Предполагам знаеш - най-голяма печалба се прави от най-висока принадена стойност и това е ясно и на онези дето са готови да я платят и карат Ауди, и на онези които не им дреме и карат Фолкваген, и на онези дето карат Сеат и Шкода, не искайки да плащат излишно за "врътки". Всички карат една и съща кола, но брендирането е важно за статуса им (за когото има значение). Иначе жабарите са добри в продажбите и ако ескимосите имаха пари, щяха и хладилници да произвеждат. :) Ф1 при кончетата е част от харалдиката на бренда и без него не могат.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, на подиума бяха шампионите. Един настоящ, един бъдещ и един бивш. Добра гонка за тях, напрежение в битките им и достойно поливане. За Ботас и особено за Гасли (който пак се возеше на ръба на ДРС-а, без да атакува предната позиция) не ми се говори, а останалите някак изостанаха. :)

Шапка свалям на стратега на МВ че пое риска и на Хами, че успя да го реализира. Макс го прозря, но бе късно, а РБ разчитаха че гумите ще издържат докрая в поносимо състояние за отбиване на атаките (което се видя че холандеца владее), но ... После стана ясно че ще е трудно и се надявах да нанесат контраудър няколко обиколки по-късно и да обуят още тогава меките сликове. Макс пак щеше да вземе точка за фаст лап и щеше да притисне Хами, но и това е само сурова хипотеза, базирана на 2-те секунди по-бърза обиколка на Макс с меките гуми, спрямо медиума на Хами.

Както и да е - видя се че и двамата имат дух, видя се че Хонда вършат своето и заедно с Ред Бул, напредват и като преспят 1 месец, после на Спа пак ще има битки, макар и между Давид и Голиат, защото - да РБ, още не е наравно с МБ, но изоставането в лесните писти намалява, а в трудните вече е елиминирано. Типично по хондовски - нема релевантен пауър като на големите, но пък е добро в техничните участъци и громи.

Макс според мен израстна достатъчно и заслужава да остане седнал на Хонда джет пак-а. :)

На есен - с песен, а до тогава ще ни занимават с интриги.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Струва ми се че като не може да кара правилната, ще седне в дефорсираната Хонда.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24657

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко "fresh video"!:)

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, Нико се отказа когато беше на върха, но знаеше какво му струва това, бидейки "в кухнята" на Мерцедес.

Иначе има и други варианти за продължение на предпенсионната кариера - евала на Ледения.

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=24664

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хамилтън: Двигателя на Хонда вече не е по-слаб от на Мерцедес, на места имат повече мощност от нас. 

 

Не е само двигателя, явно от леките промени по шасито, които направиха преди 4-5 състезания, започнаха да дават резултат. 

 

Ще видим след лятото какво ще става :) 

 

А Гасли е време да се стегне малко... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еми, то се очакваше, особено имайки предвид упоритото отричане, че ще го махнат преди края на сезона. Като видяха че болидите им са  конкурентноспособни, вече им се искат точки и от 2-мата пилоти.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Албън и Квят с новия двигател

А догодина Окон ще кара в Рено, за сметка на Хълк

 

Днес ще се разбере дали Райконен ще може да кара в Спа, защото се контузил по време на ваканцията - на въпрос как е станало отговора бил:

"Sport. It is dangerous. I always said it is more dangerous – drinking is probably safer. Usually you don't get injured, you just get a hangover."

 

:D

Редактирано от Restless
  • Нагоре 1
  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кими е легенда, също и последният шампион и победител в състезание с Ферари. 

Първата тренировка започва в 12.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фен съм на Ферари още от преди ерата на Шумахер, но към момента няма как да не се радвам и за успехите на Макс. Изключителен пилот на все още крехка възраст. За мен е най добрият състезател в момента. Дано продължи уникалното си представяне и в неделя, въпреки, че се надявам и на две последователни победи на Ферари, защото не виждам по удобни писти от предстоящите. Макс и Льоклер дадоха заявка за бъдещото във Формула 1

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази писта иска истински кончета, кой ли ги има? 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този който ги е пасъл и обгрижвал, но дано е измислил чалъм да не им се лъзгат копитата по завоите. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...