Беселин 237 #3001 Отговорено 6 Януари, 2017 (Редактирано) Моя, първите два пъти го сменях на две смени на маслото. След това започнах на всяка смяна. Малко преди предпоследната смяна на маслото се случи колата да загуби мощност, както сега го прави. Със смяната на маслото смених и филтъра и нямах никакви проблеми до онзи ден, когато светна чек-а и не искаше да развие повече от 2800 об/мин. Както съм писал по-горе, търсих какво означава P1236. Явно съм попаднал на грешна информация, защото колегата jiktakof казва, че е Fuel Pump Control Out Of Range. Не 100, 1000% съм сигурен, че на предишната смяна на маслото не са ми сменили филтъра, за което си платих. След 20 минути отивам да го сменят. Колега, как изкарваш по 30000 без проблеми чак е странно. Къде зареждаш? Ползваш ли някакви добавки? Редактирано 6 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3002 Отговорено 6 Януари, 2017 Моя първите два пъти го сменях на две смени на маслото.След това започнах на всяка смяна.Малко преди предпоследната смяна на маслото се случи колата да загуби мощност както сега го прави.Със смяната на маслото смених и филтъра и нямах никакви проблеми до онзи ден когато светна чек-а и не искаше да развие повече от 2800 об/мин.Както съм писал по-горе търсих какво означава P1236.Явно съм попаднал на грешна информация, защото колегата jiktakof казва, че е Fuel Pump Control Out Of Range.Не 100, 1000% съм сигурен, че на предишната смяна на маслото не са ми сменили филтъра, за което си платих.След 20 минути отивам да го сменят. Колега как изкарваш по 30000 без проблеми чак е странно.Къде зареждаш?Ползваш ли някакви добавки? Аз съм бензинджия и от както я имам, карам с наша нафта, тя е от Сакса, много е добра, на -25 запали карах около 20мин, но като стъпих на околовръсното замръзна. Това беше миналата зима, до -20 карам без добавки ако трябва да ползвам добавка само tda castrol. Струва между 14-28лв, зависи от къде се взима и е 250мл . Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3003 Отговорено 6 Януари, 2017 Моята машина Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyodenev 0 #3004 Отговорено 7 Януари, 2017 (Редактирано) Колеги, днес сутринта паля, тръгвам, нещо не е наред, движи, ама все едно на ръчна, като излязох от квартала и по булеварда подадох газ и угасна. Спирам, пробвам да запаля, лампата за свещите и чека на двигателя не угасват. Как да е запали, но те си светят. Това нещо от студа ли е или бог знае? Колата е 2003 1,7 дизел. Редактирано 8 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3005 Отговорено 7 Януари, 2017 Колеги, днес сутринта паля тръгвам нещо не е наред движи ама все едно на ръчна, като излязох от квартала и по буливарда подадох газ и огасна. Спирам пробвам да запаля лампата за свещите и чека на двигателя не огасват. Как да е запали но те си светят. Това нещо от студа ли е или бог зна Колата е 2003 1,7 дизел Имаш проблем с горивото. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyodenev 0 #3006 Отговорено 7 Януари, 2017 @Marinov1981, да приема, че е врменен проблем. Ако сложа добавка за зима, дали ще се оправи или да чакам лятото ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #3007 Отговорено 7 Януари, 2017 Здравей, някой да е правил реглаж на клапани .Карам хонда сивик 1.6 Втек 2002 бензин-газ. Можете ли да ми препоръчате читав сервиз в София. Колко взимат горе-долу за реглажа. Какво е хубаво да погледна при реглажа. Благодаря ви предварително. Регулират се на 10-15 хиляди км. Може да се прегледа състоянието на ремъка, за дефекти по него или наранявания.Луфтовете са 0.20мм за изпускателни и 0.25мм за всмукателни. Процедурата може да се извърши при всеки, за точен сервиз се сещам само за Омбре. Понеже виждам, че си от Варна/Шумен. Ходил ли си при Омбре сервиз или просто от колеги си чувал , че е точен, тъй като аз нямам много добри отзиви за там. Естествено,че съм ходил.Омбре ми преглежда всяка кола ,която закупувам от София,а те станаха 3.Винаги съм се натъквал на професионално отношение. За коментари по повод сервиза има изписано в други теми и не е мястото тук да се коментира.Всеки сам решава къде да си прави колата ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3008 Отговорено 7 Януари, 2017 @Marinov1981, да приема че е врменен проблем, ако сложа добавка за зима дали ще се оправи или да чакам лятото Аз запалих на -16 без добавка. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petyodenev 0 #3009 Отговорено 7 Януари, 2017 ОК, благодаря, ще видя с ново гориво пак ли ще светят чека и свещите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #3010 Отговорено 7 Януари, 2017 ок благодаря, ще видя с ново гориво пак ли ще светят чека и свещитеИ да не забравиш да пуснеш пробката на горивния филтъра да се изтече водата . После затваряш и с помпичката го пълниш, и палиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3011 Отговорено 7 Януари, 2017 (Редактирано) Привет на всички, от днес и аз изповядвам вашата религия, а именно - Хонда . Някакви съвети ? Редактирано 8 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3012 Отговорено 7 Януари, 2017 Сподели каква е колата? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3013 Отговорено 8 Януари, 2017 7ма генерация 1.7 цдти, 4 врати, 2005та година. Забелязах, че накладките са за смяна, някакви препоръчителни марки накладки? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3014 Отговорено 8 Януари, 2017 Това са ти накладките, колега (комплект предни и задни) http://www.ebay.de/itm/351658444962?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT Само провери дали си с апарати Lukas!!! Искам да попитам 1.6 VTEC с хидравличен съединител ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3015 Отговорено 9 Януари, 2017 (Редактирано) 23 евро Брембо пълен комплект? Това реално ли е? И как мога да проверя дали спирачната система е Lucas? Редактирано 9 Януари, 2017 от brokofil Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3016 Отговорено 9 Януари, 2017 Виж страница 72 http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&p=1057475133 Реално е, аз ги смених преди месец. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3017 Отговорено 9 Януари, 2017 (Редактирано) Аз скоро сменях накладките и си взех на TRW. Вярно скъпи са, за предните 90лв, а за задните 66лв, но съм доста доволен. Забравих да спомена, че не цапат джантите за разлика от старите. Редактирано 10 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #3018 Отговорено 9 Януари, 2017 Ако не цапат джантите ,значи са твърди и ще ядат дисковете . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3019 Отговорено 9 Януари, 2017 Аз дадох 90лв за предни ТРВ на Волво-то и не ме впечетлиха с нищо, честно казано. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3020 Отговорено 9 Януари, 2017 Старите бяха Jakoparts и бяха пълна скръб. При по рязко спиране ги нямаше никакви, а джантите вечно бяха черни, което доста ме дразнеше. Мислех да си търся Brembo, но в крайна сметка реших да си взема TRW. Според мен спират доста прилично и си заслужават, но все пак това е лично мнение. Нямам наблюдение спрямо други марки, понеже карам колата от едва 2 месеца. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3021 Отговорено 10 Януари, 2017 Аз търсих надписи по спирачните апарати, за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #3022 Отговорено 10 Януари, 2017 Аз търсих надписи по спирачните апарати за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера? Колега, виж си по VIN номера оригиналните накладки тук: http://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda и после по номерата на оригиналните виж в интернет какво ще ти излезе като аналози, примерно в този сайт: http://www.yoyopart.com Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3023 Отговорено 10 Януари, 2017 Благодаря колега! Още тази вечер ще го пробвам и ще кажа дали е станало! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
St.Chavdarov 1 #3024 Отговорено 10 Януари, 2017 Здравейте колеги, Да си дам и моето мнение. Преди година смених накладките и сложих Кашияма, които се оказаха пълен боклук. Според мен най-добрите са Textar,TRW. Моите апарати са TRW. Вижте двете снимки с различните накладки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3025 Отговорено 10 Януари, 2017 Аз търсих надписи по спирачните апарати за да разбера каква марка са,но уви, немската ръждичка ги е покрила и не мога да разбера какви са. Някакви идеи как мога по друг начин да разбера? Добре де, колега, ти погледна ли линка, който бях постнал? А и не само, че съм го постнал, ами е и няколко страници назад в същата тема. Мой съвет е да я прочетеш цялата, ще откриеш интересни неща. Ето го линка отново: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=44905&page=72&do=findComment&comment=1057475133 Там е описано много коректно как се познават накладките. Сваляш гумата и гледаш - ако има пружинки на накладката, значи са ЛУКАС. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
brokofil 18 #3026 Отговорено 10 Януари, 2017 Така, проверих по Вин-а какви са накладките и се оказаха предни ТRW/LUKAS , задни Акебоно,което значи, че Брембо-то ще станат! Благодаря много на всички отзовали се ! Безаварийно и весело на всички ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #3027 Отговорено 10 Януари, 2017 Взимай ги смело, колега. Аз вече 3000 км ги карам и съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Most_Wanted 180 #3028 Отговорено 12 Януари, 2017 Колеги, да ви питам, предните спирачни апарати на Сивик 1,4 и 1,6 бензин еднакви ли са, при положение, че и двете май са със 262мм дискове? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #3029 Отговорено 12 Януари, 2017 Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел, но не открих отговора. Някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата? Става въпрос за Сивик7, 2004г., 1.7 CDTI. В запалката имам волтметър и при запалване на двигателя показва 13.4 В. ,в движение. При пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7, питам дали и при вас е така, защото ми се струва малко. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Беселин 237 #3030 Отговорено 13 Януари, 2017 Аз съм мерил директно на клемите на акумулатора.Показва 14,5V при работа на празен ход. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3031 Отговорено 13 Януари, 2017 Е, при консумация под 13 не трябва да пада, иначе 14 й малко, не е проблем като запалиш колата, в началото зарежда повече, после спада. Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3032 Отговорено 13 Януари, 2017 (Редактирано) Колеги, сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми? С прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии, че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо, нали дизела влиза в категорията за нисък данък? Редактирано 13 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Domadq 1 #3033 Отговорено 13 Януари, 2017 Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел но не открих отговора,някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата?Става въпрос за Сивик7 2004г. 1.7 CDTI.В запалката имам волтмер и при запалване на двигателя показва 13.4 В.,в движение при пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7,питам дали и при вас е така защото ми се струва малко.Благодаря предварително.Аз също си замервах колко зарежда динамото и показа на ниски обороти (на празен ход) че зарежда13.7, а трябвало да зарежда поне 13.8. Ходих на майстор, който се занимава само с стартери и динама, та той ми каза, че за нашите Хонди е нормално да зарежда толкова, защото зимата свещите стоят по-дълго време включени, някъде около 5 минути. Това, в комбинация с включено парно и фарове, и се получава този ефект. Дали това е вярно не мога да кажа със сигурност. И другото, което ми каза, че динамото не започва да зарежда веднага, а след около 30 секунди. Ако някой по-компетентен колега може да хвърли малко светлина по този въпрос, ще спести евентуално ходене по майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3034 Отговорено 13 Януари, 2017 Здравейте колеги,търсих с търсачката в този раздел но не открих отговора,някой замервал ли е колко му зарежда динамото зимата?Става въпрос за Сивик7 2004г. 1.7 CDTI.В запалката имам волтмер и при запалване на двигателя показва 13.4 В.,в движение при пуснат вентилатор на парното и вкл.фарове вдига до 13.7,питам дали и при вас е така защото ми се струва малко.Благодаря предварително. Аз също си замервах колко зарежда динамото и показа на ниски обороти (на празен ход) зареждаше 13.7, а трябвало да зарежда поне 13.8. Ходих на майстор, който се занимава само с стартери и динама, та той ми каза че за нашите Хонди е нормално да зарежда толкова, защото зимата свещите стоят по-дълго време включени, някъде около 5 минути. Това в комбинация с включено парно и фарове и се получава този ефект. Дали това е вярно не мога да кажа със сигурност. И другото което ми каза, че динамото не започва да зарежда веднага, а след около 30 секунди. Ако някой по-компетентен колега може да хвърли малко светлина по този въпрос, ще спести евентуално ходене по майстори. Според мен е вярно и не трябва да ходиш по майстори . Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3035 Отговорено 13 Януари, 2017 Колеги сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми, с прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо нали дизела влиза в категорията за нисък данък?Моята, като я купих, бяха изпуснали 180лв е един преден амортесьор(?), с машинките не съм имал проблеми. Скоростите на всички японски, на 1ва имат нещо, като леко виене. По принцип моята я продавам, че искам по-голяма, ама не е фейса Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Едит (мод): Писане от мобилно у-во не оправдава неграмотност; следващ път ВЕЧЕ ще трия! Прекали! Аз редактирам от мобилно! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3036 Отговорено 13 Януари, 2017 Дай повече инфо за колата, година, километри, какво и кога си правил по нея, и ако може и малко снимки без сняг , разбира се, и цена А виенето на кутията се чува на място и в движение, на 1-2-3 предавка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #3037 Отговорено 13 Януари, 2017 Аз съм мерил директно на клемите на акумулатора.Показва 14,5V при работа на празен ход.Благодарско,явно ще се наложи да свалям динамото за ревизия.По-принцип на ЦРВ-то показанията са както си ги описал 14-14,4 и това ме накара да мисля, че не е нещо по реда си. Сега е малко студено, но като се покачи малко термометъра ще го свалям. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #3038 Отговорено 13 Януари, 2017 Колеги сивик 7 феислифта има ли стандартните за сивик проблеми, с прецакани машинки на вратите, задължително изтървали предни амортисьори и почти винаги шум в скоростната кутия, по ме интересува за дизеловите версии че ще търсим такава на кумеца. A и още нещо нали дизела влиза в категорията за нисък данък? Да, сивик 7-ма фейслифт дизел си има типичните проблеми за модела. Машинките се прецакват (дискутирано е как се ремонтират), тропа рейката, появява се шум в скоростите. Стартера е заврян да не казвам къде, алтернатора също кофти се сваля. Но пък влиза в ниския данък, сравнително динамична е (спрямо масовия 1.4), съединителя е евтин на фона на другите 4 цифрени. Няма вериги, плъзгачи, банани и т.н. по двигателя. Проста за обслужване и лесна за поддръжка. С кротко каране прави завидно нисък разход. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Слави CR-V 488 #3039 Отговорено 13 Януари, 2017 (Редактирано) Мерси колега , отговори на всичките ми въпроси . Утре ще я видим на кво мяза . Май нямат демфер и дпф? Редактирано 13 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marinov1981 3 #3040 Отговорено 13 Януари, 2017 Мерси колега , отговори на всичките ми въпроси утре ще я видим на кво мяза май нямат демфер и дпф? Не, нямат. Ако вие на място,си е аксиалния лагер Изпратено от моят SM-N910C с помощта на Tapatalk Едит: дали преведох правилно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове