Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Разликата е че едната чете по ОБД тя е по модерната и скъпата и наистина с нея не би трябвало да има никви проблеми, а другата евтината се интересува само от времената на бензиновите дюзи и нищо повече. Дори връзването на ламбда сондата е единствено за мониторинг компа на ГИ не се интересува от нея.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Jorko Мисля че не е нужно да се поти в колата с пуснато парно, тоест врътката на топло, така или иначе колата няма кранче на парното и антифриза винаги върти през радиатора, топло или студено го "решава" само една клапа която казва през кои радиатор да циркулира въздуха в зависимост от това какво си завъртял ти на таблото. Поне бензиновата версия е така, едва ли тая е по различна, кранчетата одавна не се ползват в колите след 1999г, е, сега ако някои много държи на тях и си ги ползва още :D но съм 99% сигурен че няма кранче.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Напротив има кранче с жило и отива на врътката за топло-студено. Махни кожуха на въздушния филтър и ще го видиш, под него (кожуха) са и жилата за скоростите.Трябва да е отворено за да е сигурно, че ще се напълни и радиатора за отопление догоре. Дори и хич да нямаш в разширителното казанче не се притеснявай - много добре е изчислено охлаждането на двигателя. Просто наблюдавай стрелката. Ако е необходимо долей на следващия ден пак до мин. Но първо вържи найлонова торбичка и виж дали не надува от клапанчето на капачката (възможно е да не държи то).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ясно, съгласен съм за дизелака не бях сигурен, бензинката 1,4 няма обаче, точно там го търсих къде описваш защото копчето на таблото заяждаше при минаване от топло на студено, дори се усъмних че ако има кранче не затваря добре топлото. В книгата също е описано точно там където казваш ти но тая 1,4 нямаше, жилото от копчето води направо на клапата за разпределяне на въздуха, а маркучите от мотора влизат дирекно в купето без кран. Щом дизела има кранче, нека колегата с проблема направи каквото го посъветва за да е сигурен че и кръга с парното е обезвъздушен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

здр. колеги искам да попитам за размера на стоковата джанта на 7ген. хеч и по точно 5х....?благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

5Х114.3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера карах 100км. След 50км в едната посока течността от разширителния съд я нямаше, изчаках 1 час и сипах пак до Min. Карах я с пуснато парно(не на max, но пуснато). На връщане без парно и резултата е същия - отново няма нищо в казанчето. От означението Мин до дъното е около 700мл. Изчаках до днес на обед без да съм отварял капачката и вързах найлонче с ластик както ме посъветва Jorko. Нищо не надува от клапанчето, дори почти никакво налягане няма. То при загряла кола, като отворя капачката само леко изсъсква. Оставих няколко часа найлончето и нищо. Течността изчезва само гогато колата е в движение! Като си стои пред блока не помръдва. Като я запаля на място за 20мин, пак не помръдва. Ето и малко снимки:Така изглежда като надникна в отвора отгоре(от мястото на капачката, като я махна), след изминати 50км, и течността е била до Min - http://foto-bg.info/display/Z55VVBZ0F8H4LVESIS86U3RSERO9WQ8Z.jpgТук сложих найлонче - http://foto-bg.info/display/461L5UDIIEI7CNE4TLZRJLJEQKMVJ2IW.jpgТака изглежда казанчето отстрани с обозначенията - http://foto-bg.info/display/JXFAPFGWVMNYU4AXGEBGMJ6251HO6STM.jpg...И още нещо, което бях забравил да спомена(не знам дали е от значение), след първоначалното обслужване, при смяната на маслото изглежда са сложили повечко(уж казаха, че не пречи), ако е лошо, че е така как може да се източи? Ето снимка на щеката, така е и при студена и при загряла кола - http://foto-bg.info/display/56E82A44XZDBJ6GKI7T1X8GXDVGEBBJW.jpgИ да попитам още нещо...врътката за регулиране на фарове не работи, дали се оправя лесно, не че ми е претрябвала, но ако не е нещо сложно ми се ще са го оправя...Но голямата загадка си остава с драстичното изчезване на антифриза. Писна ми постоянно да купувам антифриз и започнах да доливам преварена вода, това дали е лошо?Благодаря за съветите!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

относно нивото на маслото - събира точно 5литра (едва ли са сложили повече). Дръпни щеката сутринта и виж къде е нивото (колата да е на равно спряна вечерта). При първия опит показва коректно, от там нататък и да бършеш все показва повече точно както ти е на снимката. Не е измислена тръбичката добре и при ваденето щеката цапа стените и затова изглежда така. Другия вариант е след като извадиш щеката забърши я и изчакай 4-5мин преди да я топнеш и извадиш пак за да провериш нивото. Всички ctdi са така.Врътката за фаровете (височината) - обикновено блокират машинките които са на фаровете. Доста е трудоемко - колегата Nile може да обясни за тях.

Редактирано от Jorko.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси мистерията е тая кола, колега обърнал ли си внимание дали пуши бели пушаци или сиво? тва си е много течност за 50 км за да ги губи от някои от радиаторите, щеше да се вижда ясно и щеше да улива и по купето :huh: За доливането на вода няма страшно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Никакви пушеци, няма балончета въздух като се отвори капачката при запален двигател и няма твърди маркучи, капачката си държи, едно и също е положението с климатик, с парно и без нищо пуснато. За течовете даже, когато са я надували, за да се види от къде е, са слагали някакъв маркер , който свети с УВ светлина и никъде не се е видяло. Затова бяха толкова сигурни, че отива в цилиндрите и наистина там беше зле положението, после второ отваряне, заради уж последното пропуснато нещо - тези прескъпи уплътнения и ...ефект никакъв! Само не знам дали и при добре загряла кола са оглеждали обстойно, а не само при запалена, защото както казах, като бръмчи 20 мин. на място и си вдигне достатъчно температурата, нищо не изчезва, а само като пътувам! А и ми се струва сериозно количество, за да е от някаква миниатюрна дупчица, която не се вижда и няма следи от антифриз. Не знам как може да се имитира, че колата е в ход и наистина да изчезва антифриз докато се оглежда. Наистина голяма мистерия... Хич не ми се иска за трети път да отварят двигателя Публикувано изображение. След ремонтите нямаше сила на баирите, но това се оправи след първото пътуване. Не я настъпвам изобщо, за всеки случай, докато си улегне всичко, ама... май няма да има друго решение освен пак да се отваря, само дето, ако пак изчезва не знам какво тр. да се направиПубликувано изображение

...и още...нещо ми се струва, че харчи доста гориво. Дали това може да има нещо общо със светещата лампа на таблото за двигателя(в сервизната книжка пише, че лампата може да свети заради увеличени вредни емисии и това да води до висок разход на гориво, но не съм гледал каква е грешката, за да свети)? Не съм пълнил до горе, за да засичам, но ми се струва доста. Сипвам 12л. след като съм карал доста на светеща лампа и стрелката е почти залепена до долу, карам 130-40км и отново стрелката е до долу(не само докато светне лампата, а +20км след като светне), това нормално ли е или трябва задължително да пълня догоре, за да съм сигурен?

Редактирано от ifrankyman

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:huh: маи се изчерпахме от към идеи :unsure: на някои друг ако му хрумва нещо в тая цялата мистерия.....!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доста си я настъпвам и ми гори средно около 5,2/100. Ако карам икономично пада на 4,5. Обаче 90% от всичките ми километри са извънградско.Ако караш само на къси преходи примерно 5км до работа сутрин и 5 вечер обратно пак ли губи толкова антифриз или спира да губи. Когато е загряла вдига налягане 1,1 бара и може тогава да се отваря някоя цепка на разширителното казанче или радиатора или някоя връзка на маркучите. Като е горещо изпарява веднага и понеже е много наблъскан двигателния отсек трудно ще го намериш.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма ли начин след като си я карал и е "изпила" водата веднага да се качиш на някои канал и да огледаш от долу, по хубаво се вижда зад самия мотор какво се случва, да не би някоя тапа на глава или блок да е изгнила или да изпуска, знам ли вече какво.... :unsure:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ifrankyman какво става, нещо ново ???

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нищо, все същото, антифриза изчезва...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...нищо, все същото, антифриза изчезва...

Антифриза изчезва и от : не работеща капачка на радиатора Редактирано от adolf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или, малкото маркуче дето е от капачката на радиатора към разширителния да е запушено с някви сополи, защото някой е слагал присадка в антифриза (най-вероятно е имало теч и от е от онези дето спират течовете). Резултата е че колата като загрее,става високо налягане и изхвърля през капачката и малка част в разширителния съд, ама като истине и неможе да си дръпне отново течност в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, знам че има едно уредче с което се мери дали има изгорели газове в антифриза, и съответно ако каже че има, то това би следвало да означава проблем с някоя гарнитура, която изпуска и от там нататък ви е ясно каде е антифриза...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата е че едната чете по ОБД тя е по модерната и скъпата и наистина с нея не би трябвало да има никви проблеми, а другата евтината се интересува само от времената на бензиновите дюзи и нищо повече. Дори връзването на ламбда сондата е единствено за мониторинг компа на ГИ не се интересува от нея.

Мерси колега! Сега само да посъбера 1200 лв. и ще си имам ГИ :) .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...нищо, все същото, антифриза изчезва...

Върти ми се следното като идея :Възможно е блока на двигателя да е спукан и при различните температури на двигателя да се отваря дупчица.Вкарай колата да я дигнат както е запалена и гледайте какво става.Щом антифриза изчезва при вдижение трябва да пресъздадеш тези условия за да намериш проблема

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За другото дето се сещам,че и главата може да е спукана и за издухва антифриза към ауспуха.А тия снимки дето си ги показал на маслото са много зле.Няма как нивото на маслото да е толкова високо,разликата в наклоните наистина се усеща,но при теб нивото е много високо.Няма да се учудя ако ти набутва антифриза в картера :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ще трябва да се учудиш :) защото ако набиваше антифриз в картера маслото щеше да е тотална боза - буквално :) Друг е въпроса че маслото наистина е много и само наи големия некъдърник може да го издокара така при смяната ;)Колегата да намери начин да го докара в норми! За малката дупчица която споменавате..... това не обяснява защо губи толкова много течност за 50 км, та тя изпразва казанчето!!! ако я гори ще пуши бая бяло, ако тече ще остават следи с сигурност дори да се изпарява ид а не стига до капене ще има ясни сини зелени или там какъвто е цвета на антифриза. Въобще пълна мистерия е тази кола и с нетърпение очаквам да се намери проблема да видим какво е било. Към колегата, ако минаваш към Пловдив обади се да я погледна :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така е Слави,маслото буквално става като "боза",но пак не се знае дали се е пресякло.Колегата може да проверява за някаква "граница" на щеката рано сутрин,говоря за нещо,което наистина изглежда по-различно от маслото на двигателя.Най-вероятно ще е в горния край защото антифриза е по-лек.А иначе маслото дали има антифриз или не нямам никакво значение,нивото трябва да е до макса щото можеш да счупиш нещо от "карантията" :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко загубих дирите. Не разбрах надувахте ли системата през капачката. В интерактивното ръководство препоръчват да се надуе системата с 0.98 - 1.25 bar(цитирам по памет) и да се следи пада ли налягането. Тогава може би ще се види ако има външен теч. Извинявам се ако съм некомпетентен, но искам да помогна.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно нивото на маслото прочетете #507, нека колегите със ctdi проверят и споделят после не е ли така.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз малко загубих дирите. Не разбрах надувахте ли системата през капачката. В интерактивното ръководство препоръчват да се надуе системата с 0.98 - 1.25 bar(цитирам по памет) и да се следи пада ли налягането. Тогава може би ще се види ако има външен теч. Извинявам се ако съм некомпетентен, но искам да помогна.

Надувахме, дори доста повече и няма теч.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно нивото на маслото прочетете #507, нека колегите със ctdi проверят и споделят после не е ли така.

Това което казва жорко е вярно, и аз първият път се смутих и се оказа, че гаража ми е много леко наклонен разликата е до + 0.5см над мах и то на егати и наклона... Маслото последния път даже с дозатор са ми го сипвали, че беше от сервиза...Вече бая дни я караш с това губене не ти ли идва малко досадно да сипваш антифриз през 100км/10лв за антифриз ?Зарежи я в някой по-хубав сервиз поне по София уж имате такива и не я взимай докато не ти октрият проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е нали вече я заряза в сервиз, в колко още да е зареже? тя ще му излезе по скъпа от нова, в тоя сервиз където са я почнали, да си я оправят, няма само да им пълни гушите. И без тва шефа му е казал че докато не я оправят няма да плаща. Ако отиде в друг сервиз и всичко започне от начало :) Тея поне знаят какво са правили и ако са допуснали грешка да си я оправят за тяхна сметка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за антифриза на хонда с двигател исузу 1.7 CTDI 2003г. В един магазин по каталог ми казаха да слагам син антифриз, главата на този двигател е алуминиева не чугунена затова се чудя, вярно ли е това, че трябва да я карам със син антифриз?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

...нищо, все същото, антифриза изчезва...

Много голяма загадка се оказва този изчезващ антифриз!Най-вероятно, според мен, имаш някоя малка дупчица някъде ,по маркучите ,радиатора, разширителния съд и въобще по цялата верига на охладителната система? Която на място при загряла кола, да не изпуска антифриза ,но когато е в движение и има по-голямо натоварване на двигателя, респективно по-големи обороти на водната помпа да изпуска през нея течноста, която има възможност направо да се изпарява /зависи и къде попада/ ! Поради това, може да не виждате следи от теч на антифриз! При загряла кола, някой да ти подава газ на место ,за да я вкараш в по-високи обороти и огледай особено обстойно питата на радиатора и останалите неща!Имай на предвид ,че по радиатора може да не видиш теч / мокро/ ,а само лека пара около дупчицата,същото се отнася и за гарнитурата на главата ако изпуска навън ,а и капачката на разширителния съд! Просто оглеждането трябва да го направиш сантиметър по сантиметър ,за да хванеш дупчицата ако е малка! Казваш ,че си сменявал и водната помпа,ама дали е читава новата,защото миналата година едно приятелче смени на неговата кола в.помпа, че се беше разбила, а новата така терикатски изпускаше антифриза, че едвам я хванахме!Дано е нещо от горните неща ,че после отиваш, най-вероятно на спукана глава или блок, но дано не е така! Редактирано от emicha1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпрос за антифриза на хонда с двигател исузу 1.7 CTDI 2003г. В един магазин по каталог ми казаха да слагам син антифриз, главата на този двигател е алуминиева не чугунена затова се чудя, вярно ли е това, че трябва да я карам със син антифриз?

Не е въпроса в цвета, въпроса е в съставките на антифриза. Червен също няма да и навреди, уж по дълготраен е. Аз от доста години ползвам син на I.G.A.T цената му е доста прилична около 13 кинта за 1,5 литра концентрат които разреждам с още 3 литра вода и получавам 4,5 литра разтвор за около - 20 тина градуса и малко от горе. Антифриза е доказан с годините, когато и да съм отворил нещо по охладителната система от вътре освен бистър антифриз нищо друго като разлагания утаики и мизерии не е изтичало. Смело мога да го похваля че държи охладителната система в отлично състояние и до сега с него нито един радиатор не ми е протекъл, само за справка ще кажа че преди да открия качествените анифризи карах с разни евтини бози Мотукс, Приста и др. с които чисто нов радиатор за 16 месеца текна като леика, за радиаторчета на парно не споменавам които си мислех че са консуматив. От тогава никъв компромис с антифриза, ако ти е мерак сложи и червен но мисля че не е нужно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

хммм може ли да споделиш от къде го взимаш този антифриз и какво да гледам при покупката, че явно ще търся как да източа моя. Шибнах някакъв за 4-5 лева 1 кило (доста време стоеше на близо до линията за "минимум" (нямаше оплаквания) и един ден се сетих та взех първия харесан от Метро) (около 500-600 мл. глътна) и да не вземе да стане някаква беля (не виждам от какво, но знае ли човек...) :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Белята става от това че съставките против замръзване не са като на скъпите антифризи, евтините обикновено съдържа нитрити амини и фосфати които разказват играта на алуминия и скапват водните съединения ( става твърди напукани и лесно чупливи, каучука "исъхва") Хубавите антифризи са на основата на гликола, ти сам ще се убедиш като видиш къв мазничък и гъст стои концентрата на ИГАТ, купувам го от Евро 07 и до сега съм нямам съмнения за качесвата му, смисъл не е менте щото те са вносителя. За друг магазин не гарантирам :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&st=45&p=443439&&do=findComment&comment=443439

 

"3. Загуба на антифриз по време на движение- причината се оказа миниатюрна цепнатина в разширителното казанче. Тече само при загряла кола, "изяде" ми 1.5 литра антифриз за 1000 километра градско. Поръчах си едно старо за 40 лв, чакам го утре и ще го сменя.

Това, което открих, беше стабилен теч на антифриза като колата загрее. Видях и (без човъркане) сълзящ маркуч долу и зад казанчето. Във сервиза са свалили маркуча и са го тествали- всичко било наред. Закачили го пак, загрели двигателя и видяли пукнатината, която всъщност пръска много фино точно там, където забелязах сълзенето. Поръчах ново казанче от една от автоморгите, рекламиращи тук във форума и с малко късмет днес ще пристигне.

" by Shadowin

Чак сега го намерих дано помогне...

П.С. Пуснах едно запитване и към Honda of the U.К. ако земат, че отговорят, ще го постна.

Редактирано от Code7
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте , От скоро имам Хонда Сивик 1.7ЦДТИ и акомулатора беше отишъл за това сложих друг , но часовника на оригиналното стерео се нулира . Някой може ли да ми каже как мога да го настроя , опитах всякакви начини , но не успях ? Мерси предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, отдясно на бутона "6" има едно малко 3мм тъмно копченце, а под "4" "5" и "6" - "H" "M" и "R". Натискаш и задържаш малкото копченце с едната ръка и през това време с другата с "4" и "5" настройваш часа и минутите. С 6-цата закръгляш към най-близкия кръгъл час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем имам с Хондата/1,7 ctdi/ Днеска ми светна лампата/multifancion control lamp/,прилича на жълто,двигателче!!!:(Колата ,като цяло няма никакви проблеми,не губи мощтност,постоянни обороти,някой имал ли е подобен проблем??Ясно е ,че ще се качва на диагностика ,но ако някой е имал подобен проблем да пише>>!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, някой знае ли дали спойлера от Хонда Сивик 7 Генерация 2врати става и за 4 врати ??

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Проблем имам с Хондата/1,7 ctdi/ Днеска ми светна лампата/multifancion control lamp/,прилича на жълто,двигателче!!!:(Колата ,като цяло няма никакви проблеми,не губи мощтност,постоянни обороти,някой имал ли е подобен проблем??Ясно е ,че ще се качва на диагностика ,но ако някой е имал подобен проблем да пише>>!!

 

Стоповете работят ли ти правилно, някоя изгоряла крушка да нямаш ? Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На диагностиката излезе-EGR клапан,който логиката му е ,4е за затлачен и връща обратно газове-решението са 2:Или нов или да се смъкне и почисти!!Сега е изчистена грешката ,при нова поява,ще действам!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...