Jump to content
Veseliq

Honda Accord 2013 - новата 9-та генерация

Recommended Posts

Извинявам се ако има такава тема - потърсих с търсачката, без успех!

 

Следя с интерес задаването на новото поколение на любимия ми модел на Honda. За сега има само една концептуална картинка на американската версия, но на авто-шоу-то в Детройт след няколко дни ще видим концептуален NSX и новият Accord 9та генерация - поне версията за американския пазар. Може пък и да представят европейския модел като някоя Акура?

 

Надявам се най-накрая Honda да предложат всякакви екстри за класа си. Глупаво е да кажем Hyundai i40 за същите пари как предлага десетки дреболии, които при Акорда просто не са опция...

 

Публикувано изображение

 

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което се знае за следващия Акорд - ще е глобален, един модел в целия свят, няма да се дели на американски и "останалия свят"

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези картинки не са нови и със сигурност това няма да бъде 9ген. Едното е рисунка а другото 3D рендър на настоящия американски модел Акорд V6 HFP (Honda Factory Performance).За екстрите и това че сульо и пульо, които правят коли от едва 20 години са ни надминали в някои отношения - за съжаление си прав.Да не говорим, че i40 струва с около 20% по-малко, а реално в някои области предлага значително повече от Акорд. (да не говорим, че последните 7-8 години и като качесво изобщо не отстъпват).

Редактирано от Димитър Коев
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което се знае за следващия Акорд - ще е глобален, един модел в целия свят, няма да се дели на американски и "останалия свят"

Това не е потвърдено. Казва се, че за напред ще се опитат да обединят версиите в една, поне на външен вид (двигателите нямат никакво намерение да ги оеднаквяват - в щатите се търсят по-мощни и само бензинови мотори), но не съм видял официална информация, че точно с 9та генерация на Акорд ще се случи. И в момента Accord Euro си се харчи като Acura TSX в USA. Понеделник уж трябва да видим на авто-шоуто в Детройд концепт, но коценптите на Хонда рядко са рефлекция на модела в продукция така или иначе :)Интересно е, че Honda обещават новия Акорд да има версия хибрид, която да е с регенеративни спирачки и страхотна икономия. Ако видим в европа дизелов хибрид (което 99% ме съмнява да се случи следващите 2 години) тази версия ще избива рибата от към икономия. Според мен е време и за обновен дизелов агрегат. Текущия 2.2 DTEC 150кс е хубав, но да кажем има модерни дизели на BMW, Mercedes и Hyundai с близък обем (1.8-2.2), които са по 170-190кс и са по-икономични от 150те кончета на любимата марка, което си оставя кисел привкус ако избираш нов автомобил. Аз не знам дали бих взел Accord на фона Hyundai i40/new Elantra или BMW 320D, които за същите пари дават къде къде повече глезотийки, а гаранцията е същата като при Хонда, съответно и за качеството не се съмнявам. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Потвърдено е, на втек.нет го смятат за 100% сигурно, а там пишат и хора работещи за Хонда-УСА.Acura TSX изчезва, идват NSX, ILX (по-малък от сегашната TSX, предполага се на базата на евро-Сивика)RL изчезва, заменен от LegendTL оставаНай-вероятно е американския Акорд да стане "глобален", защото той се продава в по-голям тираж от евро-Акорда в целия останал свят

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То няма да остане "американския Акорд", защото реално има нов, нали така? Да видим той обаче как ще изглежда, ако повече бият към американските особености в дизайна, по-агресивния и груп вид, могат да загубят от европейските и азиатските си фенове. На мен американските акорди 7ма и 8ма генерация са ми много по-неприятни от европейските, изглеждат някак, немодерни и недодялани на фона на красивите обли линии, но въпреки това агресивния дизайн на тукашните версии...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има 2 модела, единия продава 1млн бройки, другия 200000, кой ще оставиш?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PS: прясно инфо от снощи

2013 Accord: What we've heard

Date: January 06, 2012 13:42

Submitted by: Jeff

Source: Anonymous

Credibility Rating: 6

 

 

The 12-month period spanning from mid-2011 to mid-2012 is huge for Honda, with their three top-selling models undergoing full model changes (FMCs). The 2012 Civic was first, followed by the 2012 CR-V, and soon it will be the Accord's turn. Honda will roll out the concept for the 2013 Accord Coupe early next week at the Detroit Auto Show, so we'll have our first look at the car's styling then. We have heard that the new designs are a little more aggressive, but one source that has seen this coupe concept indicates that it is somewhat of an evolution of the current design.

 

It should go without saying that Honda is feeling some pressure on nailing this new Accord: so far, the 2012 CR-V has been generally well received, but the 2012 Civic has taken an uncharacteristic beating by a chunk of the media (to the point that Honda has basically admitted the Civic's shortcomings and is working to address them for the 2013 model year). On top of that, the current Accord has trailed not only the Toyota Camry for the past few sales years, but the Nissan Altima even outsold the Accord by more than 33000 units in 2011.

 

So how does Honda plan on returning the Accord to a position of sales dominance? From what we've heard, the plan is to shrink the car's dimensions a little bit - we received the following tip from one of our sources:

 

I have heard from suppliers that the vehicle will be on a shortened version of the current Accord platform, also a shorter wheel base, and overall length of 4-5 inches shorter than the current one. Width will be 1 inch less than current. Interior dimensions will be only slightly less than current

 

On the powertrain front, we have heard several things there as well. Supposedly 6-speed automatics are coming to 6-cylinder Accord versions. We're told that the 6MTwill continue to be offered in the V6 coupe. On the 4-cylinder side, we're hearing there is the possibility of a 6-speed manual transmission as well a CVT. If the CVT materializes, our guess it will be the new CVT that Honda demonstrated during the week of the Tokyo Motor Show at Twin Ring Motegi as part of the "Earth Dreams Technology" family of powertrains. This CVT should deliver better fuel economy and better performance compared to the outgoing 5-speed automatic currently used in 4-cylinder Accords.

 

While I was in Japan for the Tokyo Motor Show, I drove a prototype Accord model that was coupled to a new "earth dreams" direct-injection DOHC i-VTEC 2.4L 4-cylinder engine and was impressed not only by the engine's strong and broad torque curve, but by the responsive and direct feel of the new CVT design. I generally despise the lethargic and "laggy" feel of CVTs, but this new "Earth Dreams" CVT exhibited none of these annoying traits.

 

It seems logical that this combination will appear in the new Accords, though it's unclear whether or not the full "Earth Dreams" package will be ready in time for the 2013 Accord's launch later this year. If not, look for it in a mid-cycle product update for the Accord.

 

Hybrid

The Accord Hybrid is expected to return to the lineup, though there seems to be a little bit of confusion concerning which form it will take. Some of our sources seem to think it will not be a plugin model. Honda has stated that their new 2-motor hybrid technology will support both plug-in and standard hybrid configurations. Honda has announced that they expect a vehicle with the plug-in configuration to go into production in 2012, while the standard 2-motor hybrid configuration would not go into production until 2013. Reading between the lines, that means that if an Accord Hybrid is launched along with the rest of the lineup in 2012, then it will most likely carry the plug-in technology. If not, then it will probably be use a standard hybrid configuration. For what it's worth, one of our sources has told us that they had heard that the plug-in technology would be saved for a unique standalone model. Stay tuned...

 

During my time in Japan, I drove a prototype of the "PHEV" (Plug-in Hybrid Electric Vehicle). This uses Honda's new "2-motor" Hybrid setup with the so-called "e-CVT" transmission. The fact is, there is no real transmission - simply an electric traction motor, and a 2nd motor/generator connected directly to a gasoline engine that uses VTEC to operate in either an efficient Atkinson cycle or a more powerful Otto cycle when loads demand. At low speeds (below roughly 100kph), the electric traction motor handles all of the drive duties and either runs straight off of battery power, or when demands dictate, from electricity generated via the gasoline engine/generator combo. At high speeds, a clutch engages the gasoline engine directly to the drive motor, for a direct 1:1 drive through the wheels. The PHEV prototype worked quite well, delivering a good feel of smooth and torquey acceleration and keeping the car in pure EV mode wasn't difficult with smooth throttle operation. A sudden demand for full acceleration resulted in the gasoline engine suddenly firing up in order to meet the large demands for electrical current, but the maximum permitted speeds were so low on our driving loop I wasn't able to get a good feel for how this would translate to "real world" driving circumstances. As soon as I could get the engine to fire up I had to lift off the accelerator in order to not seriously breach our very low speed limits. Overall though, I came away impressed by the operation of the system, and if this is what ends up in the 9th generation Accords, it seems like it will be something that will impress many potential buyers, particularly if it lives up to Honda's "top of industry" fuel economy claims.

 

i-MID and other technology

Also, it almost goes without saying, but we're hearing that the new Accord will be getting the same technology features that were recently introduced on the 2012 CR-V. By these, we're referring to the color i-MID display with Pandora, SMS (text) integration, iPhone, etc. We have also heard that Honda was working on possibly adding a few more features to this integration suite, but with the recent NTSB developments concerning the possible ban of cell-phone usage in vehicles, they have backed off on these features for now.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако има 2 модела, единия продава 1млн бройки, другия 200000, кой ще оставиш?

Това ти казвам - никой. Ако дизайна за японския и американския модел е един (в което още се съмнявам), той ще е изцяло нов. Не смятам, че ще клони към текущия американски акорд. Какъв ще е новия дизайн на модела е въпроса. От статията, която си цитирал се вижда, че Honda Accord изостава от Toyota Camry и Nissan Altima и се нуждаят да направят промяна, както във външния вид, така и в опциите за двигатели, транзмисии и тн. Искрено много (и със съжаление) се съмнявам в Европа да се появи Акорд купе да кажем.Много съм впечатлен от хибридната система, която споменават! Това според мен е бъдещето на хибридите (до колкото те имат такова) - подобно на дизеловите влакове. ДВГ, който генерира ток докато работи на максималния си въртящ момент (възможно най-ефективно), бидейки свързан с безстъпкова транзмисия към генератора и от там да се задвижва колата изцяло на ток. Подобно на Chevrolet Volt/Opel Ampera. В Европа ако същата тази система се реализира с ефективен дизелов двигател с по-малък обем, да кажем 1.5л, ще може да се говори за безобразно нисък разход и страхотно поведение на пътя. Така хем се възползват от регенерация на енергията при наклон и спиране. Хем може да се избегне ползването на транзмисия.Хонда обаче са изнесли системата на още по-високо ниво, където ако се наложи ДВГ може също да подава въртящ момент на колелата като се свързва с допълнителен съединител. Дано само системата да е надеждна и безпроблемна в дългосрочен план. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Ново инфо за Акорд купето

http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=1029531

Публикувано изображение

 

The 2013 Accord Sedan and Accord Coupe will also be offered with a re- engineered 3.5-liter, 24-valve, SOHC, i-VTEC V-6 engine, paired to a new 6-speed automatic transmission or an available 6-speed manual transmission. The new V-6 engine generates an increase in horsepower and torque over the current model. The 2013 Accord Sedan and Accord Coupe models equipped with the 6-speed automatic transmission will utilize Honda Variable Cylinder Management TM (VCMTM) technology and are targeted to achieve class-leading fuel economy1 along with an overall improvement in fuel economy compared to the outgoing model.

 

The 2013 Accord lineup will also feature the first application of a new two-motor plug-in hybrid system to the Accord Sedan. The Honda two-motor hybrid system moves continuously through three modes - all-electric, gasoline-electric and direct-drive - to maximize driving efficiency and fuel economy.

 

In all-electric mode, the 2013 Accord Plug-In Hybrid will use a 6 kilowatt-hour lithium-ion battery and a powerful 120 kW electric motor to achieve an all-electric range of approximately 10-15 miles in city driving scenarios and a top speed of 62 mph. Fully recharging the battery will take less than four hours using a 120-volt, outlet and less than 1.5 hours using a 240-volt charger.

Ухаа, 120КВт ел мотор :o, а НСХ ще има поне 2 такива ....

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

120kwh ел. двигател - това са 160кс! Ето пълноразмерна снимка на красивото купе (концепт), което няма да видим в Европа освен внос:(Ако снимката не се отваря, има я в статията в цитата от Тино - от тук: http://www.vtec.net/news/news-image?image=1029531/12accordcoupeconcept.jpg)

12accordcoupeconcept.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм поразочарован от тази снимка, ако трябва да съм искрен. За мен това си е чист фейслифт, а не нов модел. И дизайна на халогените ми идва малко в повече. Само на мен ли ми изглежда като кич тоя хром около ледовете?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мхм... при наличието на повече "снимки" си оттеглям думите за фейслифта (макар че не съм далеч от истината). Като цяло наистина изглежда страхотно, но ЛЕД фаровете за мъгла продължават да ме дразнят.Дизайнера в мен се бунтува срещу размера им и хрома около тях. :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ууууникален дизайн !!! !!! !!! :worthy: :worthy: :worthy:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брутална кола,моля един Plug in Hybrid за мен ;) 20 мили в града само на ток,зарежда се за час и половина.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много красив! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отзад колата е много секси. Но ауспусите приличат на въздуховодите отпред долу :) Иначе това наистина си е типично американското купе на Accord и не вярвам дизайна за Япония и Европа да има нещо общо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък съм поразочарован от тази снимка, ако трябва да съм искрен. За мен това си е чист фейслифт, а не нов модел. И дизайна на халогените ми идва малко в повече. Само на мен ли ми изглежда като кич тоя хром около ледовете?

Мога само да се съглася с Вас, г-н Коев :)

Дизайнера в мен се бунтува срещу размера им и хрома около тях. :D

Аз може да съм прост конструктор, но и аз явно имам дизайнер в мен :DКато цяло, според мен ... американските модификации на акордите винаги са били много по-грозни. Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, айде сега... може да е всичко, но не и грозен. Сваляш хрома с една водна шкурка, боядисваш в цвета на колата или черен мат и заспива! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен нещо тоя хром не ми допада, иначе останалото излъчва желаната Агресия!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ме прощавате, ама някъФ мангал си е лепил камъчета сФаровски по колата.Всичко останало е мания!Въздухозаборниците са отврат!

Редактирано от darius

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Европейската версия на Хонда Акорд IX - 2013. Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

WOW! Дано да е истина, а слуховете, че европейския акорд ще бъде спрян да са мит! Снимките от кога и от къде са?edit: Тези снимки са от стара статия, която не отразява текущата реалност:http://www.automedia.bg/news/article_17549.htmlВсе още таим надежда, че няма да спрат Accord за Европа, но изглежда, че точно така ще стане.

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей тва вече е много приятно на вид...Дано и производствената версия прилича на тези картинки, но като се има предвид на какво прилича последния сивик, сигурно няма да изглежда така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, то ще е щастие ако изобщо има Accord за Европа. Ма надали :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тия LED светлини дето взеха да ги лепят на всяка нова кола ми седят адски КИТАЙСКО :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На-а-а-айс!Като станат на 10-12 години, веднага ще си купя една такава :DИ без да искам, да противореча на капацитетите, за чий пазар е тази от снимките с ляв волан и скоростомер в км, ако не е за европейския? Редактирано от chavdu
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руския :) Говори се, че следващия Акорд ще е общо взето почти 1:1 с американския, само за Русия и Великобритания, но останалата част от континентална Европа ще духа супата (е, ще има CR-V и Civic с нови двигатели, но толкова).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понеже спомена CR-V и Civic ...преди десетина дни имах удоволствието да седна в последното CR-V, нo понеже бяхме отишли за кола за съпругата ми, оставихме Алмерата и си тръгнахме с европейския Сивик 9-та хач. Вече е на 400 мили, ... реални :cool:

Редактирано от Krasi-mir
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предното окачване няма да бъде вече двойна ключица, което е лошо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...което по много ревюта хората казват, че не е чак толкова лошо, колкото изглежда. Много хора (американци) вече карайки новия модел, казват, че не отстъпва на старите модели.В ТАЗИ ТЕМА е обсъждано вече, не знам дали модераторите да не обединят двете теми в една. Предполагам сте прочели и в това руско ревю, споменава се, че "магарето" е от алуминии, което довежда до олекотяване. Разни тампони по окачването са пълни с течност (!!!), което подобрява комфорта и мекотата. Казват, че е изключително по-добре шумоизолирана спрямо стари модели, което за клас в който е Акорд е плюс. Това, че Хонда са скъсали с някои дългогодишни традиции с този модел, не прави колата лоша, а напротив.Нещо любопитно - новия 2.4 180-ина коня earth dreams мотор на Хонда, е изключително добро попадения. От онези дни четох ревю на Акорд с този мотор, снабден с механичната 6 степенна трансмисия, прави 0-100км/ч за 6.6 (шест точка шест) секунди, което е... WOW !!! Модернизирания 3.5 V6 с 6 степенен автоматик 0-100 е около 5.6 секунди !!! Ако успея да намеря конкретното ревю, ще дам линка. Прекрасни динамични показатели има тази кола с тези мотори и като цяло колата е стъпка на пред според мнозина, ще направи фурор в Сев. Америка по отношение на продажби.Дано все пак и за Европа (не само за Русия) се продава тази кола, ще е жалко ако не се среща из пътищата. Ясно е, че за Сев. Америка, Русия, Азия и Япония (за Япония като че ли само Хибрид модела, който впрочем също е стъпка на пред спрямо по-стари модели Хонда хибриди, този вече е "plug in хибрид" е, т.е. като Тойота Приус-а) ще се предлага, времето ще покаже, дали и нас ще ни огрее.

Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дино на АКорд 2.4 CVThttp://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=yH6l93YaCsMграфиките са на http://www.vtec.net/articles/view-article?article_id=1109224161кс макс.въртящ момент - 196Нм

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT-то е великолепно! Нямам търпение да видя какви времена и разход ще изкарва с него колата.Като гледам колко изродски е новия Акорд, наистина ще се откажа от Хонда ако не го пуснат за Европа :ph34r:

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...