Jump to content
teror1sta

Що е Кола и основни понятиа !

Recommended Posts

Този модел който ще ви представя е правен за Америка и Япония. Тука е голяма рядкост, но в общи линии е идентично с останалите европейски версии.

 

Всичко ще е представено с картинки и обозначения на съответните части. Ще ги карам горе долу подред. Започваме от най-важното: самата "Кола" . (под всяка снимка има легенда)

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Автомобила е Хонда Голф Тайп Г . Кубатура 1.4 с променлива работа на двигателя (разбирайте не работи по един и същ начин).

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

1: За да влезете в уникалния автомобил използвайте означения с "1" уред на снимката.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

1: Това е контактния ключ. Не ме питайте защо е от Сеат . На някои модели е пусков бутон , но в този са решили да се придържат към класическия дизайн.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

 

1: Използвайте за регулиране на страничното огледало. Доста често ще виждате минаващи по край вас коли.

2: Използвайте в случай на авария или ако сте пред клиника за бъбречни увреждания.

3: Ако ви е жега въртете по часовниковата стрелка. Принципно модела е с всички екстри без климатик, абс, серво, хидравлика и задни седалки.

 

Публикувано изображение

1: Врътката от която се пускат габарити (1-во положение) и фарове (2-ро положение)

2: от тук може да си регулирате светлината на таблото (уааааа)

3: а от тук височината на фаровете, Не знам обаче защо си мисля че не работи.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: мигачи. На горе - десен; на долу - ляФ

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Това е лоста за чистачките. На долу - минават на интервал; на горе - минават полекичка; още един път на горе - бързо;

Задната чистачка се пуска като натиснете ръчката към таблото. Най странното е че и така се спира (отне ми диста време да се сетя).

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Бензиномер. Стрелката е там защото никога не стига бензина;

2: Часовник с големината на диня. Така винаги ще знаете точно колко сте закъснели или колко време се мъчите да запалите колата;

3: копче за гласене на часовника

4: панелчето с лампичките. не знам за какво са ама тая с масльонката свети постоянно.

5: рестартира 9

6: температура на водата. Когато подмине 100 градуса значи чая е готов и може да сервирате.

7: Километраж. При спортен режим минава на оборотомер. Не се базикам - при форсаж на място сам се вдига до 120-130 ;):) :)

8: ламБите за мигачите

9: електронен километраж

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Клаксон. При внезапна поява на крава на пътя го използвайте. След това 3-4 майни на падаря.

 

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Пуска се духалката. Не се препоръчва да се използва тая екстра, защото всичко вътре става в шума;

2: Когато зимата сте си забравели прозореца отворен- завъртете на "червено" !

3: Така или иначе винаги е спара в колата , тази врътка не помага;

4: Накой ако ми каже какво е това ще черпя бира

5: реотаните за задното стъкло. Зимата като го бутате - включете за да ви е топло на ръцете;

6: място за запалка. Запалката не е включена в оборудването на този модел.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Жабка. Не знам за какво е с точност, но имам подозренията че е направена за да дрънчи!

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: Скоростен лост. Използва се за да се мъчите да влезе някоя предавка. Ако ви е щастливия ден става от 4-тия път.

2: Лоста на ръчната спирачка. Използва се да го махате през прозореца с цел поздрав на някой колега.

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

1: / 2: / 3: - ако не знаете за какво са се запишете на шофьорски курсове.

 

Смятам че темата ще бъде много полезна за новорегистриралите се юзъри. Няма да е лошо някой админ да я закачи към "ВАЖНИ" и да я сложи в рамка ;) ;)

 

п.п. Искрено се извинявам на хората с бавен нет и компютри.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пропуснал си 1 екстра която най-вероятно присъства в колата,това е мулти фукционалния теглич,който при необходимост се използва и като парктроник.Ръчките за сваляне на стъклата може да се срещнат в сервизните книжки под наименованието "Мексикански климатик",а ключа от Сеат е за заблуда на противника.Пълненето на купето с листа при пускане на парното също е екстра.Когато караш лятно време и включиш духалката на хората в колата се създава илюзията за прохладна есен с падащи листа от дърветата.

Редактирано от demon89

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един апел към нови и не чак толкова нови членове, на форума - Спрете да пишете!.

Редактирано от Stonez

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, не е много етично това спрямо колегите с VW. Както има идиоти с голфове и пасати, така има идиоти с сивици и акорди, със 3-чета и петички и т.н. Сигурно форума не е бил това, което е бил едно време, но това е неизбежно. Когато марката става по-масова се появяват и повече идиоти.

По-скоро може да си насочите енергията в начините за отсяване на тези елементи, вместо с такива закачки :)

 

P.S. И редактирайте заглавието на темата - понятия

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз за бирата да пиша ;) това копче е за аварийно пускане на перката на радиатора ( това е екстра монтирана в БГ и идеята е като стане чая готов да цъкнеш и да охладиш нещата ) :)п.с. Сигурен съм ,че Теро-то е нямал нищо против колегите от VW-club, просто такива снимки са му попаднали :)

Редактирано от chirenski

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че темата не е насочена към колегите от другите форуми, а конкретно към нещата, които се пишат в "Технически въпроси" от колеги от нашия си форум.Въпреки, че го виждам като своеобразна форма на личен протест от страна на автора, все пак това си е чист спам и не допринасня за развитието или промяна на раздела :)

Редактирано от UniCorn

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Накой ако ми каже какво е това ще черпя бира

;):);) Ти пак полудя... Копчето е най-вероятно или за халогенки или е "имобилайзер".Тука половината френдове са скрили по една дузина прекъсвачи из колата,та да не се украдне ;) Стар номер.20 кинта за аларма и 50 за копчета ;) А бе ама вие тая бангия на бензин ли я карате-луд народ ;)

Принципно модела е с всички екстри без климатик, абс, серво, хидравлика и задни седалки.

Ти по добре да беше написал какво има-щеше да ти е по-лесно,ама за служебна-толкова ;) Запалка не знам за какво ти е-ти не пушиш а и цигарения дим разваля интериора....п.п.Сега се сетих-това копче може да е за спиране на дъжда.Треа да фана некой голфър за ушите и да го питам,ама де ли да го дира..... :);) Редактирано от necentrovaniq

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4: Накой ако ми каже какво е това ще черпя бира

Понеже не видях копче за опцията "въртене на шумата само в купето, без да се добавя нова от вън" - мисля, че е това. Само предполагам, а и бира не пия.

 

п.п. Понякога наистина прекаляваме спрямо "другите". И аз се усещам, понякога.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Евала Теро за труда и за приноса към богатастовото на форума. И аз предлагам да се закичи като важна. Предлагам и идея за следваща тема от поредицата - смяна на гума, как изглежда крика и начините му на приложение (само че тя вече трябва да има забележка: "За напреднали") :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напълно Съм съгласен с колегата по горе за поредицата ,но нека да е втора част в тая тема .Оня ден един момък ми разправя как се опитал да сменя гума без да я дигне на крик .Незнаел че съществува това сечиво :) .Не се шегувам случката е изтинска! П.п копчето е за светлините в краката :) . П.п 2 Не е важна колата която е снимана, важна е идеята а тя ще стане готина гаранция!

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:) предположението на chirenski ми звучи най-логично, но пък за сметка на това на r16 е по смешно ;)

 

demon89, модела няма парктроник :);)

 

keel, другата тема дето я предложи ще е достъпна само на юзъри издържали тест върху тази ! ;)

 

А относно "апелите": който има някакви апели, иска нещо да каже на някой или на група хора нека използва този сайт:

КЛИК

 

п.п. Нямам за цел да обиждам по какъвто и да е било начих колегите с Голф. Който ми е чел другите подобни теми се сетиха за това.

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...абе аз да кажа,че трябва да се сложи пълното описание за някой по нов модел примерно като сме избрали Голф да продължи Голф 4 и 5 все пак 3-ките одъртяха а и 4-ката е по сложна.Един познат като си взе 4-та не можа да си пусне фаровете и като му останали 50км. до Русе прибирал се от Дупница спрял на една отбивка понеже вече се стъмнило и почнал да изрежда да натиска де що има копчета дано да светне много се смяхме като ми разправя.Преди това имаше Вартбург

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз отивам да сменям задните контри на колата са ше вида да наснимам операцията с крик , и за трето ниво смяна на накладки дискове и други тежки железа по колата .Еди така е добре нивото на оборудване и сложност на голф като три :hondarulez: е като на сивик хеч като пет :censored: .А те са най много :tease: П.п бе то смешно ама тоя номер с фаровете ми е познат :hondarulez: ама с друга колесница .П.п Аз спирам да спамя по темата .

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тц, Тц ... не оценявате труда на хората. Аз толкова да се постарая и така добре естетически и технически изпипах темата, а вие да я забиете в оффтопика :tooth: Една смислена тема да има в технически и пак и **** те мамата :tease::honda: :honda: :hondarulez::censored::w00t:;):hondarulez::bow:

 

п.п. ето ще напишем нещо да има в-тек: Колата е NON V-tec :honda: :honda: :tooth: :tooth:

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Акана работа е да не отценяват труда,а верно беше смислена.Ама не-не пишеш правилното нещо-напиши нещо с в-тек и си в живота :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между другото 9 не е само електронрн километраж. Вкарваш контактния ключ и задържаш 9, въртиш 2 пъти на конакт и връщаш съответно, след това палиш и хоп, километража се превръща в нещо като Инфобордче, показва 8 функции. Дневен километраж, разходомер, дигитален оборотомер и там още 5 неща ма не помня кви бяха.

Това не е базик, наистина я има тая екстра, все пак баща ми кара такъв :huh:

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest necentrovaniq

Разкодирахте ли копчето? ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Теро да не си си взел тоя Гоуф за сервизна кола бре!!! Гледам комби е да носиш чарковете до Хонда гаража :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

4: Накой ако ми каже какво е това ще черпя бира

Това е копче на прекъсвач.

 

 

Чакам си бирата !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тая кола няма прекъсвач. Ходи до 20-30К оборота , защото е със спортен филтър :)

 

martjo, не е комби ами двуврата бегачка !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С лятна джанта и релси на покрива ,за ските(стълбата) !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко точно ... ноооооооо как се отваря багажника ?Ааа и как да си спирам и пускам лампичката в багажника ? !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз имам въпрос по темата - през каква школа трябва да се мине, за да се научи как се кара въпросния Хонда Голф Тайп Г 1.4 NON V-tec, и най-вече искам, да ме научат да паркирам така:

Публикувано изображение

 

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На някои модели отварянето на багажника става чрез ключа,нямат допълнителни системи :D Пъха се ключа и се завърта,после се натиска.Лампичката в багажника е супер екстра, и се предлага само срещу допълнително заплащане.Относно паркирането-седалката на водача е от такова естество ,че създава впечатлението, че е в кабина на ТИР,от там вече идва и оставянето на повече място, за габаритите на возилото :P .Това са впечатления от по старият батко на NON Vtev-а, с впечатляващата кубатура от 1.6 ,нека Теро сподели как е при новият модел.

Редактирано от AMD

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

atoma, защо бързаш да обвиняваш кой как е спрял? Не допускаш ли за момент, че преди него може да са паркирали криво, а той да е попаднал в заварено положение? :P Иначе не отричам изобщо, че келеши по пътя с лопата да ги ринеш. Дори бях сложил една снимка от пловдивската Билла. Просто трябва да ги разгледаш :P Много се почудих дали да му направя забележка, но като го видях на какво прилича и как се отнася с баща си (или какъвто му се падаше възрастният мъж) - реших, че е изгубена кауза да вразумявам едноклетъчно..По темата - майтапите с голф са хубаво нещо, ама нека и към нашия двор да погледнем. В зората на Голф 3 (92-93 г), когато те имаха дигитални броячи за километрите, много моля някой да ме открехне колко хонди са били така, защото аз не се сещам. Дори и много по-късни години километрите се "брояха" аналогово :D Нищо против нямам, разбира се, но да бъдем малко честни. Колко Сивика, например, са били с ел.стъкла, ел.огледала, халогени за мъгла и климатик? Така де - Голф и Сивик са си в един клас мисля че. И двете вътре имат пейки вместо седалки и хидравликата на волана е така мечтана екстра :P Поздравления за опита да ни повеселиш, но ако беше върху Хонда щеше да е по-успешно, повярвай ми :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Oto Kluge това е служебния паркинг и само тез коли дето са на снимката спират там (е и някоя и друга размазана или обявена за търг), ;) просто младежа е такъв, каза че като кара Гоуф и може да прави каквото си иска, и за него важали други правила :) И си е така, возил съм се при него няколко пъти и не мисля да го правя повече, пример: ляв завой от крайна дясна лента на 3 лентов път :X хората зеха да му свирят той им се накара едва ли не те са виновни и това е. :) За мършата си абсолютно прав и те подкрепям, че има мърша има то е ясно няма как да няма, навсякъде я има, но тук в България май е в изобилие.Отплеснахме се с колегата малко, та по темата искам да питам накрайник на гърнето има ли, и то Ремус ли е?

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

накрайник на кое ?? :);):D

 

п.п. Oto Kluge, вместо голф спокойно може да го заместиш с хонда, бмв или там каквото се сетиш. Целта ми не беше да се пресмивам на гоуфа (нищо че е курник) ама ми преместиха темата от съответния раздел :lol::D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та по темата искам да питам накрайник на ауспуха има ли?

Редактирано от atoma

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само ни измъчваш с това копче. Някакъв жокер няма ли? :) Може да са много неща - -копче за плюс на радиото :( -принудително включване на перката-някакви механизми на генерацията за повече "спортен" рев и вървене (айде ся)-халогенки май няма..-за гъзовото не е..Да не е за зимната екстра "топлене на длани" в случай, че бутате :huh:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано и аз не знам все още :( Като свършат предположенията ще я разкостя да видя до къде ходи тоя кабел :huh:

 

atoma, гърне се слага на малко по-високото оборудване. Аз заради това попитах "на кое?" не че не разбрах :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ЕЕЕЕЕе разбихте темата аз днеска си вдигах колата на крик .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мене, мистериозното копче може да е за пускане на супермегахипер яката музика на Холфа, състояща се от 2 говорителя от ВЕФ + бас от радиоточка Хитачи! :huh: Другият вариант е, това да е паник бутон с директна GPS връзка с фирма НАДИН или друга подобна на нея, който, след като бъде задействан, до 4 мин идва най-близкият патрул на фирмата и прибира колата за реставриране/разтопяване! :( Теро, като откриеш, за какво служи тва нещо ми кажи дали печеля! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:huh: Да ти кажа натисках го ама нищо не стана. Нито пътна помощ дойде, нито за претопяване. ОБАЧЕ има една малка подробност: просто копчето може да не работи :(:)

п.п. Добре са го имитирали, защото има вързан кабел за него. само дето не знам дали отива на някъде :)

Редактирано от teror1sta

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОБАЧЕ има една малка подробност: просто копчето може да не работи :huh::(

Верно бее - ма па са не сещаме! :) Може да е имитация на допълнителна екстра! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да е имитация на допълнителна екстра! :cry:

Почти позна, само дето не е имитация и каква е екстрата :lol: Понеже никой не позна точния отговор, довечера аз ще пийна една бира :lol: . Днеска любопитството ме надви (а и нямаше какво да правя :lol: ) и реших да видя какво има на другия край на кабела. В крайна сметка се оказа, че това копче е за екстра, която не съм я виждал в никоя друга кола. Дори най-най-скъпите модели на роусройс я нямат :plane: Та да не ви държа повече в напрежение ще разкрия този феномен: екстрата е възможно май-хубавото, най-великолепното, най-луксозното КЪСО :lol::D :D

 

Публикувано изображение

 

Uploaded with ImageShack.us

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ейй много яко. То като гледам и кабела е от луксозните :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не говоря за прекъсвача който поръчково го монтират на GT моделите на 23 000 оборота, а за нещо си. Примерно прекъсвач на бензиновата помпа, та като влезе някой да го краде за части, да не подава ток до бензиновата помпа и да не може да запали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Смешно е, да. Но такава *б*вка прави самите нас - идиоти! Умните хора не се подиграват :thumbs1: . Мога да ви кажа че има много свестни 'голфаджии' , които са в пъти по-добре от някои индивиди във форума. Спрете да се бъзикате с тия голфове, намерете си нещо друго- неща бол.

Редактирано от TuNiNG_MaNiA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Умните " хора четат преди да пишат ... неподготвени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...