Jump to content
Sign in to follow this  
darius

F1

Recommended Posts

Grazzia scuderia! Невероятен Алонсо, показа висш пилотаж,макар да не финишира, Браво!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Изкефи ме отговорът на въпроса от бокса за гумите, на който рече -Бе правете каквото искате. Алонсо е истинский лев, но го хранят със суши, а той иска голяма мръвка -алангле :) Ренесансът е почнал в най-тъмните векове. Като пилот няма какво да доказва, но като човек винаги може повече, макар че разочарованието му е болезненно разбираемо.

Иначе браво на Себ, а Люис си е още мекере, макар и талантливо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Голяма излагация са "нашите"...

За толкова години не можаха да го оправят този двигател.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Къде го прочете ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Във фейса, но колко е вярно ще видим. От снощи никой нищо не е писал повече.

Edited by Pep0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви времена за нас, да избереш Рено пред Хонда....ако трябва да съм честен, не само във Формула 1, а и в производствената линия на масови автомобили Рено превъзхожда Хонда, колкото и да не ни се иска да го признаем  :hmmm:

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жалко е. Къде са инженерите на Хонда, които царуваха във Ф1, някога. Толкова ли са зле бе...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Зле, та чак далеч назад и встрани. Липса на връзка между поколенията. Старите не могат по новому, а новите не зачитат старото. :( Да си пазим старите Хонди, докато ..... (не знам до кога).

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Отново проблеми със задвижващата система имаха в Макларън и Хонда. На Сахир те изпробват новата спецификация на мотора, която трябва да е по-мощна. След само две обиколки обаче тестпилотът Оливър Търви се прибра в бокса с технически проблем. Оказа се, че има воден теч от системата за възстановяване на енергията – ERS. И това наложи смяна на целия агрегат. "

:punch: 

http://clubs1.bg/news/ricciardo-nai-burz-v-sutreshnata-sesia-v-bahrain-otnovo-problemi-za-honda-41489

Share this post


Link to post
Share on other sites

Положението е трагично,жалко за пропиляното време на Алонсо.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Така е! Колкото да си фен...то не бяха масла ,води, генератори...

Да се молиш да завършиш и да играеш за точки ..са две различни неща.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Гледам ,че всички искат Алонсо. Дори ферари на мястото на Райконен,който пак не е адекватен.Въпроса е дали наистина се вижда светлина в тунела или е просто късмет ,че мотора е издържал 80 обиколки. По принцип трябва да издържа поне  300 обиколки :).

 

Другия момент за тези по-агресивни настройки,но оставащите вибрации,до колко ще попречат на техниката ако се наложи да се понатисне колата  за  малко,както често се налага на Алонсо, когато се защитава или изпреварва.

 

Реално сме 3 сек. назад в рамките на обиколка по бързите писти...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Джантата с окачване е невероятна.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е, това специално едва ли ще влезе в употреба, понеже хем е сложно, хем капризно, хем ако е "меко", при натиск от възд. съпр. ще поддава, което значи с повишаване на скоростта, да се намалява радиуса от оста до протектора стъпил на асфалта, тоест външния диаметър на гумата. :) Макар че заради повишената маса на болида, "оперение" може наистина да няма.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да ,ама идеята има приложение в оффроуд, спец части, гражданска защита....Предполагам ,че 6 амортисьора с ферофлуиден пълнеж биха регулирали "въздуха" в гумата според натоварването и желанието на водача.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шегуват се .Прочетох го.Смятай колко сме зле......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Шъ видат те (след някоя година), къ ша ги косиме. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

То това нещо сякаш няма логика другите отбори да помагат на Онда, егати простутията. Айде чакаме сега в Русия да видим какво ще стане, големи надежди има от инДженерите на Хонда, ако издържат до финала би трябвало да са в точките този път.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз не помня много...от преди Шумахер ,но това е прецедент.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Заубер подписали с Хонда за догодина.Това е първата добра новина тая година :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Мда, току що и аз я видях тая новина. Още отбор на опашката задвижван от Хонда! Каква привилегия!

Въпреки всичките тежки моменти до сега, слабото представяне през 2015-та и посредственото през 2016-та, вярвам, че в скоро време ще се съобразяват с Хонда! Явно японците са доста назад в тази технология, но се вижда, че бързо напредват.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да много напредват... поредната повреда , Вандорн твърдо на опашката. Честита първа победа на Ботас, много добро каране! Поне в мото гп сме конкурентни.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Най-бавните и най не надеждните са нашите ! Не е за коментар колко са зле. Големи обещания бяха, че по здрави ще са по силни, а нещата от зле по зле стават. След, като Алонсо не стартира даже дори и не ми се гледаше... Поне Хамилтън не е на стълбичката. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Представете си кОолко е добър маркетинга на Н. Да сключиш сделка за подобна задвижваща система, при сегашното и ниво и тех. статус, е като да продадеш фризер на ескимос. :):(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Или погледнато от друга страна Хонда ще съпоставят 2-те шасите ... и накрая да не се окаже, че шасито на Макларън не струва ... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Фризер, който охлажда до +15 градуса на ескимос. :D:D

Share this post


Link to post
Share on other sites

На чист шопски че го кажем: Е те таков резил нЕма.

 

Ако бяха истински японци, което явно не са , щяха да се махнат от Ф1, докато не направят нещо конкурентно.

 

Някога така са направили когато през 1968 французинът загива, въпреки изказването на тест пилота че колата е опасна, след което Хонда се отказва от Ф1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някой прочете ли за каква сума е сделката ,щото на мен ми мирише на "Ето ви тоз двигател + едни пари да го ползвате......

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сигурно иде реч за много пари, но "наще" маркетолози са използвали момента че Ферари догодина вероятно ще заложат на дублиращ тим -Алфа Ромео.

 

Иначе днес е 1-ви май. Нали не сте ГО забравили.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Алонсо е просто един измислен герой, който стана по случайност на два пъти световен шампион заради промените в правилата. На него все някой друг му е виновен и постоянно мрънчи като лека жена. Дано си остане завинаги в индикар и повече никога да не се връщаш в Европа и в McLaren!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Много силни думи. Де да беше лесно да стигне до формула 1,пък после до вървяща кола пък и шампион да стане.

Не мисля, че Алонсо е слаб пилот, а дали е герой... Не знам.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...