Jump to content
tsurko

Хонда ще произвежда отново NSX !

Recommended Posts

Мен така ме радва повече, да е близка до концепцията на първата NSX.Среднораположен V6, който като гледам как в акорд е 3,5 - 350 коня, в тази трябва да е около 400.Още 3 електромотора могат спокойно да дадат още 150 коня и един вид 4х4 система, която яко ще увеличи тракшъна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне DOHC VTEC ли ще е мотора или ще ползват едноваловите шестаци от Acura?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поне DOHC VTEC ли ще е мотора или ще ползват едноваловите шестаци от Acura?

 

А какво значение има броя валове? Втория вал нали е просдто за по-добро балансиране...

 

Ново инфо за Акорд купето

http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=1029531

Публикувано изображение

 

The 2013 Accord Sedan and Accord Coupe will also be offered with a re- engineered 3.5-liter, 24-valve, SOHC, i-VTEC V-6 engine, paired to a new 6-speed automatic transmission or an available 6-speed manual transmission. The new V-6 engine generates an increase in horsepower and torque over the current model. The 2013 Accord Sedan and Accord Coupe models equipped with the 6-speed automatic transmission will utilize Honda Variable Cylinder Management TM (VCMTM) technology and are targeted to achieve class-leading fuel economy1 along with an overall improvement in fuel economy compared to the outgoing model.

 

The 2013 Accord lineup will also feature the first application of a new two-motor plug-in hybrid system to the Accord Sedan. The Honda two-motor hybrid system moves continuously through three modes - all-electric, gasoline-electric and direct-drive - to maximize driving efficiency and fuel economy.

 

In all-electric mode, the 2013 Accord Plug-In Hybrid will use a 6 kilowatt-hour lithium-ion battery and a powerful 120 kW electric motor to achieve an all-electric range of approximately 10-15 miles in city driving scenarios and a top speed of 62 mph. Fully recharging the battery will take less than four hours using a 120-volt, outlet and less than 1.5 hours using a 240-volt charger.

Ухаа, 120КВт ел мотор :o, а НСХ ще има поне 2 такива ....

Редактирано от Restless
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ме учуди като инфо , че Акура ще се предлага и в Русия и Украйна , но не и в Европа :D странна политика , която говори много за глобалната политика на Хонда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Русия е таргет!Необятен пазар, подобен на САЩ и Азия!Не се учудвай, стария континент е консервативен, не върви нищо друго освен родното производство.Автомобилостроенето все още залага на носталгично-националистични настроения.В Германия трудно ще пробият, ваг групата е най-уважаваната марка :P !

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласен съм до някъде с колгата ZaRRicK ,особенно относно външния вид.

Ако вземем например Порше 911,откакто се е появило на бял свят е

минало през не знам колко модификации и модел от която и година да

погледне човек винаги ще го познае.Та в тоя ред на мисли ако на новия

НСХ му махнем емблемите и го покажем на някои които го вижда за пръв

път,дали ще се сети за какъв автомобил става дума.Не казвам,че самият

автомобил не е хубав,но тои не носи нищо от предишния НСХ а би трябвало.

Тези снимки съм ги изтеглил от някъде и дори не знам дали са на концепткар

на НСХ но в тях като че ли го има духа на легендата.

Публикувано изображениеПубликувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това щеше да е по-добрия вариант за продължение на модела.Тези снимки ги имаше в мобилето преди повече от година и тогава много народ се размрънка, че било копирано на поразия от Алди Р8, но тогава се намеси един човек, който даде доказателство, че този концепт е замислян още преди Р8 да съществува !

Редактирано от Беселин

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И новия, който показаха в Детройт и този от горните снимки не са коли които можеш да караш всеки ден, нещо с което НСХ беше известен. Особено тази от скиците, като излезе публикацията, помня че пишеше че ще е на базата на Акорд, но с обърнато шаси за да се задвижват задните колела и мотора да е отзад. На мен поне тя с никоя от чертите си не я свързвам с линията на Хонда, освен може би с радиаторната решетка, която прилича на тази в CRZ - модел от 2009г. А и вижте му линията на страничното стъкло, не ви ли прилича на нещо друго:

Публикувано изображение

 

За мен е странно да имаш успешен продукт, какъвто е HSV-10, добре възприет от хората за наследник на легендарната НСХ. Продукт, който с малко промени по концепцията щеше да е хем удобен в ежедневието, хем конкурентен на пистата. И защо е нужно да се казва НСХ и непременно да е пряк наследник? Не е ли по добре да се надгради постигнатото и новото да е още по-добро, пък било то и с ново име и концепция?

 

П.С. Тук попаднах на статия в Топ Гиър, която внася малко нови неща и за мен и е до някъде в опровержение на моя ред на мисли, но и там заключението е че конкуренцията в днешно време е различна и дооста развита и съответно очакванията за новия спортист на хонда са доста завишени: http://www.topgear.com/uk/car-news/new-honda-nsx-detroit-motor-show-2012-9-1

Редактирано от ZaRRicK

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемът на тази кола е в мотора и факта,че за разлика от Нисан и Тойота,Хонда се стиска да инвестира в спортен двигател.Марката постепенно се измества в по-ниския ценови сегмент,предлагащи коли,които са нищо особено.Ако колата излизаше сега би била иновационна,но след 3 години,ще е част от масовката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема на тази кола е в главата ти ;) Пичове веднъж завинаги разберете че ХИБРИД НЕ ОЗНАЧАВА БАВНА КОЛА!!!Особенно в този случай.Набийте си в главите че отмина времето на масларките.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако тази кола струва примерно "40000"евро(примерно),когато излезе,и Вие имате тези пари заделени за кола,БИХТЕ ЛИ СИ Я КУПИЛИ????АЗ ДА!!!!Много ми харесва.;):wub: Май така ще изглежда бъдещето на хонда,и на автомобилите като цяло,за съжеление старото ще си остане и най-доброто,поне за мен!Вече никой ни ги прави както в едно време...!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично съм малко разочарован. Преполагам докато не видим производствената версия и на какво е реално способна колата няма какво да коментираме, но все пак... Когато замразиха проекта през 2008 се говореше за централно разположен зад предния мост 5.0л V10 мотор с мин 500к.с., а сега 3.5л V6 мотор пред задния мост и при това хибрид :dry: . Наистина всички очакваха кола базирана на състезателната HSV-10 - нещо като хомологация, а и тя е именно мотор зад предния мост, както беше замразения проект, пък макар и V8 при HSV-10. С настоящия лейаут, като замисъл колата ще е най-близо до Ауди Р8 и Ферари Ф480 Италия. Да не говорим, че ще се сравнява именно с ГТ-Р, Порше 911 Турбо, Ауди Р8 и Ферари Ф480 Италия. Силно се надявам показаното да може да се мери като перформанс с тези коли, но и силно се съмнявам. Много зависи и от цената, защото ако новия НСХ е много скъп, то кои ще даде толкова пари за Хонда. Ако е около цената на ГТ-Р и със конкурентни способности то мисля че това би било печелившата формула. Ако обаче колата я пуснат с цена като на Лексус ЛФА, които струва колкото Макларън, и от който един "евтин" ГТ-Р показва по добри времена и показатели на писта... ами сами си правете изводите.

Да не говорим за очевидната прилика с Аudi R8 и новата NSX:

 

каква "печеливша формула" колега, това е имиджов модел :D да не мислиш че нисан печелят нещо от ГТР , колкото и Фолксваген от Бугати Вейрон :D

 

а за сравнение с недъгавото ауди с най грозните пропорци, всеедно са го срязали зад вратата и са му насадили половин метър ламарина. Качил си снимки, ми огледай ги :P

прилика с мустанг? ти сериозно ли :blink:

Редактирано от sa6o46

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека това да си остане НСХа, на другата да сложат една табелка прелюд, и най сетне да има 6ген. в10 какво толкова :П

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека това да си остане НСХа, на другата да сложат една табелка прелюд, и най сетне да има 6ген. в10 какво толкова :П

Харесжа ми как мислиш колега :rolleyes:. НСХ-а изглежда супер :), относно динамиката мисля че инженерите в Хонда знаят какво да правят, точно в тази насока. Редактирано от Jam

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По-скоро приликата е тук :cool: . Винаги са ми изглеждали еднакви

 

Публикувано изображение

и

 

Публикувано изображение

 

и незнам кой от кого е гледал :D

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вижте какво колеги. Това за сега е само CONCEPT. До 2015г. могат да станат страшно много работи. Може да свърши светът, може цунами да залее завода на NSX, може главният инженер да стане алкохолик и да продаде разработките за NSX на конкуренцията срещу бутилка водка и т.н. Така че дайте да чакаме спокойно и да се надяваме, че новият NSX ще бъде някакво чудовище, което ще размаже почти всички суперавтомобили, както направи GT-R :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ето и едно клипче. Макар и да не е автентично, защото е анимация , показва новите екстри на количката

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За нищо не става тая кола ... много крачки назад от NSX NA2 ... ама много ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:offtopic: Интересно ми е, на тая кола дали може да и се сложи метанец, че като гледам бая мАтор са и подготвили, дали ше има място за бутилките. Мен пък много ми харесва, един ден дай Боже да видим такава по родните пътища :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доста извънземна кола, човек ще каже че подготвят конкуренция на бугати вейрон и други бутикови марки.Иска ми се да пуснат нещо по народно като Nissan GT-R.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Брех, нисан гт-р ако е народно... явно съм много социално слаб :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземем например Порше 911,откакто се е появило на бял свят е минало през не знам колко модификации и модел от която и година дапогледне човек винаги ще го познае.Та в тоя ред на мисли ако на новия

Порше е пенсионерска кола, средната възраста на каращите Порше е 50г.Цената и е безумна.Никаква практичност и само и единствено гъзария.НО, аз пък да те попитам:А8 голяма А6-ца ли е?А6 голяма А4-ка ли е?А4 четириврата А3-ка ли е?Ауди сменят само стопове и фарове, и бичат на една платформа от 1986г.Маркетинг и реклама.И цени до небето.
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това дето си го написал за Поршето важи в пълна сила за всички луксозни спортни автомобили,да не изреждам марки,попростата причина,че повечето успели хора са над 40 и кусор години нагоре.Но това е друга тема.А за Аудитата няма каквода коментирам,те са друг клас широко употребявани ,не суперкар клас.Явно не съм се изразил правилно,имах впредвидновия НСХ да е съвременен технологичен автомобил,но да има нещо от предходния,та като го погледнеш да кажеш-я товасигурно е новия.Абе здраве да е,всеки си има вкус и виждане по въпроса.

Редактирано от tony-asa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина е много красив този "NSX" ,но на мен ми се иска да видят бял свят и този концепт кар от горната снимка ,а да не говорим пък за "HSV"-то от снимките на колегата "ZaRRick".С тази дръпната муцуна "HSV"-то изглежда като един много расов и нервен японски звяр ,с две думи ИСТИНСКА ХОНДА.Както и да е, каквото преценят това ще пуснат.Ако имаше класация на потребителите какво те искат да видят на пазара може би нещата щяха да изглеждат по съвсем друг начин

Редактирано от Tino

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако вземем например Порше 911,откакто се е появило на бял свят е минало през не знам колко модификации и модел от която и година дапогледне човек винаги ще го познае.Та в тоя ред на мисли ако на новия

Порше е пенсионерска кола, средната възраста на каращите Порше е 50г.Цената и е безумна.Никаква практичност и само и единствено гъзария.НО, аз пък да те попитам:А8 голяма А6-ца ли е?А6 голяма А4-ка ли е?А4 четириврата А3-ка ли е?Ауди сменят само стопове и фарове, и бичат на една платформа от 1986г.Маркетинг и реклама.И цени до небето.
Колега А4 не е четириврата А3.А3 в интерес на истината е маскиран ГоУф, както и ТТ, и Сеат Ибиза, а подозирам, че и Биитъл.А4 е Фолксваген Патас и Шкода Супърб, А6 също с удължена платформа.Да не говорим, че е и Сеат Ексео.А8 от 97г е с окачването на А4 Б5 и тем подобни смехурии като, че това окачване е абсолютно същото и за А6 и Патас.ЗА фаровете и стопове си 100% прав.Ама те ВАГ на това му викат нов модел :lol:.Сега искат да си пробутват А5 и Ку 5 съответно като Паджун и Каджун с емблемата на Порше.Просто смеха там е безкраен. Редактирано от Беселин
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

нещо сте в грешка, 911 е една от най-практичните суперкар-и каквато беше и НСХ :cool:

  • Нагоре 1
  • Надолу 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен както на някои колеги, ми се искаше новият NSX да има някаква прилика или нещо общо със старата версия.Не че този автомобил е лош,но старият NSX има повече дух и излъчване за една Хонда.Обикновенно когато излиза някаква нова версия всеки очаква да види някаква прилика със стария модел ,а в случая те истръскаха нещо паднало от луната. :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е така дефакто не точно.В по-горните постове малко обсъждахме практиката на, някои фирми да сменят стопове и фарове и да ги наричат нов модел.Какво лошо има, че хората са конструирали нещо различно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Джей Лено е най-големия.Супер реклама :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:lol: Лено я гепи вече Редактирано от rulemaker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимки на НСХ-а с емблемата на Хонда Тук :worthy:

Редактирано от zc1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...