e4omir 49 #2881 Отговорено 7 Юни, 2016 Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ? Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция. Може, и за двете. В Бултрако ОЕМ фар за акорд 7 фейс с ксенон преди 1 година струваше 850 лв, фар без ксенон беше 450 лв (и това чисто гол фар, без крушки, баласти и т.н. гол кат пушка). Разликата в цената ми обясниха е заради вградената лупа (или нещо подобно) в ксеноновия фар. Та поради същото не мисля, че ще е толкова лесно просто да се премести ксенона и да светне като фабричен такъв. Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2882 Отговорено 7 Юни, 2016 Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ? Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция. Може, и за двете. . Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора. Поздрави. И аз мисля, че не може. Лепенките се слагат на английските да не заслепяват когато се движат из Европа, после се махат, но едва ли е трайно 100% ефективно решение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2883 Отговорено 8 Юни, 2016 Ами искам да попитам, колегите с които коментираме казуса, разглобявали ли сте оригинални фарове за ляв и десен волан, съответно без и със стоков ксенон? Ако имаш ксенона, се прехвърля лесно. Разкоствал съм и двата варианта, както и акуров. Проблема при акуровия, е че нямат моторчета. Естествено неможе да преправиш Н1+Н1 фасунга към стоков ксенон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2884 Отговорено 8 Юни, 2016 (Редактирано) Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ? Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция. Може, и за двете. В Бултрако ОЕМ фар за акорд 7 фейс с ксенон преди 1 година струваше 850 лв, фар без ксенон беше 450 лв (и това чисто гол фар, без крушки, баласти и т.н. гол кат пушка). Разликата в цената ми обясниха е заради вградената лупа (или нещо подобно) в ксеноновия фар. Та поради същото не мисля, че ще е толкова лесно просто да се премести ксенона и да светне като фабричен такъв. Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора.Поздрави. Защо не ги попита, какви са тези вградени лупи? И ксенона и Н1 са с лупи. Нямам време да пиша и обяснявам сега, как съм постигнал и двата варианта, а и тези за десният ги продадох, не мога да покажа къде е разликата видимо. Когато имам време, ще опиша нещата. Редактирано 8 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
e4omir 49 #2885 Отговорено 8 Юни, 2016 Относно моя фар тогава ми обясниха разликите заради лупите в него, и че поради това, че колата е Екзекютив за моята рама е по-скъпия (не помня подробности). Нямаше как да вляза в спор и да ги питам защо са различни и не може ли да си сложа по евтиния. Както и да е, пиша само това през което съм минал, фара ми бе сменен след това с възлагателно писмо по каско и на фактурата цената беше 850 лв. На въпросите ти: не съм отварял фар и не съм настройвал фарове от кола с десен на такава с ляв волан, но ако наистина намериш време да обясниш как става и ако тогава и някоя снимка си направил, може някой модератор да отдели постовете ти в полезни технически. Доста хора с не фейсови акорди се оглеждат в изгодни фарове от фейс, но повечето както знаем са от коли с дясна дирекция. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2886 Отговорено 8 Юни, 2016 Ако твоите фарове са ксенонови от преди фейс, и искаш да си преместиш ксенона на фейслифт, който е без ксенон, не е проблем. Проблем е, ако искаш да направи такъв, който няма ксенонова система, да бъде със стоков ксенон. Тези, които са с ксенон имат различни амортисьори отпред заради него. Много хора ги е страх да си купят такива от десен, мислейки че няма как да се направят да светят според нашите закони, но грешат. Дори може да се направи малка преработка на самите тях, без да се прехврълят карантиите от такива с ляв волан. Това ще ми отнеме време да го обясня с картиники, иначе нищо няма да стане, а само ще ви объркам. Почти невъзможно е да се намерят стокови ксенонови фарове, барабар с баласти и запалки, втора ръка. Иначе съм намирал такива, и цената върви между 650-700лв. за двата в комплект с баласти и запалки. Обаче как ще ги тестваш, не ми е ясно (преди да ги платиш разбира се). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2887 Отговорено 8 Юни, 2016 Как се прави фар от десен волан нормален? Аз не твърдя че съм опитвал, но до колкото съм запознат, вътре в лупата има пластина която е обратна на тази във фара за ляв волан, По какъв начин се върти или там каквото се прави? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2888 Отговорено 8 Юни, 2016 Мда и аз щях да питам как се прави прехвърлянето, да не се налага да се разлепя стъклото, че тогава направо се отказвам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2889 Отговорено 8 Юни, 2016 Зависи от ситуацията, т.е. какво имате, какво искате да постигнете. Разкоствал съм и двата вида, и знам точно в кое е разликата, и как да се направи, така че да не се прехвърля нищо. Както вече казах, нямам възможност да покажа, а със снимки и обяснение към тях стават нещата. Само текст нищо няма да обясни. Ще кажа само, че най-лесният вариант е да се прехвърли карантията от ляв на десен. И тези митове с разлепването са ми дошли до гуша. Когато пуснах моите за продажба 15 човека ми се обадиха да ме питат как да ги направят за ляв волан - в началото на кратко обясних на 2-ма и после спрях, защото явно Ганьо за пореден път се правеше на тарикат. Много ще ме извините колеги, това което ще кажа няма общо с това което вие ме помолихте да обясня и знам че информацията която тук се споделя е в името на доброто и безвъздмездната услуга която си правим един на друг, но българина иска супер евтино откъм цена, ала невероятно запазено и уникално откъм качество. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #2890 Отговорено 8 Юни, 2016 Преди време познат ме помоли да му услужа с моите фарове само за пред кат, защото отказвали да му я регистрират. Съгласих се, но на другия ден ми се обади и ми каза, че си е оправил своите. Как и какво е правил не съм го питал. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2891 Отговорено 10 Юни, 2016 Довечера може би ще кача снимки по молба на колегата Атанас.Араба, на неговите ТИК фейслифтови фарове. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2892 Отговорено 11 Юни, 2016 Колеги здравейте, Въпрос относно следното: днес погледнах под колата и забелязах, че капе вода. Как разбрах, че е вода - сложих бяла хартия, помирисах, след което опитах и установих че е вода. Капе вдясно до от меката връзка, пада се откъм пасажера. Това от какво може да е, климатика и горещината, която в този сезон е силна и прави конденз докато изстива? Ако не е от предното, други идеи? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2893 Отговорено 11 Юни, 2016 Не знам къде излиза тръбичката за конденза на климатика, но освен конденз, няма друга вода в колата. Казанчето за чистачките е под фара, но не е чиста вода... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
aleksandur 283 #2894 Отговорено 11 Юни, 2016 Да , точно това е . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2895 Отговорено 11 Юни, 2016 Благодаря колеги, успокоих се. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2896 Отговорено 11 Юни, 2016 Друг въпрос, Днес ми е такъв ден, при навит крайно ляв волан и леко подаване на газ се чува съскнане като от хидравлика еднократно, на пълно дясно го няма. Това става на загрял автомобил, каран поне 1ч., от които 45мин. в задръстване. При изстинал автомобил съскането го няма. Нямам идея дали е от жегата или друго. Вие имате ли идеи и опит, какво може да причинява това, и най-вече откъде е това съскане? Отново благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #2897 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Хлабав или износен ремък? Редактирано 11 Юни, 2016 от Tokio Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2898 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Ремъка е сменяван преди 18К км., затова не съм го поглеждал. Обтегача с ролката са сменявани преди 2К км. Възможно ли е да е от ремък в този случай, ако да как да го проверя сам? Ремъка на колко км се сменява? Ако е на 20К км. значи скоро ще е за смяна. Редактирано 11 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2899 Отговорено 11 Юни, 2016 Ремъка е сменяван преди 18К км., затова не съм го поглеждал. Обтегача с ролката са сменявани преди 2К км. Възможно ли е да е от ремък в този случай, ако да как да го проверя сам? Ремъка на колко км се сменява? Ако е на 20К км. значи скоро ще е за смяна. Ремъка визуално ако не е напукан отвътре трябва да е ОК, иначе не знам на колко се сменя. Щом обтегача ти скоро е сменян, няма как да не опъва достатъчно. Сори за отклонението, като си на тема ремък/хидравлика, кажи ако си забелязъл: -Обороти на пр.ход, студена(лято) и напълно загряла на място? -Обороти на пр.ход, загряла, но при движение с различна скорост по инерция? -Обороти при загряла на място и включване на фарове? -Обороти при загряла на място и завъртане на волана 3-4 пръста наляво/надясно? Разлика м/у К20 и К24 би трябвало да няма, та може и друг да каже нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2900 Отговорено 11 Юни, 2016 Около 1500 на студен на място, 550-600 загрял на място, без допълнителен консуматив. По инерция не съм обръщал внимание, но не е качвала над 2К. На място загряла с къси, към 650-700, при въртене вдига за стотна от секундата към 100 оборота отгоре. Ремъка видимо не е напукан, все още изглежда "мазен", както е нов, не е загубил цвят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2901 Отговорено 11 Юни, 2016 Около 1500 на студен на място, 550-600 загрял на място, без допълнителен консуматив. По инерция не съм обръщал внимание, но не е качвала над 2К. На място загряла с къси, към 650-700, при въртене вдига за стотна от секундата към 100 оборота отгоре. И таз добра...550-600 и го считаш за нормално? И при мен е толкова, но въобще не ме кефи, Питах в Хонда и не, че им вярвам много, но казаха 750-800. По инерция какви 2000 на пр.ход? (говоря при изкл. скорост) Всяка кола която съм имал, бенз/диз по инерция качва 50-100 над тези в покой и съм го приел за нормално, макар, че нямам обяснение защо...Тази обаче качва от 600 на 800 при малка скорост, а при висока отива над 1000, което не ми се вижда нормално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2902 Отговорено 11 Юни, 2016 Няма как да изключа от скорост на автоматик в движение, и да си прецакам автомата. По инерция само на скорост на склон бегло съм поглеждал, при по-висока скорост. 750-800 на напълно загрял без допълнителен консуматив друг път, освен ако разграфението на оборотомера не е грешно, в което съм сигурен че не е грешно. На напълно загрял, стрелката стои стабилно малко над половината между 0-1000 оборота, и да считам че това е нормално. А ти защо твърдиш, че не може да е нормално? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tonywoolf 100 #2903 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Как така ще прецакаш автомата, като изключиш от скорост в движение? Нищо такова не може да се случи. Ако автомата ще се прецаква от команда, която си му подал, няма да я изпълни. П.С. Проблемът е когато включваш от неутрална на драйв - увеличава се износването на съединителите в кутията, както и се натоварва допълнително хидравличния трансформатор. Ако успееш да изравниш оборотите (което не е много вероятно), то тогава едва ли ще има проблем. Редактирано 11 Юни, 2016 от tonywoolf Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2904 Отговорено 11 Юни, 2016 Ами не съм си правил експеримент със 100км/ч на пример да пъхна N. Все си мисля, че изключвайки от скорост в движение, при скорост над 60км/ч рязко се натоварва скоростната кутия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2905 Отговорено 11 Юни, 2016 Няма проблем да изключиш от скорост в движение. За да включиш обаче отново на скорост, колата трябва да е в покой. Проблемът е от N на D. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2906 Отговорено 11 Юни, 2016 Ясно, благодаря, просто съм предпазлив. А относно съскането, някой са има мнение, идеи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2907 Отговорено 11 Юни, 2016 Няма как да изключа от скорост на автоматик в движение, и да си прецакам автомата. По инерция само на скорост на склон бегло съм поглеждал, при по-висока скорост. 750-800 на напълно загрял без допълнителен консуматив друг път, освен ако разграфението на оборотомера не е грешно, в което съм сигурен че не е грешно. На напълно загрял, стрелката стои стабилно малко над половината между 0-1000 оборота, и да считам че това е нормално. А ти защо твърдиш, че не може да е нормално? Сори, не видях, че си с автомат, нека други с ръчни да кажат. Нямам съмнения в разграфяването, стои си на 550. Че не е нормално,мисля, че казах, питах в Хонда, а и други са споменавали в други теми. Може би като покарам и свикна, ще пусна друга тема за това, защото и друг кусур имам, който май е свързан с това- придърпване при тръгване/превключване/отнемане газта (все на обороти под 1500) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2908 Отговорено 11 Юни, 2016 Няма проблем да изключиш от скорост в движение. За да включиш обаче отново на скорост, колата трябва да е в покой. Проблемът е от N на D. Карал съм само един автомат- Нисан, но не обикновен, а CVT (безстепенно). Та не съм се и замислял, но съм включвал/изключвал многократно и за 4г никакъв проблем. Не казвам, че е редно да се прави, може би CVT го понася, защото съединителя е електрически- втвърдява плавно железни стружки с електромагнит... Може би съм споменавал, че Нисана беше най надеждната кола която съм имал и няма да имам никога... С хондите нямам късмет с покупките, както се вижда от постовете ми и за дизела и за бензина... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2909 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) CVT не се ли водеше едностепенна кутия ? Затова го е понасяла добре. Какъв е бил Нисанът? Извинявам се за офтопикът, но ми стана интересно, мислех, че CVT се използват за електрически двигатели. Реално и на Акорд 7 ако няколко пъти (2-3-5-10) включиш на D в движение, няма да я съсишеш, но редовното извършване на това действие е противопоказно. Редактирано 11 Юни, 2016 от Knoxville Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2910 Отговорено 11 Юни, 2016 Относно CVT, Хонда също имат такава кутия на Джаз, 7-степенна и то с пера на волана. Уникално е за каране, вече на 115К никакви проблеми, дано така си и остане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2911 Отговорено 11 Юни, 2016 Сега, ето снимките, които Атанас Араба ми прати по вайбър, относно ТИК фейсови фарове: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2912 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Така, ето и извадка от сервизния наръчник на Хонда, относно оборотите на място, за двата бензинови двигателя: Можеш да кажеш на тези от Хонда, които са ти казали за 750 и нагоре, да вземат да се прегледат. Също четох из доста от Хондовските форуми, и високите обороти при спряло положение, на загрял двигател са характерни за Хондите в началото на 90-те, някои са стигали до 1К при спряло положение. Редактирано 11 Юни, 2016 от crown_bg Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2913 Отговорено 11 Юни, 2016 CVT не се ли водеше едностепенна кутия ? Затова го е понасяла добре. Какъв е бил Нисанът? Извинявам се за офтопикът, но ми стана интересно, мислех, че CVT се използват за електрически двигатели. Реално и на Акорд 7 ако няколко пъти (2-3-5-10) включиш на D в движение, няма да я съсишеш, но редовното извършване на това действие е противопоказно. CVT беше на Микра ,бензин 1.4, една от най-грозните, но най-надеждни (и според механиците) коли (модела до 2001г, след това не струват). 4г без 1 ст похарчена за нещо (освен консумативи), това и нови коли не винаги постигат, тая беше на 80000км/9г. Е, купих я от леля инвалид, както всеки търговец казва, но аз наистина я взех директно от такава... CVT е безстепенна кутия, метален трапецовиден ремък, като ситна верига, м/у раздвижни конусни шаиби, които се управляват от ЕКУ, така, че двг винаги е в оптимални обороти и така е икономичен почти колкото ръчния... Колегата споменaва за 7 степенна CVT на jass- или не е чисто CVT, защото то няма степени- кара се като мото скутер, няма превключване вътре... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2914 Отговорено 11 Юни, 2016 Така, ето и извадка от сервизния наръчник на Хонда, относно оборотите на място, за двата бензинови двигателя: Можеш да кажеш на тези от Хонда, които са ти казали за 750 и нагоре, да вземат да се прегледат. Също четох из доста от Хондовските форуми, и високите обороти при спряло положение, на загрял двигател са характерни за Хондите в началото на 90-те, някои са стигали до 1К при спряло положение. Ба си, пак ли съм заблуден...нека и други го потвърдят практически. Двг ми е K20Z2, да не би да има разлика с цитираните K20A* Ония в Хонда може и да са се объркали (казах, че не им вярвам много...) и да са мислели, че става дума за дизел, защото едната седмица карах дизела на рикол за възд. възглавница, другата седмица беше бензиновата. Дизеловата наистина кове 800об при всякакви условия, вдига 100об при консуматори и по инерция само. Дай този източник с тези данни за инфо. Вероятно дизела си го дават 800об. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2915 Отговорено 11 Юни, 2016 В Wiki има информация за поне 9 вида CVT. За Джаза, за който говоря е i-DSI 1.4 със CVT-7, 83 коня, но стига офтопик. Така се разсея темата от питането ми, което най-вероятно никой няма да забележи вече... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JHM 1796 #2916 Отговорено 11 Юни, 2016 Относно оборотите и моите са същите,като в сервизния наръчник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2917 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) Без консуматори С всички консуматори Така е от нова 0к до 210к Редактирано 11 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #2918 Отговорено 11 Юни, 2016 Без консуматори --------------- С всички консуматори -------------- Така е от нова 0к до 210к Аз съм със същия двг, излиза, че оборотите ми са нормални, придърпването е от нещо друго и често срещан кусур , неизяснен до сега според чужди форуми... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #2919 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) За придръпване при ниски обороти / 1000-2300 / търси причината в бобини и свещи. Сменил съм вече две бобини. Първата отказа от раз /чека показва точната бобина/ Втората ми скъса нервите / нямаше чек / свещи бях сменил приди 2000км. /нжк иридиеви - върнах старите /денсо иридиеви/ и придръпването намаля, купих нова бобина и след поредни смени хванах проблемната. Нжк-то отидоха на боклука Денсо-то се държи по-добре поне при мен е така Редактирано 11 Юни, 2016 от ЧОЧО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2920 Отговорено 11 Юни, 2016 Добре, тия коли излизат заводски с НЖК. Ако си сложил оригинални НЖК, защо те да са причината... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове