prosqka 2 #1241 Отговорено 24 Март, 2013 Колеги има ли някои идея какъв е проблема?Карам си на 5 и се наложи да ускоря включих на 4 и натиснах яко .Колата ускори без пролеми но се усещаха някакви вибрации,включих на 5 и пак същото ускорява си нормално но пак леко вибрира .Като ускорявам плавно няма проблеми . Какво ли е??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1242 Отговорено 24 Март, 2013 (Редактирано) prosqka - Това знам , че става когато си отива съединителя . По-нагоре виж поста над теб за инфо колко струва. И при мен е така .Ето оригинално масло пак за 140-150 лева (не знам колко ще е доставянето) http://www.ebay.de/itm/Honda-HFE-C2-0W-30-Motorenol-Motorol-1-ltr-/160868263816?pt=Autopflege_Wartung&hash=item25747ee788 На мен ми харесва как работо колата с него.Сега да попитам има ли от някъде да видя за схемата на оригинален парктроник. Моят зимата започна да си работи когато иска и сега спря . Утре ще го проверяват и ако мога да знам кое каде е та да дам жокер на алармаджйте . Белким да се оправи иначе ми предлагат за 140 лева да ми монтират нов. Редактирано 24 Март, 2013 от Gencho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prosqka 2 #1243 Отговорено 24 Март, 2013 Някъде беше писано в тази тема че може да от маслото на помпата на съединителя ако се смени дали ще се оправи??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1244 Отговорено 25 Март, 2013 Аз смених тази течност и нищо не се промени, както не се промени и като сложих нов съединител. При мен се появява при рязко подаване на газ при изкачване и в завой. От Юби ко ми споменха, че може да е от някакъв антивибрационен тампон на двигателя, който се износвал от голямата му тежест и мощна тяга, но смяната му струвала колкото сваляне-качване на двигател. Можело да бъде и от вътрешно каре но не ми се вярва. Аз лично имам такова вибриране откакто имам колата,а това е есента на 2007г и не се е влошило положението с времето, така че не му обръщам вече внимание, защото не ми се иска да ми "ръчкат" колата наслуки Ако някой наистина е открил и отстранил проблема да каже, но вече го дискутирахме по-рано и не чух за категорична диагноза или решение. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikX 0 #1245 Отговорено 25 Март, 2013 Момчета,да ви попитам,какви добавки за нафтата им слагате на наште хонди?Защото аз до сега не съм сипвал добавка,като съм разчитал на почистващите качества на Макс моушън дизела на ОМВ,но ми се върти из главата такова нещо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1246 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) На на!ШТ!е хонди не слагаме добавки.. Аз съм на мнение,че повече бензиностанции си слагат добавки и ако си сложиш добавка,може да е по зле ефекта,като примерно елементите от 2-те добавки да не са съвместими и т.н. Но това е лично мое мнение... За мен макс моушън-а си е достатъчно добър.. Редактирано 26 Март, 2013 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1247 Отговорено 26 Март, 2013 На на!ШТ!е хонди не слагаме добавки.. Аз съм на мнение,че повече бензиностанции си слагат добавки и ако си сложиш добавка,може да е по зле ефекта,като примерно елементите от 2-те добавки да не са съвместими и т.н. Но това е лично мое мнение... За мен макс моушън-а си е достатъчно добър.. Подкрепям казаното по-горе. Когато съм слагал добавки, нещата само се влошават, даже и беля може да стане. Единствено зимата може да слагаш някаква антигел добавка, но това е за обикновен дизел, ако си с Макс моушън ми се струва излишно, освен ако не ходиш да спиш с колата на базата Белмекен, хижа Бъндерица или Априлци, с една дума места където падат трайно температурите до и под -20 градуса зимата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1248 Отговорено 26 Март, 2013 (Редактирано) От добавки можеш да си прецакаш двигателя, особено имайки предвид, че е Common Rail и ако сбъркаш добавката, ще стане зле - ще почне да пуши, саждите да затлачат турбината, която е с променлива геометрия и накрая от добри намерения ще оставиш маса пари в сервиза. Аз лично сипвам често (но не винаги) V-Power Diesel и Maxx Motion Diesel и за добавки не съм и помислял, карам колата от 70 000км в България, тя е вече на към 250 000км реални и двигателя работи безупречно и зиме и лете. Редактирано 26 Март, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikX 0 #1249 Отговорено 30 Март, 2013 Колеги,един спешен въпрос имам,предстои ми смяна на гуми,и трябва да купувам 4 летниСъс Техник 17ките джанти на Хонда съм,и много исках да сложа не 225/45/17 а 235,с цел да пази бордовете на джантите,но възникна въпроса дали ще станат,и няма ли да опира някъде при въртене Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1250 Отговорено 30 Март, 2013 Ще има минимално отклонение в скоростомера, разхода на гориво, както и при рекламация, поради заводски дефект на гумите (колкото и малко вероятно да е да се стигне дотам) да ти я откажат, защото гумите не са от размер, одобрен от производителя.Иначе, за половин сантиметър повече от двете страни, не вярвам, че ще опрат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1251 Отговорено 31 Март, 2013 (Редактирано) Аз съм със гуми 245/40/17 и да ти кажа,че опират в калниците,но когато са 5 човека в колата и минеш бързо (100км/ч) през някоя вдлъбнатина на пътя (не дупка)...Но аз съм с газова бутилка отзад,която винаги е пълна (60 л) и винаги с пълен резервоар,както и бас каса,която да е 20 кг,така,че ти може да си по-лек отзад и да не ти опира при вдлъбнатините.. Редактирано 31 Март, 2013 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 43 #1252 Отговорено 2 Април, 2013 ....много исках да сложа не 225/45/17 а 235,с цел да пази бордовете на джантите......Колега, защо искаш да сложиш един размер по-широки гуми, за да пазиш джантите?!?Хората са измислили гуми с борд, които си пазят достатъчно добре джантите.Моя съвет е да си потърсиш и купиш такива гуми (с борд), със оригиналния си размер - 225/45/17, няма нужда да взимаш по-широки.Поинтересувай се по въпороса и ще разбереш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #1253 Отговорено 2 Април, 2013 Здравейте, скоро ще трябва да сменям масло на 2.4 бензин. Като взех колата сложих Repsol 5w40 и всичко е наред. Дали да го сменям с друга марка и 5w40 ли е най-подходящото? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1254 Отговорено 2 Април, 2013 Здрасти,предполагам че колата е 7 генерация (2003-08).На този мотор аз бих използвал 0W30 или 0W20 от реномиран производител.Поздрави и успех. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #1255 Отговорено 2 Април, 2013 На бензинови двигатели не се препоръчва от Хонда да се слага 0-30 , а 0-20 , но това е доооста рядко масло и реално ако преди това си карал с 5-40 файдата е никаква За това според мен си слагай 5-40 Репсол и не му мисли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1256 Отговорено 3 Април, 2013 Аз съм със гуми 245/40/17 и да ти кажа,че опират в калниците,но когато са 5 човека в колата и минеш бързо (100км/ч) през някоя вдлъбнатина на пътя (не дупка)...Но аз съм с газова бутилка отзад,която винаги е пълна (60 л) и винаги с пълен резервоар,както и бас каса,която да е 20 кг,така,че ти може да си по-лек отзад и да не ти опира при вдлъбнатините..А какъв е смисъла да караш с толкова широки и високи гуми - качва ти разхода, влошава возията, влошава ускорението, опира в калниците, доста по-скъпи са и е по-нестабилна на мокро? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1257 Отговорено 6 Април, 2013 (Редактирано) Абе да ти кажа,разхода не ми се е качил,както и ускорението... Може да се каже,че е и по стабилна на пътя,било то и на мокро,просто няма мърдане .. Също така,онзи ден си купих 2 чисто нови на далавера за 150 лв двете.. Pirelli.. Редактирано 6 Април, 2013 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Accord F18A 1 #1258 Отговорено 6 Април, 2013 Здравейте, скоро ще трябва да сменям масло на 2.4 бензин. Като взех колата сложих Repsol 5w40 и всичко е наред. Дали да го сменям с друга марка и 5w40 ли е най-подходящото?Колега и аз сложих същото масло 5в40 на Репсол. Преди около месец в темата питах и разбрах, че производителя препоръчва 5-40, а някои карат с 0-30. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vladyyan 0 #1259 Отговорено 8 Април, 2013 Абе да ти кажа,разхода не ми се е качил,както и ускорението... Може да се каже,че е и по стабилна на пътя,било то и на мокро,просто няма мърдане .. Също така,онзи ден си купих 2 чисто нови на далавера за 150 лв двете.. Pirelli..Колега, аз пък продадох четири почти нови Пирели за 100 лева. И мога да кажа, че това е гумата, която никога няма да сложа на колата си. Внимавай много с тези гуми. На мокро са ужас. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #1260 Отговорено 8 Април, 2013 Ми да ти кажа,излизах специално в мокро да ги тествам,когато ги взех,защото исках и аз да видя как стоят на пътя. Просто няма мърдане,скоро не съм карал такива гуми,които да са така стабилни на мокро.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1261 Отговорено 9 Април, 2013 Привет на всички. Вече съм с ново масло в ск. кутия MTF HONDA и прекрасен Motul 0w30 eco-negru в двигателя. Скоро , ще сложа калобрани, моята няма. Гледам други EX имат но не всички? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1262 Отговорено 10 Април, 2013 Калобраните са аксесоар - заплащат се отделно и нямат нищо общо с изпълнението на модела. Предполагам, че единствено не могат да се сложат на Type-S или друг, който си е сложил допълнителните престилки отдолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1263 Отговорено 10 Април, 2013 Цената им е доста висока и надали , ще сложа нови. Иначе вършат добра работа а пък и придават някак по завършен вид на автомобила , особенно отзад. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1264 Отговорено 10 Април, 2013 (Редактирано) Здравейте, как сте? Подготвяте ли Хондите за лятото вече?Аз започнах. Тъй като съм решил да бойкотирам българските търговци на авточасти и аксесоари, дето все гледат да ти набутат разни ментаци на баснословни цени бях си поръчал горивен, въздушен и климатичен филтър от Франция и днес пристигнаха. Горивния е БОШ и по нищо не се различава от предлагания от Бултрако. Другите два филтъра са Кнехт. Общо ми струваха 115 лв с доставката до дома. Понеже бойкотирам и т.нар. "майстори", защото който няма какво да прави и има гараж - слага табела "Сервиз" и започва да се учи на чужди коли, ако е хубаво времето ще ги сменя в събота - сам.Общо взето минавам само на поръчки от чужбина, на всичко. Другата седмица е ред на освежаване на джантите и нови летни гуми.Поздрави на всички.П.П. Имам в повече комплект оригинални Хонда тампони за задната стабилизираща щанга за седан. Объркал съм парт-номерата и съм взел за седан вместо за комби. На седана щангата е малко по-тънка (14 мм по спомен). Не ми се занимава с връщане на поръчката, понеже не си заслуважа спрямо цената на тампоните. Предпочитам да ги дам на някой от вас, ако ги иска де. При интерес драснете едно ЛС, цената е едноцифрено число. Редактирано 10 Април, 2013 от NikiG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1265 Отговорено 10 Април, 2013 Здравейте, как сте? Подготвяте ли Хондите за лятото вече?Аз започнах. Тъй като съм решил да бойкотирам българските търговци на авточасти и аксесоари, дето все гледат да ти набутат разни ментаци на баснословни цени бях си поръчал горивен, въздушен и климатичен филтър от Франция и днес пристигнаха. Горивния е БОШ и по нищо не се различава от предлагания от Бултрако. Другите два филтъра са Кнехт. Общо ми струваха 115 лв с доставката до дома. Понеже бойкотирам и т.нар. "майстори", защото който няма какво да прави и има гараж - слага табела "Сервиз" и започва да се учи на чужди коли, ако е хубаво времето ще ги сменя в събота - сам.Общо взето минавам само на поръчки от чужбина, на всичко. Другата седмица е ред на освежаване на джантите и нови летни гуми.Ники, поздравления за инциативата и готовността, сам да се пребориш със смяната на аксесоарите. Ти ми писа за това в лично, но реших да си карам по стария начин и ето днес "олекнах" с 450лв. за смяна на това, което на теб сигурно ще ти струва наполовина. Аз смених: масло. маслен, горивен, въздушен и климатичен филтър. Последните два неоригинални по 30 лв. Повече ме фрапира цената на труда-60 лв., като всичко бе купено от сервиза Малко множко ми се вижда за 30 мин. елементарен труд и при такива цени на аксесоарите? На вас колко ви взимат за тези неща? Без горивен миналата година ми струваше 40 лв, т.е. за него е 20. и за другите по 10 лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1266 Отговорено 11 Април, 2013 Както ти писах и преди правя го не защото искам да икономисвам, а защото:- доставя ми удоволствие да го правя сам, а и имам условия. - сигурен съм, че всичко монтирано е оригинално и качествено.- така съм спокоен, че всичко е направено както трябва и внимателно.- да се научат търговците и монтьорите да не гледат на клиентите си като "50 лв печалба", а да се отнасят с нужното внимание към нас. Досега 2 пъти след смяна на масло, забравят да ми сложат капачката на гърловината и 1,5 л. масло отиде по мотора. Последния път на Яриса от натягане на пробката е спукан картера. Естествено всички твърдят, че не са виновни те и било така.Преди имах едно Рено на който "майстора" беше сложил левия външен накрайник от дясно.Затова всичко, което мога си го правя сам.Поздрави на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #1267 Отговорено 11 Април, 2013 Според мен доста са те закърпели.Въздушният го купувах 20 лв. смених си го за 17 сек. без да преувеличавам Масленият беше под 20 със сигурност, смениха заедно с маслото в Юби-ко мисля, че беше 20 или 25 лв. Ако си купиш масло от тях 15 лв. Не съм много сигурен затова, но такива суми ми се въртят в главата. Горивен, не мога да си спомня колко беше, но се оказа, че моята кола няма горивен филтър, което е малко стряскащо като знаем какви са ни горивата :blink:/> Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1268 Отговорено 11 Април, 2013 (Редактирано) za6o, ти си на бензин. Там играта е друга При нас маслото в Юби е 34лв литъра. Филтъра само горивния оригинален за дизела е 100лв.Иначе и аз съм с неоригинални филтри - въздушен, купе, маслен и горивен (всички на AMC) ми се вързаха общо към 120лв.@NikiG, сложих нови летни гуми, GoodYear Efficient Grip:http://www.avtogumi.bg/oscommerce/letni-gumi/goodyear/efficientgrip-performance-20555-p-110573.htmlКолата е като залепнала за пътя с тях. Дори в мокро време не мога да повярвам какво сцепление има (мога да потегля с ряз, без да приплъзне). Редактирано 11 Април, 2013 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #1269 Отговорено 11 Април, 2013 :oops:/>моя грешка, не погледнах, че става въпрос за дизел. Да не обърквам колегата допълнително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #1270 Отговорено 11 Април, 2013 Аз точно в Юби ко ги смених нещата. За цената на детайлите нямам претенции, дори хората там, винаги правят каквото могат за да ни спестят разходи за излишни и скъпоструващи неща. Маслото е точно 34 лв., но това е цена от Бултрако, а масления 28 лв. Горивния пак оттам е 88лв. За тези 3 неща не експериментирам с неоригинални. Климатичния слагат за Легенд-30лв, докато за Акорд е безумните 130лв. Въздушния пише Хонда, но не е от Бултрако и е 30, а от Бултрако излиза към 80. Питал съм при разни маслари за смяна и с маслото и въздушния е ОК, но за горивния и масления се мръщят и казват че нямат каквито трябва, а горивния казват че е трудна и смяната, особено без подемник. Въздушния го смених веднъж сам и си изподрах ръцете. Тегаво му е мястото и отварянето за неопитен като мен. Климатичния е по-лесен. Въпросът ми е на други места колко взимат за тези смени, още повече, че покупка на частите от сервиза неминуемо им носи и печалба от продажбата и затова много маслари го правят безплатно. Не си ги смених сам защото горивния, масления и маслото нямам условия и сръчност да ги сменям, а снощи като прегледах старите фактури 2009г са ми взели 10 лв. без горивен, а 2010-20 лв с горивен. При такива суми не виждам защо да се мъча и мърлям,но за 60 лв поне ще потърся друго място за смяна и това ми е питането вие къде и за колко извършватеа сервизирането? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1271 Отговорено 11 Април, 2013 Привет на всички. Нещо скъпичко ми се вижда, особено горивния филтър. Купих ги от Honda Maidstone Kent UK. Горивен филтър- £ 24.76Въздушен филтър-£15.90Маслен филтър-£9.81Cabin (pollen) филтър-£16.53MTF-3 3×8.98 3 литра масло за ск.кутия Горивния до 2006 и след това има разлика. Първия е с извити тръбички в единия край а другия е изцяло на резба. Не бих казал, че се сменят лесно. Разликата в цената между тях е £ 0.30. Всички са Genuine Honda от дилър Хонда. Искам да ви прикача фактури, но не ме бива с тия техники. Оп MTF-а не е от там. Той е online от COX MOTOR GROUP. И аз мисля, като Ники. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #1272 Отговорено 11 Април, 2013 Маслен филтър £9.81 това е само филтъра, а с елемента ( капачка и нанизан на нея филтър, т.е. отвиваш старото и завиваш новото) е £21.00 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
NikiG 160 #1273 Отговорено 11 Април, 2013 Здравейте,моето мнение е че в Бултрако и Юби-ко горивния и климатичния филтър са на необосновано високи цени. Аз от тях взимам само масления.Колкото до смяната на нафтовия филтър смятам че не е сложна за човек с елементарни познания.Тоя уикенд ще го сменя и ще се опитам да направя снимки и обяснения.Veseliq Аз заглеждам засега. GoodYear Efficientgrip Preformance 205/55 R16 91V Hankook KINERGY EKO K425 205/55 R16 91VDUNLOP BLURESPONSE 205/55 R16 91VОще не съм решил, ще преценя от офертите. Клоня към Дънлоп, че са с най-ниско ниво на шум 67 дб.Поздрави и лек ден на всички. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #1274 Отговорено 11 Април, 2013 И аз се чудих между тях и GoodYear-а, ама тоя 1 децибел разлика не знам колко се усеща. А GoodYear-а е с W скоростен индекс и по-добра цена. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1275 Отговорено 11 Април, 2013 Аз от миналата пролет съм с Goodyear Ultragrip 8 и съм супер доволен. И от към стабилност и от към шум. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1276 Отговорено 11 Април, 2013 А те дали са доволни, че ги караш от миналата пролет през цялото лято? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1277 Отговорено 11 Април, 2013 (Редактирано) UG8 са летни! Мисля че е безпредметно иначе през април да си говорим за зимни гуми Редактирано 11 Април, 2013 от garyhobson Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gandalf 0 #1278 Отговорено 11 Април, 2013 Здравейте,моето мнение е че в Бултрако и Юби-ко горивния и климатичния филтър са на необосновано високи цени. Аз от тях взимам само масления.Колкото до смяната на нафтовия филтър смятам че не е сложна за човек с елементарни познания.Тоя уикенд ще го сменя и ще се опитам да направя снимки и обяснения.Veseliq Аз заглеждам засега. GoodYear Efficientgrip Preformance 205/55 R16 91V Hankook KINERGY EKO K425 205/55 R16 91VDUNLOP BLURESPONSE 205/55 R16 91VОще не съм решил, ще преценя от офертите. Клоня към Дънлоп, че са с най-ниско ниво на шум 67 дб.Поздрави и лек ден на всички.Аз съм с Дънлоп БлуРеспонс - този размер точно. Не знам за колко ще ги купуваш - на мен ми излязоха точно по 152лв на гума. Наистина са много тихи, предишните ми бяха пак Дънлоп, но СП Спорт 01. Направих им вече 2000км - на мокро е много добра, в локви по магистрала също. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #1279 Отговорено 11 Април, 2013 UG8 са летни! Мисля че е безпредметно иначе през април да си говорим за зимни гуми Безпредметно би било да споря с теб, при положение, че толкова имаш познания за гумите, освен ако не твърдеше така категорично нещо което не е вярно, и с което има опасност да подведеш някого. ULTRA grip е наименованието на моделите от линията зимни гуми на Good Year. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #1280 Отговорено 11 Април, 2013 UG8 са летни! Мисля че е безпредметно иначе през април да си говорим за зимни гуми :lol:/> Безпредметно би било да споря с теб, при положение, че толкова имаш познания за гумите, освен ако не твърдеше така категорично нещо което не е вярно, и с което има опасност да подведеш някого. ULTRA grip е наименованието на моделите от линията зимни гуми на Good Year. Прав си. Грешката е моя. Извинявам се. То много грип много нещо :-) Да се чете Оптигрип. Зимните са ми ултрагрип, които тази топла зима въобще не можах да тествам :-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове