AMD 347 #1 Публикувано 9 Януари, 2011 Темата я мярнах в един друг форум и реших да я пусна и тук.Превода е от мен ,и на места не е много точен(даже и липсва) И така : 1.Първото нещо е да отбележите положението на делкото,за да уцелите центровката след поставянето му после. 2.Махате дистрибуторната капачка.При махането и оставете кабелите за свещите на нея,за по лесно в последствие.След свалянето се вижда проблема. 3.Тук може да видите ръждясалият crank trigger(превод от някой ) и теклото масло. 4.Развийте 3-те 12мм болта държащи делкото към главата, и запомнете положението на палеца,за да го поставите правилно после.Откопчавате и двете букси. 5.Сега делкото е извън колата и забавлението може да започне .Свалете палеца от оста. 6.Следващите са бобината и комутатора.На снимката има външна бобина за това не е показано как се сваля,но са само 2 малки винтчета държащи кабелите,и още 2 държащи бобината.Комутатора излиза след махането на 2-та винта.Може да ползвате лента или химикалка за да маркирате кабелите. 7.Трябва да изглежда така.След това махате 2-та винта които държат the number one position sensor .Маркирано е със зелени линии. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 9 Януари, 2011 Продължението... 8.Зегерката е следващата,махате и пин-а под нея. 9.Три винта държат center assembly to the housing (основата ? )махате я .Пак е отбелязано с зелен маркер. 10.Може да видите разликата мужду три месеца палзваната ос и junkyard.... 11.Вече се вижда симеринга и поразията която е направил. 12.Стигнах толкова далече,така че реших да опразня всичко и премахнах и другите два сензора. 13.Свалянето на симеринга е лесно.. 14.Поставяте новият симеринг Сглабянето на делкото е в обратният ред. Източник- http://www.d-series.org/forums/diy-forum/141353-diy-distributor-seal-replacement.html 21 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
rulemaker 130 #3 Отговорено 9 Януари, 2011 +че за темата 1 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
eddy 214 #4 Отговорено 9 Януари, 2011 От доста време не съм виждал нещо добре обяснено, подкрепено със снимков материал +. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
atanasbe 99 #5 Отговорено 9 Януари, 2011 Само ще добавя че може да се наложи да се прави втулка на оста. Имали сме случай семеринга е износил оста което няма да се поправи само с смяна на нов семеринг.Като вече е отворено може и лагерите да се сменят не си спомням колко бяха и нещо имаше труден размер за търсене бяха но не съм сигурен. Иначе браво за труда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
taz1 4 #6 Отговорено 10 Януари, 2011 Нека и аз да се включа, темата е супер, семеринга е номер 12/22,5/7 трудно се намира но нее невъзможно,лагера 6001NSL препоръчвам да е от по скъпите, а свалянето на лагера бях го описал някъде в друга тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
teror1sta 43 #7 Отговорено 10 Януари, 2011 размера е 12.5/22.5/5.5 (последното не е толкова от значение, там може да има допуск) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
БобМарли 2 #8 Отговорено 19 Февруари, 2011 Изключително добро обяснение!Благодарности 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Diyan_Petrov 2 #9 Отговорено 20 Февруари, 2011 Поздравления за добрата тема. Да допълня и аз със нещо темата, а то е о-пръстена, за който не се споменава. Вижда се на няколко снимки, но най-добре на снимката със обяснението от 8-ма точка. Размера на о-пръстена е 26.4 x 3.1 мм. със каталожен номер 30110-PA1-732. Поздрави и нека бъдат повече темите като тази. П.П. Става дума за двигател D15b2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sankao5 7 #10 Отговорено 20 Февруари, 2011 ако бях прочел по рано това нямаше цял ден да се потим ,та сменихме гумичката на делкото ма сме сложили о голяма не влезе като хората и превъртяла за паленето,и кат се почна центровки и така цял ден ходене по мъките Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #11 Отговорено 31 Март, 2011 Аз съм със семеринг 12,5 /22,55 / 5,5 без проблеми.Купих си го от магазинче на 87-ми блок в Красна поляна , точно на кръстовището на бул. Възкресения и бул. Вардар.ПС: Сега си намерих 2-та семеринга които съм си взел в повече да имам и се сетих.Хубава тема, поздрави. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Izanagi 389 #12 Отговорено 13 Април, 2011 Ето ги парт номерата за D16Z9 5-та генерация купе.DISTRIBUTOR O-RING - 30110-PA1-732 $1.50DISTRIBUTOR CAP GASKET - 30132-PT2-006 $1.20 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nakata 178 #13 Отговорено 14 Април, 2011 от кога чакам да видя как се сменя този семеринг че мойто делко плува в масло от няколко месеца още тия дни почвам да го разглобевам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kovachev91 16 #14 Отговорено 28 Февруари, 2013 Някой може ли да каже за д15з6 номера на семерингата ??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #15 Отговорено 28 Септември, 2014 Колеги някой знае ли как се избива пинчето на дистрибутор за D14A8 това е англичанка. Делкото е по различно от описаното няма зегерка, а само едно пинче което не знам в коя посока и как се избива Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979 3 #16 Отговорено 23 Октомври, 2014 Колеги някой знае ли размерите на лагера, опръстена и семеринга на делко Lucas, а двигателя е Д14А8 , Civic VI 1,4IS , че вчера погледнах и установих,че ми се губи масълце от там та да го поправя. Ако някой е сменял и знае размерите нека сподели тук. Ще е добре и да каже откъде е купил новите в случай,че са качествени 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mitko_tt 1 #17 Отговорено 21 Ноември, 2014 Колега оригинално това делко е със семеринг 12.45х22х6 но никъде няма да намерих такава в Бг!Взимаш 12х22х6 и ще ти върши същата работа ако си мераклия може да отнесеш оста някъде на стругар за да ти е направи гладка тоест да няма износването от предишната семеринга и задължително новата да е витонова семеринга да няма проблеми в бъдеще.О-пръстена е с размери 26.4X3.1.Има и едно малък лагер който със сигурност си е заминал... размера му е 26x10x8 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bojko1979 3 #18 Отговорено 12 Декември, 2014 Колеги някой знае ли как се избива пинчето на дистрибутор за D14A8 това е англичанка. Делкото е по различно от описаното няма зегерка, а само едно пинче което не знам в коя посока и как се избива Няма нужда да го избиваш! Това делко се разглобява от вътре и се избива оста както е на място приводчето в посока към приводчето, за да излезе лагерчето т.е лагерчето излиза в посока палеца на делкото. При мен малко трудно излезе лагерчето, но подпрях от страна на привода две тънки щангички и изтеглих привода с оста и така излезе. Иначе при мен лагера е 6000 ZZ , семеринга го купих 12х22х7 , но може и на 5 или на 6 да сложиш. О-пръстена е с размери 26,4х3,1 както го дава колегата,но може и малко по-различни размери аз сложих 26х3,5 , а оригиналния семеринг е 12,45х22x6. Делкото е от англичанка с двигател D14A8 , a делкото е на LUCAS 30100 P1J E 01 84DCC4. Успех! Дано съм помогнал Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
6matkata 1 #19 Отговорено 3 Януари, 2015 много добра тема ,браво на колегата ,но само аз ли не мога да отворя снимките 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brymbrym 1 #20 Отговорено 3 Май, 2015 И аз го минах този път, че делкото беше яко в масло. Не е кой знай каква философия смяната на семерингата, ако някой има зор да свирка имам и О пръстени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Благовест Калински 17 #21 Отговорено 1 Юни, 2015 На D15B7 , семеринга същия ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimitrofski 3 #22 Отговорено 11 Септември, 2015 За да стане още по полезна темата да си напиша и моите неволи!Говоря за Д14А4 двигател,казавам го,защото има клипове в нета,но на 1.6 мотори,които са с различно делко.Та,сваляне на капачката и отвиването на двата болта на делкото е лесна работа.Следва сваляне на делкото.Делкото е вече на масата.Вади се целия пълнеж.Остава гол корпус,в който е оста.Важно,някой беше написал,че пина не се избива,Невярно твърдение!Пина се избива,чука се яко и излиза,но преди това се бележи положението на втулката,която влиза във вала,защото няма да влезе делкото иначе,ако сме объркали.Или казано накратко,тая втулка е асиметрична спрямо двете си вилки влизащи във вала.Като се извади пина излиза оста и имаме гол корпус.Избива се стария семеринг,но новия не влиза!Аз го изпилих,свалих поне 0,5 мм от гумата му.След това е лесно,сглобява се и при спазване на белезите,които сме направили преди това за положението на делкото,нещата спят.Сега сглобих капачката без гарнитура,старата се беше разтеглила до неузнаваемост.Ако не намеря нова ще слагам силиконяда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
денков 0 #23 Отговорено 21 Ноември, 2015 Да допълня и аз темата за собствениците на акорд f18a3 размера на семеринга е 12.45x22x6, а О - пръстен 25x3,5 или 25x4 уплатнява по добре от оригиналния размер. dimitrofski от последния пост е описъл точно процедурата по избиването на пина. Не забравяйте да го бележите, че после много ядове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ваньо 0 #24 Отговорено 28 Декември, 2015 Здравейте, някой знае ли какви са семеринга и о-пръстена за Хонда Сивик 95, двигателя е 1.5 v-tec d15z3? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #25 Отговорено 31 Юли, 2016 Тук съм сложил видео как се оправя този теч + размери и продуктови кодове за вътрешен семеринг на делко на Акорд МК 6 - 98 до 02 произведен в Щатите (важи най-вече за купетата ) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AAAARGHHH 15 #26 Отговорено 15 Октомври, 2016 А ето, къде ми разрешиха на мен проблема с теча от семеринга (Цъкни ме!) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #27 Отговорено 12 Февруари, 2017 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ekzotik 2 #28 Отговорено 3 Април, 2019 Здравейте колеги! Можете ли да ми дадете информация,парт номера за размера на семеринга на делкото и о пръстена за Хонда акорд 1999 ф18б2? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigfan 0 #29 Отговорено 14 Юни, 2019 Здравейте колеги, колата е Хонда Сивик 6 ген, англичанка, двигателя е D14A8. Проблема ми е , че делкото се омаслява и оттам започна да прекъсва на високи обороти, дори и на моменти угасва. Интересувам се от размерите на семерингата и О пръстена, откъде мога да си ги поръчам, и евентуално от читав майстор в Русе, който няма да ми вади от девет дерета вода и да ми обяснява, че не може да се намерят и е по добре да си купя цяло делко, а да оправи моето. А съм на 90% сигурен , че това губене на тоци на високи обороти е от това омасляване вътре, един дори искаш да почва да ми регурулира клапаните първо и после сме щели да видим. Както и да е, благодаря предварително за отговорите и помощта. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #30 Отговорено 14 Юни, 2019 Ми щом си от Русе обади се на Маркони, защо трябва да си блъскаш главата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigfan 0 #31 Отговорено 14 Юни, 2019 Да , намерих го на друго място,ще звънна утре, благодаря ти много за отговора, дано той ми докаже, че има свестни майстори в Русе и не се дърпат от работа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bigfan 0 #32 Отговорено 15 Юни, 2019 Само като информация, Маркони вече не е действащ, не си вдига телефона и сервиза е заключен с катинар. Съседи казаха, че не работи вече. Така, че съм отворен за още идеи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bhtotev 3 #33 Отговорено 12 Юни, 2021 (Редактирано) Колеги, някой може ли да ми помогне от къде да купя семеринг с размери 12х22,6х5 или 12х22,5х5 в Бургас старата е 12,45х22,6х5 имам малко износване и ще я сваля малко. Намерих някаква подобна уж внос от япония за нещо като 25лв. което много не ми харесва като цена. Всъщност като гледам снимките на компютъра май е 12,45х22х6, в такъв случай трябва да е 12х22х6. Не съм я свалял а и нямам скакво да измеря отвора. Нацяло се обърках. Редактирано 12 Юни, 2021 от bhtotev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2839 #34 Отговорено 13 Юни, 2021 (Редактирано) Оригинален семеринг: 12.45x22x6 mm. Ето го и моят: Сменен с NOK BHH1032-A0 (12.5x22x6 mm), закупен от ebay. (https://www.ebay.com/itm/Honda-Accord-Distributor-Seal-FOR-HITACHI-DISTRIBUTOR-NOK-Made-in-Japan-OEM-/262604733603?hash=item3d24763ca3:g:8iMAAOSwvg9Xdjub&vxp=mtr) 10 месеца, след смяната, няма течове! Редактирано 13 Юни, 2021 от dandilov 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове