Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Моя, първите два пъти го сменях на две смени на маслото. След това започнах на всяка смяна. Малко преди предпоследната смяна на маслото се случи колата да загуби мощност, както сега го прави. Със смяната на маслото смених и филтъра и нямах никакви проблеми до онзи ден, когато светна чек-а и не искаше да развие повече от 2800 об/мин. Както съм писал по-горе, търсих какво означава P1236. Явно съм попаднал на грешна информация, защото колегата jiktakof казва, че е Fuel Pump Control Out Of Range. Не 100, 1000% съм сигурен, че на предишната смяна на маслото не са ми сменили филтъра, за което си платих. След 20 минути отивам да го сменят.

Колега, как изкарваш по 30000 без проблеми чак е странно. Къде зареждаш? Ползваш ли някакви добавки?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя първите два пъти го сменях на две смени на маслото.След това започнах на всяка смяна.Малко преди предпоследната смяна на маслото се случи колата да загуби мощност както сега го прави.Със смяната на маслото смених и филтъра и нямах никакви проблеми до онзи ден когато светна чек-а и не искаше да развие повече от 2800 об/мин.Както съм писал по-горе търсих какво означава P1236.Явно съм попаднал на грешна информация, защото колегата jiktakof казва, че е Fuel Pump Control Out Of Range.Не 100, 1000% съм сигурен, че на предишната смяна на маслото не са ми сменили филтъра, за което си платих.След 20 минути отивам да го сменят.

Колега как изкарваш по 30000 без проблеми чак е странно.Къде зареждаш?Ползваш ли някакви добавки?

Аз съм бензинджия и от както я имам, карам с наша нафта, тя е от Сакса, много е добра, на -25 запали карах около 20мин, но като стъпих на околовръсното замръзна. Това беше миналата зима, до -20 карам без добавки ако трябва да ползвам добавка само tda castrol. Струва между 14-28лв, зависи от къде се взима и е 250мл .

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята машина2f320f2cb46bee84a7c53bed1a956938.jpg

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес сутринта паля, тръгвам, нещо не е наред, движи, ама все едно на ръчна, като излязох от квартала и по булеварда подадох газ и угасна. Спирам, пробвам да запаля, лампата за свещите и чека на двигателя не угасват. Как да е запали, но те си светят. Това нещо от студа ли е или бог знае? :)

Колата е 2003 1,7 дизел.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес сутринта паля тръгвам нещо не е наред движи ама все едно на ръчна, като излязох от квартала и по буливарда подадох газ и огасна. Спирам пробвам да запаля лампата за свещите и чека на двигателя не огасват. Как да е запали но те си светят. Това нещо от студа ли е или бог зна :)

Колата е 2003 1,7 дизел

Имаш проблем с горивото.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Marinov1981, да приема, че е врменен проблем. Ако сложа добавка за зима, дали ще се оправи или да чакам лятото :)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Здравей, някой да е правил реглаж на клапани .Карам хонда сивик 1.6 Втек 2002 бензин-газ.

Можете ли да ми препоръчате читав сервиз в София. Колко взимат горе-долу за реглажа. Какво е хубаво да погледна при реглажа.

Благодаря ви предварително.

Регулират се на 10-15 хиляди км. Може да се прегледа състоянието на ремъка, за дефекти по него или наранявания.

Луфтовете са 0.20мм за изпускателни и 0.25мм за всмукателни.

Процедурата може да се извърши при всеки, за точен сервиз се сещам само за Омбре.

 

 

Понеже виждам, че си от Варна/Шумен. Ходил ли си при Омбре сервиз или просто от колеги си чувал , че е точен, тъй като аз нямам много добри отзиви за там.

 

Естествено,че съм ходил.Омбре ми преглежда всяка кола ,която закупувам от София,а те станаха 3.Винаги съм се натъквал на професионално отношение.

За коментари по повод сервиза има изписано в други теми и не е мястото тук да се коментира.Всеки сам решава къде да си прави колата !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Marinov1981, да приема че е врменен проблем, ако сложа добавка за зима дали ще се оправи или да чакам лятото :)

Аз запалих на -16 без добавка.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ОК, благодаря, ще видя с ново гориво пак ли ще светят чека и свещите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ок благодаря, ще видя с ново гориво пак ли ще светят чека и свещите

И да не забравиш да пуснеш пробката на горивния филтъра да се изтече водата . После затваряш и с помпичката го пълниш, и палиш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички, от днес и аз изповядвам вашата религия, а именно - Хонда :D . Някакви съвети ?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели каква е колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

7ма генерация 1.7 цдти, 4 врати, 2005та година. Забелязах, че накладките са за смяна, някакви препоръчителни марки накладки?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това са ти накладките, колега (комплект предни и задни) http://www.ebay.de/itm/351658444962?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Само провери дали си с апарати Lukas!!!

 

Искам да попитам 1.6 VTEC с хидравличен съединител ли е?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 евро Брембо пълен комплект? Това реално ли е? И как мога да проверя дали спирачната система е Lucas?

Редактирано от brokofil

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз скоро сменях накладките и си взех на TRW. Вярно скъпи са, за предните 90лв, а за задните 66лв, но съм доста доволен. Забравих да спомена, че не цапат джантите за разлика от старите.

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не цапат джантите ,значи са твърди и ще ядат дисковете .

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз дадох 90лв за предни ТРВ на Волво-то и не ме впечетлиха с нищо, честно казано.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Старите бяха Jakoparts и бяха пълна скръб. При по рязко спиране ги нямаше никакви, а джантите вечно бяха черни, което доста ме дразнеше. Мислех да си търся Brembo, но в крайна сметка реших да си взема TRW. Според мен спират доста прилично и си заслужават, но все пак това е лично мнение. Нямам наблюдение спрямо други марки, понеже карам колата от едва 2 месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих надписи по спирачните апарати, за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих надписи по спирачните апарати за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера?

Колега, виж си по VIN номера оригиналните накладки тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda и после по номерата на оригиналните виж в интернет какво ще ти излезе като аналози, примерно в този сайт: http://www.yoyopart.com

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колега! Още тази вечер ще го пробвам и ще кажа дали е станало! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Да си дам и моето мнение.

Преди година смених накладките и сложих Кашияма, които се оказаха пълен боклук. Според мен най-добрите са Textar,TRW.

Моите апарати са TRW.

Вижте двете снимки с различните накладки. post-33893-1484046901,75_thumb.jpgpost-33893-1484046911,07_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз търсих надписи по спирачните апарати за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера?

Добре де, колега, ти погледна ли линка, който бях постнал? А и не само, че съм го постнал, ами е и няколко страници назад в същата тема. Мой съвет е да я прочетеш цялата, ще откриеш интересни неща.

 

Ето го линка отново: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&page=72&do=findComment&comment=1057475133

 

Там е описано много коректно как се познават накладките. Сваляш гумата и гледаш - ако има пружинки на накладката, значи са ЛУКАС.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така, проверих по Вин-а какви са накладките и се оказаха предни ТRW/LUKAS , задни Акебоно,което значи, че Брембо-то ще станат! Благодаря много на всички отзовали се ! Безаварийно и весело на всички !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взимай ги смело, колега. Аз вече 3000 км ги карам и съм доволен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, да ви питам, предните спирачни апарати на Сивик 1,4 и 1,6 бензин еднакви ли са, при положение, че и двете май са със 262мм дискове?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел, но не открих отговора. Някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата? Става въпрос за Сивик7, 2004г., 1.7 CDTI. В запалката имам волтметър и при запалване на двигателя показва 13.4 В. ,в движение. При пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7, питам дали и при вас е така, защото ми се струва малко. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм мерил директно на клемите на акумулатора.Показва  14,5V при работа на празен ход.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, при консумация под 13 не трябва да пада, иначе 14 й малко, не е проблем като запалиш колата, в началото зарежда повече, после спада.

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми? С прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии, че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо, нали дизела влиза в категорията за нисък данък?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел но не открих отговора,някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата?Става въпрос за Сивик7 2004г. 1.7 CDTI.В запалката имам волтмер и при запалване на двигателя показва 13.4 В.,в движение при пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7,питам дали и при вас е така защото ми се струва малко.Благодаря предварително.

Аз също си замервах колко зарежда динамото и показа на ниски обороти (на празен ход) че зарежда13.7, а трябвало да зарежда поне 13.8. Ходих на майстор, който се занимава само с стартери и динама, та той ми каза, че за нашите Хонди е нормално да зарежда толкова, защото зимата свещите стоят по-дълго време включени, някъде около 5 минути. Това, в комбинация с включено парно и фарове, и се получава този ефект. Дали това е вярно не мога да кажа със сигурност. И другото, което ми каза, че динамото не започва да зарежда веднага, а след около 30 секунди. Ако някой по-компетентен колега може да хвърли малко светлина по този въпрос, ще спести евентуално ходене по майстори.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел но не открих отговора,някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата?Става въпрос за Сивик7 2004г. 1.7 CDTI.В запалката имам волтмер и при запалване на двигателя показва 13.4 В.,в движение при пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7,питам дали и при вас е така защото ми се струва малко.Благодаря предварително.

 

 

Аз също си замервах колко зарежда динамото и показа на ниски обороти (на празен ход) зареждаше 13.7, а трябвало да зарежда поне 13.8. Ходих на майстор, който се занимава само с стартери и динама, та той ми каза че за нашите Хонди е нормално да зарежда толкова, защото зимата свещите стоят по-дълго време включени, някъде около 5 минути. Това в комбинация с включено парно и фарове и се получава този ефект. Дали това е вярно не мога да кажа със сигурност. И другото което ми каза, че динамото не започва да зарежда веднага, а след около 30 секунди. Ако някой по-компетентен колега може да хвърли малко светлина по този въпрос, ще спести евентуално ходене по майстори.

Според мен е вярно и не трябва да ходиш по майстори .

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми, с прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо нали дизела влиза в категорията за нисък данък?

Моята, като я купих, бяха изпуснали 180лв е един преден амортесьор(?), с машинките не съм имал проблеми. Скоростите на всички японски, на 1ва имат нещо, като леко виене. По принцип моята я продавам, че искам по-голяма, ама не е фейса d93789915d8b5162d282ee52b8a54de0.jpg

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Едит (мод): Писане от мобилно у-во не оправдава неграмотност; следващ път ВЕЧЕ ще трия! Прекали! Аз редактирам от мобилно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дай повече инфо за колата, година, километри, какво и кога си правил по нея, и ако може и малко снимки без сняг :), разбира се, и цена :) А виенето на кутията се чува на място и в движение, на 1-2-3 предавка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм мерил директно на клемите на акумулатора.Показва 14,5V при работа на празен ход.

Благодарско,явно ще се наложи да свалям динамото за ревизия.По-принцип на ЦРВ-то показанията са както си ги описал 14-14,4 и това ме накара да мисля, че не е нещо по реда си. Сега е малко студено, но като се покачи малко термометъра ще го свалям.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми, с прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо нали дизела влиза в категорията за нисък данък?

Да, сивик 7-ма фейслифт дизел си има типичните проблеми за модела. Машинките се прецакват (дискутирано е как се ремонтират), тропа рейката, появява се шум в скоростите. Стартера е заврян да не казвам къде, алтернатора също кофти се сваля.

Но пък влиза в ниския данък, сравнително динамична е (спрямо масовия 1.4), съединителя е евтин на фона на другите 4 цифрени. Няма вериги, плъзгачи, банани и т.н. по двигателя. Проста за обслужване и лесна за поддръжка. С кротко каране прави завидно нисък разход.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , отговори на всичките ми въпроси :). Утре ще я видим на кво мяза :).

Май нямат демфер и дпф?

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси колега , отговори на всичките ми въпроси :) утре ще я видим на кво мяза :)

май нямат демфер и дпф?

Не, нямат. Ако вие на място,си е аксиалния лагер

 

Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk

Едит: дали преведох правилно?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...