NikiG 160 #1281 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Здравейте колеги, Да знаете, че смяната на нафтовия филтър се оказа толкова елементарна работа, че не е за вярване. Многото разглобяване за мен се оказа голям мит. За съжаление нямам снимки да ви покажа, защото не бях подготвен с фотоапарат. Отворих капака да видя какви инструменти ще ми трябват и като на шега го смених. Оказа се че са ми нужни само гедоре, вложка 10 мм., удължение и това чупещо каре . Маха се кората на мотора за повече място. Развиват се 4-те болта които държат стойката на ръчната помпа. После с подходящо удължение карето се промушва покрай резервоара за спирачна течност и с напипване се стига до болта на скобата на филтъра. Достатъчно е само да се разхлаби няколко оборота. Откачвате двата горивопровода и воала - филтъра излиза като "тапата на шампанското". :lol:/>/> Очкавах да изтече бая гориво, то капнаха само няколко капки. Сглобява се по обратния ред, като незабравяте да проверите дали пробката за вода и обезвъздушаване на новия филтър са стегнати. С ръчната помпа подкачвате докато се втвърди и палите мотора. Мислех че бая ще върти стартера , но не би - двигатела запали от един оборот. Това е не е голяма философия. Всеки би се справил.Отне ми по-малко от час -от отварянето на капака до паленето на двигателя, заедно с миенето на ръцете и прибирането на инструментите. Естествено очаквах стария филтър да е пълен с бълвоч, а то изтече 50-60мл. вода и чиста нафта. Може би това е преимуществото на добрите филтри. Поздрави и лека седмица. Редактирано 15 Април, 2013 от NikiG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1282 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Ники, признавам те, "железен" си! Мерси, и за старанието, да опишеш процедурата. Аз звъннах в сервиза и ми казаха, че само смяната на горивния филтър е 30 лв без ДДС. Техния Бош според мен също не е от Бултрако, защото беше в кутийка на някаква фирма за авточасти с надписи на руски и без лепенки на Хонда. Цената от 82 лв. също не се връзва с Бултраковската, но на вид и надписи е 100% същия като в сайтовете с оригинални консумативи. По повод притрисането при рязко ускорение, Миро тества колата и каза, че това идва от вътрешно каре. Лошото е, че докато не се усили, нямало как да се установи кое от двете е тръгнало и трябва да се изчака да започне по-силно да вибрира.Ники, ще споделиш ли какво и как ще правиш по джантите, защото моите не са пипани за 5г. и от оловните тежести и бродюрите имат доста окаян вид и вече ме дразнят сериозно. Сега ще я вкарвам в сервиз за боядисване на детайл и мислех да ги питам за джантите, но очаквам оттам сериозна ценова оферта.Успешна седмица на всички! Редактирано 15 Април, 2013 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1283 Отговорено 15 Април, 2013 Здравей Ангеле,както написах по-горе филтъра е Бош, произведен в Испания и по нищо не се различаваше от стария, който съм купил от Бултрако. На кутията освен номера на Бош имаше и парт-номера на Хонда. Мисля че няма място за съмнения за качеството му. Цената му е същата , на която Хонда ги продава в западна Европа - около 20Евро.Джантите смятам да ги дам за нова боя. Засега имам 2 оферти:1. Прахово боядисване, с песъкоструене и лакиране - 130 лв всичко. Имат избор на бая цветове.Видях им работата и останах впечатлен - стават като от завода.2. Стандартно, цвят по избор - 30 - 35 лв. на джанта всичко.Време за изпълнение - 3-4 дни. С уточнение, че цената е за 16' джанти с 5 лъча.Само че всички искат да им занесеш само джантите.Това е тия дни ще ги нося. Като ги направя ще ти пратя снимки.Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1284 Отговорено 15 Април, 2013 (Редактирано) Колеги много съм доволен от себе си :)/> От няколко месеца имах проблем с алармата и просто спрях да си заключвам колата. Бях писал за това в тази тема.Миналата седмица отидох до един сервиз за диагностика и електроника на автомобили., обаче ми казаха че с фабрични аларми не се занимават и трябва да отида в хонда. Като се прибрах писах за проблема в Google и прочетох някъде съвет просто да напраскам ключалките и затварящите механизми с WD-40 и не с дистанционното а с ключа да отключвам и заключвам 20-30 пъти. Проработи и сега цяла седмица си заключвам колата с гордост.Изгоряха ми крушките на късите светлини и двете едновременно . Отидох в Kwik-Fit и ми сложиха ''Бош" ,обаче светеха като свещички. Поръчах си Philips X-treme Vision и съм много доволен. Огромна разлика в светлината. Препорачвам ги. Редактирано 15 Април, 2013 от I AM X Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gena_bs 12 #1285 Отговорено 15 Април, 2013 Дано крушките на Philips при вас не са с качеството на тези в БГ! Скъпи, но за сметка на това с малък живот.Аз повече Philips няма да сложа на каквато и да е кола. Предпочитам Osram и по-специално All Season Plus. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1286 Отговорено 16 Април, 2013 А на тоя дето ми открадна капачките на джантите му пожелавам да му изпаднат от колелетата. Не е за вярване в каква страна живеем, ей! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1287 Отговорено 16 Април, 2013 Аман от такива изпълнения! Дано да ти е от полза: В ибей има много добри китайски реплики. Моите на летните са такива с хромирана емблема и не са мръднали. Ако няма да демонтираш гуми от джантите, може би е хубаво да помислиш и за залепяне?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Voyager 26 #1288 Отговорено 17 Април, 2013 Мерси колега, ще ги разгледам. Иначе на три места питах и навсякъде отговорът бе, че могат да се намерят само оригинални за по 53 лв. на бройка, т.е. 212 лева общо. И аз направих така :o/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1289 Отговорено 17 Април, 2013 Споко! Комплект такива, каквито показах стъпват на доста по-малко от цитираната сума за един брой от оригиналните. А ако не държиш на хромирана емблема цената става още по-ниска Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1290 Отговорено 17 Април, 2013 Привет на всички. Тази сутрин идвайки на работа хванах едно истинско задръстване породено от множество затворени улици , заради последният път на Маргарет Тачър. 3 часа на 1-ва и 2-ра. Трета скорост не включих. Светна ми лампата за Malfunction Indicator Lamp , без да има надпис check system. Дали е възможно да е натрупала газове в катализатора , които за да избута и трябва оборот и скорост? На някой случвало ли му се е? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1291 Отговорено 17 Април, 2013 Здравей,аз като я купих и по подобен начин висях над 3 часа в КАТ и също като теб, 1-ва, полусъединител, а търговеца от икономия беше оставил сигурно не повече от 5 литра мътилка в резервоара, защото колата още като слезна от репатрака и светеше резервата. Та по някое време на колата светна лампата, обаче тази за Check Engine и като си тръгнах даже беше в авариен режим. По съвет на мой приятел, отидох на първото ОМВ, сипах половин резервоар Макс моушън дизел, и на 2-3 пъти я настъпих рязко. Отзад излезнаха кълбета дим, колата се отпуши а лампата загасна. Не гарантирам, че и при теб ще сработи, но не пречи да пробваш. Другото, което се сещам е, ако от недобро изгаряне и подаване на повече гориво, да си зацапал някой от клапаните. EGR клапана поначало е добре да се чисти периодично, както и колекторите, които поне от българската нафта се набиват с гняз и диаметъра им често намалява наполовина.Кажи като отстраниш проблема, че ми е интересно какво ще излезне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1292 Отговорено 17 Април, 2013 Тази вечер , като се прибирам , ще я понастъпя и ако не изгасне утре сутрин отивам на диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1293 Отговорено 18 Април, 2013 Привет на всички. Angello беше прав. Снощи я напънах Хонделата , но лампата не изгасна. Прибрах се и стоя в колата и мисля къде да отида да я карам на диагностика. Помислих, че много я галя тази кола и не и давам да вдигне повече от 2000-2200/об.м. и като я исфорсирах на 4500/об.м. и задържах за 5 сек. опа лампата изгасна. Такъв кеф ме обзе, че пак я развъртях до 5000/об.м. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1294 Отговорено 18 Април, 2013 Привет на всички. Angello беше прав. Снощи я напънах Хонделата , но лампата не изгасна. Прибрах се и стоя в колата и мисля къде да отида да я карам на диагностика. Помислих, че много я галя тази кола и не и давам да вдигне повече от 2000-2200/об.м. и като я исфорсирах на 4500/об.м. и задържах за 5 сек. опа лампата изгасна. Такъв кеф ме обзе, че пак я развъртях до 5000/об.м.Радвам се, че е дало резултат напъването. Дано да е бил еднократен проблема. Ти може би знаеш, но да предупредя, да внимаваш като я напъваш да е добре загряла колата, че може да издъниш турбината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1295 Отговорено 19 Април, 2013 Колеги счупих си фара за мъгла от дясната страна и много време ровя в e-bay и нияма такъв какъвто ми трябва . Моите фарове за мъгла са от кръглите а не елипсовидните . Днес е излязъл един за 45 паунда . Има ли ги в България и колко струват идея има ли си някои? Също искам да си сменя волана че бившият собственик е имал прастени и е износен тук там и много ме дразни. колко би струвал един в БГ ? Намерих един като чисто нов за 75 паунда с доставката. Чудя се дали да го копувам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1296 Отговорено 19 Април, 2013 (Редактирано) Ако си отпреди фейслифта и като си дизел е нормално да е от малките кръгли. В БГ се намират за по около 150лв чифта без инсталацията. Но ти ако си в Англия, защо вместо на търсене на артилул в Ebay, не прослушаш тези Акорди, дето са "breaking for spares"?75 паунда за волан също ми се вижда множко, но там нямам база за сравнение - не съм търсил. Редактирано 19 Април, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1297 Отговорено 20 Април, 2013 Писал съм до 7-8 морги и винаги ми отговарят че ги нямат тези фарове. Маи ще си купя този който сега излезе защото и чисто нови не ги намирам. Волана е 54 паунда доставката е 20 защото е от Литва. Решил съм да си поръчам предни и задни дискове и накладки от coxmotorparts.co.uk и като се прибера август да си ги сменя в БГ . Искам и да отида до Хонда на Ботевградско Шосе за профилактика защото тук са само некадарници и много пари искат. Колегата от Казанлък може да даде съвет къде да си боядисам джантите . Абе доста неща съм решил да оправя в България ,все козметични.Мисля че доста ще спестя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1298 Отговорено 20 Април, 2013 Колега погледни този волан мисля че ще стане само дето не оргинален на хонда http://www.ebay.co.uk/itm/Italian-Leather-Steering-Wheel-Cover-HONDA-/310402038982?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2005%7CCar+Make%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item4845673cc6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1299 Отговорено 20 Април, 2013 Това само покрива кормилото . Не е кормило. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #1300 Отговорено 21 Април, 2013 (Редактирано) На бензинови двигатели не се препоръчва от Хонда да се слага 0-30 , а 0-20 , но това е доооста рядко масло и реално ако преди това си карал с 5-40 файдата е никаква ;)/>/> За това според мен си слагай 5-40 Репсол и не му мисли :)/>/>Това пък откъде го взе за информация,верно е че бензиновите идват като нови с 0W-20,но пък в менюъла на моята като препоръчителен вискозитен е даден точно 0W-30 за нашите географски ширини,още повече отвори който и да е фирмен справочник за подходящо масло за бензинова хонда 7-ма генерация 2003-2008 и ще се увериш че почти всички дават за препоръчителен вискозитет 0W20,0W-30 5W-30 и в краен случай 5W-40,поради тънките маслени канали ,дори Бултрако и Карада престанаха да препоръчват 5W-40.Според мен а и според производителите на масла 5W-40 е неподходящо масло за бензиновите двигатели от серията К,ето едно от многото места където тая тема е обсъждана,за тези които четата руски,темата е над 200 страници избор подходящо масло Редактирано 21 Април, 2013 от niki64 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #1301 Отговорено 22 Април, 2013 В крайна сметка проблем ли ще е след като съм карал с 5w40 да мина на 5w30? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niki64 14 #1302 Отговорено 22 Април, 2013 В крайна сметка проблем ли ще е след като съм карал с 5w40 да мина на 5w30?не няма да има проблем,трябва само да оставиш маслото хубаво да се изтече и следващата ти смяна да е на 7-8 до 10 х. км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1303 Отговорено 26 Април, 2013 Здравейте колеги, Обещах на Ангел да кача снимки след пребоядисването на джантите. Това е състоянието преди: Това е след 3 работни дни - песъкоструене с фин пясък, боя-силвър металик и лакиране. На живо изглеждат още по-добре, направо като нови. Доволен съм. Поздрави и Весело посрещане на празниците. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #1304 Отговорено 26 Април, 2013 (Редактирано) Колеги,направих 100хил.км на акорда.Само да вметна-2006г,дизел.Закупих го нов от Бултрако.Лично аз съм страшно доволен от акорда.Освен тампони на стабилизиращата щанга отпред и отзад,и два проблема отстранени по време на гаранцията,други проблеми не съм имал.Та карам го с голямо удоволствие и страст.И определено бих казал,че и следващата ми кола ще е Хонда.Дори бих казал че,се замислям за навата 9 генерация,която все още не е излязла за Европа.Единствената дилема е дали да го правя,след като тази кола не ми прави проблеми.Успехи на всички с любимите акорди. Редактирано 26 Април, 2013 от svima Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1305 Отговорено 26 Април, 2013 (Редактирано) Ники, благодаря за сниките. Много добре изглеждат джантите, дори и на снимка. Доколкото виждам са китвани, шкурени, и перфектно пръснати и лакирани. Ще кажеш ли само последно къде и за колко пари ти ги направиха? Поздрави и весели празници и безаварийно пътуване на всички! Редактирано 26 Април, 2013 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1306 Отговорено 26 Април, 2013 Колега svima , сподели за какви гаранционни проблеми си отстранил , това също е добре да се знае Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svima 1 #1307 Отговорено 27 Април, 2013 Гаранционно ми смениха лагер на предна лява главина,който явно се беше скапал от хубавите пътища по нашата мила родна татковина.И втория проблем беше с регулиращата система на волана.И по скоро със заключването.Понеже не съм специалист,незнам как да го обясня.С две думи там нещо се разхлабва и като подам газ се усещаше удар във волана.Появи се на около 20хил.км.Тогава ми беше време за смяна на консумативи и го съчетах в Бултрако.Първоначално набедиха тампон на двигателя и го смениха.Да вметна само че преди да отида при тях,ходих за консултация при други,които казаха че е от това.Но след около 2хил проблема се появи отново.И как разбрах от къде идва проблема.Случайно.Един ден откопчах волана и започнах да го регулирам.След което го закопчах и проблема изчезна.И тогава се сетих,че това нещо го правих още в Бултрако като взимах колата от смяната на тампона.Та до 40хил.го карах така-на всеки 2хил отключвах и заключвах.На 40хил отидох за смяна на консумативите и споделих за проблема.Отговорът беше,че е от заключването на волана.Вече знаеха с точност откъде идва проблема.Имало и други коли с този дефект.Смениха ми го по гаранция и от тогава няма проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1308 Отговорено 1 Май, 2013 (Редактирано) Жената ходи един ден до работа с акорда, предполагам, че е забравила фаровете пуснати и оригиналното Delphi беше дотам. Четири дни зареждане вкъщи не бяха достатъчни за да може да запали колата пак. Вярно, акумулатор на 9 години беше, но можеше да изкара и повече, защото досега ядове с него не е имало. Станалото, станало. Препоръчаха ми японските Yuasa и почти се навих, докато не видях, че моделът им 75Ah не е с по-малък стартов ток (650А) за сметка на всички останали в диапазона 74-77Ah, които бяха със 680А стартов. Опасенията ми са за недостатъчност в някой студен зимен ден, когато е най-важно да разполагаш с автомобила си. И колкото и да я ненавиждам тази марка, заради характеристиките му се спрях на Bosch S5 Silver Plus 77Ah и цели 780А пусков ток. Вие с какви акумулатори карате? Редактирано 1 Май, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1309 Отговорено 1 Май, 2013 Привет. Аз съм с BATTERY ASSY 31500-SEF-E00. Не знам колко ампера е , просто не го пише. "Окото" е почти бяло и скоро, ще трябва нов. Мисля, че е заводския, но няма как да съм сигурен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1310 Отговорено 2 Май, 2013 Правих експеримент. С един резервоар минах 579 мили/931 километра. Такмо ми беше светнала лампата и спрях да заредя. Сложих 53 литра. На толкожа ми изключи пистолета. От тези 579 мили/931 километра- 30% са ми градско каране а другите са по магистралата на 5-та скорост и винаги я карам на 2000 оборота при които колометража ми е на 68 мили/110 колометра. А при вас как е?Пробвах новият дизел на Шел нитро+ . Аз лично намерих огромна разлика в мощността. По принцип зареждам от BP(British Petroleum) обикновен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1311 Отговорено 3 Май, 2013 Златозар - аз сложих Yuasa и нямам грижи , вярно имам го от 1 година , но тази зима която не беше особено студена нямаше грижи сутринта Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1312 Отговорено 3 Май, 2013 I AM X - При теб се получава разход от 5, 7 литра, което според мен е супер. Зимата, когато си ходихме до България на първото до зареждане в Германия ми даде 5, 9 литра, което е много добро, имайки в предвид сезона и з.гуми. И моето каране е там около 2000-2300/об.м., но при мен средния разход е 6, 5-7, 0 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1313 Отговорено 3 Май, 2013 Колеги кое оборудване е "топ" при Акорда, touring или executive? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 42 #1314 Отговорено 3 Май, 2013 В UK може да имат различен брой и вид оборудване...., но във БГ до колкото знам са:1. Comfort2. Elegance3. ExecutiveT.e. Executive е най-восокото по-принцип, но може да има Executive без навигация, както и Elegance със навигация. Така че, нивото на оборудване според мен не обуславя всички екстри в колата, понеже могат да се закупуват отделно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I AM X 1 #1315 Отговорено 4 Май, 2013 Аз забелязах същото когато си търсих кола. Попаднах на няколко EXEC. без навигация и на един SPORT с навигация. Говоря за дизеловият модел 2004-2005. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1316 Отговорено 4 Май, 2013 Много хора в Европа си поръчват кола както те искат и с каквото те искат и я получават до месец да кажем , не и в България Тука ако не си купиш нещо от наличното може да си почакаш и дори да си си поръчал пак да не го получиш Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragomir375 2 #1317 Отговорено 4 Май, 2013 И колкото и да я ненавиждам тази марка, заради характеристиките му се спрях на Bosch S5 Silver Plus 77Ah и цели 780А пусков ток. Вие с какви акумулатори карате? Аз съм с същия акумулатор вече година и половина и нямам никакви проблеми за сега.Като ходих да си го взимам човека парво ми замери колата дали генератора ми зарежда, оказа се че зарежда само в високите обороти което не е нормално, но някаде из форума бях чел че е нормално защото ако постоянно зарежда ще стани нещо като презареждане и ще скапи акумулатора което малко ме съмнява. После човека ми каза докато не си оправиш генератора няма да ти заверя гаранцията на акумулатора, дадох по спомен кам 50 лв. някаде и хората казаха, че четките ми били изхабени. Бих те посъветвал парво да си замерих генератора, трябва да ти зарежда поне 13,50v на празен ход, с включени къси светлини 13,20v примерно. Поздрави и дано сам ти бил полезен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1318 Отговорено 5 Май, 2013 (Редактирано) Тино, може и да са си екстра Яса-та. В случая направих избора си по параметрите им на хартия, където той отстъпваше. А цената му беше с 30-ина % по-ниска от Бош-а, който взех.Драго, заверих картата почти веднага. По спомен даваше нещо като 14,04V в покой и 14,15V при обороти над средните.Изпълненията преди фейслифта, в реда на градация са:Комфорт (само 2.0 бензин)Спорт (2.0 бензин и 2.2 дизел)Тайп С (който визуално е 1:1 със спорт, но с престилки, спойлер и 2.4 двигател)Екзекютив (2.2 дизел и 2.4 бензин)Не ми се обяснява пак за разликите, защото сме го нищили и в тази, и в други теми във форума. Редактирано 5 Май, 2013 от Zlatozator Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1319 Отговорено 5 Май, 2013 Аз бях с Bosch Silver S5, който след 2 зими безпроблемно палене на -20 градуса, лятото юли месец една сутрин колата просто не запали, от нищото. От миналия юли съответно съм с Varta, каквато ми препоръчаха от Юбико. Като за първа зима, естествено нямаше проблеми, колко ще изкара, надявам се да не разбера (тоест поне 4-5 години) Между другото да се похваля - тамън се върнах от Гърция. Спокойно каране с 90-110 и докарах разход 4.5л/100 засечен върху 1100км (може да видите последните 2 зареждания в сигнатурата). Междувременно обслужих и смених биалетка и две гарнитурки на маслоподаващата тръбичка на турбото заради много малък теч. Обаче последните 6 месеца, колата все повече започва да пуши при натискане. До преди година смея да твърдя, че не можеше да се види никакъв пушек при смачкване на педала на 2ра/3та за изпреварване, но сега си бълва срамно много гняз. Според мен бавно и сигурно турбината си заминава Рециклирането на турбината нямало дълготраен ефект, нова турбина Гарет е около 2 бона (втора ръка турбо няма да сложа - да се чудя кога пак ще сменям). Въпроса ми е, че четох, че турбини си заминавали като се повиши налягането, заради задръстен катализатор например и трябва да се открие причината за проблема. Някой има ли идея дали пушещ двигател значи точно заминала турбина и какво мога да направя, за да проверя дали причината е катализатора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1320 Отговорено 5 Май, 2013 (Редактирано) Друго, което мога да добавя е, че вече няколко пъти ми се случва при настъпване на 3та от 2500, на около 3500-4000 оборота колата да започва да "забива/претриса" все едно на моменти й спира горивото, все едно е на прекъсвач, но все пак е далеч от него. Преди ми се беше случвало зимата, сега ми се случи на връщане от Гърция при изпреварване - колата е обслужена преди 2000км, сменен е и горивния филтър, така че едва ли проблема е там Редактирано 5 Май, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове