Jump to content
Cosmos

1 милион мили с хонда

Recommended Posts

Става дума за японски автомобил Honda, с който собственикът е успял да измине един милион мили (1 609 344 км). За този рекорден пробег Джо не е сменял нито двигателя, нито скоростната кутия на автомобила. Единствената повреда се случва на 740 000 мили, когато се налага смяна на горивната помпа.Други сериозни повреди по колата няма. Естествено, сменяни са детайли от ходавата част, както и всички консумативи като ремъци, масла, накладки и т.н. Всички ремонтни дейности са подробно описани в сервизната книжка на автомобила.Гордият собственик на въпросната Honda възнамерява да продължи да използва колата си ежедневно, като съветите, които дава, са да се кара спокойно и да се правят редовни почивки на всеки два часа и половина шофиране.http://www.youtube.com/watch?v=ZOuqr6RoLyE&feature=player_embedded#!Оказва се, че новите автомобили вече не са толкова издържливи, колкото произведените до 1995 година. Именно леки коли, слезли от конвейерите през периода 1985 - 1995 година, са направени така, че да имат най-голям ресурс на двигател и основни възли и агрегати.

Редактирано от Cosmos
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хаха колега тъкмо сега го виждам и щях да го постна но гледам че си ме изпреварил с 10-тина минути :)само ХОНДА

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Именно леки коли, слезли от конвейерите през периода 1985 - 1995 година, са направени така, че да имат най-голям ресурс на двигател и основни възли и агрегати"Това е, за да се чупят бързо и да си купуваме нови. За да могат автомобилните компании да взимат повече пари.Гадовете.Както всеки продукт масово производство така и колите от начало са били качествени после ги развалят. :ranting::hmmm:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе хем е така, хем не е. Просто всички свикнахме на тъй наречения low-cost. Имаш low-cost хотели, low-cost автомобили, low-cost полети, low-cost техника и т.н. Не е лесно да се пръкнат 100 китайски компании, които предлагат супер евтини продукти, а ти да продължиш да произвеждаш скъпо и качествено. Верно, винаги ще имаш клиенти които ценят качеството, но много други ще загубиш и накрая ще се молиш някои да те спаси от фалит. И леко полеко гледаш да сваляш цената, а това винаги е за сметка на едно нещо...

Това е, за да се чупят бързо и да си купуваме нови. За да могат автомобилните компании да взимат повече пари.Гадовете.Както всеки продукт масово производство така и колите от начало са били качествени после ги развалят. :ranting::hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос на таквизи хонди :wub: Камък ми падна от сърцето, че моята 300 хил. ги има сигура и нищо не съм барал по нея и бях почнал да се притеснявам, че и е време да сдава багажа, но до 1600000 бая каране има още :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала на човека, двигателите на Хонда са удивителни и със спокойно каране нищо чудно и милион и половина да изкара неговия.

Това е, за да се чупят бързо и да си купуваме нови. За да могат автомобилните компании да взимат повече пари.Гадовете.Както всеки продукт масово производство така и колите от начало са били качествени после ги развалят. :ranting::hmmm:

Не съм съгласен колега. Много високото качество изисква по-скъпо производство. А нови коли най-често се купуват от хора, които ги карат по 5 години, а не по 15. Така че производителите са принудени да направят някои компромиси. Да кажем следния пример - два автомобила които струват по 30 хиляди евро - единия спокойно ще изкара 150-200 хиляди без ремонти и е пълен с екстри или друг, който е доста по-гол, няма много от екстрите на първия, но като цяло е направен толкова качествено, че да издържи 500 хиляди, при положение, че за 5 години ще изминеш 200 и имаш финансовата възможност да си купуваш нова кола всеки 5 години?Да не говорим, че Хонда може да са "икономисали" нещо от качеството, но със сигурност не е било толкова, колкото други марки. Моя Акорд го купих на 170 хиляди км, каран от немърлив италиянец и колата нямаше нито една сменена част, нито един неоригинален тампон, да не говорим за по-сериозни проблеми. Вече в България почнах да правя ремонти по окачването - тампони, носачи, но това си е в реда на нещата след като нямаме повече от 15м настилка от едно парче асфалт.Проблема не е че колите са некачествени, а че купуваме коли на по десетилетие, карани от хора, на които не им пука за поддръжката понеже възнамеряват да ги сменят щом започнат извънгаранционните проблеми. Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя прелюд 4 ген и на над половин милион километра и съм сменял само консумативи. Масла, филтри,тампони и шарнири.И то не всички шарнири и тампони.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето това се казва постижениеПубликувано изображение Не като преди време бях,чел някъде,че някакъв чичка навъртял над един милион километра на мерцедес 123,обаче за това време сменял и двигатели и не знам си какво ощеПубликувано изображение Но от Мерцедес били горди с постижениетоПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много зависи от карането и поддръжката , нищо че сме с лоши пътища.Daewoo tico в работата е милионник , без основен ремонт :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала японската школа пак се доказа, за Тико съм чувал, че е адски здрав автомобил (надежден).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаме НАЙ-хубавите коли на света! Всеки ден се убеждавам, че хонда е много повече от автомобил. П.С Безпристрастно мнение :lol:

  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бравос на таквизи хонди :wub: Камък ми падна от сърцето, че моята 300 хил. ги има сигура и нищо не съм барал по нея и бях почнал да се притеснявам, че и е време да сдава багажа, но до 1600000 бая каране има още :D

Само 300 хил. че тя таман е излязла от разработка :lol: :lol:, моята е на 260 хил. и още не и давам газ че да се разработи както трябва :D :D .
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм решил нещо такова да правя ,че дори и с кола с АГУ ! Ще поживеем ще видим!Искам да докажа на себе си и на хората който ме познават, че с бавно каране оригинални части и консумативи дай боже да изкарам 500 000км при положение ,че съм я взел на 20г ПОЗДРАВИ на всички съмишленици

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм още на 30 000 дай боже да изкара до 100 000 :lol: Шегувам се разбира се, важно е човек да си пази колата да се грижи за нея и вярвам че и колата ще отвърне със същото. Грижете се за автомобилите си и милиони безаварийни километри :afro:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 1600000км смятам, че е с един крак в гроба. Без основни ремонти и смяна на триещи елементи все едно караш зомби. Всяко настъпване на педала е потенциален случай за строшване на нещо.Настъпиш ли веднъж кола на 1,6 мил. км както трябва и ще се прибираш пеша. Всеки автомобил може да изкара такива разстояния с подходяща подръжка.Аз лично искам автомобил, който да го настъпя на пистата без да се притеснявам, ако ще и на 15 хил км да му правя основен ремонт. Не ми трябва полужива кола, която докато изпреварвам москвичи, да се чудя дали не хвърчат стружки през ауспуха.

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човека просто показва колко надежден автомобил има и идеята му е много далеч от това да я кара по писта и да изпреварва москвичи...

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не всеки разбира това...а предишния колега пък твърди,че всяка кола можела да издържи толкова :) без да съм запознат с историята но съм сигурен,че двигателя ако се форсира няма да сдаде багажа (мое мнение)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля модераторите да поставят темата във важни или някъде където може по лесно да се чете и вижда от всички ,за де не я вдигам през 30мин.. Смятам ,че всеки уважаващ себе си човек би трябвало да уважава и автомобила си .Ако пък искате кола не за пътни условия а за писти тя не се продава в магазина , а се прави с много пари и желание и при положение че в БГ няма подходяща писта незнам къде ще я карате ,но това е друга тема .Късмет на всички мислещи ,че серийният автомобил трябва да се пази и подържа , а не да ходи където не му е мястото . За писта има само един тип коли -F1 другото е аматьорщина

Редактирано от kembo
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сори колеги но за повечето от нас това не е ново инфо , просто поредната Хонда с над милион километра зад гърба си ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък не искам мойта хонда да кара 1 милион км. Далеч съм от мисълта че ще я карам цял живот тая кола...има по-нови, по-хубави. Еми евала му на човечеца, карал много, карал спокойно. Аз пък съм взел мойта да й се кефя и да й давам газ. Ако е решила да тръц-ка, да тръц-ка. Ще я оправим и пак газ :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1,6млн? Аз за 2-3 живота няма да мина толкова. Много се надявам да не разчитам толкова дълго на моята, за да мога да се кача на ония Сивици с плазмените уреди и LCD дисплеи, дето вътре са като космически кораби (дай Боже по-скоро). :biggrin::hondarulez: Иначе евала на човека! Имам приятел, който някъде до 2002-а караше един Прелюд 2-ра ген автомат, който не си знаеше километрите и годините. Нямаше нещо в пълния ел. пакет, което да не му работеше, да не говорим как вървеше пущината. И така кара я докато просто му писна, още стои в гаража му...

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък никога няма да сменя колата си,ако ми върши работа и съм доволен от нея,ако ще и най-старата и невзрачна да еПубликувано изображение Англичанката ми е точно такава- върши ми работа и съм страшно доволен,за какво да я сменям? За това,че някой си имал по-нова? Никога!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми браво, но 1,6кк км. са си прекалено много за един автомобил. Износват се части, умора на материал и т.н. ... надали бих се доверил на толкова употребявана кола, просто си ме е страх да не ми падне някое колело на завой.Относно колко бихме карали колите си - въпрос на личен избор. Аз съм на мнението, че когато имам възможност да си купя нещо по-ново, по-запазено, по-приятно и по-функционално няма да мисля и минута преди да пусна моята за продажба.Човек не е редно да става роб на вещи и една кола (според мене) трябва да се кара до тогава докато доставя удоволствие на човека и има възможност за подмяна. Не е номера само да се затъркаляме от едно място до друго, а да го направим с усмивка от шофирането. Вярно е, че и пътищата са дразнещи. Гледаш го от далече - асфалт, а като стигнеш до там се оказва, че са неравни кръпки, шевове, ръбове, бабуни и какво ли още не...Аз съм си решил, че щом моята кола почне да ми прави по-чести от нормалните експоатационни проблеми то ще и дойде времето за продажба, а в това имам предвид - като почнат да се обаждат я някоя помпичка, я някакво тракане, скърцане, разлопкване и т.н. Просто не искам да прекарам 2 седмици под, във, над и зад нея (като през това време мога да изкарам $$ за 1/5 от следващия автомобил). Е ако бях болен на тема "моята стара, но запазена кола" щях да го правя ;)Дали бих взел пак хонда - възможно е, но най-вероятно или CR-Z или Accord дизел (2.2 и нагоре... зависи какво ще излезне), но със сигурност ще гледам да е голям мотор (вече не искам да се качвам на нещо под 110 к.с.), но съм далеч от мисълта, че ако попадна на хубава 3-ка седан ще му мисля дали да е хонда или бмв или мерцедес или там каквото друго дойде ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи да не с епритеснявам и аз за многото киломтри .защото в сравнение с тези който е изминал този мойте са нищо :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко ли хонди милионерки има във форума и изобщо никой не подозира, даже и собствениците им :lol: :lol: :lol: Купуваме си 15 годишни коли на по 120 000км и всичко ни е наред :D Служебното МПС което карам аз и колегите ми (не е хонда) е взето от магазина тази година юни месец и сега е на 156 000км :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Милионерките може и да не са много, но масата сигурно е над 250 000км.Иначе Хонда се слави със здравината си, особенно двигателя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега markup , сам знаеш какво е качеството на новите автомобили.Както казваше майстора на брат ми "Кола преди 2000г. ако имаш си я гледай и си я карай".Всичко след 2000г е само пластмаси , яко електроники които е спорно колко издържат като работа , датчици на всичко...Незнам , имаше едно много приятно филмче за "Изчисленото остаряване" на техниката:)Ако го намериш си го дръпни.За разлика от новите автомобили в старите е влагано та влагано от където и да го погледнеш.Да , 100% не мирише на новичко но е здраво.Не е пестено от нищо.Всеки сам си знае , аз предпочитам по-стар модел автомобил но да е запазен , отколкото нов такъв сглобяван в България примерно :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се учудвам...

 

Абсолютно съм съгласен с това мнение, но все пак съм далече от " Затова си карам жигулата". В един момент няма как да не вземеш Редактирано от atoma
Колега молÑ� да избÑ�гвате 2 поредни поÑ�та, Ñ�ъщо и цитиране на цÑ�лото мнение, непоÑ�редÑ�твено преди вашето. Също така ви отправÑ�м призив за Ñ�пиÑ
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има марки, които и преди 2000г са сътворили безподобни трошляци.Ако вместо предишната ми кола 97г бях купил една Хонда 97г съм сигурен, че още щях да я търкалям с кеф.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...