Crazy Paco 34 #961 Отговорено 13 Ноември, 2012 (Редактирано) Бутало и цилиндър...Много бих искал да сложа някой по-мощен двигател... Редактирано 13 Ноември, 2012 от Crazy Paco Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #962 Отговорено 13 Ноември, 2012 От това следва смяна на управлението на двигателя и скоростната кутия+преправяне на захващането на двигателя в коша на колата със съответните тампони.Не е невъзможно,но ти си решаваш колко ще инвестираш в колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crazy Paco 34 #963 Отговорено 13 Ноември, 2012 Скоростната кутия от много време съм и се наканил да я сменя защото част от скоростите или неискат да влизат или много трудно.. Смятам,че един к20а2 ще пасне,без да има нужда преправяне в захващането... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Vinar 0 #964 Отговорено 14 Ноември, 2012 (Редактирано) Здравейте колеги. Навъртях 30 х км и ето, предстои ми "планов" ремонт (предни носачи-горни, каре-вътрешно, задни спирачки - при скоро сменени накладки задържат, май и лагер на съединителя ми се обажда...). Моля да споделите впечатления дори и за други от най-често сменяните резервни части. Оригиналните - при кого са най-изгодни(бултрако, карада, други варианти?). Ако имате опит със заместители, какво бихте препоръчали (производител, марка) като най-добро цена-качество. От опит ми е ясно, че оригиналните често си струват парите и имат три пъти по-голям ресурс, но...ако си взема парите дето ми ги дължат... Благодаря! Редактирано 14 Ноември, 2012 от Vinar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #965 Отговорено 14 Ноември, 2012 Някои да знае от къде мога да си дръпна един user manual за колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #966 Отговорено 14 Ноември, 2012 От първа страница на темата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 46 #967 Отговорено 14 Ноември, 2012 Еййй, направо ще убия някой...Откраднали са ми устройствата за измиване на фарове (headlight washers).В бронята в момента имам 2 дупки.Колата беше паркирана пред блока....явно е станало днес през деня.Умолявам, никой да не си купува такива 2-ра употреба ако му ги предлагат, особено ако са тъмно сини на цвят.Или поне да ми се обади.В каква държава живеем......направо ми се плаче. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 46 #968 Отговорено 14 Ноември, 2012 Пуснах отделна тема във 'Общи'. Качих и снимки, който иска да погледне - http://forums.hondab...showtopic=80217 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1498 #969 Отговорено 14 Ноември, 2012 Егати, много неприятно. Само капачките ли са измъкнали? В мобилето имаше обява за една пръскалка много отдавна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vtpetrov 46 #970 Отговорено 14 Ноември, 2012 Само капачките ли са измъкнали? Ами не са само капачките, понеже отдолу изглежда липсва още "нещо". Явно самата дюза която се показва и пръска.На снимките които съм сложил в другата тема се вижда ясно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
za6o 18 #971 Отговорено 15 Ноември, 2012 От първа страница на темата С японското схващам една идея повече от руското Ако има някъде на английски, ще ми е доста по лесно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
webster 9 #972 Отговорено 16 Ноември, 2012 Малко актуални цени за 2.4 моторПистов ремък - 27лв (някакъв немски)На ролката само лагера лесно се подменя за около 35лвЗадни дискове Ferodo - 76лв дватаЗадни накладки Kashiyama - 80лвУтре ще дам цени и на всички шарнири (горен/долен) и на всичките 3 тампона на предния долен носач. Общо взето окачването на тази кола е на съвсем нормални цени.Тампоните на носача са: 22лв / 26лв / 35лв като тези от 35лв са от бултракоГорен шарнир - 32лв (избива се лесно и не е нужно да се сменя с целия горен носач)Долен шарнир - 34лвНе знам защо в Юбико нямат поне един пълен комплект по окачването, а трябва да се чака 10 дни... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #973 Отговорено 16 Ноември, 2012 Нека някой да сподели колко антифриз събира Акорд 2.2 дизел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #974 Отговорено 16 Ноември, 2012 Привет колега. Капацитета е 6.8 литра Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #975 Отговорено 16 Ноември, 2012 ок мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
modjo 10 #976 Отговорено 17 Ноември, 2012 Какво мислите за това? Някой правил ли го е и дали по-малко се натоварва лагера на алтернатора? P.S. това е за 2.2 i-CTDI 7 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1847 #977 Отговорено 19 Ноември, 2012 (Редактирано) Да колега ,бях писал някъде в подфорума на СРВ!Блокира ми паразитната ролка и я изхвърлих и сложих по къс ремък ,както е показано на схемата!Мисля ,че тази недомислица с тази паразитна ролка и дългия ремък , трябваше да е за сметка на Хонда, но уви!Новия вариант е къде- къде по-удачен, а и всичко се натоварва по-малко, не само лагера на алтернатора! Редактирано 19 Ноември, 2012 от emicha1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #978 Отговорено 23 Ноември, 2012 Привет колеги. Някой слагал ли е повече от 60 литра в резервоара и сигурно 100% ли е,че те са 65 литра? При мен показва,че мога да мина 2 мили,докато свърши нафтата,отивам на колонката и пълня 55 литра. Значи вътре би трябвало да има ако не 10,то поне 8,които да се използват. Поздрави... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #979 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) И аз съм успявал да сипя 54.8 литра, като стрелката бе влязла в чертичката, обозначаваща 0та (нямам борд компютър) :)/> До колкото знам дори като минеш нулата, можеш да продължиш да караш (имаш още гориво), но тъй като е пагубно за дизеловите помпи да пресъхнат, Хонда са се застраховали, като ти казват, че горивото е свършило доста по-рано. Аз обаче не бих искал да тествам колко под нулата може да стигне стрелката, по същата причина. Другите да споделят.Някой ако му е свършвал дизела или пък е стигал доста под нулата, да сподели колко горе след това още може да се кара, да си го знаем в някоя непредвидена ситуация (мен лично ми се случи да чакам до последно да заредя на едно OMV, а то се оказа временно затворено, та тогава точно стигнах 0та, че до следващата бензиностанция си покарах още - доста се бях притеснил да не изгасне). Редактирано 23 Ноември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
garyhobson 17 #980 Отговорено 23 Ноември, 2012 (Редактирано) Аз въпреки, че съм бензин да споделя. Максимума, който съм сипвал е последният път. Стрелаката беше вече подминала червената чертичка и заредих за 58,8 литра. Това бяха 60км след като ми е светнала лампата. Според мене има още много аванс защото ако се замислите като напълните до горе забелязвали ли сте колко много извън графата отива стрелката. Склонен съм да мисля, че е способна на същото и в другата посока докато свърши горивото Редактирано 23 Ноември, 2012 от garyhobson Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #981 Отговорено 23 Ноември, 2012 Точно това мисля и аз със същата логика и съм склонен да вярвам,че е така,но както и при колегата Veseliq не ми се ще да пробвам.Никъде в книжката на колата не е указано,точно колко е обема на резервоара. От чертичката на нулата до колчето където стои стрелката в покой е доста. Може там да са 8-10 литра. Или вместимоста е 60-так Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #982 Отговорено 23 Ноември, 2012 Здравейте,И аз да си кажа мнението по въпроса за лимита на резервоара. Миналата година след светване на лампата изминах към 70 км преди да заредя, от които 50 градско. Имах и изкачване на магистрала Люлин преди да спра за зареждане на Еко-Перник. Опасявах се че при изкачването може да има прекъсване в работата на двигателя, но такова не се появи. Напълних от любопитство догоре и по спомен заредих 56 литра и нещо. Не знам отаналите 8 литра има ли ги и къде се крият?Иначе при светване на лампата зареждам около 52-53 литра. Споделете и вие след светване на лампата колко изминавате? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #983 Отговорено 24 Ноември, 2012 Карал съм и до преминаване на стрелката след 0-та , т.е. след последното червено отделение , което е по-голямо и 0-та изминатите километри бяха към 80 . Това което мога да споделя при запалване на колата рано сутрин при стрелка на последното отделение и някое по-висшестоящо е малко по-шумни първи обороти при запалване . Резервата реално е предвидена да те изкара поне до 100 км при нормално шофиране , а лампичката ми е светвала дори на трето отделение и съответно след нормализиране на шофирането изгасвала и светвала отново чак до последното такова Лично мое мнение е , че определено модерните коли са мислени с достатъчно голям дебит , който дори при изгасяне на автомобила заради по-малко гориво няма да навреди на системата както едно време Минуса на дизелите е може би в горивото , а именно че като се кара по-често в минимума се налапва с повече боклуци Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #984 Отговорено 24 Ноември, 2012 Драснах една статиика как съм направил компютъра в колата:http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=80486 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #985 Отговорено 29 Ноември, 2012 Привет на всички. Поздравления към Veseliq от мен за горната публикация. При мен се случи нещо интересно. Спирам и оставям колата в покой за 30-40мин,след което вадя щеката на маслото и проверявам нивото. То си е точно там,където трябва - 2-3 мм преди максимума. На другият ден правя същото,но оставям колата 4-5-6 часа в покой и като проверя нивото е 1,5+ см преди максимума. От понеделник до днес пробвах три пъти,грешката е вярна:-) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Todor_Gagovski 33 #986 Отговорено 29 Ноември, 2012 Може в първия случей колата да е била под наклон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #987 Отговорено 1 Декември, 2012 Привет на всички. Колеги трябва да сменям съединител и ви моля,някой ако знае коя марка е подходяща нека ме насочи. На пета предавка с около 90км/ч,като подам газ обортомера се развърта,но колата не ускорява. На малките предавки не тресе,което ме кара да мисля,че маховика е добре. Благодаря ви. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #988 Отговорено 1 Декември, 2012 Забравих. Хонда Акорд 2.2 i-ctdi EX TOURER 2007 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #989 Отговорено 2 Декември, 2012 Един единствен вариант имаш и той е LUK. Има и разни китайски, които искрено не ти препоръчвам. Цената му е около 500лв, в UK дори по-малко: http://www.coxmotorparts.co.uk/genuine-honda-accord-22-diesel-3-piece-clutch-kit0308-p-866.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iwolf 3 #990 Отговорено 2 Декември, 2012 Забравих. Хонда Акорд 2.2 i-ctdi EX TOURER 2007Колега пробвай с EXEDY .Миналото лято смених моя с такъв от косер,и до сега да чукна на дърво нямам ядове(около 15000 км.).Вярно е,че аз съм с бензинов двигател но предполагам,че и за дизел качеството ще е подобно.Все пак е японска марка.На мен миналото лято ми взеха 650 лв за комплект(лагер,феродов и притискателен диск).Дано цените да са паднали . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
angello 35 #991 Отговорено 3 Декември, 2012 (Редактирано) Привет на всички. Колеги трябва да сменям съединител и ви моля,някой ако знае коя марка е подходяща нека ме насочи. На пета предавка с около 90км/ч,като подам газ обортомера се развърта,но колата не ускорява. На малките предавки не тресе,което ме кара да мисля,че маховика е добре. Благодаря ви. ПоздравиАз мога да ти препоръчам 4 варианта пък ти си избери:1. Поръчваш от Англия/САШ/ сам или с групова поръчка от форума но ще трябва да се почака и изчисли цената за доставка и да намериш къде ще го сменят. Няма да имаш гаранция за частта.2. В Юби ко отиваш и го сменяш за 560 лв. Техния е LUC, какъвто е и оригиналния. Смяната струва 250 лв. Всичко ще стане за 1 ден. Имаха налични бройки. Ще имаш и гаранция.3. Поръчваш оттук: http://hondaparts.bg/index.php?route=product/category&path=62_93_310излиза с 40 лв по-малко. Питай ги с кой сервиз работят за евентуана гаранция.4. В Бултрако е около 800 лв. и 200-250 лв смяната. Безсмислено е за мен спрямо другите варианти. Аз лично приложих вариант 2 но тогава варианати 1 и 3 не бяха възможни.Успех и сподели и за останалите какво си направил. Редактирано 3 Декември, 2012 от angello Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #992 Отговорено 3 Декември, 2012 Привет на всички. Аз живея в Англия. В сервиза,в който ще го сменят нямат нищо против аз да си го занеса. Ако го поръчам аз LUK 624 335 600 струва £132.19 с безплатна доставка. Сега чакам техните оферти да видим как е по изгодно. Аз имах предубеждения за LUK-а,базирани на някой изказвания от собственици на Пежо,но щом той е заводския всичко е добре. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #993 Отговорено 3 Декември, 2012 Маховика и съединителя на бензина са напълно различни от тези на дизела, заради големия въртящ момент при дизела. Аз препоръчвам LUK защото разликата в цената с другите е много малка, а оригиналния съединител и маховик в колата са на LUK, произведени за Хонда (идентични). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #994 Отговорено 3 Декември, 2012 Благодаря ви колеги. Цената в първия пост е от e bay . В euro car part цената е £155,99,но там не ми се връзва парт номера LUK 641602060,който мисля,че не е за мен. Рег.ми номер е GL57GLJ. Колеги как да сложа снимка на профила си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Atanas Araba 12 #995 Отговорено 4 Декември, 2012 Привет колеги. Има голяма вероятност утре да сменят съединитела. £150 за него плюс £150 за работа,финална цена £300. Ще ми даде кола да ползвам,колкото прави моята,добре е като цяло остава да видим крайният резултат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #996 Отговорено 7 Декември, 2012 Един въпрос някой пробвал ли е Мотул ЕКО КЛИИН 0W30 ето линк http://live.enzmannmotorsport.de/shop/87-oele--schmierstoffe--pflegeprodukte/88-motoroele/89-pkw--motorsport/3378-8100-eco-clean-0w30-5-liter.html нека някой да драсне 2 реда ако има мнение , че смятам да пробвам.Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Veseliq 1556 #997 Отговорено 7 Декември, 2012 (Редактирано) Honda изискват маслото, което се сипва да покрива ACEA A1/B1 или A5/B5 стандарт. Това е ACEA C2, който е несъвместим. Бих ти препоръчал или оригиналния Castrol Edge 0W30, или Repsol Turbo Life 0W30 или друго A1/B1 и/или A5/B5 масло. Аз в момента карам с репсола и съм доволен - макар че то масло като масло. Не мога да кажа, че има разлика спрямо оригиналното масло, което сипвах до преди това. Те и като цена всички са сходни (и доста по-скъпи от тези, които бях свикнал да сипвам на старата кола) Виж, казват, че ако почнеш да сипваш друг вискозитет, нещата не са добре - веригата почва да трака и се разбива по-бързо. По английските форуми пишат, че масово случаите с i-CTDi със скъсани вериги са били на коли, на които е сипвано да кажем 5W-30, 10W-40 и други масла различни от препоръчаното от Хонда. За това и гледам да не правя компромис. Редактирано 7 Декември, 2012 от Veseliq Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sMARTBomber 68 #998 Отговорено 7 Декември, 2012 И все пак не забравяйте за популярното сред UK хондаджий 0W30 масло - EXOL...Вече няколко човека от форума караме с него. Покрива стандартите и е значително по-евтино. Има и вносител във Варна с отстъпки - намерих го от продавалника, но още не съм го пробвал... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milen_sf 55 #999 Отговорено 8 Декември, 2012 Honda изискват маслото, което се сипва да покрива ACEA A1/B1 или A5/B5 стандарт. Това е ACEA C2, който е несъвместим. Бих ти препоръчал или оригиналния Castrol Edge 0W30, или Repsol Turbo Life 0W30 или друго A1/B1 и/или A5/B5 масло. ACEA класовете са от А1 до А5 при маслата за бензинови двигатели и от B1 до B5 за дизелови двигатели.Следователно колегата с i-CTDi дизелов двигател трябва да избира между В1 и В5.От къде черпиш информацията за изискваното масло при i-CTDi двигателите на Хонда? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gencho 33 #1000 Отговорено 9 Декември, 2012 Ми дават го за Япнски коли този мотул.Ама намрих това http://www.ebay.de/itm/Honda-HFE-C2-0W-30-Motorenol-Motorol-1-ltr-/160868263816?pt=Autopflege_Wartung&hash=item25747ee788#shId и цената е нормална.Има един майстор и взе да расправя , че колата има износване и ще я прецакам обяснявам му ,че не лада ама той си знае. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове