icko_stanev 78 #3121 Отговорено 15 Февруари, 2017 Предвид "прекрасните" горива по родните бензиностанции, не е безсмислено да се сменя често. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3122 Отговорено 17 Февруари, 2017 Вчера платих данъка за Пловдив - 34лв. (зарадвах се, че са го намалили, но всъщност, защото вече става на 14години). 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3123 Отговорено 17 Февруари, 2017 ГР е много добра фирма , да не те притеснява факта че работиш с еконт.Дано е там проблема Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3124 Отговорено 18 Февруари, 2017 Здравейте,някой има ли идея от къде минават кабелите на плафона на тавана? И кои кори се свалят, и как? Искам да си направя подсветка в краката. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3125 Отговорено 18 Февруари, 2017 От къде може да влиза тази вода в багажника? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3126 Отговорено 18 Февруари, 2017 Може да е конденз, иначе провери задната чистачка - махаш кората и гледаш по ламарината, дали има следи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
hgb76 2 #3127 Отговорено 20 Февруари, 2017 От къде може да влиза тази вода в багажника?.... Здравей колега! Аз я карам същата и имах същия проблем. Водата влиза от стоповете. Сваляш стоповете, почистваш добре, там където ляга стопа, а то си личи. Изчистваш добре и черния гумен уплътнител , който е зад стопа и излиза заедно с него, изчакваш го да изсъхне добре. Нанасяш тънка ивица силикон около отворите под стопа и сглобяваш. При мен вече втора година не влиза вода и барут сухо. Има и друга особенност. Ако е двувратка, стопът се сваля лесно, развиваш трите гайки и е долу. Ако е четиривратка, сваляш първо бронята и тогава сваляш стоповете. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jorko. 74 #3128 Отговорено 21 Февруари, 2017 (Редактирано) Преди фейслифтовата 4-вратка, стопа също е само с три болта и излиза без сваляне на броня. Редактирано 21 Февруари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3129 Отговорено 21 Февруари, 2017 Двувратка е. Ще ги сваля до няколко дни. Благодаря за инфото, колега. Само че чудя, искам да взема някакъв уплътнител. В София знам къде продават много готини лепящи се уплътнения, но в Германия си нямам идея . Ще ровя в ибея. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3130 Отговорено 25 Февруари, 2017 Честно казано и аз мислех че са гумички но след като са ги сменили 2 пъти и пак има проблем наистина не знам. Дори и да са сменили местата на смукателните и изпускателните, не може да има такъв разход на масло. Това 15w40 вземи веднага го изхвърли, не караш ЗИЛ. Зима е, тия в сервиза луди ли са, акъл имат ли, или понеже ще правят мотор искат преди това качествено да го развалят.За момента нямам голям избор, да не кажа - никакъв! Слагат ми 15-40, понеже резултата с 5-40 е ясен, а с 10-40 е непредвидим, леко презастраховане! Но пък, това е временно, много добре знам, че 15-40 не е за мен, просто да мога да я движа, докато дойдат сегментите и лагерите, следва нов сезон на сагата "Мотор"! Другата алтернатива е, да стои на трупчета до средата на януари, което не ме устройва, имам належащи неща за вършене дотогава. Не смятам да навъртам дотогава повече от няколкостотин километра, така че, едва ли ще я доразваля много повече Наистина стана нещо от типа - намерил си копче, ушил си костюм, само че, с отрицателен знак Сагата с ремонта на двигателя приключи, най-после! Сега е в процес на разработване, ще я наблюдавам най-изкъсо, за нова, евентуална рекламация! Впрочем, като главна и единствена причина за това неистово горене на масло ми беше казано, че от спечени сегменти!? Само дето не ми се връзва, как е станало отведнъж? Някакви идеи? И още един въпрос - сега е с масло 10-40, поне за разработването. Казаха ми, че понеже няма шлайфове мога да го карам 5-6 хил. до смяна. Дали да го сменя по-рано, с 5-40или да продължа на тоя вискозитет? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3131 Отговорено 26 Февруари, 2017 Колеги, искам да сменя свещите. По руския каталог излизат NGK ZFR5J-11, но четох някои теми и се колебая дали да не сложа ZFR6J-11 (по-студените), защото колата ведъж в годината се кара Германия-България-Германия 5500км, с около 120-130км/ч. Не че много, но си държи над 3500 оборота, вие как мислите? Иначе се кара само градско, но тук зимата не е студено и не ме притеснява въпроса с по-бързото затопляне. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #3132 Отговорено 27 Февруари, 2017 Колега Backstage, карал съм и с 5J и 6J, разлика едва ли ще усетиш. Мисля си , че за България е по-удачно 6J, по-топло е. Между другото, сега съм около 20 000 км. с Denso VK16, слагаш ги и забравяш за свещи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3133 Отговорено 27 Февруари, 2017 Колега, а с какво Денсо са по-добри от НГК? Виждам, че са иридиеви, но не знам точно защо имат предимство? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 153 #3134 Отговорено 27 Февруари, 2017 С цена , колега. Не съм писал, че са по -добри колега. НЖК са най-реномираната марка свещи, но са доста по-скъпи от другите. Конкретно за това Денсо, когато решавах какви свещи да купувам, четох доста положителни отзиви в доста чужди форуми и това , както и че бяха на половина на цената на НЖК натежа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3135 Отговорено 27 Февруари, 2017 Аз попрочетох за иридиевите и се налага едно мнение, че има полза от тях, ако са в комбинация със спортен филтър, нова изпускателна система и т.н. Един вид със стоков двигател надали ще се усети разлика във вървеж или разход. Другото е, че се сменят по-рядко, но това лично мен не ме блазни, те така или иначе са по-скъпи. А относно топлинното число четох, че от по-студени свещи има смисъл само при по-горещ климат, в противен случай, особено при повече градско шофиране, може да няма пълно изгаряне и да се образува нагар, който пречи на оптималната работа. Така че май ще се насоча към каталожните NGK ZFR5J-11. В ибей комплекта ми излиза за 25 евро, това ли е нормалната цена на оригинален комплект? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i_deck 6 #3136 Отговорено 27 Февруари, 2017 25 евро не е ли множко за обикновени свещи? Погледни тези, излизат към 37- 38 евро,но са иридиеви. За около седмица пристигат в БГ. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3137 Отговорено 28 Февруари, 2017 Изкъртиха ми дясното огледало, счупен е корпуса. Откъде мога да си намеря нов? Ако е 2ра ръка предполагам няма шанс някой да даде само корпуса, защото това ще направи огледалото непродаваемо. Та сега се чудя дали да търся направо 2ра ръка огледало и да ползвам само корпуса или да търся чисто нов корпус, ама като гледам никъде няма. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3138 Отговорено 1 Март, 2017 Колеги, поръчах маслен филтър и установих, че има два различни парт номера, които са дадени за 1.6 D16V1 и визуално са различни. Единия има канал отстрани, а другия мисля, че е с по-малък диаметър и о-пръстена върви по ръба. Имате ли идея защо така и стават ли и двата или има някаква грешка? Ето този линк гледам: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=10077&nplgrp=1&cmodnamepc=CIVIC&xcardr=3&dmodyr=2001&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=1.6LS&nplblk=E__1300 Ето това са двата модела: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #3139 Отговорено 2 Март, 2017 Колега, аз съм с D14z6 и съм слагал от първия, даже и сега наскоро пак от първия сложих, но мисля, че когато дойде колата беше с втория. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3140 Отговорено 2 Март, 2017 Аз лятото сложих от втория вариант - без канал. А сега съм взел от първия и се чудех дали ще стане. Може би и двата стават. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Siddd 1 #3141 Отговорено 3 Март, 2017 Здравейте, колеги и честит празник ! Някой може ли да ми каже къде се намират бушоните на Civic 7gen. и по-точно бушона на запалката, че от скоро не ми работи... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3142 Отговорено 3 Март, 2017 Здравейте! Имам проблем с фаровете! Бяха нагорели фасунките и ги смених! След месец отново са нагорели , обаче сега имам и друг проблем ; като включа късите светят и дългите много слабо, десния къс също свети слабо. Като включа дълги свети, само левия ! Колата е 7 ген .фейс , фара е с лупа! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3143 Отговорено 3 Март, 2017 (Редактирано) ... Някой може ли да ми каже къде се намират бушоните на Civic 7gen. и по-точно бушона на запалката.... Бушоните са под волана, номер 18 е за запалката и е 15 А (ампера). .....Имам проблем с фаровете!....Колата е 7 ген .фейс ,фара е с лупа! Трябва отново да се проверят връзките (особено на десния фар). Вероятно някъде се докосват плюсовите кабели на къси и дълги. Получават се няколко последователно свързани крушки и затова светят слабо. Редактирано 4 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3144 Отговорено 6 Март, 2017 Май много прибързах да се радвам, че вече карам с почти нов двигател... Дано не се окажа прав, защото съм на път да побеснея и да ми падне пердето...Та след пълната ревизия на мотора, след необяснимото спичане на сегментите и буквалното пиене на маслото, този проблем го няма, поне така се вижда, засега! Но се появи един друг, наглед незначителен, поне се надявам да си остане до лека небрежност, защото иначе, нещата загрубяват!В петък, след като минах стотина километра, паркирам пред къщи. Наложи ми се да изляза пак, след 2-3 часа. Тръгвам, колата загря нормално, но ми направи впечатление, че не прехвърля на газ! Същото се повтори и на следващия ден. Набедих газовия клапан и щях да тръгвам по газаджии. Но се оказа, че при принудително палене на газ, няма никакъв проблем !?! Тогава наляхме към литър антифриз и нещата се оправиха, поне засега! Просто в изпарителя не е постъпвала гореща течност, което да активира температурния датчик, който да прехвърли на газ! Та въпросът ми е, дали е възможно, да не е налят достатъчно антифриз при сглобяване на мотора, което си е небрежност? Или по-лошата вероятност - да е сглобен немарливо, и антифриза да изгаря вътре, в цилиндрите? Което разбира се, означава ново разглобяване и тоя път няма да мине без ексцесии! Като сложим и това, че са ми съборили и акумулатора, та ме остави на бензиностанцията, и се наложи впоследствие да купя нов, чашата наистина прелива! Та как да разбера, освен със следене на нивото на антифриза, дали се касае за "горенето" му? Засега изключвам вероятността за теч, поне външни признаци не виждам! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3145 Отговорено 6 Март, 2017 Просто проследи нивото няколко дни и ще си покаже.Наглеждай и нивото маслото, защото опцията горене е едната, другата опция е да ти влиза в маслото, което пак не е добре. Според мен не са обезвъздушили, навремето и аз, като карах Ep2, имах проблеми точно със зоната на изпарителя, тъй като беше поставен малко нависоко и му трябваше малко повече време да поеме течност. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3146 Отговорено 6 Март, 2017 В маслото няма, то ми е голямата болежка и го следя изкъсо, 1 литър ако е влязъл там, да е на петмез отдавна! Но което казваш е странно, този проблем с изпарителя се явява след поне 300 км навъртени? Не трябва ли да покаже веднага? Казаха ми и за възможна "тапа", което пак е странно, при положение, че липсва антифриз? А иначе да се надяваме, че е по-малката немарливост, че вече не знам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #3147 Отговорено 6 Март, 2017 (Редактирано) Вероятността да не е обезвъздушена е доста голяма. Следи както ти е казал и колегата по-горе поне седмица и ще ти стане ясно. Редактирано 6 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #3148 Отговорено 8 Март, 2017 Здравейте, днес случайно си купих Сивик D16V1. Вчера по това време нямах никакво намерение да сменям колата. Купих я от съгражданин. Цената беше добра (според мен) и не можах да устоя. Дано не съжалявам! Имам много въпроси, тъй като не съм карал Сивик. С Акорда не съм имал никакви проблеми, но жена ми не можа да свикне с габаритите, макар че има парктроник. Затова купихме Сивика. Първият ми въпрос е за положението на стрелката на температурата на водата. На загряла кола стои на 1/4. Не отива до средата. Това нормално ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikons 9 #3149 Отговорено 8 Март, 2017 Ако гори антифриз, колата няма да върви, ще прекъсва, ще се чуди. На майка ми Корсата хвърли гарнитурата на главата и гореше антифриза - беше пълен мъртвец. Най - вероятно не е обезвъздушена системата. А до колегата ruil4o - стрелката не стои на средата, а г/ д на 1/ 3 - та от скалата. Моята стои 1 идея по - нагоре, въпреки че съм с дизел, Като гледам тези Сивици, все на едно място им стои стрелката. Като я запалиш на студено и я караш, бързо ли загрява? Бензиновите Хонди загряват много бързо, при нас дизелджиите е доста по - бавно. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3150 Отговорено 8 Март, 2017 Ruil4o, стрелката при напълно загряла кола трябва да стои няколко милиметра по-нагоре от това, което си снимал. Смени си на първо време термостата , той така или иначе е консуматив - не е скъп и лесно се сменя . После доливаш колкото трябва с антифриз, до горе в радиатора и палиш, чакаш да отвори големия кръг с отворена капачка и ако го глътне, доливаш още. Чакаш така на запален мотор 10 минути, примерно докато нивото остане постоянно и спрат да излизат мехурчета, гасиш и завиваш капачката. Пълниш разширителния съд до половината с антифриз и си готов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #3151 Отговорено 9 Март, 2017 Намери се проблемът с намаляващия антифриз, имало е теч от спукан маркуч от системата на газовия инжекцион! Като се замисля, беше логично да се търси там, все пак газта не включваше, иначе нямаше загряване! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ruil4o 54 #3152 Отговорено 10 Март, 2017 Ruil4o, стрелката при напълно загряла кола трябва да стои няколко милиметра по-нагоре от това което си снимал. Смени си на първо време термостата , той така или иначе е консуматив - не е скъп и лесно се сменя . После доливаш колкото трябва с антифриз до горе в радиатора и палиш, чакаш да отвори големия кръг с отворена капачка и ако го глътне, доливаш още. Чакаш така на запален мотор 10 минути, примерно докато нивото остане постоянно и спрат да излизат мехурчета, гасиш и завиваш капачката. Пълниш разширителния съд до половината с антифриз и си готов.Благодаря @borko 30! Съвета ти със сигурност ще го последвам скоро, защото не съм сигурен в качеството на антифриза. Даже стария собственик ме посъветва да го сменя, но същи ми каза, че скоро е сменял термостата, "защото не загрявала". Иначе парното ми се струва добре, но сега не са големи студове и не мога да преценя точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ninorion 0 #3153 Отговорено 10 Март, 2017 (Редактирано) Здравейте. От вчера джъткам Сивик и само исках да се похваля. Темата (и не само нея) я чета, ама гледам доста голяма е станала... Така че с евентуални въпроси, може би по нататък. Sent from my iPhone using Tapatalk Редактирано 10 Март, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3154 Отговорено 10 Март, 2017 Ти си го смени термостата така или иначе, за твоя сигурност. Лятото, подарих стария си термостат на едно момче от Ромпетрола на Дим . Ковачев. Нищо му нямаше, ама го смених с нов от щатските поръчки профилактично, скоро го гледах там - осма генерация си взел вече . След Ромпетрола, там има магазин за японски коли, трябва да го знаеш. Иди и искай термостат там за твоята кола, предишния собственик кой знае какъв е сложил . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Coupee 12 #3155 Отговорено 11 Март, 2017 Колеги, кажете откъде да закупя метални втулки за джантите? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3156 Отговорено 11 Март, 2017 Метални никъде не съм виждал. Всички са от пластмаса или тефлон. Ако държиш да са метални, шансът е стругар. Пластмасовите вършат същата работа, така че не виждам защо да не ползваш такива. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3157 Отговорено 12 Март, 2017 Станичните огледала при префейслифт и фейслифт едни и същи ли са? На мен ми трябва едно дясно само да взема черният корпус, който го свързва към вратата. Другия вариант е да взема ново евтино огледало и да му взема корпуса, т.е. цвета на огледалото няма значение. Има ли значение в такъв случай дали взимам механично или електрическо, че първите вървят по 45лв - http://store.emk-33.com/product/437435/ogledalo-dyasno-mehanichno-honda-civic-sedan-hechbek-2001.html , а другите са от 127 нагоре - http://store.emk-33.com/product/437432/ogledalo-dyasno-elektrichesko-s-nagrevatel-honda-civic-sedan-hechbek-2001.html Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3158 Отговорено 12 Март, 2017 Колеги , как се закрепя крушката при монтиране на ксенон ? Става въпрос за фара с лупа .(фейслифта) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vaskooo123 2 #3159 Отговорено 12 Март, 2017 Че каква е драмата? При мене имаше сложени ксенони с малки крушки и бяха правени някакви цигании да се облепят с изолирбан, и бяха напукали леглата на крушките. Махнах ги малко след като взех колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jorko82 19 #3160 Отговорено 12 Март, 2017 Драмата е, че има фасунга! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове