Jump to content
krakadal

Защо не трябва да си купуваме кола от БУЛТРАКО - неволи

Recommended Posts

Ебахти и безобразието. А бе хора, тия се гаврят с вас бе :rolleyes: Осъдете ги и им запалете магазините и по един бой им хвърлете. Най ми е странно как така главните офиси ви казват "оправяйте се" и не правят проверка. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно:RE: въпрос Дата:Сряда, 2011, Април 6 13:17:54 EEST

Уважаеми г-н Иванов,

 

Автомобил Хонда Сивик с ДКН СА 2713 МН е продаден от дилър на Хонда в Германия, като съгласно Сервизната книжка началото на гаранционния срок е 28.12.2007 г. и гаранцията е три години или 100 000 км (което настъпи първо). Следователно, гаранцията на автомобила е изтекла на 28.12.2010 г.

 

Сменените резервни части и извършените гаранционни ремонти имат гаранция до края на гаранционния срок на автомобила, тоест до 28.12.2010 г. Това се отнася и за сменения „шорт блок”.

 

При нужда от допълнителна информация, моля да се обърнете към Официалния вносител и представител на Хонда за България – Бултрако АД.

 

П. Спасов

 

Бултрако София ЕООД

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тука има въпроси които живо ме вълнуват как изтече гаранцията която спира да тече докато трае ремонта да поясня на публиката новия блок пристигна на 28 02 2011 година които и до ден днешен нее завършен защото не съм подписал приемо предавателен протокол защото БУЛТРАКО са извънредно коректни към хонда и клиентите си и не желаят да ми издадат документ във които ми отказват гаранция на новия блок или да ми удължат гаранцията както е по закон на лице е факта че 4 -ри месеца съм без автомобил живо ме вълнува въпроса защо по тази логика не ме викнаха на 29 12 2010 год да си прибера остатаците от автомобила защото гаранцията е изтекла и какво да очакват останалите клиенти ако имат гаранционни проблеми да им свърши гаранцията във сервиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаше една подобна тема за Suzuki. Не помня в кой форум, май в Offroad. И там едни врътки - не ти е работа.Имам едно предположение, относно вашата ситуация. Възможно е да е имало обявена сервизна кампания за производствен дефект на двигателя. За което надлежно са уведомени всички собственици в "белите" държави и "представителствата" в аборигенските такива, като нашата. Тук обаче си затрайват и не се свързват с клиентите по две причини: 1.Вероятността за нашия пазар да са изпратени "случайно" точно дефетните партиди двигатели с номера хх до уу е огромна. Нали се сещате, че представителствата са си независими финансови субекти и всичко естествено опира до парички. Това не важи за колегата с "германката", но и на дойчовците не може да се вярва...2.Ако все пак някой се усети и си иска гаранционният ремонт, това е един добър източник на оригинални резервни части "по второ направление". С две думи - сменят уж short block, а той всъщност отива на друг автомобил. Там вече цените са различни и се плащат от клиента.А какво ще спечелят от гарнционната кола? И какво ще стане, когато изпратят повреденият двг в Англия и такъв като мен се заяде да направи техническа експертиза? При последната ще им лъснат кирливите ризи и некадърност! В нормалните държави при това положение следва моментално прекратяват договора с дилъра и си търсят неустойките.Ама това за България си е живо бълнуване!Колеги, съчувствам ви искрено! Моят съвет към вас е да си намерите читав адвокат, вещи лица и заедно със застрахователите си да предявите претенции в съда. За целта изискайте официалните документи, фактури, "становището" на Бултрако и въобще всичко в оригинал, до което се докопате. Много е важно тези документи да са изрядни в правния смисъл - дати, часове, подписи, печати, изходящи номера и т.н. Не съм сигурен, че e-mail има правова стойност, ако не е подписан с електронен подпис!Не се занимавайте с КЗП и подобни глупости! Всичките контролни органи у нас, без полиция и прокуратура, могат да издават само предписания, които като правна сила са почти 0! По-полезни ще са ви публичността и заплахата със съд! Но първо се консултирайте с печен адвокат по корпоративни дела!Успех!

Редактирано от gena_bs

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да Докажем Надежността на Марката в Съда или друга инстанция ?:) Да, при тази ситуация е вариант, ако търсиш дългосрочен отговор, със сума ти разходи....!:(

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...аз да попитам г-н Старши що не отговаря сега след като му поставихте въпросите?Или дойде заплаши да се спре с писането против Бултрако и се покри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и тука има въпроси които живо ме вълнуват как изтече гаранцията която спира да те

Докато колата е в сервиз, гаранционния срок не тече, т.е. астрономически се удължава с времето прекарано в сервиза.Колега в HWBG има 1-2 хора имащи вземане даване с комисията за защита на потребителя и по техен съвет, в подобни случаи обръщането към тази комисия размърда правещите се на ощипани фирми (е , ставаше дума за компютърни фирми, но едва ли е по-различно)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

отговора на комисията е че не могат да вземат отношение понеже те имат права до 2 рата година

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за отговорността до втората година е ново двайсет! Може да се провери много лесно в закона за Защита на потребителите.Колега,Написах ти вече - намери си читав адвокат и не се занимавай с разните комисии! Или по-точно настоявай и пред тях за съдействие, т.е. да си свършат работата, за която всички им плащаме! Подай официално писмено оплакване със съответните атрибути - дата, час, вх.номер, подпис, печат и каквото там друго се полага. Не разчитай на телефонни или други разговори.Нещо много зачестиха проблемите с тези "официални" представителства. В www.mitsubishibg.com/forum раздел Lancer има описани подобни. Там пък от Дарс Ауто Бургас въобще отказват да приемат наличието на гаранционен дефект и отказват ремонт!А иначе разните му Съюзи на вносителите постоянно реват по телевизиите, че спадали продажбите на нови автомобили! С това отношение заслужават въобще да нямат продажби, гадовете недни!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Комисия за защита на потребители ще свърши много, ама наистина много работа. До сега когато ми се е налагало да се разправям с гаранции на нещо (за сега не е било с кола за щастие) когато съм опирал до комисия за защита на потребителя винаги, абсолютно винаги са вършили работа и то много бързо и винаги в полза на клиента. П.П. Минималната глоба която налагат е 5000 лева.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както виждате колеги , г-н Старши се покри :) с което искам да предупредя всички потенциални купувачи на на нови Хонди от тях просто да внимават и да имат едно на ум ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко опира до парите естествено. Корпоративна политика и постоянно изискване към представителствата на всички известни и неизвестни производители на автомобили и др. скъпа техника по света е намаляване до минимум на гаранционните ремонти и замени. Много често обаче производителят не предлага никаква конкретна стратегия как да се постигне това - оставя го на изобретателността на представителството и дистрибуторите. Те на свой ред в комбинация с неизмеримата си алчност и безочливост са причина за всякакви подобни нелепи ситуации и резултатът е ненавистта на потребителите.Виждал съм как работи това безумие отвътре и определено не му се кефя...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То тук работата е малко като оня, дето искал да си избира демократично яйцата - дали му 10 яйца, да си избере 10 от тях.В нормалните държави хората не разчитат на един представител (дилър) на дадена марка. Имат възможност да избират. И по този начин, самите дилъри имат интерес да си пазят клиентите - след 2-3-5 години пак да се върнат при тях за следващия модел.Пък тук има десетки теми в десетки форуми къде да се сервизират коли - я в Гърция, я в Румъния, я в Турция ... че нашите за нищо не стават и само искат да лаааапат :(

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че и тук си имаме по повече от един дилър (Бултрако, Юбико и т.н.), но това няма никакво значение, след като политиката на компанията е същата...Рено имаха един официален представител - Промобил (Порномобил) и оплакванията от тях бяха в същия стил. След като ги разкараха и се появиха няколко други (Аутофранс, Еспас и т.н.) мислите ли, че нещата за крайния потребител се промениха съществено? Не...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не си прав вносителя и отговорника за гаранциите е 1 и това е Бултрако.Те си имат дъщерна фирма Бултрако , която е един от техните дилъри :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кой не е прав и за какво? Едно официално представителство и няколко дилъра (дистрибутора) - това е доста стандартна схема. Дилърите биха могли да осигурят и сервизна дейност (вкл. по гаранция), ако договорите с представителството и политиката на компанията го позволяват. Може и да не предоставят, ако е оторизиран единствено сервизът на официалния представител за страната.Това обаче няма никакво значение и не променя на моменти неприятната действителност.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Решението за замяна на скъпи части по гаранция се взима от вносителя .Това което исках да кажа е я че има 2 фирми Бултрако в София.Едната е вносител а другата е дилър , като всички други ( Юбико, Динамик моторс, Бултрако Пловдив, Карад, Апостолов)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли и при дилърите на другите автмобилни марки (всъщност на каквато и да е техника) е по-различно.Просто поредното доказателство за простотия,некоректност и алчност тук.Нещо за жалост обичайно в нашата "държава".Наемай си добър адвокат и газ до дупка.Дори и да не успееш,ще знаеш че си направил каквото си могъл.Защото докато всеки си казва "майната им",те ще стават все по нагли.Нека се поизпотят винаги когато може.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aпостолов - Бургас не е дилър на Бултрако. Мисля че има договорни отношения с някакъв австрийски представител или дилър. До колкото снам обаче сервиза си е оторизиран.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да така е . Бултрако АД са вносителя , Бултрако Бояна ЕООД дилър , Бултрако Рен-а-кар фирма изплащаща коли закупени от Бултрако АД на банка и даваща ги на Бултрако Бояна под наем и какви ли не още завъртулки , за да може ДДС-то да не го прибира държавата . Бултрако Пловдив ООД , дружество съвместно бившата жена ( до колкото ми е известно ) на бившия дилър за Пловдив , който между другото имаше много по-добра политика към феновете спрямо всеки друг - Анастасов - реално дилъра в Пловдив не прави нищо на своя глава и се консултира за всичко със София , е разбира се не и когато в сервиза влизат чужди марки за отремонтиране и излизат примамливи оферти за продукти ;) Динамик моторс ми се струва , че просто е имиджов офис , който се намира до непосредствена близост до главния им склад на Бултрако АД и бизнес офиси . От цялото нещо , Ю Би Ко са първия самостоятелен дилър на Хонда , заедно с Карада , но които сигурно както казаха колегите по-горе се консултират със София за по-сериозни ремонти и рекламации - което е нормално . А , забравихме ИБИ в Стара Загора - за тях не знам нищо . Общо взето - мрежа от фирми , на едни собственици , представяйки се за несвързани такива , предлагайки различни цени на услугите ощетяващи потребителя . Попитайте ги за ценова листа на услугите , черно на бяло , а не на ум ;) Смятам че това е нужен елемент за всеки оторизиран сервиз - за справки страницата на Хонда UK :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина това е много тъпо, да няма ценова листа на услугите. Уж фирмен сервиз, най-компетентни, най-високо качество бла-бла... а човек не може да се ориентира коя услуга колко ще му струва и всеки път трябва да се обаждаш, да висиш на телефона докато ти "види сметката" човека отсреща. Аз исках да си поддържам колата в сервиза на Honda, но какво се получи? Отивам и им казвам искам да сменям маслото, ама нямаме оригинално масло на Honda и ще ви сложим Mobil 3000 Х1 (може да не е лошо маслото, но да нямат оригинално?Публикувано изображение), питам ги за накладки и ми казва, чакай да проверя дали имаме оригинални :blink:. И ако нямат, какво правим, слагат ми неоригинални на цена на такива ли?! По тази логика не ми трябва да ходя при тях, защото друго масло и накладки мога да сложа на всякъде другъде и на доста по-ниска цена.

 

Не знам, но така според мен не се гради и поддържа имиджа на една марка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми то и аз съм дилър на ХОНДА :)Елате до мазето (офиса) да разгледаме новия книжен каталог и да си стиснем ръцете :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви задам един въпрос :DПри положение , че сте пуснали жалба до РДВР Пловдив - отдел икономическа полиция , за извършено престъпление по определен член , как може да ви се обаждат от Агенция за защита на потребителя , понеже жалбата е прехвърлена при тях , а е пределно ясно , че жалбата е от Фирма срещу Фирма ??? :D Не мога да си обясня как стават такива неща :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

здравеи колега и теб те гласят по стандартната схема майевалата саше ти си сериозен дилър със тебе може да правим бизнес за сега мисля да покарам още малко това изделие сивика

Редактирано от kytila
9. ��ма нужда от два по�та един �лед друг! Има бутон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Искам да ви задам един въпрос :DПри положение , че сте пуснали жалба до РДВР Пловдив - отдел икономическа полиция , за извършено престъпление по определен член , как може да ви се обаждат от Агенция за защита на потребителя , понеже жалбата е прехвърлена при тях , а е пределно ясно , че жалбата е от Фирма срещу Фирма ??? :D Не мога да си обясня как стават такива неща :)

Ами, това е едно от дорбите неща замислени в администрацията - да препращат жалбите на компететния държавен орган. Просто според мен жалбата ти не е била за икономическа полиция.Ако е била заради случая, който описа - за това са я препратили. (пример за иконом. престъпления - документни престъпления, престъпления против собствеността, престъпления против стопанството, финансовата, данъчната и осигурителната система, против интелект. собственост, компютърни престъпления и т.н. )А според мен, комисията за защита на потребителите ще ти отхвърлят жалбата защото явявайки се ЮЛ (фирма), а не ФЛ, ти не си потребител по смисъла на закона, което е тъпо защото ако си извършил покупката (сделката) не по занятие, ти пак си потребител. Както и да е ...Това се явява гражданскоправен спор търси си адвокат ... нищо че нямаш документи .. иди и направи една консултация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За коментара горе - няма как да съм посочил член от наказателния кодекс касаещ конкретно престъпление и да ми изпратят жалбата в КЗП ;) но все тая ...Това , което исках да кажа , че за мое огромно съжаление от Хонда UK и Хонда Japan , само до Хонда USA не съм писал не получих абсолютно никакъв отговор - дори отрицателен !!! Това вече окончателно ме отказа да вярвам , че от Хонда ( били където и да е било ) ги е грижа за пазара им в Европа , камо ли България ... Всичко е оставено на произвола на съдбата и Хонда не е марка , Хонда е продукт , който се продава и предлага без значение името му , стига да има продажби , излъгани хора , големи печалби !!! Кръв ми капе от сърцето , че така обичаната от нас марка се осквернява и не го е грижа никого за нищо :dry: Очевадно е , че Хонда ще остане на старите си лаври докато все още могат да се движат ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Интересно развитие на нещата :) Какво ли ще кажат Господари на ефира по въпроса :o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кога ще е предаването?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

даваи тино пробвай ги господарите ако въобще им позволят да снимат което е под съмнение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И лека греда - Господарите явно търсят по-сензационни материали , но ми дадоха добър съвет и като , че ли ще се възползвам от него :) Що се отнася до колата - вчера си я прибрах с вещо лице , което наснима и описа всички детайли на автомобила . За незапознатите , при съдебен иск от такова естество се изисква техническа експертиза от вещо лице , което да определи актуалното техническо състояние на автомобила с оглед предоставяне на информация пред съда . За учудване на вещото лице , двигателния отсег бе разглобен на съставните му части , т.е. всичко беше на части при положение , че според думите на управителя на Булгтрако Пловдив " аз съм захвърлил ключовете и съм си тръгнал " - защо тогава са разглобили колата , защо ми връчват фактура за паркинг по 50 лв на месец - направих си извода да не си оставяте колите на паркинг в Бултрако Пловдив , за да не ви ги разглобят :D Явно ги изненадах с вещото лице , в началото се държаха доста високомерно и с него самия , което си е в техен минус . Опитаха се да излъжат , че автомобила ми никога не е влизал в сервиз на Бултрако :D а причината е надеждите им да съм си изгубил сервизната книжка , явно при тършуването им по джабките на автомобила и не-намирането й ;) При приключване на процедурите се стига до момента на подписване на приемо-предавателен протокол , в който е написано , че автомобила се предава в състоянието , в което е оставен :D Вещото лице само попита :" Искате да кажете , че ви е оставил автомобила вече разглобен ?! " - беше забавно .Нищо , автомобила вече е в сигурни ръце и се предприемат стъпки по описване на повредените и здравите части по двигателя , след това отделяне като веществено доказателство на повредените и складирането им до поискване на оглед от съдията :)

  • Нагоре 3
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала, колега! Горещо ти желая успех, дръж ни в течение на нещата...Задължително по време на заседанието наблегни на това, че по време на престоя на колата в сервиза, гаранцията се удължава - съответно са ти отказани гаранционни услуги :)

Редактирано от Azriel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги , сагата продължава и се надявам всички да ми стискате палци :)

 

Автомобила е отремонтиран - с вече наистина цял нов двигател , с топлообменник и най-вече отремонтиран в сервиз и от хора , които наистина си разбират от работата !!!

Тука искам да благодаря на Boss''Hogg - Сервиз Омбре - Founder-a - за оказаната помощ и съдействие !!!

 

Делото е заведено - срещу Бултрако Пловдив ООД и Бултрако АД , първото изслушване е на лице - чакаме отговор от съдията ;)

 

А между другото - ще ставаме и телевизионни звИзди :D - Бар Код - тв7

 

Очаквайте включване ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз изгледах Баркод-а и смятам че оттук насетне не трябва да се занимаваш повече със случея,освен ако нямаш непреодолимо желание-надали ще получиш нещо.От историята в предаването разбрах че "немия казал на глухия че слепия видял нещо" т.е. нищо конкретно за което да се хванеш.Личния ми опит показва че в такива случки обикновенно и двете страни губят,също така водят до скандали ,спорове,патаклами,псувни,закани -"аз на тебе..." ,"вии кви сте...","европеиска държава сме..." и в крайна сметка никоя от страните не извлича някаква полза,да не говорим за очакваната.Мнението ми не е породено от песимизъм или малодушие а най-вече от наблюдения над подобни ситуации и взаимоотношения ,а те са доста чести като обхващат всички сфери на търговия,услуги,администрация,здравеопазване и квот се сетиш. Поздрави

Редактирано от dex2ex

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля , че в подобни конфликти губещи страни - ако са губещи - са и двете , а ако стоиш и си мълчиш губещата страна е само на потърпевшия !!! И разбира се стои пред теб възможността да излезеш като печеливша страна :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте колеги!Мисля, че всички знаете, че БУЛТРАКО е най-калпавия ама най-калпавия сервиз. Естествено си има обяснение. Там работят бивши военни (Маровски - началник сервиз Бултрако Пловдив, който е пълен нещастник и некадърник), разни момченца, които са се научили да "поправят" хонда автомобили, като трошат колите на клиентите. На мен ми потрошиха колата и сега ги съдя и ще ги съдя до дупка. Закарах си нормално работеш автомобил при тях, а след това трябваше да си го взема с репатрак и с разглобен двигател. И те както се досещате не са виновни! "Абе то на тая кола и е дошло времето ..."! Ами нещастници нагли ... докато не ви попадна в ръчичките нищо и нямаше на колата, но след като мина през сервиза на Бултрако трябваше да сменям двигателя. Призовавам всички които ще ходят в сервизите на Бултрако - тъй като това се налага заради това, че трябва да си обслужвате колите гаранционно там, да поискат на работниците и началниците сертификат за изкаран курс на обучение във фирма ХОНДА, който да удостоверява, че това са наистина работници, които знаят какво правят. Без такъв сертификат те не са оторизиран сервиз и нямат никакво право да ви пипат по колата! И ако не Ви покажат такъв сертификат ... трябва да сте наясно, че може да ги спукате от съд по множество точки, като се започне от това, че изискват от Вас да си обслужвате автомобилите при тях, но не предлагат на клиента съответната услуга с необходимото качество (тъй като няма документ за качество - съответния сертификат).

Редактирано от fast.honda
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, а на црв-то кво му е станало не разбрах?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вкопани разпределителни валове в главата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е. този клип на ТВ7 който гледахме, не е проблема на Тино, а е коренно различен случай, така ли да разбираме (че явно и аз и paradox_sf не разбрахме и се объркахме) ? Ако е така, fast.honda предполагам ти си въпросният Васил от клипа (с потърпевшото CR-V)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да , това все още не е моя клип :D а на колегата ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

БУЛТРАКО е най-калпавия ама най-калпавия сервиз...

Не е много по темата, но същото мога да го кажа за Апостолов - Бургас. Никаква компетенция, а се водят като дилър на Хонда и то много отдавна. Пример: звъня по телефона преди няколко месеца и разговарям с дъщерята на Стоян Апостолов (тя се води като рецепционистка май) и разпитвам дали имат налични части за колата ми. Казвам "Трябва еди какво си за Хонда Си Ар Екс (CRX) 93-а година, имате ли го налично или трябва да се поръча", госпожата отсреща объркана "чакайте, чакайте, каква е тази хонда, мотор ли е това, какво е", аз леко учуден повтарям "Не мадам, автомобил е това, СИ АР ЕКС... ЦЕ ЕР ХИКС (така де, може да не е учила английски), двуместна тарга... наричат го още и Дел Сол ", а тя "ааааа.... мммммм... не се сещам... дайте номер на рама" Публикувано изображение

 

Какво повече има да говорим.Публикувано изображение

Една от най-сериозните автомобилни марки в света, в нашата мила родина се представлява от некомпетентни хора, които освен да продават вафли и да да ремонтират обувки, с друго по-сериозно не трябва да се занимават.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...