dpenev 0 #1 Публикувано 21 Януари, 2011 Здравейте Колеги,Имам следната дилема. Колата която карам надхвъли 20 години и реших да я сменям. Харесъл съм си Honda Accord 2.2 CTDI и от известно време следя предлагането в BG.Изпадна ми обаче от един приятел Toyota Avensis в много добро състояние и история (гарантирана от дългогодишен приятел). За да бъда кратък въпроса ми: Коя от двете коли бихте избрали ако са на еднаква цена и възраст: Honda Accord 2.2 CTDI, 110 000 km.Toyota Avensis 1.8 VVT-i, 65 000 km.БлагодаряДимитър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prozacc 13 #2 Отговорено 21 Януари, 2011 В хонда форум да сравняваш тойота и хонда някак си ми се струва странно. Много зависи какво е нивото на обурудване, знаеш че българските пътища не прощават и дори на тези километри си оказват влияние. Кой знае и дали това са истинските км на хондата. С дизела ще реализираш много повече икономия на гориво, отколкото с авенсиса, въртящият момент е много по- добър и т.н Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #3 Отговорено 21 Януари, 2011 Аз бих взел Тойотата Ако наистина е това което казваш поне си сигурен какво взимаш. А Акорда го взимаш на сляпо и не се знае каква греда може да се окаже. Тойотата на тези километри е практически нова И е на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #4 Отговорено 21 Януари, 2011 Аз бих взел Тойотата Ако наистина е това което казваш поне си сигурен какво взимаш. А Акорда го взимаш на сляпо и не се знае каква греда може да се окаже. Тойотата на тези километри е практически нова И е на бензин Хондата може да се провери!Тойотата е много здрав автомобил, ама да не се скарат с приятеля после!Като некой майстор каже Тойотата е на 165 000км!Има и друг вариянт Акорд 2.4 и 190к.с.ТЕ това е колата! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #5 Отговорено 21 Януари, 2011 Благодаря Колеги,Да това което знам със сигурност е че Avensis-a е наистина на 65 000 km и е пазен. Като казвам Аccord 2.2 CTDI имам предвид по-скоро най-доброто което ми е попадало на българскя пазар за тази цена. А не конкретен автомобил. И наистина нямам гаранция за километрите и састоянието на тези Accord-и. Avensis-a е савсем конкретен обаче Просто харесвам Accord-a повече и 2.2 CTDI се очаква да е по-икономичен, (принципно бях решил следващата ми кола да е дизелова) и по добър,но от друга страна стои Avensis-a който е почти нов. Дали да заложа на техническото състояние и малката амортизация на Avensis-a или на по-добрата конструкция и по добрия/икономичен/пъргав двигател на Accord-a?? :-oПоздравиДимитър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #6 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Коя година е Тойота-та.? Ако е 2003-4 точно този мотор е проблемен. (доста хора го знаят)Един колега има Тойота края на 2003 с този мотор - колата гори адски много масло. Обслужвана е само в Тойота.Ако за 2500-3000 км 1л масло доливане е нормално... вземай колата Вече ако мотора на Тойотата е 2.0л тва е друга бира.А за Хонда-та няма да говоря. То е ясно този мотор какъв е! Редактирано 21 Януари, 2011 от Radko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #7 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Хонда такава още не съм карал за съжаление, но съм я разглеждал по шоурумите. Тойотата съм имал възможност да я карам. Ами Авенсиса е доста по широка вътре от Акорда. Изглежда по улегнала кола, подобно на ФВ Пасат, докато хондата гони по спортна визия. Иначе Тойотата си е стабилна, спира добре, но се усеща малко тромава, 2.2 дизелите 150к.с. са доста по акуратни за това голямо купе, а и са съпоставими като мощност с 2.2 дизела на Акорд, разликата е 10коня в полза на авенсиса. Вече ако говорим за 2.2 Д-кат дизела на тойота които е 170к.с. мисля че тои е по добър, но тези години не се предлага за българия и трябва да се търси внисна кола с тоя мотор. Прецени си кое то харесва повече и какво ще ти пасне по добре. Примерно за мен по голямото вътр. пространство на тойотата не би бил определящ фактор при покупка на подобен автомобил, но разни хора, разни идеали. Редактирано 21 Януари, 2011 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #8 Отговорено 21 Януари, 2011 Здравей Радко,Тойотата е 2006г. и доста изчетох за мотора и. На 95% от местата се твърдеше, че проблема с горенето на маслото е решен около 2004 година.На остналите 5% от мненията се твърди, че и последните модели го имали този проблем. Приятелия ми не е забелязал горене на масло.Поздрави,Димитър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #9 Отговорено 21 Януари, 2011 Здравей Радко,Тойотата е 2006г. и доста изчетох за мотора и. На 95% от местата се твърдеше, че проблема с горенето на маслото е решен около 2004 година.На остналите 5% от мненията се твърди, че и последните модели го имали този проблем. Приятелия ми не е забелязал горене на масло.Поздрави,ДимитърКолега,Наистина проблема за този мотор е решен след 2005г.За това попитах коя година е,защото имам наблюдения за 2003-4.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #10 Отговорено 21 Януари, 2011 Хонда такава още не съм карал за съжаление, но съм я разглеждал по шоурумите. Тойотата съм имал възможност дая карам. Ами Авенсиса е доста по широка вътре от Ккорда. Изглежда по улегнала кола, подобно на ФВ Пасат, докато хондата гони по спортна визия. Иначе Тойотата си е стабилна, спира добре, но се усеща малко тромава, 2.2 дизелите са доста по акуратни за това голямо купе. Прецени си кое то харесва повече и какво ще ти пасне по добре. Примерно за мен по голямото вътр. пространство на тойотата не би бил определящ фактор при покупка на подобен автомобил, но разни хора, разни идеали.Здравей ZaRRick,Аз знам, Акорда ми харесва доста повече, ама не мога да намерия толкова запазен екземпляр на тази цена.Клония кам Avensis-a понеже там знам какво купувам. Голяма дилема имам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #11 Отговорено 21 Януари, 2011 Тойотата на тези километри е практически нова И е на бензин Ама точно този модел е тегав за газификация .. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Radko 10 #12 Отговорено 21 Януари, 2011 Тойотата на тези километри е практически нова И е на бензин Ама точно този модел е тегав за газификация .. А разхода за София ще е 11л + Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tino 293 #13 Отговорено 21 Януари, 2011 Кажи каква цена си мислиш , че ще купиш Акорда и колко ти искат за Авенсиса ? Разбира се , че ще имаш по-добра икономия на гориво с Акорда , по-добра динамика и ускорение , но разходите по Акорда за евентуални ремонти са доста по-големи поради сложността на двигателя. Ако мога да направя съпоставка за това какво бих предпочел аз е следното - Бензин ръчни скорости срещу Дизел ръчни - Бензин ; Бензин автоматик срещу Дизел ръчни - Дизел ; Бензин автоматик срещу Дизел автоматик - Бензин Личния ми съвет е ако нямаш към 2000 лв при пробег 30 000 км да дадеш за дизела на Акорд не се и хващай Това е модел от по-горен клас и си иска своето , няма вариант да пропускаш поддръжка или спестяваш - само хубаво масло , филтри , скъпи сервизи Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tuindl 0 #14 Отговорено 21 Януари, 2011 Все още поддържам от стария авенсис - 2.0 ТД , невероятна кола , но на 11 -та година цялото окачване бе сменено ...такива са ни пътищата , но по двигателя - няма пипано - над 260 к ... та исках да си взема пак тойота - ама дори от автосалона ми казаха за проблемите с горенето на масло при дизеловия агрегат , 1.8 бензиновия идва слаб за тежкото купе и е с висок разход на гориво , макар това да е и от спецификата на шофиране , при тест-драйва возията на Акорда ме впечатли повече , но поради цената - минах в по-долния клас . Но ако аз имам тази дилема - бих взел колата от приятел , на когото имам доверие . Доверявай се - но проверявай ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #15 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Да наистина приятеля ми каза че в София му харчи около 10л при доста спокойно каране.Така че може и на 11 да се качва явно ....А защо да е тегав за газификация?Avensisa струва около 16600 лв. С ръчни скорости е.С подобно състояние Акорд отива цената на около 19 - 20 x. лв. ...а като се има педвид че буджета ми тръгна от 12 x. лв. ... дори и с Авенсиса малко се изсилвам ...@#Tino: Тоест очаква се Avensis-a да му е по евтина подръжката? Аз карам около 10 000 km годишно, може би разхода не би следвало да ми е чак толкова основен критерий за този клас кола. . ПоздравиДимитър Редактирано 21 Януари, 2011 от dpenev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ag.hristov 0 #16 Отговорено 21 Януари, 2011 Има и друго, което аз лично не виждам да му обръщаш внимание, а именно факта, че пробега на Авенсиса е в БГ...?1 Акорд внесен от вън на 110к км до каква степен го съпоставяш с Авенсис на 65к км каран в БГ? Па нека си е поддържан по най-най.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #17 Отговорено 21 Януари, 2011 Още за нещо се сетих и аз. Авенсиса се произвежда във фабриката на Тойота в Бърнастън, Дербишир - Англия, докато Акорда за които става дума си е 100% Made in Japan. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogo 25 #18 Отговорено 21 Януари, 2011 Понеже Авенсиса е от приятел, на когото имаш доверие направо се мятай. Иначе в тоя форум е ясно коя е по-готината кола. Пък и предполагам, че Авенсиса ще е с по-евтина поддръжка, защото е бензинов... Имам впечатления от 2,0 Авенсис 2008ма и не е лоша машинката. Малко са й дълги 5те скорости, но пък на магистрала не се усеща скоростта - 170кмч ~ 4100обм. Прилична е изработката... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
darius 921 #19 Отговорено 21 Януари, 2011 За 16 500 взимай Авенсиса.Иначе отиваш в Германия и за 6,7 или 8 евра купуваш Акорд!Тука сме малко или много пристрастни и за повечето от нас друга кола освен ХОНДА НЯМА! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Dominiko 49 #20 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Теорориста е казал това което мисля.Кола на 65к и то от мой близък авер -дай ми я насам .Вече ако си заклет хондажия и си държиш на марката, влачи хондата , ама не ми се струва да си чак тей.Поздрави .п.п Колегата над мен агейн е прав . Редактирано 21 Януари, 2011 от Dominiko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #21 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Тойотата на тези километри е практически нова И е на бензин Ама точно този модел е тегав за газификация .. Кой говори за газификация :D Бензина е с по-евтина поддръжка и ремонти. И е бензин ... Като показатели чак се учудих от тойотата. Дават 10.3 до 100, което за такъв туч с 1.8 е добре. Разхода също е приличен 10 градско и 6 извънградско. Отново за такъв туч си е перфе, даже не ми се вярва. Добре че съм карал тойота и знам че разхода е доста нисък. ZaRRicK спомена 2.2 д4д-то ..... Тая кола си е Карах веднъж комби 2.2 д4д ... ако мога да си позволя семейна кола от такъв клас няма да се замисля за друго. Тъпото е че както спомена тука се продават само 150 коньовия вариант. Редактирано 21 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #22 Отговорено 21 Януари, 2011 ...щом ти е трудно дори да дадеш тия пари за Авенсиса не се изсилвай да вземеш по скъпия Акорд.При тези несигурни времена послушай разума а не сърцето Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #23 Отговорено 21 Януари, 2011 Има и друго, което аз лично не виждам да му обръщаш внимание, а именно факта, че пробега на Авенсиса е в БГ...?1 Акорд внесен от вън на 110к км до каква степен го съпоставяш с Авенсис на 65к км каран в БГ? Па нека си е поддържан по най-най.. Здравеите,Ами да тука нстилката е по 'разбита' факт ... Разчитам на това че приятеля ми не е състезател и си е пазил колата ...Димитър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dpenev 0 #24 Отговорено 21 Януари, 2011 Колеги,Мислия че самия факт че получих съвети да взема Авенсис-а и то във форум-а на Хонда значи много.Благодария на всички за съветите! Ще я покарам отново колата утре и ще се опитам да взема окончателно решение.ПоздравиДимитър Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mar_tod 465 #25 Отговорено 21 Януари, 2011 Кой говори за газификация Бензина е с по-евтина поддръжка и ремонти. И е бензин ... Ами без газификация, няма класификация .. Къде е 11 л. бензин, къде са 7л. нафта, къде съм аз, къде сте вий ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #26 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Абе последно като налях на 2.53лв/л и нещо долавям логика в думите ти Тоя бенз си *** мамата. Редактирано 21 Януари, 2011 от teror1sta Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PARUSHEV 14 #27 Отговорено 21 Януари, 2011 Щом е запазен Авенсис-а добре. Ако искаш потърси Акорда в някоя автокъща, покарай, прецени, не е задължително да го купуваш. Имам приятел с Авенсис, мисля 2005-та година беше, с жълта кожа, тракшън, 150 к.с. бензин, вътре комфортна, хубава кола си е, но прецени. Чувал съм, че Авенсис-а се произвежда в Турция. Лично мнение, щом си превишил бюджета за кола, вземи по - запазената и по - евтината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ZaRRicK 330 #28 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Авенсиса вече писах се прави в Бърнастън, Дербишир - Англия, Ауриса се прави в Турция, както и Версото..Абе гледам има в мобилето дизелови Акорди от 12000лв. Вярно не са 2006, ама щом почват от толкова, значи с повече търсене може да се намери хубав екземпляр, примерно 2004-2005год. и да се впише в ценовия прозорец. Авенсиса си е хубава кола, спор няма. Определено ако търсиш вътрешно пространство е по практична. Редактирано 21 Януари, 2011 от ZaRRicK Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
damianski 4 #29 Отговорено 21 Януари, 2011 Взимай тойотата и не го мисли, щом е читава а и бензините им са безпрблемни.Доскоро имах версо бензин купено ново и го продадох на един приятел ,но колата за 130х.км никакви проблеми разхода и беше по-малък от дизеловото ми црв колата беше перфектна и какво като е сглобена в турция( версото де).Тойотите са много балансирани автомобили с евтина поддръжка и малко скучен дизайн.Отново бих си купил нова тойота . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #30 Отговорено 21 Януари, 2011 Карал съм такъв Авенсис (служебен). Здрав, сигурен, с добра возия и...... убийствено скучен Дори и първият авенсис ми беше по-приятен за шофиране.Живот и здраве, до седмица-две ще имам близки впечатления и от такъв Акорд. Това, което предполагам е, че возията на Хондата със сигурност ще е по-твърда. Но след сивик 8ген, вече нищо не може да ме изплаши Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #31 Отговорено 21 Януари, 2011 (Редактирано) Имам наблюдения и от двата модела, повечкото дизели.Авенсисът е скучен, пластмасов и грозен, но безшумен, по-широк и дърпа повече - ( това за дизела)!Авенсис бензин (2.0 обаче) е доста по-шумен от нафтата и върви осезаемо по-зле. Харчи здраво (при 150 на магистралато не можах да го сваля под 9!!!), дизелите при тая скорост харчат 6.От друга страна акордите 7-ма генерация са неоправдано скъпи...За мен Авенсисът е по-практичната кола (идеална за служебна) - но е безумно грозна и скучна, а и след 2 години и трите ни служебни вътре продължават да миришат на евтина пластмаса - това сериозно, много ме дразни!Ако искаш да караш конфекция (и носиш маратонки Ромика), мятай се в Авенсиса Аз не бих си взел нито един от двата - за тия пари има далеч по-изгодни модели на тия години. Редактирано 21 Януари, 2011 от TipoMan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
едмундо 34 #32 Отговорено 21 Януари, 2011 Пример... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xatamoto 163 #33 Отговорено 21 Януари, 2011 Ситроен С5, Мазда 6, Пежо 407, има и още.....Мен още ме е яд, че когато най-добрият ми приятел си продаваше Авенсиса на реални 112к км (от първите, купен от магазина) не изтеглих заем, за да го купя. Досега щях да съм го изплатил тамън 2 пъти. Взе го един познат, който и до ден днешен освен консумативи друго не е сменял, а колата вече е на почти 300к км. Иначе колегите са го казали - отиваш, караш двете коли и избираш по-запазената.Друг въпрос е, че дизел 2-ра употреба аз лично не бих си купил.Успех! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
TipoMan 15 #34 Отговорено 22 Януари, 2011 Аз не бих си взел нито един от двата - за тия пари има далеч по-изгодни модели на тия години. Пример... Volvo S60 - Имат мощен дизел, имат дизел автоматик, имат фабрични турбо бензинови двигатели. Не виждам защо Акордите на същите години са с 50% по скъпи. За парите, които искат на акордеоните 7-ма генерация, можеш да си вземеш Mercedes E320 като този например: http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11295419676077282&f1=details 200 коня дизел, пак автоматик... Нищо против акордите, редовно се возя в такъв, чудесна кола, но при положение, че в момента нови с остъпките са по 40бона, да им искаш 15-20 когато са вече 8 годишни е смешно.... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #35 Отговорено 22 Януари, 2011 TipoMan, а замисляш ли се защо е така.Аз мисля че качеството струва пари-нито Волвото нито пък Е класата е надеждна колкото този Акорд.В това С60 отзад е толкова тясно че в Ауди Б6 отзад сигурно е толкова широко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1497 #36 Отговорено 22 Януари, 2011 И оскъдното предлагане играе голяма роля за високата цена. Пък и не е като, тази кола да не е била доста скъпа и като нова. Един екзекютив дизел беше над 60х лв, си спомням. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #37 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Аз не бих си взел нито един от двата - за тия пари има далеч по-изгодни модели на тия години. Пример... Volvo S60 - Имат мощен дизел, имат дизел автоматик, имат фабрични турбо бензинови двигатели. Не виждам защо Акордите на същите години са с 50% по скъпи. За парите, които искат на акордеоните 7-ма генерация, можеш да си вземеш Mercedes E320 като този например: http://nfs.mobile.bg...7282&f1=details 200 коня дизел, пак автоматик... Нищо против акордите, редовно се возя в такъв, чудесна кола, но при положение, че в момента нови с остъпките са по 40бона, да им искаш 15-20 когато са вече 8 годишни е смешно.... Имам трима познати с точно посочения модел Е320, всички смениха скоростни кутии- автоматици са, (единият 3 пъти!) и тримата няма месец в който да не са по майстори или в Балкан Стар. Все някакви датчици, блокове за управление, окачване, климатроници и т.н. ( двамата за 2 години а другия за три години ) ревът яко и не могат да се отърват, не могат да ги продадът. Сещаш се за какво им е такава цената - иначе е страхотна кола като дизайн, усещане, комфорт, престиж но....... Редактирано 22 Януари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
honda_japan 73 #38 Отговорено 22 Януари, 2011 Аз не бих си взел нито един от двата - за тия пари има далеч по-изгодни модели на тия години. Пример... Volvo S60 - Имат мощен дизел, имат дизел автоматик, имат фабрични турбо бензинови двигатели. Не виждам защо Акордите на същите години са с 50% по скъпи. За парите, които искат на акордеоните 7-ма генерация, можеш да си вземеш Mercedes E320 като този например: http://nfs.mobile.bg...7282&f1=details 200 коня дизел, пак автоматик... Нищо против акордите, редовно се возя в такъв, чудесна кола, но при положение, че в момента нови с остъпките са по 40бона, да им искаш 15-20 когато са вече 8 годишни е смешно.... Имам трима познати с точно посочения модел Е320, всички смениха скоростни кутии- автоматици са, (единият 3 пъти!) и тримата няма месец в който да не са по майстори или в Балкан Стар. Все някакви датчици, блокове за управление, окачване, климатроници и т.н. ( двамата за 2 години а другия за три години ) ревът яко и не могат да се отърват, не могат да ги продадът. Сещаш се за какво им е такава цената - иначе е страхотна кола като дизайн, усещане, комфорт, престиж но....... Точно това и аз имах предвид, не са това което бяха за съжаление.Японците се оказват доста по-корави автомобили. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Red 4 #39 Отговорено 22 Януари, 2011 (Редактирано) Единият от тримата с Е-класите постоянно споменава с носталгия предната си кола Мазда 626, какзва че я мразел щото приличала на кит, та тормозел я здраво не и мисли много много и..... за 4 години и сменил познайте........ един кормилен накрайник Сега иска Мазда 6, ама късно......Подкрепям изборът на японски автомобили - по-разумен е...... според мен Редактирано 22 Януари, 2011 от Red Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PIKap 213 #40 Отговорено 22 Януари, 2011 един приятел има въпросното волво с60 и върви доволно, но мисля, че японския вариант, като Мазда за тези пари ще е по-добре Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове