chani 4 #521 Отговорено 24 Юли, 2012 (Редактирано) На диагностиката излезе-EGR клапан,който логиката му е ,4е за затлачен и връща обратно газове-решението са 2:Или нов или да се смъкне и почисти!!Сега е изчистена грешката ,при нова поява,ще действам!! Някой ,чистил ли е такъв клапан?? Редактирано 24 Юли, 2012 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #522 Отговорено 25 Юли, 2012 Колега казаха ли ти цена за почистване и цена за нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #523 Отговорено 25 Юли, 2012 Значи,цена за нов клапан от дилара е 230 лири-близо 550 лева!!!!Цена за ремонт не сме договаряли ,защото чакам пак да ми светне тъпата лампа....Иначе прочетох ,доста форуми,в които да ви кажа,4естно взе да ми се повдига от проблеми по хондата-едни говорят за елиминиране на ЕГР клапана,4рез пластина в края на изхода на тръбата на клапана,други твърдят,че този клапан деиства само когато двигателя на колата е нови един вид,светне ли ти лампа от този тип,започваш да се вкарваш във мн.скъп филм.......Общо взето засега ще покарам и ще видиме......Аз си мисля ,че дори и да взема нов клапан проблема няма да бъде решен...Все пак ,някои с опит за този клапан да казва мнение,моляви!! Колега казаха ли ти цена за почистване и цена за нов? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #524 Отговорено 26 Юли, 2012 Имаш варианта да го потърсиш от катастрофирал автомобил 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wasp 5 #525 Отговорено 26 Юли, 2012 Пробвай първо някакво евтино решение, например с добавка за дизела. Аз до преди няколко месеца карах дизел - Опел Астра. Карах го 5 години напълно безпроблемно, макар че много хора с турбодизели имат проблеми с ЕГР. Слагах добавка на СТП за дизел. Налива се на всеки 2000 - 2500 км и струва 15 - 17 лв. Има я в бензиностанции ЕКО и ОМВ. Пробвай с нея може да не светне повече лампата. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #526 Отговорено 26 Юли, 2012 Абе 550лв от дилъра.Защо да даваш грешни пари?Значи от друго място ще се намери на половин цена(най-малко) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #527 Отговорено 26 Юли, 2012 (Редактирано) Мога да взема от друга кола,но шанса да е здрав е почти толкова,колкото като го почистят...Другият понеделник ,ще ходя на почистване и майстора каза,4е ще пробва да го "затапи",като той каза - според него е затапван/вижда се една пластина в края на тръбата/ Ако все пак някой има опит с този "умен" клапан да пише... Редактирано 26 Юли, 2012 от chani Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #528 Отговорено 27 Юли, 2012 Малко полезно за EGR.http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14 - Мога да взема от друга кола,но шанса да е здрав е почти толкова,колкото като го почистят...Другият понеделник ,ще ходя на почистване и майстора каза,4е ще пробва да го "затапи",като той каза - според него е затапван/вижда се една пластина в края на тръбата/ Ако все пак някой има опит с този "умен" клапан да пише... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #529 Отговорено 9 Август, 2012 Клапана е изчистен,имаше много наслагвания около самото клапанче вътре/неможеше да се движи/....Сега е добре,карах доста и няма проблеми,ако за в бъдеще пак се обади-или го затапваме или нов Малко полезно за EGR.http://www.diesel-club.com/forum/viewtopic.php?f=16&t=14 - Мога да взема от друга кола,но шанса да е здрав е почти толкова,колкото като го почистят...Другият понеделник ,ще ходя на почистване и майстора каза,4е ще пробва да го "затапи",като той каза - според него е затапван/вижда се една пластина в края на тръбата/ Ако все пак някой има опит с този "умен" клапан да пише... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venzy 2 #530 Отговорено 22 Август, 2012 В кошницатаЗдравейте,аз рядко влизам във форума,че нямам много време-имам 7-ца,1,6 V TC и въпроса ми е къде се намира бензиновия филтър.Скоро на канала видях зад резервоара един черен цилиндър до нещо като бензинова помпа-това ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest #531 Отговорено 22 Август, 2012 Пробвай в резервоара (под задните седалки). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #532 Отговорено 22 Август, 2012 (Редактирано) Здравейте,аз рядко влизам във форума,че нямам много време-имам 7-ца,1,6 V TC и въпроса ми е къде се намира бензиновия филтър.Скоро на канала видях зад резервоара един черен цилиндър до нещо като бензинова помпа-това ли е? Черния цилиндър е да улавя парите от бензина.Японска сигурност... Да се похваля и в тая тема какви стопове си направих габарит стоп + габарит За повече информация в тази тема Цъкк Редактирано 22 Август, 2012 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #533 Отговорено 23 Август, 2012 (Редактирано) Габарита отзад харчи само 5W - не си струва труда да се заменя с LED. Номерът е фаровете, от 55W да минеш на LED. Продават вече Н4 със светодиоди. Някой от колегите със седмица слагал ли е такива Н4? Питам, защото ме съмнява, че компютърът може да хване ниската консумация и да извади някаква грешка за изгоряла крушка. Иначе тези с двойната светлина отзад вече ги пробвах и няма проблем http://www.avto.bim....br_pr33729.html Върти ми се и друга идея (ако не стане с тези Н4 LED) - ще захраня с отделен предпазител и копче само дългите светлини, но последователно, така консумацията ще падне наполовина (30W на крушка вместо 55). Ефекта ще е двоен - хем ще свети и полицаите няма да има какво да кажат ако ме спрат, хем ще щади крушките и акумулатора заради по-ниската консумация. Естествено ще ги използвам по този начин само денем (дневни светлини - ха-ха ) Тази идея ще я осъществя само ако някой колега каже, че не е доволен от Н4 със светодиоди или след като пробвам сам с такива. Редактирано 23 Август, 2012 от Jorko. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jabara 1 #534 Отговорено 23 Август, 2012 Здравейте,имам проблем с главата на двигателя, губи антифриз. Когато не карам колата антифриза си стои на мястото и няма проблем, но когато я карам и след това я оставя, на следващия ден антифриза е спаднал и понякога не пали гладко.Отдавам този проблем на проблема в главата и налягането в охладителната система, когато има налягане и оставя колата докато изстива от налягането връща антифриза в цилиндрите. Търся глава от катастрофирал автомобил, на който не е сваляна главата, ако някой знае за читав такъв нека ми пише.Тук въпроса ми е за някакво временно решение докато оправя главата. Може ли да сваля капачката и да карам колата без капачка за да няма налягане? Това ще реши ли проблема с антифриза, ще предизвика ли друг проблем?Ако карам колата без налягане в охладителната система това ще повреди ли нещо друго по колата?Моля, помогнете.колата е civic 1.7 ctdi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Sebulba 215 #535 Отговорено 23 Август, 2012 Не карай колата преди да я оправиш, че ще скочиш на повече пари и ще ревеш! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #536 Отговорено 23 Август, 2012 Жорка на мен габарита ми беше 5 вата,стопа 21 вата,мигачите 21 вата,задната 21 вата.Не знам дали стандартите са такива,но консумацията на всички взети заедно дава към 6 Ампера на страна В момента обща консумация прави 1.2 ампера.В процес на заменяне са крушките на номера,предните габарити и всички светлини по интериора.Иначе за заменяне на къси/дълги вече не знам как ще светят,но се съмнявам компютъра да удря грешки за никса консумация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #537 Отговорено 24 Август, 2012 Някой слагал ли би-ксенон х4 , дали ще отчете , че има изгоряла крушка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #538 Отговорено 27 Август, 2012 (Редактирано) Някой слагал ли би-ксенон х4 , дали ще отчете , че има изгоряла крушка.Не нямаме грешки, а сигурен ли си че е H4 крушката ? Редактирано 27 Август, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikidenik 1 #539 Отговорено 27 Август, 2012 Здравейте,Мога ли да сложа на моя civic 2003 година заден спойлер (този дето е отгоре на багажника) от същия модел хонда смо че фейслифта 2005 година. И откъде мога да си намеря такъв? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #540 Отговорено 27 Август, 2012 Здравейте,Мога ли да сложа на моя civic 2003 година заден спойлер (този дето е отгоре на багажника) от същия модел хонда смо че фейслифта 2005 година. И откъде мога да си намеря такъв? http://www.hondacivicforum.co.uk/viewtopic.php?f=17&t=15930&p=124430#p124430 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #541 Отговорено 27 Август, 2012 Колеги искам да ви питам междуосовото разстояние на отворите на джантите на Сивик 7 100мм ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #542 Отговорено 28 Август, 2012 Никой ли не успя да се справи с рейките?Хайде че доста се разлопа 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #543 Отговорено 28 Август, 2012 Някой слагал ли би-ксенон х4 , дали ще отчете , че има изгоряла крушка.Не нямаме грешки, а сигурен ли си че е H4 крушката ?Колега сложих ксенона на колата и всичко е точно , крушките са х4. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #544 Отговорено 28 Август, 2012 Никой ли не успя да се справи с рейките?Хайде че доста се разлопаКолега какво усещаш точно,че и моето окачване трака,но имам шернирче за смяна,но може и рейка да се окаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
PAKETATA 0 #545 Отговорено 28 Август, 2012 Никой ли не успя да се справи с рейките?Хайде че доста се разлопаКолега какво усещаш точно,че и моето окачване трака,но имам шернирче за смяна,но може и рейка да се окаже Значи най-вече се усеща във волана,а като караш по черен път с едри камани (да го наречем така)се чува доста силно тропане,абе за по лесно,дигни си капака,мушни си ръката зад масления филтър ,хвани пръта на кормилния накрайник(вътрешния накрайник)и започни да го клатиш,не трябва да има луфт...А мойта има доста,и бая си потропва,и ме дразни,сичко съм сменил отдоло...и като гледам няма и решение за рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chani 4 #546 Отговорено 4 Септември, 2012 И аз мисля ,че имам проблем с реиката.... Никой ли не успя да се справи с рейките?Хайде че доста се разлопаКолега какво усещаш точно,че и моето окачване трака,но имам шернирче за смяна,но може и рейка да се окаже Значи най-вече се усеща във волана,а като караш по черен път с едри камани (да го наречем така)се чува доста силно тропане,абе за по лесно,дигни си капака,мушни си ръката зад масления филтър ,хвани пръта на кормилния накрайник(вътрешния накрайник)и започни да го клатиш,не трябва да има луфт...А мойта има доста,и бая си потропва,и ме дразни,сичко съм сменил отдоло...и като гледам няма и решение за рейката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
markup 156 #547 Отговорено 4 Септември, 2012 Как да няма решение има, сменяше се една дреболия (нещо не откривам схемата, за да я покажа) и си отново ви тишината ... до следващия път Ремонта е различна цена 250-350лв (различни сервизи, може и нещо друго да се наложи да се сменя). Дали ще стане по-тихо - не много не са от най-тихите коли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AbsolutHonda 22 #548 Отговорено 14 Септември, 2012 Колата ми гаснеше в движение и след около 2-3 часа пак пали,движи се няколко километра и пак спира.Диагностиката показа датчик колянов вал,първо пробвахме с почистване но след 1-2 месеца се появи пак.Вчера го купих 209 лв без труда.Не знам за вас,но аз вече доста пари набих по ремонти на тази кола... малко съм разочарован май трябваше да си взема бензиновата версия.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #549 Отговорено 18 Септември, 2012 (Редактирано) Колеги, някой да има вътрешните размери на 5-вратия Сивик 7ма? Намерих интересно сравнение межде Джяз и 7ма седан, но ми се иска да имаме и на хеча размерите http://asia.vtec.net/article/Jazz/ Now, let's look the internal dimensions. Keep in mind the design target for the Jazz - one size down in exterior dimensions but almost the next size up in interior dimensions. For the internal cabin measurements, Honda's published figures are 1835 X 1385 X 1280 vs 1865 X 1380 X 1170 for the Jazz and Civic respectively. So internally the Civic is 30mm (>1") longer but the Jazz is actually about the same width as well as being taller ! Honda additionally published 3-dimensional diagrams for each model on their web-site where more size informations are available. In terms of the seats sizes for e.g., Honda's figures listed in the 3-dimensional diagram for rear seat width are 1240mm and 1215mm for the Jazz and Civic respectively - the Jazz actually officially has the wider rear seats ! Surprisingly, the front seats are also wider in the Jazz; 520mm vs 510mm for each front seat. Vertical space superiority for the Jazz is of course expected given its much taller design; 945mm vs 915mm from rear seat to roof and 1005mm vs 990mm from front seat to roof for Jazz and Civic sedan respectively. An important measurement would be the depth of the seats and here the Jazz is again comparable to the Civic; 500mm vs 505mm for the front seats and 450mm vs 475mm for the rear seats. Remember, all these are official Honda measurement data ! Интериор Дължина/Ширина/Височина Задна седалка ширинаДжаз 1835 X 1385 X 1280 1240мм7-седан 1865 X 1380 X 1170 1215ммМясто за глава Опред/ОтзадДжаз 945мм/1005мм7-Седан 915мм/990ммДължина на опора за краката Отпред/ОтзадДжаз 500/4507-Седан 505/475 Редактирано 18 Септември, 2012 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #550 Отговорено 18 Септември, 2012 Колеги как да си сверя часовника на сивика понеже не мога.Колата е с оригиналния касетофон. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
skiller 4 #551 Отговорено 18 Септември, 2012 Колата ми гаснеше в движение и след около 2-3 часа пак пали,движи се няколко километра и пак спира.Диагностиката показа датчик колянов вал,първо пробвахме с почистване но след 1-2 месеца се появи пак.Вчера го купих 209 лв без труда.Не знам за вас,но аз вече доста пари набих по ремонти на тази кола... малко съм разочарован май трябваше да си взема бензиновата версия..Става и от опел 2.0 дти / мисля че беше/ разликата е само в дължината на кабела а цената е доста по различна, и на мен ми направи този проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Code7 7 #552 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) Колеги как да си сверя часовника на сивика понеже не мога.Колата е с оригиналния касетофон.Натискаш (или го задържаш) clock и с 1 и 2 сменяш часове минути то пише "H" "M".P.S. Спря да ми задежда генератора, диодна + разни маркучи по вакум помпичката и някакво реле/регулатор ли беше още. Обясниха ми, че бил чест проблем заради 3 подгряващи свещи на антифриза... Не знам колко да им вярвам не виждам друг да е имал този проблем. Редактирано 19 Септември, 2012 от Code7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #553 Отговорено 19 Септември, 2012 Мерси колега днес ще го пробвам да видя дали ще го сверя тоя часовник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #554 Отговорено 19 Септември, 2012 Колеги, някой ентусиаст който да премери вътрешните размери на хеча си, за да допълня данните и да сревним със Джази 7-ма седан, както са в http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&view=findpost&p=1057306012? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bionect 1 #555 Отговорено 19 Септември, 2012 Да така се сверява часовника.И аз се мъчех цял ден и на края го открих даржиш малкото копче клок и с 1 и 2 сменяш час- минути. Препоръка ако не стане така, че има различни СД-та пиши има и други варианти Мерси колега днес ще го пробвам да видя дали ще го сверя тоя часовник. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #556 Отговорено 19 Септември, 2012 Здравейте колеги,от днес вече съм притежател на Сивик 1,4 90кс 2002год свеж автомобил,вътре-вън,абе кефа е голям....интересува ме,понеже никаде не видях по форума(може и да има писано,но..) какво масло да купя,колко литра и тн,че след някой ден мисля да почвам с обслужването та искам хората който карат такива бензинки да дадът по едно мнение.Накъде видях че събирал 3,5лт...дали е така???От къде мога да си купя на приемливи цени нужните части за смяна-ремаци,ролки,накладки,филтри и тн...от София съм ,и ако някой знае от къде да ги купя-да свирка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bionect 1 #557 Отговорено 19 Септември, 2012 (Редактирано) Здрасти, аз от 10 дена карам същия само, че 1.6 в тек мотор. Масло 5W40 синтетично препоръчвам ти ЕНЕОС (ENEOS, японско) карам и на мотора с такова и съм доволен, 23лева литъра даже може и по- тънко да се намери. Препоръчвам ти да не пестиш пари за масло все пак това ти е двигателя.Моята събира 3.5 литра предполагам и твоята ще е така, зависи и от масления филтър дали е от по- големите или от по- малките разликата е около 200гр. в маслото.Последна препоръка погледни си филтрите в купето те са два един до друг, моите бяха в плачевно състояние(шума,земя).Ако имаш и др, въпроси с радост ще се опитам да помогна.Аз от този магазин пазарувах http://www.japanparts-bg.com/ Поздрави, Мартин Здравейте колеги,от днес вече съм притежател на Сивик 1,4 90кс 2002год свеж автомобил,вътре-вън,абе кефа е голям....интересува ме,понеже никаде не видях по форума(може и да има писано,но..) какво масло да купя,колко литра и тн,че след някой ден мисля да почвам с обслужването та искам хората който карат такива бензинки да дадът по едно мнение.Накъде видях че събирал 3,5лт...дали е така???От къде мога да си купя на приемливи цени нужните части за смяна-ремаци,ролки,накладки,филтри и тн...от София съм ,и ако някой знае от къде да ги купя-да свирка Редактирано 19 Септември, 2012 от Bionect Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 209 #558 Отговорено 19 Септември, 2012 За консумативи ползвам магазинче на ъгъла на Козлодуй и Мария-Луиза, където спира трамваи 2 и 14 (завива от М.Л. вдясно по Козлодуй и спира) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lestar 8 #559 Отговорено 19 Септември, 2012 Здрасти, аз от 10 дена карам същия само, че 1.6 в тек мотор. Масло 5W40 синтетично препоръчвам ти ЕНЕОС (ENEOS, японско) карам и на мотора с такова и съм доволен, 23лева литъра даже може и по- тънко да се намери. Препоръчвам ти да не пестиш пари за масло все пак това ти е двигателя.Моята събира 3.5 литра предполагам и твоята ще е така, зависи и от масления филтър дали е от по- големите или от по- малките разликата е около 200гр. в маслото.Последна препоръка погледни си филтрите в купето те са два един до друг, моите бяха в плачевно състояние(шума,земя).Ако имаш и др, въпроси с радост ще се опитам да помогна.Аз от този магазин пазарувах http://www.japanparts-bg.com/ Поздрави, Мартин Здравейте колеги,от днес вече съм притежател на Сивик 1,4 90кс 2002год свеж автомобил,вътре-вън,абе кефа е голям....интересува ме,понеже никаде не видях по форума(може и да има писано,но..) какво масло да купя,колко литра и тн,че след някой ден мисля да почвам с обслужването та искам хората който карат такива бензинки да дадът по едно мнение.Накъде видях че събирал 3,5лт...дали е така???От къде мога да си купя на приемливи цени нужните части за смяна-ремаци,ролки,накладки,филтри и тн...от София съм ,и ако някой знае от къде да ги купя-да свирка Много ви благодаря и на двамата за съветите!!!Мартине,тази твоята я гледах в Кюстендил(понеже съм от там) юбилейна е и е много лъскава...много ми хвана око,ма ми идва повечко от към цена и се ориентирах по-надолу. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
tansey 2 #560 Отговорено 21 Септември, 2012 Към Code7. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове