Jump to content
stranger in moscow

Митът за английския Акорд, истина или нещо друго...

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Вярно ли е че всички акорди който са правени и сглобявани в uk са по некачествена и гадна сглобка сравнени с по старите които не са правени в Uk,а в америка и япония.

Моля колегите с акорди да си кажат мнението и най-вече говоря за колите до 2000-та. Сивика произведен в япония по здрав ли ви се струва или прелюда?

п.с. говоря за акордите произведени в Swindon фабриката в Англия.

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май някой се опитва да те откаже да караш Хонда .Не очаквай да чуеш нещо фрапиращо и ужасно гадно за гореспоменатите модели. Това не е Рено правено в Турция примерно.Като собственик на английски Сивик бих могъл да ти кажа, че освен козметични забележки по тапицерията(отлепване на платът от тавана) вследствие на доста пържене под слънцето в Италия (откъдето е внос) друго нямам какво да упрекна. В крайна сметка това е поправимо и не коства кой знае какви усилия и средства. Хайде от мен поздрави и ако те е страх от Хонда правена в Пакистан :D тогава смело си вземи едно Голфче или 3-ка БМВ от по старите и без това са най карани с две думи "най-добри" .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

да има и такива хора щото чета по форумите от чужбина хората ми хвалят 5та генерация акорд дето са произведени в UKв бг секи ги хули и съм супер много озадачен на кого да вярвам!? И всеки с акорд от юк имал проблеми!? Има ли хонда 5та генерация да изглежда като тая http://en.wikipedia.org/wiki/File:Honda_Accord_rear_20080205.jpgно да не е правена в Uk?

Редактирано от kytila
8. �е цитирайте човека, който е непо�ред�твено преди ва� в �пи�ъка � мнени�.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе имал съм Английски сивик и беше внос от Германия и пак имах проблеми с тапицерията на тавана, но колегата е забравил да спомене другите проблеми, с парното което често се разваля, с ел.стъклата и най-вече оплътнителите им, дръжките на вратите при по-здрави дърпания ти остават в ръцете, първа и втора степен на духалката често не бачкат, тапицерията по корите на вратите често се разлепя и тя, доста по-лесно ръждясват. Дори преди 3 месеца един приятел си взе нов внос от Италия английски сивик и пак имаше малко ръжда, и всички горе споменати проблеми се появиха в рамките на тези 3 месеца (с изключение на тапицерията на тавана учудващо за мене) и сега се вайка да ме беше полсушал да си вземе японския седан какво да се прави ...Тези неща са за Английския Сивик произведен в Суиндън, Англия! Не знам как стоят нещата с Английския Акорд, но ако ми се наложи да купувам такава кола, поне аз не бих си взел вече английска версия ... сега знам че ще ме нападнат много колеги с англичанки, но това си е лично мое мнение! :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Карам точно 'английски' сивик ,но нямам опис с такъв акорд! Да тавана увисна ~40 лева(като работата си е от мен).Предните дръжки се разхлопаха леко( но чак да ми останат в ръцете не са),както и първа степен на парното замина много отдавна.За тапицерията на вратите не са мръднали (3 години е при мен колата вече), уплътненията са като нови,стъклата (предните са ЕЛ) е нямам никакъв проблем и с тях,задните са (ръчка) отново нямам проблеми. Колата няма ръжда (явно не зависи само от колата а и от този който я притежаваПубликувано изображение). Нямам за цел да се заяждам с колегата! Просто изказвам и моят опит с такъв тип автомобил!!(нали все пак е 'английски')

 

Поздрави!

Редактирано от JK_HONDA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз карам английски сивик и от гореспоменатите неща единствено се наложи да се претапицира тавана, но това не е нещо сложно. Дръжките на вратите при нормална експлоатация не съсздават проблеми. Със степените на парното не съм имал ядове до сега. Мой колега скоро си взе взе accord 1.8 136 к.с. и е доста доволен от колата. Всичко опира до късмет и от това дали предишния собственик е полагал някакви грижи по колата. За мен, Хонда са изключителни автомобили и каквото да вземеш няма да съжаляваш,независимо дали е произведена в Япония или Англия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги я се поспрете малко. Темата е за Акорд !!!Та така, аз карам вече 3-та година такъв Акорд. Да същия 5-та генераация правен в Англия, та даже е и с десен волан.Който дойде на националта може да го види. Ако намери разлепен таван,неработещи стъкла, врата която не и работи централно или каквото и да е друго, ако много му хареса може и да му я дам :)Доста мога да говоря за тоя модел Акорд, ако те интересува пиши на лични колега.п.п. има си и тема за Акорд, ама трябва да я потърсиш

Редактирано от Radko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам такъв акорд като на снимката в перфектно състояние както отвън така и отвътре с работещи абсолютно всички механизми-без да са ремонтирани до момента.Тавана го сменях след като на една автомивка го изпраха с мокър парцал и стана на петна-а и без това мислех да му слагам черен.Колата е 93г на 260000км и забелязвам че този модел от 93 до 95края са особено качествени.Оплакванията които споменават колегите наистина ги има но се забелязват след феислифта(от 96г нагоре-модела с решетката) там англичаните започват да монтират различни от първоначалните части на някои места като например други са амортисиорите,част от ел. релетата и др.И въпреки всичко си е сравнително надежден модел стига да внимаваш при покупката,ако знаеш къде да гледаш няма проблем.Аз лично имам и предпочитам да имам модела преди феислифта 93-95г.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз карам Акорд 99' и там няма проблеми с качеството на интериора.Единствено поскръцва нещо по шибидаха ,но при по сериозни неравности.Окачването е бетон.Може и да е имало някаква партида с по лошо качество ,но при 6-та генерация Акорд всичко е наред.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрейнджъ, мани ги тия акорди, сивици, ви-теци, ви ти ай ки, NSX и така нататъка. Вземи си един голф двойка и ще имаш всяка провинциална девойка. Демек всички пички в Добрич ще са твои. Нали туй искаш?От една година само моабети правиш. Мина през всички модели на хонда, през бензин, дизел, пропан бутан, метан и водород. Повечето от нас ни мина и по скайпа.Вземай накрая един голф и се успокой. Пък ако знаеш тия голфове кви коне дигат като им сложиш една лепенка "рейсър", спортни педали и спортна топка на скоростния лост. Става зверски тунинг, всеки ден ще трябва да заваряваш седялки щото ги кърти още на старта.Колко кинта събра до сега?Айде вземай голф, пък ние ще даваме акъл за тунинг. Само снимки поствай.

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги я се поспрете малко. Темата е за Акорд !!!Та така, аз карам вече 3-та година такъв Акорд. Да същия 5-та генераация правен в Англия, та даже е и с десен волан.Който дойде на националта може да го види. Ако намери разлепен таван,неработещи стъкла, врата която не и работи централно или каквото и да е друго, ако много му хареса може и да му я дам :)Доста мога да говоря за тоя модел Акорд, ако те интересува пиши на лични колега.п.п. има си и тема за Акорд, ама трябва да я потърсиш

Това, че караш трета година такъв Акорд, не е гаранция, че някой преди теб не е отстранявал всичките изброени дефекти .. :P Както сам каза, има тема за Акорд и там също са изброени всички недостатъци и трябва да ти кажа, че точно заради същите дефекти се отървах от моя Акорд ..Сега се будя от Тайванският ми часовник, паркирам Японската си кола и пия Чешка бира :D и съм много доволен .. :) Не се правя вече на авто- тапицер, тенекеджия, бояджия, майстор на спирачни системи и т.н... :lol: honda symphony, сега такъв скъп тунинг не се прави ..В условия на криза, се тунингова само едната страна на автомобила, тази която е от страната на дискотеката, като паркираш пред нея .. :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stranger in moscow ако това е поредната ти тъпа и лишена от всякакъв смисъл тема, отиваш да береш банани.... Предните две заминаха на едно друго място, скоро и тая ще я последва.Поздрави.пс: към колегите които пишат тук: Колеги, вижте в профила на младежа какви теми е пускал, и се замислете има ли смисъл да пишете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колега,Аз съм втори собственик на колата !!! Редактирано от atoma
Ограничете цитатите колега.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрейнджър, преди да излезеш в отпуска ще ти дам един приятелски съвет. Има и по приятни неща от това да пишеш по форумите. Например можеш да си опъваш пишката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@stranger in moscow ако това е поредната ти тъпа и лишена от всякакъв смисъл тема, отиваш да береш банани.... Предните две заминаха на едно друго място, скоро и тая ще я последва.

 

Поздрави.

 

пс: към колегите които пишат тук: Колеги, вижте в профила на младежа какви теми е пускал, и се замислете има ли смисъл да пишете.

 

Аз не знам само как го търпите още? Железни нерви иматеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: Търпим го, може пък нещо смислено да излезе, знам ли го може да му е дошъл акъла.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Абе имал съм Английски сивик и беше внос от Германия и пак имах проблеми с тапицерията на тавана, но колегата е забравил да спомене другите проблеми, с парното което често се разваля, с ел.стъклата и най-вече оплътнителите им, дръжките на вратите при по-здрави дърпания ти остават в ръцете, първа и втора степен на духалката често не бачкат, тапицерията по корите на вратите често се разлепя и тя, доста по-лесно ръждясват. Дори преди 3 месеца един приятел си взе нов внос от Италия английски сивик и пак имаше малко ръжда, и всички горе споменати проблеми се появиха в рамките на тези 3 месеца (с изключение на тапицерията на тавана учудващо за мене) и сега се вайка да ме беше полсушал да си вземе японския седан какво да се прави ...Тези неща са за Английския Сивик произведен в Суиндън, Англия! Не знам как стоят нещата с Английския Акорд, но ако ми се наложи да купувам такава кола, поне аз не бих си взел вече английска версия ... сега знам че ще ме нападнат много колеги с англичанки, но това си е лично мое мнение! :rolleyes:

:D Колега няма кой какво да те напада. За мен е важно че колата е технически изправна.Както казах при мен козметични забележки само (таван ,врати, и уплътненията на предните врати понеже най често се ползват) . За ел стъклата имам забележки, но все пак си работят ,по добре от на един приятел Ауди А6 за което даде 14000 лв и сега не ми дава да отварям предните стъкла :lol: щото не се затварят.Но да не отплесваме темата- да Сивика има ръжди основно по веждите, но мойте наблюдения са ,че това си е обща болест по тях независимо къде са произведени. Обаче за Акорда това не важи със същата сила . Струва ми се доста по добре обработен против ръждата. Нормално е по висок клас - по високи изисквания.За три години по "шибаната" ангйииска -Сивик сглобка съм сменил една горна помпа на съединител и един кормилен накрайник, но той е друга тема понеже една патка със джип ме удари в гумата и си мисля, че е спомогнала за разбиването му . Ако иска колегата който пусна тази тема да не взема Хонда . Може да случи на по здрав автомобил.Предполагам ,че е пуснал и по други форуми разследване за дадени модели . Пример: аз навремето исках да си купувам Голф :blush: , сега карам "шибаната англичанка" и съм супер доволен че не направих другия избор ,а ми дойде акъла в главата овреме Редактирано от 4ushi

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Той колегата хубаво пуска тема след тема, ама дали чете какво пишем в тях?

Друг въпрос е, че повечето неща ги има из форума (и не само тук) само трябва да се поразтърсиш малко.

Та, както писах и преди:

Нема кола, която да не се чупи!!!!!

Въпросът е, да не те съсипва финансово от ремонти. Ако нямаш сигурни и стабилни доходи по-добре си джиткай с колелото или градския транспорт. Ако гледаш да икономисаш от кола си взимаш нещо Ладичка, гоуфче, но най-много двойка, нещо френско. Хондата не е кола, на която може да и спестяваш подръжката. Всъщност може, ама скоро престава да бъде кола..... ;)

Сега за английските Акорди да се изкажа, като притежател на такъв.

Да, има кофти слгобка на пластмасите, има проблеми с ел. стъклата, но не спира да се движи заради от това. Даже си върви доста доволно :honda:

Обаче наскоро дадох едни 700 кинта за радиатори, ей така, да ми е мирна главата на студено. Ако един такъв непредвиден разход те притеснява Акорд не е твоята кола :shutup:

Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колегата му го казах по скайпа -АКО искаш кола с минимални разходи за подръжка и ремонт SUZUKI SWIFT GLS 1.0 1997-2003г тази кола е неразрушима и гори 4.7-5.9 литра ГАЗ имал съм 6 такива а служебни фирмата ни имаше около 300 такива въшки пак казвам НЕРАЗРУШИМИ купи си такава и ще ти приключат мъките

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на тебе ли ти е набарал Скайпа!? :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, понеже автора на темата не е заинтересован от темата си, и бия ключа. Съвет: пазете си скайповете, доста хора пропищяха.Ако все пак автора има желанието да доразвие темата си, да ми пише Л.С. да я отключа.И последно, следващата такава тема пусната от негово име му носи директен бан :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отключена по молба на автора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрейнджъ, мани ги тия акорди, сивици, ви-теци, ви ти ай ки, NSX и така нататъка. Вземи си един голф двойка и ще имаш всяка провинциална девойка. Демек всички пички в Добрич ще са твои. Нали туй искаш?От една година само моабети правиш. Мина през всички модели на хонда, през бензин, дизел, пропан бутан, метан и водород. Повечето от нас ни мина и по скайпа.Вземай накрая един голф и се успокой. Пък ако знаеш тия голфове кви коне дигат като им сложиш една лепенка "рейсър", спортни педали и спортна топка на скоростния лост. Става зверски тунинг, всеки ден ще трябва да заваряваш седялки щото ги кърти още на старта.Колко кинта събра до сега?Айде вземай голф, пък ние ще даваме акъл за тунинг. Само снимки поствай.

Голф си вземи ти :) колата не я вземам да ходя по гонки или да свалям девойки както предполагам правиш ти а да ми върши работа :) Не е вярно никаква една година от месец може би ,явно за теб 1година е 1 месец.Нито голф искам нито лепенки нито тунинг нито ще ходя на гонки,Имах към 4000лв но ми излязоха неочаквани разходи и в момента имам точно 2000лв не мисля че ще са ми достатъчни за читав екземпляр акорд за тва и не съм си взел още.Преди 2000-та 5та генерация акорди има ли модели които не са произвеждани в uk? И да отбележа моля не пишете за други коли различни от акорд .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега преди да пускаш такива теми просто прочети в форума... 100% ще си отговориш на въпроса. И преди всичко разбери какво искаш да караш защото ти все още не знаеш. Преди 1 месец имах подоен случай... един познат не знаеше какво иска... от цялата работа се получи голф 3-ка грозен за 2500 лева. Според мен тази тема е излизашна отговора го има в "Хонда акорд всичко за нея". П. Понеже мнението ми е Офф, за да не спамя темата, ако някой реши да го трие след като го прочете автора.

Редактирано от Vasilen_Civic_SOHC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега преди да пускаш такива теми просто прочети в форума... 100% ще си отговориш на въпроса. И преди всичко разбери какво искаш да караш защото ти все още не знаеш. Преди 1 месец имах подоен случай... един познат не знаеше какво иска... от цялата работа се получи голф 3-ка грозен за 2500 лева. Според мен тази тема е излизашна отговора го има в "Хонда акорд всичко за нея".

от моя курс има хора с голф 3ка ужас са никога не бих си зел такава по добре civic или прелюд аз твърдо съм решил хонда защото са номер 1 по стабилност и надеждност в цял свят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това последното е голяма заблуда. Пич, купуваш си кола на старо. Колко е сигурна и стабилна зависи от предишният собственик, не от производителя. Има и доза късмет, но да разчиташ, че щом е Хонда няма да се троши е абсурдно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колега както се казва Хонда си е Хонда за ръждите това си е на късмет как я е подържал предишния собственик .От отлепващи се платове и т.н.т. не се плаши едвали може да е нещо непоправимо хондите като цяло японски англииски американски са си здрави автомобили и никога не бих си променил мнението. Разбирасе че като при всеки автомобил може да си има някое проблемче стига да е в добро техническо състояние ,козметичните забележки се оправят.Успех с изборът !

Редактирано от 5g_CiviC

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От вчера съм горд собственик на Акордче 2001-ва,Англичанка!Да чукна на дърво,по запазен и читав автомобил не съм имал!Колата е гледана и пазена,но може би е от значение и това че след дълго търсене се сдобих с екземпляр на наистина реални 170 х.км!Усеща се по всичко!Успех на другите търсещи!Но внимателно съсъ"слънчеви" италиянки!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти Стрейнджър, Да ти кажа вече съм на 37 и пички не гоня. Гоних ги преди с лада 1500. Ама бая отдавна беше. Второ, освен хонда имам и голф двойка.Трето, желая ти по-скоро да събереш парички и да си купиш кола. Знам колко е трудно. Имал съм моменти в живота си в които съм учил и съм бачкал на три смени в завод на конвейр. Имал съм и моменти когато съм бачкал на три места.Ама твоята работа с 2000 лева няма да стане за акорд. За сивик пета си. Нали знаеш, на сиромах човек и половин п...а му стига.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Преди месец взех Акорд 2001 г. /произведена в Европа/ като първоначално идеята беше за Сивик Англичанка, но така и не намерих такава. Определено си надхвърлих бюджета който имах за кола, видях доста зор с парите последният месец, но от самото начало бях с нагласата че ще карам хонда и ще си плащам ако има нужда /тъй като компромис с друга марка правя от 3 коли назад които съм имал във времето/. Кефа цена няма. Наистина се оказа че на паваж поскърцва малко единия прозорец в определено положение, предните седалки идват малко теснички за автомобил с тези размери, има по-твърд волан в сравнение с някой други автомобили в класа и, но това не са болки за умиране. Колегата нека сам да реши какво иска дали Хонда или друга кола. Ако не е убеден че иска Хонда няма смисъл да разпитва. А ако иска Хонда дори и с 2000 лв. може да намери Сивик 5-та генерация, макар и да не е в отлично състояние. И въпреки че е произведена в Англия не мисля че Акорда отстъпва по нещо от съперниците си в класа, да не кажа че ги превъзхожда, не толкова с глезотии и екстри колкото с качество, икономия, поведение на пътя и кефа от шофирането. За съжаление сложното окачване предполага и по-скъпа поддръжка, но за щастие има достатъчно голямо предлагане на различни видове резервни части. Цените на консумативите по поддръжката са сходни и дори в някой случай по-ниски от тези на немските, френските или италиянските автомобили. Та колегата добре да прецени какво търси. Каквато и марка да е все ще излезне нещо за ремонт, но ако му харесва колата ще плаща и ще си свирка, иначе ще плаща и псува. Успех.

Редактирано от martins

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

От вчера съм горд собственик на Акордче 2001-ва,Англичанка!Да чукна на дърво,по запазен и читав автомобил не съм имал!Колата е гледана и пазена,но може би е от значение и това че след дълго търсене се сдобих с екземпляр на наистина реални 170 х.км!Усеща се по всичко!Успех на другите търсещи!Но внимателно съсъ"слънчеви" италиянки!

Колега как разбра че е на реални километри?От каде се сдоби с нея :)? Никога не съм казал че ще си вземам хонда за 2000лв а че скоро ще събера още пари примерно 3000-4000лв и ще си намеря по читав екземпляр. Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Англия има от 600 до 1500 лири акорд 6-та генерация ако не те бърка десният волан. Ако се решиш да е десняк, си търси такъв с пълна сервизна история. Моят беше със всички фактури какво кога му е сменяно и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има ли акорди с вериги или всички са с ремък? Млад шофьор съм и не мога да карам с десен волан освен ако няма да го карам в Англия.

Редактирано от stranger in moscow

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приятелю, информация бол в интернет почети малко повече, преди да пуснеш поредната тема, и да чакаш някой друг да събере парите, и да ти купи колата, която ти не можеш да си избереш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абее....и 4000 няма да ти стигнат за читав Акорд след 2000 г!По-добре търси някое скромно Сивикче за тия пари,за да не вземеш нещо което после няма да можеш да ремонтираш и подържаш!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ти кажа ,наистина много разпитваш и явно не си сигурен че искаш хонда!Аз като се качих и покарах и знаех че това е новата ми кола,нищо не съм разпитвал никой,даже аверите ме разубеждаваха-абе кой си купува хонда-ами примерно АЗ!То не пречи да попаднеш на някой ефтин с извинение кенеф, който да те накара да работиш само за него и да не му насмагаш за ремонтите даже ,ама това са коли на 10+години и всичко е до късмет!Това са едни от най-надеждните коли и потдържаш ли си я няма да помислиш за друга!Както по-горе писа един колега всяко удоволствие си има цена и от време на време трябва да си готов за части от няколко стотин лева , ама това става толкова рядко че имаш предостатъчно време да ги събираш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Има ли акорди с вериги или всички са с ремък? Млад шофьор съм и не мога да карам с десен волан освен ако няма да го карам в Англия.

От 1-ва до 6-а ген. включително, всички Акорди са с ангренажен ремък, 7-а ген. всички са с верига, при 8-а генерация, 2.0 двигател предлаган за Европа е с ремък, останалите мотори са с верига.Иначе по темата - наистина се наблюдават някои по-слаби места на Акорд 5 и 6-а ген. правени в Англия, спрямо 5-а и 6-а ген. Акорди правени за и в Сев. Америка или Азиятския пазар (много е писано по темата и тук хората споменават за разлепени тавани, чат пат проблеми с инсталацията на, по-точно управлението на ел. стъклата, по-слаби спирачки, по-бързо износващи се амортисьори), но все пак говорим за коли по на много години вече, нормално е да има амортизация и реално ако се замисли човек, не са болка за умиране (примерно, разлепен таван се прави за няма и 100лв при добър авто тапицер, т.е. това не е болка за умиране и подобни кусури се отстраняват за не особено големи суми пари). Дори и с подобни занижени качества спрямо предходни модели Акорд, модела печели пред много европейски (и не само) конкуренти от същите години, като цяло това си е Хонда и си заслужава. Отделно, в световен мащаб, всички производители нарочно занижават качеството на колите си спрямо 80-те години, така че няма перфектни коли и вече е немислимо, да се търси в един 10 годишен или по-стар автмобил, да е "вечен". Всяка стара кола е компромис, важно е ти да знаеш какво точно търсиш в една кола и разбира се - финансите ти какво позволяват да вземеш. Редактирано от ADH-Honda

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Те кусурите не са проблем щото са дребни.А читав дизел акорд или сивик до колко пари може да се намери и заслужава ли си чух че били с мотор на ровър? Редактирано от atoma
По�ледно предупреждение за цитати!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ти не разбра ли, че читав 10-15-годишен дизел си е чист късмет. Дали е Роувър или Хонда двигателя в случая няма никакво значение. Важно е как е подържан иначе икономията от 2/100 може да ти излезе през носа.Пак ти казвам, че от въпросите, които задаваш си мисля, че Акорда не е твоята кола. Успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...