POPAI 8 #2241 Отговорено 8 Февруари, 2015 Здравейте колеги,от доста време чета за Акорд 7 във форума ,но никъде не попаднах някой да казва или да пита за екстрата ''печка''. Карам сивик аеродек от 7 г. От доста време се оглеждам за Акорд комби. В друга тема бях поснал точния индивид.Та той има такава екстра.Ако има някой акорд с печка ,ще се радвам да сподели .Да каже как да я тествам преди покупката ,че после... хайде колеги ,никой ли няма печка в колата или поне да е чувал за такава в хонда бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
spiral_tech 6 #2242 Отговорено 8 Февруари, 2015 Фабрично нямат...имат уж една система gas heater system която спомага да духа топло преди колата да е загряла..за мен това са пълни глупости или незнам как да я пусна...говоря за дизела специално..разбира се наскоро видях акорд 2.4 бензин с монтирана печка..момчето каза,че му е излезнала около 1200 с монтажа...лично на мен ми се видя доста но пък е страшна екстра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #2243 Отговорено 9 Февруари, 2015 (Редактирано) КОЛЕГИ ЗДРАВЕЙТЕ ! ТРЯБВА МИ СЪВЕТ ОТНОСНО МОЯ АКОРД 7 ,ИСКАМ ДА СЛОЖА КСЕНОН НО ТЪЙ КАТО СЕГА ПАЗАРА Е ЗАЛЯТ ОТ ВСЯКАКВИ КИТАЙСКИ БОКЛУЦИ СЕ СТРАХУВАМ ДА КУПУВАМ КАКВО ДА Е ! ИСКАМ ДА Е НЕЩО КАЧЕСТВЕНО , ДАЙТЕ СЪВЕТИ !! Редактирано 9 Февруари, 2015 от RAVE Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ATMV 108 #2244 Отговорено 9 Февруари, 2015 Аз бих те посъветвал да си сложиш качествени халогенни крушки. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #2245 Отговорено 9 Февруари, 2015 ИМАМ КАЧЕСТВЕНИ КРУШКИ НО НЕ СЪЩОТО Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2246 Отговорено 9 Февруари, 2015 Абе като стана въпрос за крушки...Може ли толкова куцо да светят халогените в бронята дето са?Пробвал съм в тъмно да карам на тях, ама те светят на има няма 2 метра пред колата, общо взето повече на тротоара светят отколкото напред, това за мъгла няма как да помогне.И при вас ли е така ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #2247 Отговорено 9 Февруари, 2015 НЕЕ КРУШКИТЕ НА БРОНЯТА МИ СВЕТЯТ ПЕРФЕКТНО НО СЪМ СЛОЖИЛ ХУБАВИ НА PHILIPS NIGHT BRAKER И СА СКЪПИ 20ЛВ Е ЕДНАТА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2248 Отговорено 9 Февруари, 2015 Не е от крушките на 100%, от тях освен повече светене друго няма да се промени, а при мене някак си светлината е прекалено пръсната навсякъде но не и напред... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rave77 2 #2249 Отговорено 9 Февруари, 2015 (Редактирано) ВИЖ НЕДКО АЗ ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ КОГАТО ВЗЕХ АКОРДА В НАЧАЛОТО КАРАМ КАРАМ АБЕ НИ6ТО НЕ ВИЖДАМ ВЕЧЕР КАТО ГИ ПОРАЗГЛЕДАХ КРУШКИТЕ ВИДЯХ 4Е СА СЛОЖЕНИ НЕПРАВИЛНО ИМАТ СИ ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНО МЯСТО ДА СИ ПАСНАТ КАКТО Е ГОРЕ ПРИ ФАРОВЕТЕ ТАКА И ДОЛУ H11 НЯМА ОТ КАКВО ДРУГО ДА Е ! ОГЛЕДАИ ГИ ДОБРЕ . Редактирано 15 Февруари, 2015 от Tino Колега, спри да пишеш с главни букви, за да не считаме че ни викаш! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rollin 463 #2250 Отговорено 9 Февруари, 2015 Фаровете ми са с оригинален ксенон, ще разгледам долу какво е положението, но това е по вероятно с разместената крушка... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2251 Отговорено 10 Февруари, 2015 Koлеги, някой имал ли е тази идиотщина като проблем : Когато парното духа топло и навия волана в една от двете посоки, започва да духа студено. Като го изправя, пак става топло. Няма такава идиотия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 790 #2252 Отговорено 11 Февруари, 2015 Тази седмица ми предстои точно това да направя. Макар, че някъде във форума бях чел, че и при разкачен ремък може да се чува демпферната шайба. По скоро въпроса ми беше каква е разликата между двата шума. Недко то е ясно, че са консумативи. Но кое от двете ще се сменя - в най-лошия случай и двете. Отиди при колегата Myamoto.Той е във Варна и си разбира от работата.Колегата Atoma може да потвърди Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 42 #2253 Отговорено 11 Февруари, 2015 HFT модула при мен приключи, на доста места пише че е много често срещан проблем, лошото е че започва да източва акумулатора за 4-5 дни, в студеното за 1-2 (75ah нов Bosch). За целта го премакнах, но за съжаление бях прочел някъде че е под аудиото и започнах разглобяване на централната конзола от пепелника нагоре, а то се оказа че е под капака над централните въздухоотводи. Случвало ли се е при някой друг колега и някакви идеи за евентуален ремонт? В ибей мернах няколко за 300-400 долара 2ра употреба, което е доста безмислено. Accord 2006 2.2d sport 6M Абсолютно същия проблем при мен. Купих колата, работи около 1г. После отказа и започна да ми точи акумулатора. Миро в Юби-Ко откачи HFT модула преди около година и от тогава си карам без вграденото хендсфрий. Честно казано, не ми липсва много...не са го измислили добре. Поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 42 #2254 Отговорено 11 Февруари, 2015 Koлеги, някой имал ли е тази идиотщина като проблем : Когато парното духа топло и навия волана в една от двете посоки, започва да духа студено. Като го изправя, пак става топло. Няма такава идиотия Забелязал съм същото нещо да се случва при мен като вземам завой - навъртам, от парното ме духва по-студен въздух. Замислям се за кратко, но никога не съм се задълбочавал. Между другото, същото нещо ми се е случвало и на предишната ми кола (Сивик 6г, англичанка).При теб на място ли се случва или в движение? Аз на място не съм пробвал, но ако се сетя тези дни ще пробвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Moonchild 18 #2255 Отговорено 11 Февруари, 2015 Mного добър въпрос, и аз трябва да го пробвам на място. Не че е особен проблем, но ми е интересно от какво се получава )) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2256 Отговорено 12 Февруари, 2015 Относно проблама ми с шум от към двигателя /по-горе бях постнал клип/. Свалихме пистовия ремък и единствено от ролката на компресора на климатика се чува лек шум. При завъртането и се чува като леко триене /търкане/.Въпроса ми е това нормално ли е.Запалихме колата без пистовия ремък. Тракане на верига не се чува, но според майстора се чува допира и във водачите, което боло нормално. Според Вас нормално ли е това, че нещо ме съмнява. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude_2.3 21 #2257 Отговорено 12 Февруари, 2015 Абе като стана въпрос за крушки... Може ли толкова куцо да светят халогените в бронята дето са? Пробвал съм в тъмно да карам на тях, ама те светят на има няма 2 метра пред колата, общо взето повече на тротоара светят отколкото напред, това за мъгла няма как да помогне. И при вас ли е така ? И при мен е така. Не съм ги разглеждал, понеже карам на къси. НЕЕ КРУШКИТЕ НА БРОНЯТА МИ СВЕТЯТ ПЕРФЕКТНО НО СЪМ СЛОЖИЛ ХУБАВИ НА PHILIPS NIGHT BRAKER И СА СКЪПИ 20ЛВ Е ЕДНАТА Хммм. почти съм сигурен че не си сложил такива крушки Понеже Night Braker sa na Osram Може да си с Xtreme Vision на Philips. И аз не бях доволен от светлината, но на късите светлини ( Ксенон ). На магистрала и при мокро време не се вижда почти нищо. Сложих въпросните Xtreme Vision и нещата се подобриха, но не много. Все пак е по-добре от старите ( osram Xenarc ). но ако мислиш, че 20 лв за крушка е много, то недей да слагаш хубав ксенон. Една от моите крушки струва около 150 лв Относно проблама ми с шум от към двигателя /по-горе бях постнал клип/. Свалихме пистовия ремък и единствено от ролката на компресора на климатика се чува лек шум. При завъртането и се чува като леко триене /търкане/.Въпроса ми е това нормално ли е? Въпросът е според теб нормално ли е ? Сам си направи извода с какви обороти се върти в двата случая и дали звука не би трябвало да се изменя според оборотите... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #2258 Отговорено 14 Февруари, 2015 @pepopenev И при мен се получи същото, направо бях полудял. Не смеех да остравя колата за уикенда без да я паля. Миро ми откачи модула и сега си е ОК. Обаче за разлика от колегата vtpetrov на мен ми липсва. Бях си свикнал и особено на градско движение много ми помагаше. Мисля да търся някой да го ремонтира. Ако някой има идея кой може да помогне да се се обади. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #2259 Отговорено 15 Февруари, 2015 ВИЖ НЕДКО АЗ ИМАХ ПОДОБЕН ПРОБЛЕМ КОГАТО ВЗЕХ АКОРДА В НАЧАЛОТО КАРАМ КАРАМ АБЕ НИ6ТО НЕ ВИЖДАМ ВЕЧЕР КАТО ГИ ПОРАЗГЛЕДАХ КРУШКИТЕ ВИДЯХ 4Е СА СЛОЖЕНИ НЕПРАВИЛНО ИМАТ СИ ТОЧНО ОПРЕДЕЛЕНО МЯСТО ДА СИ ПАСНАТ КАКТО Е ГОРЕ ПРИ ФАРОВЕТЕ ТАКА И ДОЛУ H11 НЯМА ОТ КАКВО ДРУГО ДА Е ! ОГЛЕДАИ ГИ ДОБРЕ . Колега, писането с главни букви е забранено. Запознайте се с правилата на форума, защото това предупреждение Ви беше "златния талон". И за да не съм оф - забравих откъде се сменя часовника от 12 в 24 часов режим модела с навигация, може ли да напомните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
geeper 7 #2260 Отговорено 15 Февруари, 2015 До колегата Zlatozator, Сега съм в колата и го проверих:Menu> Setting> setting screen 2> clock adjustmentПоздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2261 Отговорено 15 Февруари, 2015 Привет колеги. И при мен, когато съм на място и не съм затворил въздуха от вън си мирише на изгорели газове и то не малко.Спукан колектор ли е причината или може да има и друга възможна? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2262 Отговорено 16 Февруари, 2015 Същото е и при мен, колега... и дразни.По книга трябва да сме с новите колектори така че не би трябвало да се пукат. Питал съм насам натам, но засега не съм получил адекватен отговор. Мислех че съм частен случай но явно е общ проблема... Sent from my MI 4W using Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #2263 Отговорено 16 Февруари, 2015 Е това ме успокоява Благодаря и хубав ден на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
g0sh 87 #2264 Отговорено 17 Февруари, 2015 При мен на 8мата беше някаква EGR тръба и мина със заварка, както и ако е колектор. Пишеше някъде че след фейслифта го няма проблема с пукането на колектора, така че може и да е някоя от връзките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #2265 Отговорено 17 Февруари, 2015 @ Atanas Araba Моята е фейслифт, но с железния колектор и точно така смърдеше, кокато е на място. Трябва да се завари от специалист и няма да имаш проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 175 #2266 Отговорено 17 Февруари, 2015 Подкрепям колегата, не всички дизелови Акорди след фейса са с чугунен, има и със стоманен колектор, който както знаем се пука. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesh 0 #2267 Отговорено 18 Февруари, 2015 goga, намери ли решение на проблема, ако да - пиши. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2268 Отговорено 18 Февруари, 2015 Вчера си взех колата. За сега смених само лагера на ролката на климатика. Не съм убеден, че шума изчезна изцяло. Ще я наблюдавам известно време и най - вероятно ще ходя до Варна, дано намеря някой който със сигурност да каже дали се чува шум от веригата. Препоръчаха ми колега от форума и скоро ще го потърся - ако не в Бултрако Варна, но ако някой знае нека да пише може ли да се разчита на тях. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Whererabbit 0 #2269 Отговорено 18 Февруари, 2015 Направих профилактика на всмукателните колектори... да се похваля де... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2270 Отговорено 19 Февруари, 2015 Питах за колекторите (крайни цени): ЮБИ Ко - заварка със шлайф: 200 лв. Бултрако - не ремонтират, само нов (чугунен) - 900 лв. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #2271 Отговорено 19 Февруари, 2015 УУУУУ ОГЪН ДА ГИ ГОРИ :yes: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 273 #2272 Отговорено 19 Февруари, 2015 Аз преди няколко месеца, търсих колектор втора употреба. Не помня от коя фирма в София ми предложиха 300лв. за чугунен и 200лв. за стоманения, който бил на 30хил. км. Фирмата я намерих в cars.bg - акорд цели автомобили на части. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Olmy 35 #2273 Отговорено 19 Февруари, 2015 (Редактирано) В ebay се предлагат достатъчно както нови, така и втора употреба чугунени колектори, като по ваш избор и усмотрение може да избирате от пълен комплект, частичен или само колектора. Ето няколко такива: 1. http://www.ebay.co.uk/itm/GENUINE-HONDA-ACCORD-DIESEL-EXHAUST-MANIFOLD-KIT-04-08/171104049539?_trksid=p2047675.c100005.m1851&_trkparms=aid%3D222007%26algo%3DSIC.MBE%26ao%3D1%26asc%3D20140122125356%26meid%3De16465c83f9f4696aaa6b50dcfe2ec4b%26pid%3D100005%26rk%3D3%26rkt%3D6%26sd%3D190958482221&rt=nc 2. http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-CIVIC-UFO-ACCORD-CR-F-FR-V-2-2i-CTDI-2002-2011-NEW-EXHAUST-MANIFOLD-/200975735049?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2ecb165909 3. http://www.ebay.co.uk/itm/NEW-EXHAUST-MANIFOLD-HONDA-CIVIC-UFO-ACCORD-CR-F-FR-V-2-2i-CTDI-2002-2011-/190958482221?pt=LH_DefaultDomain_3&hash=item2c7603332d Поръчвате избрания от вас, изпращате го до адрес на БГ куриер във Великобритания и до 10 дни ви го доставят до вас, срещу скромен разход за доставка. В Интернет има достатъчно богат избор от такива доставчици. Аз лично съм с първия тип, закупен преди три години от същия търговец. След подмяната му гореописаните проблеми с мирис в купето, шум и т.н. са просто история. По спомен дори бях постнал мнение по-напред в темата онагледено със снимков материал. П.С. намерих си и мнението: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=57108&page=21&do=findComment&comment=1057298819 Редактирано 19 Февруари, 2015 от Olmy 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #2274 Отговорено 19 Февруари, 2015 Напълно подкрепям написаното от Olmy - в ebay има голям избор на нови колектори. Ако ми дойде до главата - ще си купя нов от Англия, вместо стар колектор от нашите търговци на скрап. Поздрави на всички! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #2275 Отговорено 19 Февруари, 2015 Привет колеги.Някой има ли идея как се сменят лампите на мигача в огледалото.Знам че се сменя целия юнит но трябва ли да се сваля цялото огледало.И има ли възможност да се сменят само диодите тъй като мойте половината светят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #2276 Отговорено 19 Февруари, 2015 (Редактирано) Аз съм сменял диодната секция (целия юнит) - сваля се огледалото от вратата и се разглобява докато стигнеш до диодите. всичко се вижда как е навързано и още тогава ми мина през главата че може да се подменят и диодите... *Edit: ето малко снимки на стария ми юнит. Бил е счупен и затова съм видял диодите колко лесно биха се сменили. Но иначе е залепено и трудно май ще се отвори... Като се напъне, за да се разглоби, скърца и пука лошо... Редактирано 19 Февруари, 2015 от sMARTBomber 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #2277 Отговорено 22 Февруари, 2015 Здравейте колеги,бях си поръчал горивен и въздушен филтър за моят акорд 2.2. дизел,съответено горивния на Bosh и въздушния на Herth+Buss от една испанска страница( в Испания съм). Отварям кутията на горивния с надеждата да е произведен в Испания и какво мислите че пише на него Мade in Bulgaria,направо се шашнах.Не знаех че Бош имат завод в България. Та въпроса ми е дали някой колега е запознат да имаме такова производатво в БГ или е поредното менте Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
simo vtecman 151 #2278 Отговорено 22 Февруари, 2015 Колега Niko75 къде си в Испания. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MilevUK 2 #2279 Отговорено 22 Февруари, 2015 (Редактирано) Да ви попитам, че имам няколкопроблема. Ел стъклата ми се вдигат много бавно, а шофьорското докато карам и го сваля до край не се вдига. Трябва да изгася колата и тогава. Някакъв цяр за това? Също така прочетох някъде за смазване и поддръжка на задната врата на моето комби, защото сама се затваря когато си поиска. Някой да ме насочи къде да гледам? Благодаря! Редактирано 22 Февруари, 2015 от MilevUK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko75 66 #2280 Отговорено 22 Февруари, 2015 Колега Niko75 къде си в Испания. Много близко до теб,Collado Villalba Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове