crown_bg 446 #2441 Отговорено 14 Юли, 2015 Екстра си е, хем комактен, хем широк... Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2442 Отговорено 25 Юли, 2015 Наскоро се ъпгрейднах до фейслифтов акорд 2.4L - executive, производство точно преди 8-мата генерация. Иначе си карах пак същата (2.4L - executive), само че от първите, които влязоха в България през 2003-та... Не знам дали така ми се струва, но имам чувството, че тази преди фейса вървеше една идея повече от новата. Интересно ми е дали си внушавам или има някаква техническа промяна, която влияе. Пояснявам, че старата точно беше минала 200к км, а новата няма и 60... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2443 Отговорено 25 Юли, 2015 Може и да има, но като не съм карал фейслифт, не бих могъл да направя сравнение, а пък и моят е автомат, до колкото разбирам рядко има колеги с автоматици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2444 Отговорено 25 Юли, 2015 И аз по едно време имах същите съмнения за моята, изведнъж започнах да си мисля, че върви по-малко. Помолих един колега със същия модел и двигател като моя да направим един старт и си дадох отговор на въпроса. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2445 Отговорено 26 Юли, 2015 Knoxville, и отговорът бе....? crown_bg и при двете машини, за които говоря става дума за автоматични трансмисии Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2446 Отговорено 26 Юли, 2015 Ако си от сф може да тестваме ... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Knoxville 151 #2447 Отговорено 26 Юли, 2015 (Редактирано) Knoxville, и отговорът бе....? crown_bg и при двете машини, за които говоря става дума за автоматични трансмисии Еми вървят еднакво, намери си някой със същия двигател и направете една сверка Тоест на мен ми се е струвало, че моята не върви. Редактирано 26 Юли, 2015 от Knoxville 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2448 Отговорено 26 Юли, 2015 Ако си от сф може да тестваме ... За съжаление не съм, пък и ако не ме лъже паметта не беше ли правил рефлаш на твоята? В действителност, тъй като фейската ми е от съвсем скоро, взех я със зимни гуми и след като ги смених с Yokohama Advansport + нов K&N филтър, вече съм доста по-доволен. Така или иначе сериозно се замислям за един ремап при Боби + cold intake, поне по това, което чета в тунинг темата, би трябвало осезаемо да живне Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2449 Отговорено 26 Юли, 2015 Много съм чел за Колд интейк, гледал съм доста клипчета, където тестват различни марки панелни филтри, различни колд интейк марки, на нито един тест стока не беше бит. Евентуално би получил усещане че върви повече, но графиките не показват такова нещо. Освен това кн филтрите са маслени и с времето влошава работата на двигателя, тъй като пропуска боклуци. За да би имало евентуален ефект, трябва настройване на еку-то, което не става с наще, трябва ти афтърмаркет. Замисли се колко пари ще потрошиш за по-малко от 10 коня. Тестовете, които се правят са на динота, ралични, потърси в нета. Аз се бях хвърлил на мн скъп интейк, но се разколебах. Изпускателната също качва някой друг кон, но пак иска настройки, парите не си заслужават. Рефлаша е най-доброто според мен за нашите модели. Sent from my Lenovo A6000 using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2450 Отговорено 27 Юли, 2015 Аз признавам от скоро започнах да чета и да се интересувам от силов тунинг. На предната нищо не й бях пипал, само редовна и (уж) качествена поддръжка и вървеше прекрасно. Ти явно си се интересувал доста повече, затова искрено благодаря за съветите. Не знаех това за панелния KN филтър. Какво да го правя моя, по-често почистване или да си върна фабричния?Поздрави! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2451 Отговорено 27 Юли, 2015 Върни си оригиналния и го сменяй по-често. Хартиения филтър си е достатъчен. Парите които си дал за кн са доста. Дори на 5к км да сменяш оригиналния, хем евтино, хем качествено. До колкото е възможно си позлвай само оригинални части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2452 Отговорено 27 Юли, 2015 И отново благодарности към crown_bg за съветите!Днес докато бях в местния сервиз на Хонда забелязах, че предната броня е леко провиснала в областта около двата фара. Механикът ми обясни, че това се получавало почти при всички акорди след сваляне на бронята. Спомням си, че някой беше коментирал точно този проблем из темите и беше предложил решение, ама сега докато го намеря ще брадясам...п.п. продавам почти нов спортен филтър K&N на супер цена Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2453 Отговорено 27 Юли, 2015 Споко и моята броня е така, даже от тежестта под пръскачките е напукана боята леко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #2454 Отговорено 28 Юли, 2015 Колеги,имам един проблем със CD плеъра. Ражотеше си нормално докато един ден не можа да ми изкара един диск. След доста играчка едвам се подаде и успях. След товаобаче,като вкарам какъвто и да е диск ми изписва load и веднага го изкаврва(без проблем) не иска да зарежда? Моля някой ако има някакво решение?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2455 Отговорено 28 Юли, 2015 Аз имам подобен проблем само че при мен диска не излиза а вече ми пише DISC ERR и това е. Нито излиза нито чете...... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2456 Отговорено 28 Юли, 2015 Какви дискове ползвате и на каква скорост ги записвате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2457 Отговорено 28 Юли, 2015 При мен диска който е в CD-то в момента е купен диск, не съм го записвал аз. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2458 Отговорено 28 Юли, 2015 Чейнджър ли е? Всъщност какъвто и да е, ще е хубаво да си го свалиш и занесеш да го почистят. Може да е зацапана лещата или разместена. Диска като ти го изкара надраскан ли е? П.С.: Може ако е чалга да не ги иска тия дискове , при някой направо ги гълта, явно с цел да избави съответните идивиди от културен срив...базикам се, и все пак не слушам чалга... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ROYAL SALUTE 0 #2459 Отговорено 28 Юли, 2015 Значи не е ченджър.Акорд 2003 турър 2.0 спорт е колата. Не ми изписва никаква грешка. Диска който едвам изкарах не е надраскан. P.S. Не е чалга. Записвам на най-малката скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atoma 995 #2460 Отговорено 28 Юли, 2015 При мен е само СД-то нямам чейнджър. Аз точно това исках, да го изкарам, за да сложа почистващ диск, ама греда..... Диска не излиза изобщо, седи си вътре, та не мога да кажа дали е надраскан или не. Диска е с хип-хоп, чалга в мойта кола не се пуска пс: 2003-та Accord Tourer Type-S 2.4 е при мен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2461 Отговорено 28 Юли, 2015 Ако записвате дискове на не по висока скорост от 8х иначе има голям риск да не тръгне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2462 Отговорено 28 Юли, 2015 Като натиснеш "Иджект" бутона пробвай в същия момент да побутнеш с друго ЦД вътре в гнездото и виш дали ще излезе. Имах такъв проблем с Джаза и така по някога не изкарваше диска и му помагах с друг отвън. Ако това не помогне временно, свали си ЦД-то и го закарай да ти го отворят и видят механизма. До колегата с не четящите дискове, същото със свалянето, само че за почистване на окото или наместване, или и двете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2463 Отговорено 28 Юли, 2015 (Редактирано) И аз се записвам към анти-чалга клуба! По темата - защо не си сложите по един usb/sd/aux адаптор и да се избавите от мъките?! Редактирано 28 Юли, 2015 от Power_Of_Dreams_84 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Power_Of_Dreams_84 48 #2464 Отговорено 28 Юли, 2015 Едно въпросче относно автоматичните трансмисии. Вие, колеги, на светофар изключвате на неутрална или държите на скорост автомобила? Едната или другата практика дава ли отражение върху износването на кутията?Питам защото аз по принцип на светофар, ако трябва да чакам примерно 20 сек и нагоре, винаги изключвам на позиция N, но наскоро един колега с Legend "анатемоса" тази практика с твърдението, че всяко включване на скорост причинява "удар" и излишно натоварване в трансмисията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 5960 #2465 Отговорено 29 Юли, 2015 Принципно е прав, но няма какво да и стане. И аз като ми омръзне да натискам спирачката и ако е равно изключвам от скорост. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #2466 Отговорено 29 Юли, 2015 Преди време четох по тази тема в един руски форум, но сега не мога да я намеря. Синтезирано общо взето зависи от самата скоростна кутия. Препоръчват ако се стои дълго на спряло положение (над минута) да се изключва от директна. Имаше доста спорове като цяло по тази тема и нищо точно конкретно в нашия случай. И аз се интересувам като цяло от този случай. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2467 Отговорено 29 Юли, 2015 След малко разузнаване по чуждите форуми ето малко инфо: При кратки престои под и до минута по-добре да се стои на Д -Защо? -Защото се получава силно триене между предавателните дискове, което довежда до преждевременно износване на елементите в скоростната кутия При престои над минута се препоръчва да се включва на Н с ръчна, но не и на П -Защо? -Защото при продължителен престой на скорост се повишава температурата на маслото, което предизвиква преждевременно износване на уплътненията и предавателните дискове, освен това се засилва исносването на спирачната система (не само накладките), а също се увеличава разхода на гориво. Дано ви е полезно. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #2468 Отговорено 29 Юли, 2015 След малко разузнаване по чуждите форуми ето малко инфо: При кратки престои под и до минута по-добре да се стои на Д -Защо? -Защото се получава силно триене между предавателните дискове, което довежда до преждевременно износване на елементите в скоростната кутия Кога се получава силно триене между рпедавателните дискове - при седене на Д или на Н? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hunter 736 #2469 Отговорено 29 Юли, 2015 Автомата не е хубаво да се изключва и да се ръчка постоянно от D на N и обратно... Ама хич... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2470 Отговорено 29 Юли, 2015 На Д. Просто при честото изключване и включване от Д към Н и обратно, изобщо се износва скоростната кутия. Все пак са предвидени за това, идеята е да не се прекалява в дългосрочен план. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2471 Отговорено 24 Август, 2015 Здравейте от една седмица се радвам на едно акордче 2005, дизел, комби. Всичко е супер за сега, разни забележки се намират ама като за 10 годишна кола нищо неочаквано. Едно нещо обаче не спира да ме тормози: с навигация съм, а диска за навигацията ми е много надраскан и каквото и да го правех не можах да го възстановя. Някой има ли идея от къде да си намеря диск, защото не мога дори часовника на дисплея да настроя. Гледам намират се някакви от ибей ама излизат около 150лв, а някак си за това не ми се дават толкова. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2472 Отговорено 24 Август, 2015 От къде си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2473 Отговорено 24 Август, 2015 От Пловдив. Sent from my GT-I9301I using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #2474 Отговорено 24 Август, 2015 Може да дадеш адрес и ще ти пратя копие по еконт. Прати ми ЛС. Ще си платиш доставката и диска ..но първо ще го пробвам на моята, и тогава ще ти кажа става или не. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jackxxx 27 #2475 Отговорено 24 Август, 2015 (Редактирано) Супер ще е! Благодаря много! Ако кажеш от къде да си я сваля по принцип и сам ще си го запиша диска, ама аз намерих само някъв случаен торент от някъде и се свали до 71% и това е. Ще ти пиша малко по-късно едно ЛС. Редактирано 24 Август, 2015 от Jackxxx Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2476 Отговорено 24 Август, 2015 Аз пък сега забелязах писанията за въздушните филтри.Дано като ходя за настройка да не забравя да купя един ОЕМ филтър за да видим разликата спрямо панелния K&N, но според мене ще е много по добре с K&N-на.В спорове неща да влизам за това мисля ще го докажа след време Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
u`F`o 0 #2477 Отговорено 24 Август, 2015 Привет, колеги, Търся си ново возило. Според ститистиките, на които попаднах от интернет, Honda Accord се намира на челно място по издръжливост при употребяваните автомобили. Действително ли е така? Сериозно ли почти нищо не се чупи по тези коли? Това ли е и причината, да Форд Мондео 2006-та година да струва 3000 евра, а Хонда Акорд същата година - 5000 евра? Поздрави, Николай Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2478 Отговорено 24 Август, 2015 (Редактирано) Чак нищо да не се чупи... едва ли има такава кола(Дори и Голф 2)Просто болязките са доста по малко от на останалите марки.Не сикам да те разочаровам но 2006г акорд(без значение бензин или дизел за 5000 евра в БГ няма.Дизеловите са над 13к а бензиновите над 14-15 - това са най евтините иначе и по скъпи има. Редактирано 24 Август, 2015 от rollin Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
u`F`o 0 #2479 Отговорено 24 Август, 2015 Чак нищо да не се чупи... едва ли има такава кола(Дори и Голф 2) Просто болязките са доста по малко от на останалите марки. Не сикам да те разочаровам но 2006г акорд(без значение бензин или дизел за 5000 евра в БГ няма. Дизеловите са над 13к а бензиновите над 14-15 - това са най евтините иначе и по скъпи има. Привет, rollin, Не ги гледам в БГ. В autoscout24 ги гледам. Там започват от 3500 евра. Нормално е тук да са една идея по-скъпи. Поздрави, Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
h5rov 292 #2480 Отговорено 24 Август, 2015 Няма такава цена на 2006-та година Акорд. Дори на 300к км. Ако мислиш да вземеш най-евтината която намериш няма да си най-очаровани от здравина и без проблемност. Фейслифтовите започват от 4500, сложи грубо едни 700-800 за докарване и разходи по докарване... и тн.... в евро. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове