Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

при мен точно за стоповете не работеха ЛЕД крушки. на габаритите отпред и отзад, както и на мигачите няма проблем. плюс всички крушчици в купето, жабката и багажника.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги. От седмица съм собственик на Accord 2005г. дизел. Колата много ме кефи. Моля кажете ми трябва ли да слагам добавка към горивото за прочистване дюзи и прочие. Засега няма проблеми с колата. Досега съм карал само бензинки, това ми е първия дизел и за това не съм ясно с тези неща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей и добре дошъл.

В първата година аз ползвах TDA на Castrol, но разлика нямаше. Предвид и това, че в нета имаше няколко човека, които обвиняват добавката в нанесени щети по двигателя, ти сам преценяваш колко е препоръчително използването й.

Виж, ако искаш някаква профилактика, можеш да провериш за почистване на ЕГР клапата и колекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. За сега няма да слагам добавки, че нещо не съм им фен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега. За сега няма да слагам добавки, че нещо не съм им фен.

Честито колега. Аз също не слагам добавки, сипвам от скъпата нафта на ОМВ и за сега нямам проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Страхотен форум. Получих много ценна информация и в тази връзка смених горвния филтър но не с оригиналния, а МАН - 70лв. Да очаквам ли проблеми и да слагам ли оригинален. Смених филтъра преди да прочета форума - за съжаление.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти прави проблеми филтъра го остави. Ако почне да ти светва някоя лампа или да придърпва/забива, както и влиза в авариен режим, не се шашкай че е нещо сериозно, а първо смени филтъра с оригинален. Той е с 10-15 лв по-скъп от твоя и го дават за 40 000 км, но ако сменяш маслото на 12-15 хил. е по- добре на 2 смени да го подменяш. Някои на всяка смяна го подменят, въпрос на  преценка и финанси.

По въпросът за добавките. Тествал съм няколко от най-реномираните. Никаква разлика не съм намерил, камо ли подобрение. Единствена полза зимата има от добавка против замръзване на горивото, защото през 2010 и 2012 лютите зими имах замръзване без добавка. Ползвам 2 сезона Шелска добавка, която струва 10 лв и е за 1т дизел и не ми е замръзвало горивото, а съм скиор и често нощувам на доста студени места. Кастролската и на Лики Моли също съм чувал че са добри, но са по-скъпи. Подчертавам! Това са добавки само против замръзване, а не разните му там за дюзи, разпръсквачи и т.н. Те освен че не помагат, често могат и да прецакат горивните процеси. Поне такива отзиви имам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За филтъра си чел сигурно моите премеждия. Както каза Ангело, ако нямаш проблеми, го остави, ако имаш проблеми - първо смени него.

 

За добавките, карам колата вече 85 хиляди км, двигателя й е на около 250-260 хиляди км, добавки не съм сипвал никога и не виждам причина и за напред да го правя.

 

 

ПП: На мен между другото ми пристигнаха новия съединител и маховик. Ако някой търси оригинален дизелов съединител LUK, каран предимно на дълъг път и на едва 30к км, готов съм да се разделя с моят за 170лв (плащах го 500+ лв, 3 пъти по-евтино смятам, че е справедлива сума). Ако на някой му приплъзва съединителя, добре е да не чака да разбие и маховика, а да сменя веднага.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече купих нов филтър и утре отивам да го сменям. От втора на трета когато е в обороти, колата първо забива и след това ускорява. Дано с новия филтър това да се оправи. И аз имах проблем с малкия дисплей - колата е с навигация макар, че не виждам как ще я ползвам след като няма карта за източна Европа. За дисплея презапоиха крачетата ли връзките към куплунга ли не знам и аз точно, но за сега свети постоянно и няма проблем.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как стоят нещата сега с данъка. Гледах в големият талон не пише нищо, а до колкото разбрах сме euro4 т.е. данъка ще падне с 40%?

Редактирано от za6o

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е до 100кс. В тази тема няма голям смисъл да го обсъждаме ;)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така беше , но съвсем наскоро прочетох в една медия, че става въпрос за всички видове двигатели и тотално се обърках.

Ще ходя да питам в общината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен. 

От около 3 седмици съм собственик на Honda Accord Tourer 2.4, преди фейслифт модела. Страшно съм очарован от въпросният автомобил. Още не съм засякъл колко гори. Градско определено си гори и то над 13/14, а извън градско значително е по-малко, но тепърва ми предстои да засека . Предстои ми да правя обслужване, ако може да помоля по-запознатите откъм обслужването на кое най-напред да наблегна. Благодаря предварително, поздрави и много безаварийни :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, някой знае ли:

 

Колко ли време може да не се кара акорда, без да му падне акумулатора?

Къде е прекъсвача за лампичката в жабката, защото наскоро открих, че свети дори и когато е затворена като са включени фаровете?

 

Edit: Честито на колегата по-горе. Предвид, че не си упоменал пробег или преди колко км е било последното обслужване хвърлям зарчетата и ти казвам да си смениш маслото и да долееш вода за чистачките :D 

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен постоянно свети и си мислих , че е така :D - крушката де :P Що се отнася до карането , дай ми го да го подкарвам от София до Пловдив и обратно ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не вярвам да трябва да е така. В смисъл, слагал съм на англичанката от по-наточена англичанка и механизмът беше с бутонче, което се деактивира при затваряне на жабката. Колко ли гледах акорда и нищо не видях. Единствено се чудя дали няма да е някъде отвътре при амортисьорчето на жабката отдясно.

 

Пък за това да си дам колата, дори не си прави и майтап! :ranting: Джоуи храна не дели!  :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е, лампичката в джапката постоянно свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, кажете някой читав сервиз за боядисване от този списък за София, който ще се справи добре с цвят 'черна перла'.

http://www.armeec.bg/wp-content/uploads/2013/11/Dovereni-Servizi-11.2013.pdf

 

Имам 3-4 детайла за отстраняване на драскотини, последно ми я правиха в Бултрако и съм доволен от тях, но в сегашната ми полица нямам вариант за официален сервиз.

В периода, когато Бултрако нямаха собствен бояджийски сервиз удрях греда един-два пъти с доверени сервизи и затова търся мнения преди да си оставя колата някъде..

 

Мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Чувам само добри отзиви за този сервиз /№6/:
/6.А-Дизайн 73  София кв. Филиповци, ул.Люлин 20   0895663518 adesign_73@mail.bg/
Имат много работа, претрупани са и чакането е голямо. Препоръката е на доста познати, които са го използвали - та затова  чакам  да се поосвободя малко и ще я закарам там моята.
 
Иначе миналата година,ползвах за другата кола този №16:
/16. Д-К-В ООД София  кв. Обеля, ул. 24-та, № 21  0898599911 dkv_ltd@abv.bg/
Също съм доволен, но и там чаках близо 2 седмици.
Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос най-веч към колегите с Турър. Вчера установих,  че в подбагажното отделение за резервната гума имам вода. И друг път се е случвало макар и рядко да е било влажно или е имало незначително количество вода, но вчера си беше направо локва. Гледах и не мога да разбера откъде е влязла, а в същото време не може да се оттече. Във Вторник бях на автомика и явно там нещо са направили. Видимите тапички са си на местата. Някаква идея откъде и по какъв начин става номера? В сервиза преди време като питах да проверят ми обясниха, че не можело така лесно да се каже и трябвало колата да се остави и да се пълни с вода, което не ми се стори добре като идея.

 

За колегата с питане за бояджийски сервиз. Миналата година ползвах по препоръка Карпласт на Симеоновско и съм изключително доволен от качеството, бързината и точността. Водят ги за богове в оправянето на брони. Малко скъпички са, но явно си по Каско така, че не те бърка. Преди това ползвах 3 други сервиза и винаги имаше проблеми.

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е точно по въпроса ти, но имах същия проблем със сивик 6-ген. Оказа се, че влиза вода през уплътненията на стоповете. Бяха свалени, почистени и обилно намазани със силикон преди да бъдат сложени обратно и от тогава (почти 3 години) всичко е наред. Може да ти звучи смешно, но свали корите вътре в багажника и влез вътре в него и наблюдавай, докато някой залива колата с вода. Вярвам, че ще да е същият проблем и при теб.

 

П.П. Айде бе, хора, на никой ли не му изгасва жабката като я затвори...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се е случвало или по-скоро не съм обръщал внимание :( Но при автомивка ми влиза вода зад шофьорската седалка и почти знам от къде е , но все не намирам време да си разглобя задната врата . Най-вероятно е от престараване при миеле , но може би единственото място е от страничните панели като се отвори задната врата или ако мият калниците да влиза от някой въздуховод. Виж като вали дъжд дали влиза

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колеги, кажете някой читав сервиз за боядисване от този списък за София, който ще се справи добре с цвят 'черна перла'.

http://www.armeec.bg/wp-content/uploads/2013/11/Dovereni-Servizi-11.2013.pdf

 

Имам 3-4 детайла за отстраняване на драскотини, последно ми я правиха в Бултрако и съм доволен от тях, но в сегашната ми полица нямам вариант за официален сервиз.

В периода, когато Бултрако нямаха собствен бояджийски сервиз удрях греда един-два пъти с доверени сервизи и затова търся мнения преди да си оставя колата някъде..

 

Мерси

 

Аз вече два пъти боядисвах в Амарант (http://chipsaway.bg/chipsaway/bg/servise.html) на Цар Борис 3 и съм доста доволен, чакането не е било много - в рамките на седмица ми е била готова колата. Скоро се очертава за 3ти път да им ползвам услугите, заради това, че колите ни нямат никакви лайсни, а лелите не гледат като си отварят вратите на паркинзите.  :argue:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Току що погледнах и аз и при мен свети ,когато е затворена,с включени фарове.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много мерси на колегите за насоките за бояджии. Ще мина в тези седмици през някой от споменатите сервизи и ще говоря с хората на място.. Действително детайлите на Акорда са доста уязвими, особено вратите поради липсата на лайсни. Колкото и да я пазиш и да гледаш къде спираш, все се намира някой да се завре в теб и с вратите да ти прецака боята.. особено по моловете с техните места за паркирне като за Тико. Хондата повечето време седи или в гараж или на служебен паркинг с широки места, в останалото време гледам да спирам така че да не ми се завират, и пак всяка година имам както ги наричат застрахователите 'мол' щети. В сайта на 'юби ко' гледах, че могат да се поръчат лайсни, също и протектори за броните, но много развалят вида на колата.. В момента щетите ми са описани на две отделни възлагателни писма - едно за задна броня и преден калник, които много дразнят и със сигурност ще искам да оправя. На калника почна да ми пада лака, именно след боядисване в смотан сервиз, да не говорим че и цвета не бяха уцелили много. Добре че има лека драскотина и мина за пребоядисване целия. Другото възлагателно е за дребни щети от удари с врати по моите - тях може и да отложа, т.к. срока на възлагателното е дълъг а така или иначе до няколко месеца пак ще се появяват нови подобни дефекти. Само да си ходя по застрахователи и сервизи да се учат по нея не ми се връзва.. Вероятно ще ги правя като се насложат чуквания и стане дразнещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо, ще ги правиш на два пъти - "не отлагай днешната работа за утре"?

Вероятността да има разлика в боята, когато се пръска през различни периоди се увеличава.

Пък  и като я вкараш, ще минеш само с едно чакане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чудя се още.. Чакането не ме притеснява - имам какво да карам докато Хондата е в бокса. Това за евентуалната разлика при правене на 2 пъти действително е по-кофти момента, но така или иначе очаквам, че вратите пак ще трябва да ги правя до няколко месеца, а честото пребоядисване също не е много Ок. Не знам някакъв карък ли е това, злобарите ли са в повече по паркинзите, ама максимум за 5-6 месеца и съм с нови бити места. Може все пак и наведнъж да реша да ги правя и да се надявам че поне за известно време няма да се занимавам с нови щети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен, не се занимавай с някакви дреболии. Възлагателните писма имат давност 2 години. Ако са някакви дребни драскотини, събирай и отивай веднуж в годината :).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

дали някой от вас е сменял ролката на алтернатора на N22 мотора?

Интересуваме най-вече какви са "симптомите" когато ролката започне да си отива?

Онзи ден смених пистовия ремък и лагерите на паразитните ролки защото бяха започнали да "вият". Шайбата на коляновия вал е в добро състояние, но май трябва да сменям и ролката на алтернатора.

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет отново,

Проблема е диагностициран на 100% - заминаваща си ролка на алтернатора.

http://www.youtube.com/watch?NR=1&feature=endscreen&v=JyHxZBn337o

http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&NR=1&v=M2f3XlFct9c

 

Това е звука, след който трябва да се смени ролката предвид бъдещи проблеми.

Вече я поръчах и ще я сменям през уикенда. Реших и да сменя ремъка с по-късия и да шунтирам паразитната ролка.

 

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само със смяна на лагер не може ли да минеш ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това, че ще махнеш паразитната ролка /която е голяма недомислица/, е много добре.

Ако преди я беше махнал, може би ролката на алтернатора, щеше още да си е здрава.

Не мога да разбера обаче, защо значително по-късия ремък, е по-скъп от дългия - говорим за оригинален и по спомен като го сменявах, излезе около 136лв., а дългия беше около 110лв.?

 

п.п. Май не може да мине само с лагер, до колкото си спомням тази шайба, беше пак някаква демпферна.

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте всички. След голямо търсене съм на път да се откажа от диск за навигация за източна Европа. Имало такъв но за колите след 2005г. Все пак ако намеря ще пиша. И да лампата в джапката свети постоянно щом са включени фаровете.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш да спреш да търсиш - просто такъв няма. Щеше да си спестиш време ако беше питал. Единственият вариант да направиш телевизора в средата използваем с кола преди фейслифта е да си вземеш GA-NET+ контролер и да си направиш компютър в колата като мен. Но удоволствието излиза малко под 2000лв, с всички нужни неща - но пък за сметка на това разполагам със 128GB SSD с музика, клипове, филми, възможност за интернет, много по-добра навигация от тази в новите Акорди, разход на гориво и тн. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си Veseliq. Но все ми се струваше, че не може да няма навигация за преди фейслифта. Това за контролер и компютър ме заинтригува. Дай малко снимки на контролера. Как изглежда в колата. Между другото стрелката за температурата седи малко преди средата. Това нормално ли е. Колата я имам от около месец и нямам пълни наблюдения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нормално е. Стрелката за температурата стои на около 4,17 часа. :yes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-новото HONDA сако...

 

ABV_Attachments(1).zip

Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си Veseliq. Но все ми се струваше, че не може да няма навигация за преди фейслифта. Това за контролер и компютър ме заинтригува. Дай малко снимки на контролера. Как изглежда в колата. Между другото стрелката за температурата седи малко преди средата. Това нормално ли е. Колата я имам от около месец и нямам пълни наблюдения.

http://www.tempgp.com/dynamic/?page=4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стрелката е нормална. Можеш да видиш темата от сигнатурата ми - подробно съм писал за компютъра. Уви, не е възможно да подкараш фабричната навигация, освен ако не се хванеш сам да reverse-engineer-ваш хардуера и картите.

 

Между другото, смених си маховика със съединителя. Стария ми съединител - LUK, е на под 40 хиляди км, предимно направени на дълъг път. Ако някой с дизел започне да приплъзва, ще му го дам за 150лв (3 пъти по-малко от цената на нов, а е далеч от износен).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

 

Аз вече два пъти боядисвах в Амарант (http://chipsaway.bg/chipsaway/bg/servise.html) на Цар Борис 3 и съм доста доволен, чакането не е било много - в рамките на седмица ми е била готова колата. Скоро се очертава за 3ти път да им ползвам услугите, заради това, че колите ни нямат никакви лайсни, а лелите не гледат като си отварят вратите на паркинзите.  :argue:

 

 

Ти не я ли пребоядисва цялата там, или бъркам?

Ако си пребоядисвал само отделни детайли, след това намираше ли някаква, дори и минимална разлика, защото този сервиз ми е много удобен.

Питам, защото ако не си  намирал разлики, може да рискувам другата седмица да я закарам да я оправят, че ме дразни това надраното, пък и срока в рамките на 1 седмица ме устройва и не ми се чака за този сервиз във Филиповци, където бях решил да я карам. 

Редактирано от Еmicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...