Jump to content
Honda_Z

Акорд 7-ген - общи дискусии

Recommended Posts

 

Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ?

Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция.

Може, и за двете.

 

В Бултрако ОЕМ фар за акорд 7 фейс с ксенон преди 1 година струваше 850 лв, фар без ксенон беше 450 лв (и това чисто гол фар, без крушки, баласти и т.н. гол кат пушка). Разликата в цената ми обясниха е заради вградената лупа (или нещо подобно) в ксеноновия фар. Та поради същото не мисля, че ще е толкова лесно просто да се премести ксенона и да светне като фабричен такъв. Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ?

Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция.

Може, и за двете.

 

. Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора.

Поздрави.

 

И аз мисля, че не може. Лепенките се слагат на английските да не заслепяват когато се движат из Европа, после се махат, но едва ли е трайно 100% ефективно решение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами искам да попитам, колегите с които коментираме казуса, разглобявали ли сте оригинални фарове за ляв и десен волан, съответно без и със стоков ксенон? Ако имаш ксенона, се прехвърля лесно. Разкоствал съм и двата варианта, както и акуров. Проблема при акуровия, е че нямат моторчета. Естествено неможе да преправиш Н1+Н1 фасунга към стоков ксенон.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

 

 

Някой дали знае на фарове без ксенон дали може да се прехвърли ОЕМ ксенон от фарове със ?

Също така фарове от десен волан дали могат да се направят да светят нормално, че съм харесал в Англия едни фейсови фарове ама са без ксенон и естествено от дясна дирекция.

Може, и за двете.

В Бултрако ОЕМ фар за акорд 7 фейс с ксенон преди 1 година струваше 850 лв, фар без ксенон беше 450 лв (и това чисто гол фар, без крушки, баласти и т.н. гол кат пушка). Разликата в цената ми обясниха е заради вградената лупа (или нещо подобно) в ксеноновия фар. Та поради същото не мисля, че ще е толкова лесно просто да се премести ксенона и да светне като фабричен такъв. Също не съм чул кола с десен волан, ей така лесно да си направи фаровете да светят нормално (някакви лепенки слагаха за да намалят заслепяването), но нека колегата Crown_bg сподели как се постигат тези неща, ще е полезно за доста хора.

Поздрави.

Защо не ги попита, какви са тези вградени лупи? И ксенона и Н1 са с лупи.

 

Нямам време да пиша и обяснявам сега, как съм постигнал и двата варианта, а и тези за десният ги продадох, не мога да покажа къде е разликата видимо. Когато имам време, ще опиша нещата.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно моя фар тогава ми обясниха разликите заради лупите в него, и че поради това, че колата е Екзекютив за моята рама е по-скъпия (не помня подробности). Нямаше как да вляза в спор и да ги питам защо са различни и не може ли да си сложа по евтиния. Както и да е, пиша само това през което съм минал, фара ми бе сменен след това с възлагателно писмо по каско и на фактурата цената беше 850 лв. На въпросите ти: не съм отварял фар и не съм настройвал фарове от кола с десен на такава с ляв волан, но ако наистина намериш време да обясниш как става и ако тогава и някоя снимка си направил, може някой модератор да отдели постовете ти в полезни технически. Доста хора с не фейсови акорди се оглеждат в изгодни фарове от фейс, но повечето както знаем са от коли с дясна дирекция.

Поздрави.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако твоите фарове са ксенонови от преди фейс, и искаш да си преместиш ксенона на фейслифт, който е без ксенон, не е проблем. Проблем е, ако искаш да направи такъв, който няма ксенонова система, да бъде със стоков ксенон. Тези, които са с ксенон имат различни амортисьори отпред заради него.

Много хора ги е страх да си купят такива от десен, мислейки че няма как да се направят да светят според нашите закони, но грешат. Дори може да се направи малка преработка на самите тях, без да се прехврълят карантиите от такива с ляв волан.

Това ще ми отнеме време да го обясня с картиники, иначе нищо няма да стане, а само ще ви объркам.

Почти невъзможно е да се намерят стокови ксенонови фарове, барабар с баласти и запалки, втора ръка. Иначе съм намирал такива, и цената върви между 650-700лв. за двата в комплект с баласти и запалки. Обаче как ще ги тестваш, не ми е ясно (преди да ги платиш разбира се).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как се прави фар от десен волан нормален?

Аз не твърдя че съм опитвал, но до колкото съм запознат, вътре в лупата има пластина която е обратна на тази във фара за ляв волан, По какъв начин се върти или там каквото се прави?

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда и аз щях да питам как се прави прехвърлянето, да не се налага да се разлепя стъклото, че тогава направо се отказвам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зависи от ситуацията, т.е. какво имате, какво искате да постигнете. Разкоствал съм и двата вида, и знам точно в кое е разликата, и как да се направи, така че да не се прехвърля нищо.

Както вече казах, нямам възможност да покажа, а със снимки и обяснение към тях стават нещата. Само текст нищо няма да обясни.

Ще кажа само, че най-лесният вариант е да се прехвърли карантията от ляв на десен. И тези митове с разлепването са ми дошли до гуша.

Когато пуснах моите за продажба 15 човека ми се обадиха да ме питат как да ги направят за ляв волан - в началото на кратко обясних на 2-ма и после спрях, защото явно Ганьо за пореден път се правеше на тарикат.

Много ще ме извините колеги, това което ще кажа няма общо с това което вие ме помолихте да обясня и знам че информацията която тук се споделя е в името на доброто и безвъздмездната услуга която си правим един на друг, но българина иска супер евтино откъм цена, ала невероятно запазено и уникално откъм качество.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди време познат ме помоли да му услужа с моите фарове само за пред кат, защото отказвали да му я регистрират. Съгласих се, но на другия ден ми се обади и ми каза, че си е оправил своите. Как и какво е правил не съм го питал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера може би ще кача снимки по молба на колегата Атанас.Араба, на неговите ТИК фейслифтови фарове.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги здравейте,

Въпрос относно следното: днес погледнах под колата и забелязах, че капе вода. Как разбрах, че е вода - сложих бяла хартия, помирисах, след което опитах и установих че е вода. Капе вдясно до от меката връзка, пада се откъм пасажера.

 

Това от какво може да е, климатика и горещината, която в този сезон е силна и прави конденз докато изстива? Ако не е от предното, други идеи?

 

Благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам къде излиза тръбичката за конденза на климатика, но освен конденз, няма друга вода в колата. Казанчето за чистачките е под фара, но не е чиста вода...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги, успокоих се.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг въпрос,

 

Днес ми е такъв ден, при навит крайно ляв волан и леко подаване на газ се чува съскнане като от хидравлика еднократно, на пълно дясно го няма. Това става на загрял автомобил, каран поне 1ч., от които 45мин. в задръстване. При изстинал автомобил съскането го няма.

 

Нямам идея дали е от жегата или друго.

Вие имате ли идеи и опит, какво може да причинява това, и най-вече откъде е това съскане?

 

Отново благодаря!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Хлабав или износен ремък?

Редактирано от Tokio

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ремъка е сменяван преди 18К км., затова не съм го поглеждал. Обтегача с ролката са сменявани преди 2К км. Възможно ли е да е от ремък в този случай, ако да как да го проверя сам?

 

Ремъка на колко км се сменява? Ако е на 20К км. значи скоро ще е за смяна.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ремъка е сменяван преди 18К км., затова не съм го поглеждал. Обтегача с ролката са сменявани преди 2К км. Възможно ли е да е от ремък в този случай, ако да как да го проверя сам?

 

Ремъка на колко км се сменява? Ако е на 20К км. значи скоро ще е за смяна.

Ремъка визуално ако не е напукан отвътре трябва да е ОК, иначе не знам на колко се сменя. Щом обтегача ти скоро е сменян, няма как да не опъва достатъчно.

Сори за отклонението, като си на тема ремък/хидравлика, кажи ако си забелязъл:

-Обороти на пр.ход, студена(лято) и напълно загряла на място?

-Обороти на пр.ход, загряла, но при движение с различна скорост по инерция?

-Обороти при загряла на място и включване на фарове?

-Обороти при загряла на място и завъртане на волана 3-4 пръста наляво/надясно?

Разлика м/у К20 и К24 би трябвало да няма, та може и друг да каже нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 1500 на студен на място, 550-600 загрял на място, без допълнителен консуматив. По инерция не съм обръщал внимание, но не е качвала над 2К. На място загряла с къси, към 650-700, при въртене вдига за стотна от секундата към 100 оборота отгоре.

Ремъка видимо не е напукан, все още изглежда "мазен", както е нов, не е загубил цвят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Около 1500 на студен на място, 550-600 загрял на място, без допълнителен консуматив. По инерция не съм обръщал внимание, но не е качвала над 2К. На място загряла с къси, към 650-700, при въртене вдига за стотна от секундата към 100 оборота отгоре.

 

И таз добра...550-600 и го считаш за нормално? И при мен е толкова, но въобще не ме кефи, Питах в Хонда и не, че им вярвам много, но казаха 750-800.

По инерция какви 2000 на пр.ход? (говоря при изкл. скорост)

Всяка кола която съм имал, бенз/диз по инерция качва 50-100 над тези в покой и съм го приел за нормално, макар, че нямам обяснение защо...Тази обаче качва от 600 на 800 при малка скорост, а при висока отива над 1000, което не ми се вижда нормално.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да изключа от скорост на автоматик в движение, и да си прецакам автомата. По инерция само на скорост на склон бегло съм поглеждал, при по-висока скорост.

750-800 на напълно загрял без допълнителен консуматив друг път, освен ако разграфението на оборотомера не е грешно, в което съм сигурен че не е грешно. На напълно загрял, стрелката стои стабилно малко над половината между 0-1000 оборота, и да считам че това е нормално. А ти защо твърдиш, че не може да е нормално?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Как така ще прецакаш автомата, като изключиш от скорост в движение? Нищо такова не може да се случи. Ако автомата ще се прецаква от команда, която си му подал, няма да я изпълни.

 

П.С. Проблемът е когато включваш от неутрална на драйв - увеличава се износването на съединителите в кутията, както и се натоварва допълнително хидравличния трансформатор. Ако успееш да изравниш оборотите (което не е много вероятно), то тогава едва ли ще има проблем.

Редактирано от tonywoolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не съм си правил експеримент със 100км/ч на пример да пъхна N. Все си мисля, че изключвайки от скорост в движение, при скорост над 60км/ч рязко се натоварва скоростната кутия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да изключиш от скорост в движение. За да включиш обаче отново на скорост, колата трябва да е в покой. Проблемът е от N на D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, благодаря, просто съм предпазлив.

 

А относно съскането, някой са има мнение, идеи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма как да изключа от скорост на автоматик в движение, и да си прецакам автомата. По инерция само на скорост на склон бегло съм поглеждал, при по-висока скорост.

750-800 на напълно загрял без допълнителен консуматив друг път, освен ако разграфението на оборотомера не е грешно, в което съм сигурен че не е грешно. На напълно загрял, стрелката стои стабилно малко над половината между 0-1000 оборота, и да считам че това е нормално. А ти защо твърдиш, че не може да е нормално?

Сори, не видях, че си с автомат, нека други с ръчни да кажат. Нямам съмнения в разграфяването, стои си на 550. Че не е нормално,мисля, че казах, питах в Хонда, а и други са споменавали в други теми.

Може би като покарам и свикна, ще пусна друга тема за това, защото и друг кусур имам, който май е свързан с това- придърпване при тръгване/превключване/отнемане газта (все на обороти под 1500)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма проблем да изключиш от скорост в движение. За да включиш обаче отново на скорост, колата трябва да е в покой. Проблемът е от N на D.

Карал съм само един автомат- Нисан, но не обикновен, а CVT (безстепенно). Та не съм се и замислял, но съм включвал/изключвал многократно и за 4г никакъв проблем. Не казвам, че е редно да се прави, може би CVT го понася, защото съединителя е електрически- втвърдява плавно железни стружки с електромагнит...

Може би съм споменавал, че Нисана беше най надеждната кола която съм имал и няма да имам никога... С хондите нямам късмет с покупките, както се вижда от постовете ми и за дизела и за бензина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

CVT не се ли водеше едностепенна кутия ?  Затова го е понасяла добре. Какъв е бил Нисанът? Извинявам се за офтопикът, но ми стана интересно, мислех, че CVT се използват за електрически двигатели. Реално и на Акорд 7 ако няколко пъти (2-3-5-10) включиш на D в движение, няма да я съсишеш, но редовното извършване на това действие е противопоказно.

Редактирано от Knoxville

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно CVT, Хонда също имат такава кутия на Джаз, 7-степенна и то с пера на волана. Уникално е за каране, вече на 115К никакви проблеми, дано така си и остане.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега, ето снимките, които Атанас Араба ми прати по вайбър, относно ТИК фейсови фарове:

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Така, ето и извадка от сервизния наръчник на Хонда, относно оборотите на място, за двата бензинови двигателя:

Можеш да кажеш на тези от Хонда, които са ти казали за 750 и нагоре, да вземат да се прегледат. Също четох из доста от Хондовските форуми, и високите обороти при спряло положение, на загрял двигател са характерни за Хондите в началото на 90-те, някои са стигали до 1К при спряло положение.

Редактирано от crown_bg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

CVT не се ли водеше едностепенна кутия ?  Затова го е понасяла добре. Какъв е бил Нисанът? Извинявам се за офтопикът, но ми стана интересно, мислех, че CVT се използват за електрически двигатели. Реално и на Акорд 7 ако няколко пъти (2-3-5-10) включиш на D в движение, няма да я съсишеш, но редовното извършване на това действие е противопоказно.

CVT беше на Микра ,бензин 1.4, една от най-грозните, но най-надеждни (и според механиците) коли (модела до 2001г, след това не струват). 4г без 1 ст похарчена за нещо (освен консумативи), това и нови коли не винаги постигат, тая беше на  80000км/9г. Е, купих я от леля инвалид, както всеки търговец казва, но аз наистина я взех директно от такава...:)

CVT е безстепенна кутия, метален трапецовиден ремък, като ситна верига, м/у раздвижни конусни шаиби, които се управляват от ЕКУ, така, че двг винаги е в оптимални обороти и така е икономичен почти колкото ръчния...

Колегата споменaва за 7 степенна CVT на jass- или не е чисто CVT, защото то няма степени- кара се като мото скутер, няма превключване вътре...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, ето и извадка от сервизния наръчник на Хонда, относно оборотите на място, за двата бензинови двигателя:

Можеш да кажеш на тези от Хонда, които са ти казали за 750 и нагоре, да вземат да се прегледат. Също четох из доста от Хондовските форуми, и високите обороти при спряло положение, на загрял двигател са характерни за Хондите в началото на 90-те, някои са стигали до 1К при спряло положение.

Ба си, пак ли съм заблуден...нека и други го потвърдят практически. Двг ми е K20Z2, да не би да има разлика с цитираните K20A*

Ония в Хонда може и да са се объркали (казах, че не им вярвам много...) и да са мислели, че става дума за дизел, защото едната седмица карах дизела на рикол за възд. възглавница, другата седмица беше бензиновата. Дизеловата наистина кове 800об при всякакви условия, вдига 100об при консуматори и по инерция само.

Дай този източник с тези данни за инфо. Вероятно дизела си го дават 800об.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Wiki има информация за поне 9 вида CVT. За Джаза, за който говоря е i-DSI 1.4 със CVT-7, 83 коня, но стига офтопик.

 

Така се разсея темата от питането ми, което най-вероятно никой няма да забележи вече...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно оборотите и моите са същите,като в сервизния наръчник.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

post-6983-0-48061800-1465672127_thumb.jpg

Без консуматори

 

post-6983-0-47866400-1465672146_thumb.jpg

С всички консуматори

 

Така е от нова!!! 0к до 210к

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Без консуматори

 

---------------

С всички консуматори

--------------

Така е от нова!!! 0к до 210к

Аз съм със същия двг, излиза, че оборотите ми са нормални, придърпването е от нещо друго и често срещан кусур , неизяснен до сега според чужди форуми...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

За придръпване при ниски обороти / 1000-2300 /  търси причината  в бобини и свещи. 

Сменил съм вече две бобини. Първата отказа от раз  /чека  показва точната бобина/ 

Втората ми скъса нервите / нямаше чек / свещи бях сменил приди 2000км. /нжк иридиеви - върнах старите /денсо иридиеви/ и придръпването намаля, купих нова бобина и след поредни смени хванах проблемната.

 

Нжк-то отидоха на боклука!!!  Денсо-то се държи по-добре поне при мен е така!!!

Редактирано от ЧОЧО

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре, тия коли излизат заводски с НЖК. Ако си сложил оригинални НЖК, защо те да са причината...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...