Jump to content

atanasbe

Бананизиран
  • Мнения

    663
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

-99 Bad

Относно atanasbe

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 11.03.1996

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    scgsgdfs
  • Интереси
    Коли,коли, и кат остане време жени
  1. рр5 от кончерто върши същата работа + едни NGK 7 ци и гарнитура 1.25
  2. ето ето две снимки как седят Д13 кови бутала до Д16- РМ7 в блок Д16 по чистите бутала са Д13
  3. момичето почина преди няколко дни не знам кво повече да напиша поне се опитах ме да помогнем
  4. atanasbe

    Честит Рожден Ден на chris_barnes

    ЧРД жив здрав и много бързи хонди
  5. помпа от кончерто с Д16 предни дискови 262 и 240 задни също става на сивик 5 ген също става и от роувъри 216 с хонда двигатели Д16 същата история 262 от пред и 240 отзадека без преправяне на тръби и подобни
  6. ти хубаво допълваш ама трябваше с тва да почнеш нали знаете че икономията е майка на мизерията таз врътка е за бензина горе на снимката дето е дадена с нея няма да стане работата ходи си при разбирач газаджия
  7. не тва е от едно ръководство за В16 ка има го в полезни технически http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=7390
  8. имаше тема с много дино графики но къде е My link
  9. вярно е че Д13 ката е карб но трябва да се има предвид че е междинка между карб и моноинжекция все пак има комп и има EACV та викам да земеш да го пръснеш "малко" с WD40
  10. atanasbe

    Проблем с прекъсвача

    то тва е ясно но въпроса е че го прави чат пат и загряла и при мен
  11. atanasbe

    Проблем с прекъсвача

    моята макар че е дърто копеле студена ли е нище да иде до 7800 оборота спира ме на 7000 но май не е от обортомера ако не е прецакан и километража де замислил съм и една проверка на обартамера продават се едни китове с електранни обортомери за сверката
  12. atanasbe

    Проблем с маслото

    ми колега или го гори или от някъде тече да го гори мое да е от сегменти гумички водачи мое и да тече виж си семерингите на делкото на коляновия вал или картера най често от там течът но разхода е сериозен мое да пробваш с друго масло но едва ли ще се оправи
  13. не знам колко е нормалната температура но не трябва да минава над 120- 130 градусазнам че на турбо дизелите е по висок лимита за средно ще е някъде около 100 градуса
  14. atanasbe

    след основен ремонт

    Значи при смяна на лагери на коляновия вал при Хонда са по цветове ЦЪК тук Стягането на коляновия вал с лагерите няма нищо общо в смисъл че ако не е оставено нужното разстояние за маслен клин ще затяга ще надере и износи лагерите от там ще се увеличи масления клин от там маслена помпа няма да смогне да направи необходимото налягане и ще изтропа.Примерно може да се направи компромис и да минеш с осреднени но коляновия вал трябва да си се върти свободно почти след новите лагери.след смяна на сегменти е нормално да е малко по тегав мотора за тва преди смяната се мери ключа на сегмента докато олегнат мое малко да ти подгорва масло в общи линии е тва аа за затягането на двигателя си мисля че е от неправилни лагери но това си е лично мое мнение тва е в най лошия случай покарай я и дано не съм прав
×