Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

Здравейте колеги,

Да знаете, че смяната на нафтовия филтър се оказа толкова елементарна работа, че не е за вярване. Многото разглобяване за мен се оказа голям мит. За съжаление нямам снимки да ви покажа, защото не бях подготвен с фотоапарат. Отворих капака да видя какви инструменти ще ми трябват и като на шега го смених. Оказа се че са ми нужни само гедоре, вложка 10 мм., удължение и това чупещо каре

Публикувано изображение.

Маха се кората на мотора за повече място.

Развиват се 4-те болта които държат стойката на ръчната помпа. После с подходящо удължение карето се промушва покрай резервоара за спирачна течност и с напипване се стига до болта на скобата на филтъра. Достатъчно е само да се разхлаби няколко оборота. Откачвате двата горивопровода и воала - филтъра излиза като "тапата на шампанското". :lol:/>/> Очкавах да изтече бая гориво, то капнаха само няколко капки. Сглобява се по обратния ред, като незабравяте да проверите дали пробката за вода и обезвъздушаване на новия филтър са стегнати. С ръчната помпа подкачвате докато се втвърди и палите мотора. Мислех че бая ще върти стартера , но не би - двигатела запали от един оборот.

Това е не е голяма философия. Всеки би се справил.Отне ми по-малко от час -от отварянето на капака до паленето на двигателя, заедно с миенето на ръцете и прибирането на инструментите.

Естествено очаквах стария филтър да е пълен с бълвоч, а то изтече 50-60мл. вода и чиста нафта. Може би това е преимуществото на добрите филтри.

Поздрави и лека седмица.

Редактирано от NikiG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, признавам те, "железен" си! Мерси, и за старанието, да опишеш процедурата. Аз звъннах в сервиза и ми казаха, че само смяната на горивния филтър е 30 лв без ДДС. Техния Бош според мен също не е от Бултрако, защото беше в кутийка на някаква фирма за авточасти с надписи на руски и без лепенки на Хонда. Цената от 82 лв. също не се връзва с Бултраковската, но на вид и надписи е 100% същия като в сайтовете с оригинални консумативи. По повод притрисането при рязко ускорение, Миро тества колата и каза, че това идва от вътрешно каре. Лошото е, че докато не се усили, нямало как да се установи кое от двете е тръгнало и трябва да се изчака да започне по-силно да вибрира.Ники, ще споделиш ли какво и как ще правиш по джантите, защото моите не са пипани за 5г. и от оловните тежести и бродюрите имат доста окаян вид и вече ме дразнят сериозно. Сега ще я вкарвам в сервиз за боядисване на детайл и мислех да ги питам за джантите, но очаквам оттам сериозна ценова оферта.Успешна седмица на всички!

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей Ангеле,както написах по-горе филтъра е Бош, произведен в Испания и по нищо не се различаваше от стария, който съм купил от Бултрако. На кутията освен номера на Бош имаше и парт-номера на Хонда. Мисля че няма място за съмнения за качеството му. Цената му е същата , на която Хонда ги продава в западна Европа - около 20Евро.Джантите смятам да ги дам за нова боя. Засега имам 2 оферти:1. Прахово боядисване, с песъкоструене и лакиране - 130 лв всичко. Имат избор на бая цветове.Видях им работата и останах впечатлен - стават като от завода.2. Стандартно, цвят по избор - 30 - 35 лв. на джанта всичко.Време за изпълнение - 3-4 дни. С уточнение, че цената е за 16' джанти с 5 лъча.Само че всички искат да им занесеш само джантите.Това е тия дни ще ги нося. Като ги направя ще ти пратя снимки.Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много съм доволен от себе си :)/> От няколко месеца имах проблем с алармата и просто спрях да си заключвам колата. Бях писал за това в тази тема.Миналата седмица отидох до един сервиз за диагностика и електроника на автомобили., обаче ми казаха че с фабрични аларми не се занимават и трябва да отида в хонда. Като се прибрах писах за проблема в Google и прочетох някъде съвет просто да напраскам ключалките и затварящите механизми с WD-40 и не с дистанционното а с ключа да отключвам и заключвам 20-30 пъти. Проработи и сега цяла седмица си заключвам колата с гордост.Изгоряха ми крушките на късите светлини и двете едновременно . Отидох в Kwik-Fit и ми сложиха ''Бош" ,обаче светеха като свещички. Поръчах си Philips X-treme Vision и съм много доволен. Огромна разлика в светлината. Препорачвам ги.

Редактирано от I AM X

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дано крушките на Philips при вас не са с качеството на тези в БГ! Скъпи, но за сметка на това с малък живот.Аз повече Philips няма да сложа на каквато и да е кола. Предпочитам Osram и по-специално All Season Plus.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А на тоя дето ми открадна капачките на джантите му пожелавам да му изпаднат от колелетата. Не е за вярване в каква страна живеем, ей!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аман от такива изпълнения! :dry:

 

Дано да ти е от полза: В ибей има много добри китайски реплики. Моите на летните са такива с хромирана емблема и не са мръднали.

 

Публикувано изображение

 

Ако няма да демонтираш гуми от джантите, може би е хубаво да помислиш и за залепяне?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега, ще ги разгледам. Иначе на три места питах и навсякъде отговорът бе, че могат да се намерят само оригинални за по 53 лв. на бройка, т.е. 212 лева общо. И аз направих така :o/>

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко! Комплект такива, каквито показах стъпват на доста по-малко от цитираната сума за един брой от оригиналните. А ако не държиш на хромирана емблема цената става още по-ниска ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Тази сутрин идвайки на работа хванах едно истинско задръстване породено от множество затворени улици , заради последният път на Маргарет Тачър. 3 часа на 1-ва и 2-ра. Трета скорост не включих. Светна ми лампата за Malfunction Indicator Lamp , без да има надпис check system. Дали е възможно да е натрупала газове в катализатора , които за да избута и трябва оборот и скорост? На някой случвало ли му се е?

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей,аз като я купих и по подобен начин висях над 3 часа в КАТ и също като теб, 1-ва, полусъединител, а търговеца от икономия беше оставил сигурно не повече от 5 литра мътилка в резервоара, защото колата още като слезна от репатрака и светеше резервата. Та по някое време на колата светна лампата, обаче тази за Check Engine и като си тръгнах даже беше в авариен режим. По съвет на мой приятел, отидох на първото ОМВ, сипах половин резервоар Макс моушън дизел, и на 2-3 пъти я настъпих рязко. Отзад излезнаха кълбета дим, колата се отпуши а лампата загасна. Не гарантирам, че и при теб ще сработи, но не пречи да пробваш. Другото, което се сещам е, ако от недобро изгаряне и подаване на повече гориво, да си зацапал някой от клапаните. EGR клапана поначало е добре да се чисти периодично, както и колекторите, които поне от българската нафта се набиват с гняз и диаметъра им често намалява наполовина.Кажи като отстраниш проблема, че ми е интересно какво ще излезне.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази вечер , като се прибирам , ще я понастъпя и ако не изгасне утре сутрин отивам на диагностика.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Angello беше прав. Снощи я напънах Хонделата , но лампата не изгасна. Прибрах се и стоя в колата и мисля къде да отида да я карам на диагностика. Помислих, че много я галя тази кола и не и давам да вдигне повече от 2000-2200/об.м. и като я исфорсирах на 4500/об.м. и задържах за 5 сек. опа лампата изгасна. Такъв кеф ме обзе, че пак я развъртях до 5000/об.м.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички. Angello беше прав. Снощи я напънах Хонделата , но лампата не изгасна. Прибрах се и стоя в колата и мисля къде да отида да я карам на диагностика. Помислих, че много я галя тази кола и не и давам да вдигне повече от 2000-2200/об.м. и като я исфорсирах на 4500/об.м. и задържах за 5 сек. опа лампата изгасна. Такъв кеф ме обзе, че пак я развъртях до 5000/об.м.

Радвам се, че е дало резултат напъването. Дано да е бил еднократен проблема. Ти може би знаеш, но да предупредя, да внимаваш като я напъваш да е добре загряла колата, че може да издъниш турбината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги счупих си фара за мъгла от дясната страна и много време ровя в e-bay и нияма такъв какъвто ми трябва . Моите фарове за мъгла са от кръглите а не елипсовидните . Днес е излязъл един за 45 паунда . Има ли ги в България и колко струват идея има ли си някои? Също искам да си сменя волана че бившият собственик е имал прастени и е износен тук там и много ме дразни. колко би струвал един в БГ ? Намерих един като чисто нов за 75 паунда с доставката. Чудя се дали да го копувам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако си отпреди фейслифта и като си дизел е нормално да е от малките кръгли. В БГ се намират за по около 150лв чифта без инсталацията. Но ти ако си в Англия, защо вместо на търсене на артилул в Ebay, не прослушаш тези Акорди, дето са "breaking for spares"?75 паунда за волан също ми се вижда множко, но там нямам база за сравнение - не съм търсил.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писал съм до 7-8 морги и винаги ми отговарят че ги нямат тези фарове. Маи ще си купя този който сега излезе защото и чисто нови не ги намирам. Волана е 54 паунда доставката е 20 защото е от Литва. Решил съм да си поръчам предни и задни дискове и накладки от coxmotorparts.co.uk и като се прибера август да си ги сменя в БГ . Искам и да отида до Хонда на Ботевградско Шосе за профилактика защото тук са само некадарници и много пари искат. Колегата от Казанлък може да даде съвет къде да си боядисам джантите . Абе доста неща съм решил да оправя в България ,все козметични.Мисля че доста ще спестя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега погледни този волан мисля че ще стане само дето не оргинален на хонда http://www.ebay.co.uk/itm/Italian-Leather-Steering-Wheel-Cover-HONDA-/310402038982?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&fits=Cars+Year%3A2005%7CCar+Make%3AHonda%7CModel%3AAccord&hash=item4845673cc6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това само покрива кормилото . Не е кормило.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На бензинови двигатели не се препоръчва от Хонда да се слага 0-30 , а 0-20 , но това е доооста рядко масло и реално ако преди това си карал с 5-40 файдата е никаква ;)/>/> За това според мен си слагай 5-40 Репсол и не му мисли :)/>/>

Това пък откъде го взе за информация,верно е че бензиновите идват като нови с 0W-20,но пък в менюъла на моята като препоръчителен вискозитен е даден точно 0W-30 за нашите географски ширини,още повече отвори който и да е фирмен справочник за подходящо масло за бензинова хонда 7-ма генерация 2003-2008 и ще се увериш че почти всички дават за препоръчителен вискозитет 0W20,0W-30 5W-30 и в краен случай 5W-40,поради тънките маслени канали ,дори Бултрако и Карада престанаха да препоръчват 5W-40.Според мен а и според производителите на масла 5W-40 е неподходящо масло за бензиновите двигатели от серията К,ето едно от многото места където тая тема е обсъждана,за тези които четата руски,темата е над 200 страници избор подходящо масло Редактирано от niki64

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка проблем ли ще е след като съм карал с 5w40 да мина на 5w30?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка проблем ли ще е след като съм карал с 5w40 да мина на 5w30?

не няма да има проблем,трябва само да оставиш маслото хубаво да се изтече и следващата ти смяна да е на 7-8 до 10 х. км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Обещах на Ангел да кача снимки след пребоядисването на джантите.

Това е състоянието преди:

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

 

Това е след 3 работни дни - песъкоструене с фин пясък, боя-силвър металик и лакиране.

Публикувано изображениеПубликувано изображениеПубликувано изображение

Публикувано изображение

 

На живо изглеждат още по-добре, направо като нови. Доволен съм.

Поздрави и Весело посрещане на празниците.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,направих 100хил.км на акорда.Само да вметна-2006г,дизел.Закупих го нов от Бултрако.Лично аз съм страшно доволен от акорда.Освен тампони на стабилизиращата щанга отпред и отзад,и два проблема отстранени по време на гаранцията,други проблеми не съм имал.Та карам го с голямо удоволствие и страст.И определено бих казал,че и следващата ми кола ще е Хонда.Дори бих казал че,се замислям за навата 9 генерация,която все още не е излязла за Европа.Единствената дилема е дали да го правя,след като тази кола не ми прави проблеми.Успехи на всички с любимите акорди.

Редактирано от svima

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ники, благодаря за сниките. Много добре изглеждат джантите, дори и на снимка. Доколкото виждам са китвани, шкурени, и перфектно пръснати и лакирани. Ще кажеш ли само последно къде и за колко пари ти ги направиха? Поздрави и весели празници и безаварийно пътуване на всички!

Редактирано от angello

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега svima , сподели за какви гаранционни проблеми си отстранил , това също е добре да се знае :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранционно ми смениха лагер на предна лява главина,който явно се беше скапал от хубавите пътища по нашата мила родна татковина.И втория проблем беше с регулиращата система на волана.И по скоро със заключването.Понеже не съм специалист,незнам как да го обясня.С две думи там нещо се разхлабва и като подам газ се усещаше удар във волана.Появи се на около 20хил.км.Тогава ми беше време за смяна на консумативи и го съчетах в Бултрако.Първоначално набедиха тампон на двигателя и го смениха.Да вметна само че преди да отида при тях,ходих за консултация при други,които казаха че е от това.Но след около 2хил проблема се появи отново.И как разбрах от къде идва проблема.Случайно.Един ден откопчах волана и започнах да го регулирам.След което го закопчах и проблема изчезна.И тогава се сетих,че това нещо го правих още в Бултрако като взимах колата от смяната на тампона.Та до 40хил.го карах така-на всеки 2хил отключвах и заключвах.На 40хил отидох за смяна на консумативите и споделих за проблема.Отговорът беше,че е от заключването на волана.Вече знаеха с точност откъде идва проблема.Имало и други коли с този дефект.Смениха ми го по гаранция и от тогава няма проблеми.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Жената ходи един ден до работа с акорда, предполагам, че е забравила фаровете пуснати и оригиналното Delphi беше дотам. Четири дни зареждане вкъщи не бяха достатъчни за да може да запали колата пак. Вярно, акумулатор на 9 години беше, но можеше да изкара и повече, защото досега ядове с него не е имало. Станалото, станало.

 

Препоръчаха ми японските Yuasa и почти се навих, докато не видях, че моделът им 75Ah не е с по-малък стартов ток (650А) за сметка на всички останали в диапазона 74-77Ah, които бяха със 680А стартов. Опасенията ми са за недостатъчност в някой студен зимен ден, когато е най-важно да разполагаш с автомобила си.

 

И колкото и да я ненавиждам тази марка, заради характеристиките му се спрях на Bosch S5 Silver Plus 77Ah и цели 780А пусков ток.

 

Вие с какви акумулатори карате?

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет. Аз съм с BATTERY ASSY 31500-SEF-E00. Не знам колко ампера е , просто не го пише. "Окото" е почти бяло и скоро, ще трябва нов. Мисля, че е заводския, но няма как да съм сигурен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Правих експеримент. С един резервоар минах 579 мили/931 километра. Такмо ми беше светнала лампата и спрях да заредя. Сложих 53 литра. На толкожа ми изключи пистолета. От тези 579 мили/931 километра- 30% са ми градско каране а другите са по магистралата на 5-та скорост и винаги я карам на 2000 оборота при които колометража ми е на 68 мили/110 колометра. А при вас как е?Пробвах новият дизел на Шел нитро+ . Аз лично намерих огромна разлика в мощността. По принцип зареждам от BP(British Petroleum) обикновен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Златозар - аз сложих Yuasa и нямам грижи , вярно имам го от 1 година , но тази зима която не беше особено студена нямаше грижи сутринта ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

I AM X - При теб се получава разход от 5, 7 литра, което според мен е супер. Зимата, когато си ходихме до България на първото до зареждане в Германия ми даде 5, 9 литра, което е много добро, имайки в предвид сезона и з.гуми. И моето каране е там около 2000-2300/об.м., но при мен средния разход е 6, 5-7, 0 литра

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги кое оборудване е "топ" при Акорда, touring или executive?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

В UK може да имат различен брой и вид оборудване...., но във БГ до колкото знам са:1. Comfort2. Elegance3. ExecutiveT.e. Executive е най-восокото по-принцип, но може да има Executive без навигация, както и Elegance със навигация. Така че, нивото на оборудване според мен не обуславя всички екстри в колата, понеже могат да се закупуват отделно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз забелязах същото когато си търсих кола. Попаднах на няколко EXEC. без навигация и на един SPORT с навигация. Говоря за дизеловият модел 2004-2005.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много хора в Европа си поръчват кола както те искат и с каквото те искат и я получават до месец да кажем , не и в България ;) Тука ако не си купиш нещо от наличното може да си почакаш и дори да си си поръчал пак да не го получиш ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И колкото и да я ненавиждам тази марка, заради характеристиките му се спрях на Bosch S5 Silver Plus 77Ah и цели 780А пусков ток.

 

Вие с какви акумулатори карате?

Аз съм с същия акумулатор вече година и половина и нямам никакви проблеми за сега.Като ходих да си го взимам човека парво ми замери колата дали генератора ми зарежда, оказа се че зарежда само в високите обороти което не е нормално, но някаде из форума бях чел че е нормално защото ако постоянно зарежда ще стани нещо като презареждане и ще скапи акумулатора което малко ме съмнява. После човека ми каза докато не си оправиш генератора няма да ти заверя гаранцията на акумулатора, дадох по спомен кам 50 лв. някаде и хората казаха, че четките ми били изхабени. Бих те посъветвал парво да си замерих генератора, трябва да ти зарежда поне 13,50v на празен ход, с включени къси светлини 13,20v примерно.

Поздрави и дано сам ти бил полезен Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тино, може и да са си екстра Яса-та. В случая направих избора си по параметрите им на хартия, където той отстъпваше. А цената му беше с 30-ина % по-ниска от Бош-а, който взех.Драго, заверих картата почти веднага. По спомен даваше нещо като 14,04V в покой и 14,15V при обороти над средните.Изпълненията преди фейслифта, в реда на градация са:Комфорт (само 2.0 бензин)Спорт (2.0 бензин и 2.2 дизел)Тайп С (който визуално е 1:1 със спорт, но с престилки, спойлер и 2.4 двигател)Екзекютив (2.2 дизел и 2.4 бензин)Не ми се обяснява пак за разликите, защото сме го нищили и в тази, и в други теми във форума.

Редактирано от Zlatozator

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз бях с Bosch Silver S5, който след 2 зими безпроблемно палене на -20 градуса, лятото юли месец една сутрин колата просто не запали, от нищото. От миналия юли съответно съм с Varta, каквато ми препоръчаха от Юбико. Като за първа зима, естествено нямаше проблеми, колко ще изкара, надявам се да не разбера (тоест поне 4-5 години) :)

 

Между другото да се похваля - тамън се върнах от Гърция. Спокойно каране с 90-110 и докарах разход 4.5л/100 засечен върху 1100км (може да видите последните 2 зареждания в сигнатурата). Междувременно обслужих и смених биалетка и две гарнитурки на маслоподаващата тръбичка на турбото заради много малък теч.

 

Обаче последните 6 месеца, колата все повече започва да пуши при натискане. До преди година смея да твърдя, че не можеше да се види никакъв пушек при смачкване на педала на 2ра/3та за изпреварване, но сега си бълва срамно много гняз. Според мен бавно и сигурно турбината си заминава :(

 

Рециклирането на турбината нямало дълготраен ефект, нова турбина Гарет е около 2 бона (втора ръка турбо няма да сложа - да се чудя кога пак ще сменям). Въпроса ми е, че четох, че турбини си заминавали като се повиши налягането, заради задръстен катализатор например и трябва да се открие причината за проблема. Някой има ли идея дали пушещ двигател значи точно заминала турбина и какво мога да направя, за да проверя дали причината е катализатора?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Друго, което мога да добавя е, че вече няколко пъти ми се случва при настъпване на 3та от 2500, на около 3500-4000 оборота колата да започва да "забива/претриса" все едно на моменти й спира горивото, все едно е на прекъсвач, но все пак е далеч от него. Преди ми се беше случвало зимата, сега ми се случи на връщане от Гърция при изпреварване - колата е обслужена преди 2000км, сменен е и горивния филтър, така че едва ли проблема е там :(

Редактирано от Veseliq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...