Jump to content

keel

Фен
  • Мнения

    383
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно keel

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.04.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://web.hit.bg/keel

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград

Последни посетители

5230 профилни разглеждания
  1. Здравейте, продавам 4 броя железни джанти за Сивик. Мисля че са оригиналните от англичанка преди фейслифта. С джантите вървят и 2 гуми подърък 175/65 R14 - принципно са зимни, но са износени и стават само за временно търкаляне. http://www.album.bg/keel/images/31071313/207248/ Цена 80 лв За Пловдив и Асеновград могат да се вземат лично. Тел. 0888 200 924 или на ЛС
  2. Така, тъй като ми писна климатика да ми духа в краката, реших да отворя пущината да видя какво става вътре. След мъката по разглобяването, се оказа че зъбчатките, които предават движението от врътката към жилото са прескочили - когато врътката е в крайното положение, зъбчатката стига само до средата на хода. Моето решение макар и малко грубо беше да напъна леко зъбното колело нагоре и да избутам плъзгача, колкото е нужно (сигурно има и по-културен начи да се регулира, но не ми се разглобяваше повече).
  3. Същия проблем имам и аз, само че не ми е останало време да се занимавам (по-скоро не ми е толкова наложително, а и ме мързи :rolleyes:/> ) Това което съм забелязал е, че врътката реално си работи и мести клапите, но най-вероятно жилото е приплъзнало - когато врътката е завъртяна докрай надясно (при мен е вертикално и сочи към картинката за крака) духа на стъклото, на следващото положение духа на стъклото и на крака, на крайно ляво само на краката. Отначало беше изместена само с 1 позиция, но от напъване се измести още. Ако се наканя да я разглобя тия дни ще кача някоя снимка.
  4. Взимал съм от Марти преди година, бяха на добра цена и даже пасваха
  5. keel

    Колектор от д16у3 на д15з8

    За монтажа принципно няма проблем - единствено заводската генерация е с по-малък диаметър и конусната гарнитура на колектор от D16 не влиза докрай в тръбата след колектора.Бях сложил колектор от D16Z6 на D15Z8. За вървенето като минус, поне според моето усещане е, че се губи малко от въртящия момент около 2-2500 оборота, като плюс над 4000 колата е осезаемо по-пъргава - с 2 секунди по-бързо ускорение 0-100 км/ч! От начало не можах да повярвам Но заради тоя спад в ниските реших да си върна стоковия колектор и да си я карам спъната във високите, но с по-добра градска караемост.
  6. Щангата е симетрична, но планките се монтират срещуположно - едното Г сочи напред (дясното), а другото назад (лявото). Съответно и отворите за болтовете от дясно са по-напред.
  7. От колегите от форума на Ситроен:http://www.citroen-bg.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=51338&start=15В събота ги търсих тия Мони, ама се омотах в ония улички и се отказах.Иначе има песъкоструйка и до митницата - посока Куклен веднага след митницата в дясно. А прахово пак на Кукленско шосе, след хотел Родопи на 100-ина метра (там съм давал за боядисване рамка за колело)
  8. За пасването, пасват, даже и ще си работят. Дали ще е оптимално за двигателя е друг въпрос.Разликите освен броя на електродите:ZF - означава, че електродите са по-изнесени напред (предполагам за по-добро позициониране на искрата в горивната камера). Има разлика с 1-2 милиметра от нормалните свещи.10 и 11 в края на кода са разстоянията м/у електродите, не че 1 десета е фатална разлика.U-то беше нещо че свещта е с дизаин чрез искрата да се самопочиства от нагар по изолотора. Не мисля че това се отрзява на самата работа на свещта.Иначе и двата модела са резисторни.Ако ти се занимава пробвай.Само че не знам що толкова държиш на триполюсни. Единствено че малко по-бавно се увеличава разстоянието м/y електродите, понеже износването се разпределя.
  9. Колектора е продаден.Само не разбрах защо са трите минуса от колегите.
  10. На D16Z6 ако не се лъжа датчкика е на самия колектор. Отзад е, една бяла пластмасова букса.
  11. Здравейте, колеги. Имам за продаване един изпускателен колектор от D16Z6, стоков 4-2-1. Бях го взел за моя икономик, но се отказах. Имаше доста осезаема разлика с него, близо 2 секунди по-бързо ускорение до 100! Обаче разбрах, че стоковите неща са си най-добре за нормално каране,каквото и да бутам по тоя двигател му развалям караемостта в нормални условия. Та, колектора си е в чудесно състояние, гарнитурките на двойката са сменени с нови, всички резби са си наред. Към него си вървят и предпазните ламарни отпред и отзад. Цена 80 лв. От Асеновград съм, но не е проблем да го изпратя по куриер. Снимки http://www.album.bg/keel/albums/183744/
  12. Айде, колеги 20 лв,забравих го тоя колектор. Някой да го взима, че започва пролетно разчистване.
  13. keel

    окачване на HR-V

    Може да се смени само шарнир, но сравнително малко фирми ги произвеждат и предлагат отделно.А окачването няма нищо общо със сивиците. HR-V е на изменeна платформа на JAZZ.
×