Jump to content
darius

F1

Recommended Posts

Алонсо ще трябва да използва нов мотор за състезанието утре 

http://clubs1.bg/news/alonso-shte-triabva-da-izpolzva-nov-motor-za-sustezanieto-utre-41468

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Grazzia scuderia! Невероятен Алонсо, показа висш пилотаж,макар да не финишира, Браво!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изкефи ме отговорът на въпроса от бокса за гумите, на който рече -Бе правете каквото искате. Алонсо е истинский лев, но го хранят със суши, а той иска голяма мръвка -алангле :) Ренесансът е почнал в най-тъмните векове. Като пилот няма какво да доказва, но като човек винаги може повече, макар че разочарованието му е болезненно разбираемо.

Иначе браво на Себ, а Люис си е още мекере, макар и талантливо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Голяма излагация са "нашите"...

За толкова години не можаха да го оправят този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Къде го прочете ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във фейса, но колко е вярно ще видим. От снощи никой нищо не е писал повече.

Редактирано от Pep0

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви времена за нас, да избереш Рено пред Хонда....ако трябва да съм честен, не само във Формула 1, а и в производствената линия на масови автомобили Рено превъзхожда Хонда, колкото и да не ни се иска да го признаем  :hmmm:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко е. Къде са инженерите на Хонда, които царуваха във Ф1, някога. Толкова ли са зле бе...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зле, та чак далеч назад и встрани. Липса на връзка между поколенията. Старите не могат по новому, а новите не зачитат старото. :( Да си пазим старите Хонди, докато ..... (не знам до кога).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Отново проблеми със задвижващата система имаха в Макларън и Хонда. На Сахир те изпробват новата спецификация на мотора, която трябва да е по-мощна. След само две обиколки обаче тестпилотът Оливър Търви се прибра в бокса с технически проблем. Оказа се, че има воден теч от системата за възстановяване на енергията – ERS. И това наложи смяна на целия агрегат. "

:punch: 

http://clubs1.bg/news/ricciardo-nai-burz-v-sutreshnata-sesia-v-bahrain-otnovo-problemi-za-honda-41489

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Положението е трагично,жалко за пропиляното време на Алонсо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е! Колкото да си фен...то не бяха масла ,води, генератори...

Да се молиш да завършиш и да играеш за точки ..са две различни неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някаква светлина в тунела.

 

http://formula1.sportal.bg/news.php?id=21790

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам ,че всички искат Алонсо. Дори ферари на мястото на Райконен,който пак не е адекватен.Въпроса е дали наистина се вижда светлина в тунела или е просто късмет ,че мотора е издържал 80 обиколки. По принцип трябва да издържа поне  300 обиколки :).

 

Другия момент за тези по-агресивни настройки,но оставащите вибрации,до колко ще попречат на техниката ако се наложи да се понатисне колата  за  малко,както често се налага на Алонсо, когато се защитава или изпреварва.

 

Реално сме 3 сек. назад в рамките на обиколка по бързите писти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Рено са визионери напоследък. https://www.drive.ru/autosport/renault/58f9efbfec05c4ab5e000023.html. В Е1 са добре, в Ф1 напредват, дали няма да направи перспективен залог?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джантата с окачване е невероятна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, това специално едва ли ще влезе в употреба, понеже хем е сложно, хем капризно, хем ако е "меко", при натиск от възд. съпр. ще поддава, което значи с повишаване на скоростта, да се намалява радиуса от оста до протектора стъпил на асфалта, тоест външния диаметър на гумата. :) Макар че заради повишената маса на болида, "оперение" може наистина да няма.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,ама идеята има приложение в оффроуд, спец части, гражданска защита....Предполагам ,че 6 амортисьора с ферофлуиден пълнеж биха регулирали "въздуха" в гумата според натоварването и желанието на водача.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решил е сериозно да покара вървящ добре хондов мотор :) Справка таблицата в края. https://autoreview.ru/articles/avtosport/indycar_alabama17

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шегуват се .Прочетох го.Смятай колко сме зле......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шъ видат те (след някоя година), къ ша ги косиме. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То това нещо сякаш няма логика другите отбори да помагат на Онда, егати простутията. Айде чакаме сега в Русия да видим какво ще стане, големи надежди има от инДженерите на Хонда, ако издържат до финала би трябвало да са в точките този път.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз не помня много...от преди Шумахер ,но това е прецедент.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заубер подписали с Хонда за догодина.Това е първата добра новина тая година :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда, току що и аз я видях тая новина. Още отбор на опашката задвижван от Хонда! Каква привилегия!

Въпреки всичките тежки моменти до сега, слабото представяне през 2015-та и посредственото през 2016-та, вярвам, че в скоро време ще се съобразяват с Хонда! Явно японците са доста назад в тази технология, но се вижда, че бързо напредват.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да много напредват... поредната повреда , Вандорн твърдо на опашката. Честита първа победа на Ботас, много добро каране! Поне в мото гп сме конкурентни.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-бавните и най не надеждните са нашите ! Не е за коментар колко са зле. Големи обещания бяха, че по здрави ще са по силни, а нещата от зле по зле стават. След, като Алонсо не стартира даже дори и не ми се гледаше... Поне Хамилтън не е на стълбичката. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Представете си кОолко е добър маркетинга на Н. Да сключиш сделка за подобна задвижваща система, при сегашното и ниво и тех. статус, е като да продадеш фризер на ескимос. :):(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или погледнато от друга страна Хонда ще съпоставят 2-те шасите ... и накрая да не се окаже, че шасито на Макларън не струва ... 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фризер, който охлажда до +15 градуса на ескимос. :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На чист шопски че го кажем: Е те таков резил нЕма.

 

Ако бяха истински японци, което явно не са , щяха да се махнат от Ф1, докато не направят нещо конкурентно.

 

Някога така са направили когато през 1968 французинът загива, въпреки изказването на тест пилота че колата е опасна, след което Хонда се отказва от Ф1.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой прочете ли за каква сума е сделката ,щото на мен ми мирише на "Ето ви тоз двигател + едни пари да го ползвате......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно иде реч за много пари, но "наще" маркетолози са използвали момента че Ферари догодина вероятно ще заложат на дублиращ тим -Алфа Ромео.

 

Иначе днес е 1-ви май. Нали не сте ГО забравили.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прочетох, че напуска тима, но да видим дали е вярно. То няма на къде по зле да е.

Алонсо е просто един измислен герой, който стана по случайност на два пъти световен шампион заради промените в правилата. На него все някой друг му е виновен и постоянно мрънчи като лека жена. Дано си остане завинаги в индикар и повече никога да не се връщаш в Европа и в McLaren!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много силни думи. Де да беше лесно да стигне до формула 1,пък после до вървяща кола пък и шампион да стане.

Не мисля, че Алонсо е слаб пилот, а дали е герой... Не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...