Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

погледни пост #364../дано да е правилната диагностика=ЕГР/Колега сподели моляте като по оправиш проблема..

Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен пост #364 беше точно обратното като вдигна по високи обороти и ми светва чека и ме ограничава в оборотите.

погледни пост #364../дано да е правилната диагностика=ЕГР/Колега сподели моляте като по оправиш проблема..

Ако горните 2 поста са за мен , се извинявам ,че не съм обяснил правилно. Не гасне цялата кола , а просто се чисти грешката за ЕГР клапана и лампата за чек енджин изгасва. Това става при каране с по-високи обороти, не знам продухва ли се или нещо подобно. След известно време си светва пак.Някой дали е имал подобен проблем? Ако няма май отивам към нов клапан :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера смених крушките над номера и процедурата е следната:1. Бутате силно с палеца надясно лампата и тя пада от дупката.2. Мъчите се докато издърпате лампичката към вас (защото номера пречи адски много) 3. Щом изкарате лампата вече е много лесно - само натискате щипките и тя пада, след това пак мъки със вкарването под номера и готово.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Продължавам да питам ,приатели-Какво може да тропа по предницата на колата ми-сменил съм 2-та амортисиора,шарнири,кормилни накрайници,биалетки....и все продължава да прилопва по неравности/има ли за смяна ,нещо по рейката или нещо ,за което да кажете/..:(

Същата история е и при мен бях при един майстор, който ми натегна малко рейката (според неговите думи) и намаля определено, но не изчезна напълно от време на време си се чува..., но за сметка на това не съм сигурен, какво точно е правено личеше си да е смазвано около самите маншони на рейката, волана олекна супер много и стана 200 пъти по-лек при паркиране :|Да попитам и аз нещо след известно каране примерно 200-300км. смесено доста ми се втвърдява педала на съединителя, понеже е сменян скоро това означава ли, че пак е за смяна или е нормално ? Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички Мойта Хондичка е 1.7 CDTI 2004 година 5-вратиИмам няколко въпроса и ще се радвам на помощ :)1. Интересно ми е светят ли ви бутоните за ел. стаклата (при мен свети само бутона Auto)2. И по сериозният ми проблем е когато карам извън градско и се опитам да доускоря на 5-та предавка и има изкачване (или се движа с по голяма скорост 140км/ч) автомобила въобще не иска да поеме и усещам как турбината тръгва да надува и спира, надува и спира и колата "увяхва". Може би това се случва в диапазона 2500-3200 об. (не сам сигурен) , НЕ ми светва чек-лампа или нещо друго, ходих в два-три сервиза дори и в Бултрако проблем не откриха. Пнякога успявам да преодолея проблема но трябва много нежно да си играя с газта и не винаги уцелвам точния момент, и ако има някакво значение пътниците не усещат придърпване (се едно карам с равна газ) :)Мерси предварително, ще се радвам ако някои има идеи или пак е имал подобен проблем

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?

Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?

Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto.
Колега, да не звуча грубо, прочел сам цялата тема и знам колко струва ремонта. Въпроса ми беше можели да се определи в момента в какво състояние е турбото...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,Мисля да закупя тези дни 7 ген 1.7 CDTi 2004 сивик спорт, и събирам мнения относно този прочут двигател на исузу. Основните ми притеснения са свързани с турбото, което може да е вече дало фира ( колата е обявена на 150.000 километра, а реално колко са само тя си знае), има ли вариянт да се провери в сервиз? Разговарях с майстори, които не се изказват ласкаво за дизеловия двигател, препоръчват бензиновия, но уви в Б-я няма подходяща. В момента се чудя да купувам ли дизела ( не дай си боже да се видя в чудо след това ) или по-добре да търся от чужбина бензин, например 1.6 V-tec ?

Надявам се да не прозвучи грубо,но първо прочети цялата тема,а даже някой колега преди 7-8 поста беше написал,че въпросния ремонт с турбото струва към 600-700 лв... има много говорено за този проблем.Всъщност като се замисля май 2004 година вече е отстранен дефекта на турбото ,но не съм сигурен трябва другите да потъврдят.Моята е 2003 и вече 2 години карам- около 30 000 и засега нямам оплаквания,само зимата ме остави 2-3 пъти,но защото нафтата в БГ е скапана и замръзва.. А на мен също ми свети само копчето Auto.
Колега, да не звуча грубо, прочел сам цялата тема и знам колко струва ремонта. Въпроса ми беше можели да се определи в момента в какво състояние е турбото...
Трябва да се свали за да се види в какво състояние е...има ли луфт в оста,износени перки,и тем подобни...няма как да го хванат с компютър..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дайте 1 акъл,ако сложа 2 вата крушки на таблото които са 1.2 ще стопя ли фасунката?Както и тези на панела,които са 14v1.4w ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ще греят. Ако няма оригинални пробвай с диоди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ?

Доло под волана има 1 капак махаш го,и ще ги видиш.....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги , някой знае ли какво е стоковото окачване на Сивик Купе 7ма генерация ? Каква марка е и модел . Благодаря ви предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До AbsolutHonda Виж бушоните в моторния осек - намират се отляво на въздушния филтър.Първият ред са релета,след това иматри реда с по три бушона. На горния ред втория бушон 15А трябва да се провери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Може ли някой да сподели само как се сваля задния страничен панел там където е тонколоната, че онзи ден мислех да го свалям но ГРЕДА нещо не можах. :huh: Благодаря ви предварително! :hondarulez:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "Repair Manual", свали си го, ако го нямаш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Понеже от време на време я понатискам на старт моята хонда 1.7 CTDI 2003г. към червения сектор на оборотите (2ра, 3та предавка), искам да питам мога ли да счупа нещо по мотора и какво, и немога да разбера има ли ограничител на оборотите както при бензиновите. Ръчкането става на добре загрял двигател.Благодаря колеги и успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "", свали си го, ако го нямаш.

Принципно имам едно Repair Manual само че се води че е за американската версия и го няма това точно как се сваля този панел. Иначе ще го пробвам и ще кажа за какво иде реч. И благодаря за инфото! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, харесва ми седма седма генерация и искам да запитам нещо. Възможно ли е монтирането на обикновена газова уредба, а не газов инжекцион на 1,4 мотора, и входящите колектори пластмасови ли са и ако да може ли да се заменят с метални от друга генерация. Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 3-врата: Махни долната част на задната седалка, а въпросната кора до колкото си спомням беше захваната с щифтове и трябва да се издърпат. Най-добре се вижда в "", свали си го, ако го нямаш.

Принципно имам едно Repair Manual само че се води че е за американската версия и го няма това точно как се сваля този панел. Иначе ще го пробвам и ще кажа за какво иде реч. И благодаря за инфото! :)
Дай един мейл да ти пратя сервизното ръководство :)Седалката се сваля с малко дърпане - има 2-3 метални щипки в предната и част. Спокойно - доста са здрави ;)

Колеги,някой знае ли къде са бушоните,и евентуално някаква схема,кой за коя част е . Сложих много силни крушки на габаритите,стопиха фасунгите,взех си от една морга същите смених ги и пак не работят габаритите... някои има ли идея защо ?

Бушоните са на 2 места - под волана и където ти описа колегата - в двигателния отсег. На капаците от вътрешната страна има нарисувана легенда кое за какво е. В книжката за ръководство има таблици с описание кой предпазител за какво е. Ако езика е неразбираем - ползвай translate.google.com ;) Редактирано от markup

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поради невъзможността да го редактирам:Ако има някой от Стара Загора дали е възможно да провери дали тези подлакътници стават за 7ма генерация:http://www.flexzon.com/index.php?route=product/category&path=222&sort=pd.name&order=DESC&page=1Виждам, че фирмата е от там и адресът им е "Kaloyanovsko shose 16 " . По телефона ми обясниха, че може и да станат, но не са сигурни :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Тези подлакътници са на фирмата Armster, които по принцип имат и за нашите сивици. Въпроса е не дали ще станат, а дали имат от тези за нашия модел, защото закрепянето на всеки модел е различно. При нас се слага в/у мястото за чаша на задните пасажери.

Ето тук по-подробно инфо.

В краен случай можеш да поръчаш от Англия, защото от доста време тръсиш. На мен за момента не са ми останали пари за подобна полезна екстричка :)

Редактирано от at_chuchev

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена както си карах и на другия ден колата не палеше.Оказа се някакъв датчик,който отчита положението на коляновия вал.Почистиха го за 60 кинта,дано издържи повече,защото нов е 250.В пепелника има една крушчица,която на мен ми беше изгоряла и си поръчах от американски сайт 10 понеже нямаше по-малко и си я смених,та ако някой иска червена такава ще му подаря,само да пише.Имам и един въпрос - взех си 2 LED мигача и когато сложа едната крушка няма никакъв проблем,но сложа ли втората и мигачите почват да мигат 10 пъти по-бързо и е много дразнещо,някой има ли идея защо става така?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди няколко дена както си карах и на другия ден колата не палеше.Оказа се някакъв датчик,който отчита положението на коляновия вал.Почистиха го за 60 кинта,дано издържи повече,защото нов е 250.В пепелника има една крушчица,която на мен ми беше изгоряла и си поръчах от американски сайт 10 понеже нямаше по-малко и си я смених,та ако някой иска червена такава ще му подаря,само да пише.Имам и един въпрос - взех си 2 LED мигача и когато сложа едната крушка няма никакъв проблем,но сложа ли втората и мигачите почват да мигат 10 пъти по-бързо и е много дразнещо,някой има ли идея защо става така?

Защото led-а има по малка консумация и колата си мисли, че има изгоряла крушка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези подлакътници са на фирмата Armster, които по принцип имат и за нашите сивици. Въпроса е не дали ще станат, а дали имат от тези за нашия модел, защото закрепянето на всеки модел е различно. При нас се слага в/у мястото за чаша на задните пасажери.

Ето тук по-подробно инфо.

В краен случай можеш да поръчаш от Англия, защото от доста време тръсиш. На мен за момента не са ми останали пари за подобна полезна екстричка :)

 

зная ги тези :) идеята ми е да не се занимавам с доставки от Англия, а и цената там е 90 паунда ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Обаче вече настъпи друг проблем... спряха да мигат всички мигачи?Дали е от бушоните..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета,някои от вас да му се е налагало да сменя радиаторчето на парното,защото май ще трябва да го сменям?някаква идея каде точно се намира,знам че е в отсега на таблото,но треа ли да го свалям цялото,и горе доло каква цена е?Дайте един акъл

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои може ли да каже някви цени на ангренажен ремък и обтяжна ролка за 1,4 90 коня, също така ако се сеща и цени на филтри, бензинов маслен въздушен, да видим кви пари трябва да приготви малката за части пък аз ще и ги сменя :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ангренажен ремък не съм сменял още,но бях проверил цена за някво "менте" - 40-50 лвОбтяжна ролка на ангренажа беше около 140 лвПистов ремък - 40 лвводната помпа е зацепена на ангренажа - 60 лвмаслен филтър - 10 лвдругите неща не ги знам :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи.

моите цени бяха от евро 07 :)Ролката не знам защо е толкоз скъпа...На пистовия ремък няма обтяжни ролки,там динамото обтяга ремъка - има стоперна гайка,тя се развива,а после от една крилчата гайка се натяга
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А, и още нещо някъде имаше тема че D серията не удряла клапани, и дори имаше колеги дето казваха че са късали ремъци на пътя слагали са новия и са продължавали, е не ставаше дума за 7 ген ама нал и тя е Д серия. Абе да доиде колата, ако малката извади късмет и да е обслужена ще я покара извесно време така докато се осаферка финасово за да си я постегне. Мисля че съм в състояние да определя колко нов е ремъка и ролката му :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ихаа тая ролка си е цифра, що ли се бях заблудил че е 30-40 лева сигурно от сивик 6, поне помниш ли каква марка е била? Аз косера намерих няква на RUVILLE за 180лв, ама що за марка е тва не знам, там иамам голяма отстъпка ма пак си е цифра. Ще видим евро 07 кво ще предложи.

моите цени бяха от евро 07 :)Ролката не знам защо е толкоз скъпа...На пистовия ремък няма обтяжни ролки,там динамото обтяга ремъка - има стоперна гайка,тя се развива,а после от една крилчата гайка се натяга
Е щом е от еврото и там ще я взема на добра цена, а външните хич няма да ги пипаме, те бяха като нови, за тва се надявам и вътрешните да са сменяни ама ще си покаже :) А ролката е скъпа сигур щото е по нова генерация колата така като я гледам няма нищо скъпо в нея :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя тая ролка за 140-150лв е без пари направо. :lol: Мене ми говореха за цени над 220 лв. даже по сайтове като съм търсил по-евтина не съм намирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на СКФ е толкова :) ама аи ся, баща ми все с СКФ е карал та е станал толчав :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нито СКФ-а е СКФ нито РУВИЛ-а е Рувил....тази ролка се произвежда от НТН и КОЙО всички други фирми я преопаковат.Каквото и да вземеш вътре ще е една от двете марки,стига някой злобен китаец да не се е сетил да я направи ;) п.п:Рувил по принцип е опаковачна фирма която предлага доста качествени неща

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои случаино да знае къде е аварииния бутон на тоя сивик бензин 1,4 ? при ЦРВ е от ляво на жабката в краката на пасажера а тук ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте на всички :)Голям фен съм на сивик като цяло . Мисля до около 1 - 2 месеца да си закупя тази кола. Насочил съм се към бензинка 1.4 / 90 коня. Прегледах цялата тема и като цяло останах изплашен , защотото си нямам и ни най-малка представа от коли ( с 2 години и няколко месеца стаж съм , но без собствена кола :rolleyes: винаги съм карал на бащата реното :P ) Ако може да ме орентирате какво да търся в тази кола ? Също така много ме интересува как се кара с този скоростен лост ? По- удобен ли е от нормалния ? Не знам защо . но точно това най-много ме притеснява в тази кола( много глупаво , знам ). Не съм и решил още от къде да закупя колата , единствено заради това , че не се намирам в България. Имам малка възможност да се вземе от Германия , но не се знае ,защотото бюджета е ограничен до 5000 лв. Извинявам се , дори не знам какво да питам. Та ако някой е разбрал за какво става въпрос :D с удоволстие очаквам неговия коментар. Благодаря ви предварително и се извинявам за нуубските си въпроси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Скоростния лост е нещо перфектно,докато ръката ми е на него с кутрето си намалявам сидито,а волана ти е само на 4 пръста.Ако имаш и подлакътник ставаш цар :lol: Относно мотора 1.4,за мен лично е слаб за това купе.Не че ще се съзтезаваш ама разхода на 1.4 и на 1.6 е почти еднакъв,а вървенето е коренно различно.И аз бях в германия по едно време,но там цените са същите както тук в БГ.Предимство ще ти е това,че ще се прибереш с нея,а и ако я намериш на сносна цена, то тогава по-добре я вземи от там.Рейките са им слабото място,гледай като я пробващ да е на някакъв по-лош път или павета.Ако пробваш в германия естествено това ще е пречка :lol:

Редактирано от Nile

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...