Jump to content

keel

Фен
  • Мнения

    383
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

19 Neutral

Относно keel

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 18.04.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://web.hit.bg/keel

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Асеновград

Последни посетители

5254 профилни разглеждания
  1. Така, тъй като ми писна климатика да ми духа в краката, реших да отворя пущината да видя какво става вътре. След мъката по разглобяването, се оказа че зъбчатките, които предават движението от врътката към жилото са прескочили - когато врътката е в крайното положение, зъбчатката стига само до средата на хода. Моето решение макар и малко грубо беше да напъна леко зъбното колело нагоре и да избутам плъзгача, колкото е нужно (сигурно има и по-културен начи да се регулира, но не ми се разглобяваше повече).
  2. Същия проблем имам и аз, само че не ми е останало време да се занимавам (по-скоро не ми е толкова наложително, а и ме мързи :rolleyes:/> ) Това което съм забелязал е, че врътката реално си работи и мести клапите, но най-вероятно жилото е приплъзнало - когато врътката е завъртяна докрай надясно (при мен е вертикално и сочи към картинката за крака) духа на стъклото, на следващото положение духа на стъклото и на крака, на крайно ляво само на краката. Отначало беше изместена само с 1 позиция, но от напъване се измести още. Ако се наканя да я разглобя тия дни ще кача някоя снимка.
  3. За монтажа принципно няма проблем - единствено заводската генерация е с по-малък диаметър и конусната гарнитура на колектор от D16 не влиза докрай в тръбата след колектора.Бях сложил колектор от D16Z6 на D15Z8. За вървенето като минус, поне според моето усещане е, че се губи малко от въртящия момент около 2-2500 оборота, като плюс над 4000 колата е осезаемо по-пъргава - с 2 секунди по-бързо ускорение 0-100 км/ч! От начало не можах да повярвам Но заради тоя спад в ниските реших да си върна стоковия колектор и да си я карам спъната във високите, но с по-добра градска караемост.
  4. Щангата е симетрична, но планките се монтират срещуположно - едното Г сочи напред (дясното), а другото назад (лявото). Съответно и отворите за болтовете от дясно са по-напред.
  5. За пасването, пасват, даже и ще си работят. Дали ще е оптимално за двигателя е друг въпрос.Разликите освен броя на електродите:ZF - означава, че електродите са по-изнесени напред (предполагам за по-добро позициониране на искрата в горивната камера). Има разлика с 1-2 милиметра от нормалните свещи.10 и 11 в края на кода са разстоянията м/у електродите, не че 1 десета е фатална разлика.U-то беше нещо че свещта е с дизаин чрез искрата да се самопочиства от нагар по изолотора. Не мисля че това се отрзява на самата работа на свещта.Иначе и двата модела са резисторни.Ако ти се занимава пробвай.Само че не знам що толкова държиш на триполюсни. Единствено че малко по-бавно се увеличава разстоянието м/y електродите, понеже износването се разпределя.
  6. На D16Z6 ако не се лъжа датчкика е на самия колектор. Отзад е, една бяла пластмасова букса.
  7. keel

    окачване на HR-V

    Може да се смени само шарнир, но сравнително малко фирми ги произвеждат и предлагат отделно.А окачването няма нищо общо със сивиците. HR-V е на изменeна платформа на JAZZ.
  8. Окачването на англичанките е по-скоро като на японската 5-та генерация. Стабилизиращите щанги не стават за 6-та. Може би задната с преправяне...За задната щанга от англичанка може би е възможно г-образните планки за монтаж да пасват и на японските 6-та ген(в другия форум бях писал за тая идея). Докато имах японки не ми е идвало на ум да погледна гредите отзад.Ако ти трябват размерите на планките мога да ти ги премеря.
  9. За D14A3 преди 98, ти трябват и носачите. Ако нямаш щанга фабрично, носачите нямат уши за биалетите (е има и вариант да се заварят). А за каталоизте - там всички са си с уши, няма смисъл за една ламаринка, която не оскъпява продукта да се произвеждат и държат на склад две различни позиции.Няма проблем да е от седан, стига да е японски, 6-та генерация (96-00)За отзад по-рядко се намират, понеже се слагат само на VTI, но поне при всички модификации ги има отворите за биалетите на носачите.
  10. Другия вариант е капака за филтъра да е от долната страна. 9 на схемата, има четири закопчалки, които го държат. Не се разглобяват жабки, но трябва да застанеш горе-долу на челна стойка като го слагаш обратно. Мисля че това е за моделите без климатик.
  11. keel

    Горни шарнири

    Носачите на англичанките не са същите като на японските сивици 6-та генерация.
  12. Хм, по каталога на Gates за D16Y2/3 е 107.В руския онлайн EPC като гледах по ВИН, избрах за регион първия КЕ и ми излезе също 107 - само че сега гледам че там на първия избор показа D16Y3. При избор от по-доните региони показва D16Y2 и 104 зъба.Може и да бъркам.
  13. Само където на D16Y2 и Y3 ремъка е 107 зъба (по Gates номера е 5233XS).
  14. keel

    Скоростна кутия

    Клега, ръководството е много голямо да ти го пратя.Имаше някъде линк из форумите, но не мога да го намеря...Намерих обаче случайно он-лайн версия - http://www.hondaworld.ru/manuals/civic95-97/Същото нещо е, само че на момента ти зарежда нужната страница.P.S. Тва исках да го пусна като лично, ама карай...
  15. keel

    Скоростна кутия

    Колега, снимката аз така я озаглавих преди да я кача. Може да бъркам. Писах че е S20 заради тази страница от сервизното ръководство Не може ли да се види какво пише на кутията.
×