Jump to content
dpenev

Accord vs. Avensis ?

Recommended Posts

леле пичове нидейтиииииииииии, че съм луд фен на Мазда и тука мога да изпиша тонове мастило за тая колица.Не че и тя си няма детски болести като например срамната за такъв модел ръжда но след 2004 всичко уж е оправено -само това иначе колата е 6 точки.Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Дори спорим с един френд който е луд на тема ВАГ, че ВАГ-те по конкретно фау ве били по сигурни на краш от гореспоменатите японци и му се виждали паянтови.Хахахаха.Извинявам се за спама, ако мода реши може да ми изтрие мнението че хич не е по темата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

леле пичове нидейтиииииииииии, че съм луд фен на Мазда и тука мога да изпиша тонове мастило за тая колица.Не че и тя си няма детски болести като например срамната за такъв модел ръжда но след 2004 всичко уж е оправено -само това иначе колата е 6 точки.Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).Дори спорим с един френд който е луд на тема ВАГ, че ВАГ-те по конкретно фау ве били по сигурни на краш от гореспоменатите японци и му се виждали паянтови.Хахахаха.Извинявам се за спама, ако мода реши може да ми изтрие мнението че хич не е по темата.

Ами аз имах Мазда 323 S с четири врати 1997г. със 1,5 Z5 мотора и знам за какво иде реч:rolleyes: Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация.

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://designercars.dk/biler/Mazda-323S-4.jpg&imgrefurl=http://www.designercars.dk/membercars/2124&usg=__LQQBAo6qjxnW6f1cnSKIHxb8lcI=&h=351&w=468&sz=152&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=ag-Lai4lYvisuM:&tbnh=143&tbnw=189&ei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B323%2BS%26um%3D1%26hl%3Dbg%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26biw%3D1366%26bih%3D584%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=142&vpy=90&dur=371&hovh=143&hovw=191&tx=97&ty=127&oei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0Ей такава същата

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Red, имах до неотдавна БА със същия мотор, никакви забележки, а бих казал пътното поведение и директното кормилно управление са за образец в "голфовия клас", лично аз не съм карал по-стабилна кола със сток окачване и толкова директно управление-без да е за сметка на комфорта, ако може да се говори за комфорт в този клас разбира се.P.S. Всъщност модела на твоята май е БА или BJ, за БН нещо не съм чувал такава модификация.

http://www.google.bg/imgres?imgurl=http://designercars.dk/biler/Mazda-323S-4.jpg&imgrefurl=http://www.designercars.dk/membercars/2124&usg=__LQQBAo6qjxnW6f1cnSKIHxb8lcI=&h=351&w=468&sz=152&hl=bg&start=0&zoom=1&tbnid=ag-Lai4lYvisuM:&tbnh=143&tbnw=189&ei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&prev=/images%3Fq%3Dmazda%2B323%2BS%26um%3D1%26hl%3Dbg%26client%3Dfirefox-a%26sa%3DG%26rls%3Dorg.mozilla:bg:official%26biw%3D1366%26bih%3D584%26tbs%3Disch:1&um=1&itbs=1&iact=hc&vpx=142&vpy=90&dur=371&hovh=143&hovw=191&tx=97&ty=127&oei=f606TZqMGNC48gPiiM2rCA&esq=1&page=1&ndsp=18&ved=1t:429,r:0,s:0Ей такава същата
Мисля, че и тя се води БА , само че седан :http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/5645.html, но не претендирам да съм напълно прав може и да се бъркам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да да точно S трябва да е, но по темата какво да избере ..... Акорда е много по-красив (субективно) но както каза един колега по-горе е неоправдано скъп ( 8-годишна кола 20к а нова струва 40к? ) Тойтата е пълен труп (като дизайн, пак лично мнение - по-пенсионерска е някак, но въпрос на вкус) Пък за Мазда 6 май тя е единствения автомобил тестван от Ауто Билд изминал тестово 100к километра без нито един дефект. И е на по-добри пари ит от двата претендента ( Но акорда си е много зъл :rolleyes: тва си е )

Редактирано от Red

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).

Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/kak-se-spraviat-sys-snega-v-iaponiia.html

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).

Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobile.bg/avtomobili/kak-se-spraviat-sys-snega-v-iaponiia.html
Ами японска работа какво друго да кажа.В тоя "сняг" по пътя и Лексус ЛФА няма да опре никъде :rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам защо но при всички японки клиренсът е много малък и зимата където има неразчистен сняг често облягат (разбира се не са мислени за пътища като нашите).

Защото там пътищата се чистят така: http://spisanie.mobi...v-iaponiia.html
Все по-често си мисля че джапанайците просто не са от тая планета:rolleyes: невероятни.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега взимай авенсиса щом е проверен.Единствено ме дразни позицията на седене ,много е висока и седалките са неудобни.А с акорда могат да ти излязат непридвидени разходи за ремонт,няма да знаеш дали километрите му са реални,а цените на частите са солени.Както в една друга тема беше споменато съединителя е 2300 лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...