nikons 9 #2681 Отговорено 9 Юли, 2016 nikos приятелю оказа се че не в колата е проблема а в дизела Ей късметлия си. Минаваш по тънката лайсна (шегувам се). Радвам се, че си се разминал леко. Аз другата седмица ще поръчвам 4 амортисьора на Каяба и ми е лошо като чух цената. Пък и аспирина не помага, ама няма начин 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2682 Отговорено 9 Юли, 2016 wessly вземи си зелено валео . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
wessly 3 #2683 Отговорено 9 Юли, 2016 wessly вземи си зелено валео . От Самурай (Велико Търново) ме застреляха с цени от 205 лв. Exedy и 207 лв. Valeo... Нещо не ми изглежда достоверно, а уж ги хвалят? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #2684 Отговорено 10 Юли, 2016 Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2685 Отговорено 10 Юли, 2016 Колеги.колата ми след като няколко часа на слънце при 40 градуса ....волана почна да скърца,по принцип имам проблем с тримата,ттопа ми но не е скърцала до сега,понеже съм далеч от България,може ли да ми създаде проблеми...колата е СИВИК 1.7 дизел 7 генерация Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
borko 30 465 #2686 Отговорено 10 Юли, 2016 Слайдера в рейката скърца .Проблеми не може да ти направи .Скърца-износва се повече и хлопането след време ще се увеличи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venis77 10 #2687 Отговорено 10 Юли, 2016 Ако е този слаидер в долната част реиката е сменена наскоро,скърцането и трупането идват откъм горната част към волана Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2688 Отговорено 11 Юли, 2016 Колеги, я кажете вие имате ли следната странна екстра: Когато вали дъжд и включите задна - задната чистачка се пуска автоматично Казвам, че е странна, защото очевидно има сензор за дъжд, но той примерно, не е свързан с предните чистачки, а управлява само задната, на заден ход А и къде е тоя сензор??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
icko_stanev 78 #2689 Отговорено 11 Юли, 2016 По-скоро принципът на работа е следния: когато са включени предните чистачки и включиш на задна скорост се включва и задната чистачка. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2690 Отговорено 11 Юли, 2016 Ще проверя дали е така, но мисля, че се е включвала и без да са пуснати предните. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nikons 9 #2691 Отговорено 11 Юли, 2016 Ще проверя дали е така, но мисля, че се е включвала и без да са пуснати предните. Всички Сивици 7 ма са така. Като пуснеш чистачките, ръгаш задна и задната чистачка тръгва сама. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Garuḍa 1 #2692 Отговорено 11 Юли, 2016 По въпроса с чистачките е точно така както са писали колегите kotarankat и nikons. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xarito 1 #2693 Отговорено 12 Юли, 2016 Здравейте,аз съм нов както във Форума така и с Хондите за жалост не разбирам много-много но проявявам интерес . От скоро време съм горд собственик на Хонда Сивик 7ма генерация 2003г 1.7 CTDI и като за момента нямам сериозни проблеми освен някои явно често срещани като бавно ускорение до 2хил оборота,твърд съединител и вибрации при потегляне.Смятам да и направя пълно обслужване и се интересувам дали бихте могли да ми кажете някаква ориентировачна цена + имам да сменям биалетки Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jiktakof 47 #2694 Отговорено 12 Юли, 2016 Здравейте,аз съм нов както във Форума така и с Хондите за жалост не разбирам много-много но проявявам интерес . От скоро време съм горд собственик на Хонда Сивик 7ма генерация 2003г 1.7 CTDI и като за момента нямам сериозни проблеми освен някои явно често срещани като бавно ускорение до 2хил оборота,твърд съединител и вибрации при потегляне.Смятам да и направя пълно обслужване и се интересувам дали бихте могли да ми кажете някаква ориентировачна цена + имам да сменям биалетки Комплект ангренаж + пистов ремък- 200 лв Водна помпа - 70 лв Съединител + смяна - 350лв Масло + горивен , въздушен , маслен , купе - 160 лв биалетки - 40 лв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IBM 5 #2695 Отговорено 12 Юли, 2016 Здравейте, можете ли да ме насочите от къде да купя съединител, защото му е дошло времето за смяна. Колата е D16V1, 1.6 (110 к.с.), 5 врати. От Euro07 ми дадоха оферта днес за Exedy 227 лв. и Valeo 290 лв. Как ви се струва? Поздрави! Колега, аз сложих Валео преди 2-3 месеца. Мисля, че ми легна 230 лв. снякакво намаление, а за смяна 100-100 и нещо в Пловдив. За сега е екстра и нямам никакви проблеми. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xarito 1 #2696 Отговорено 13 Юли, 2016 Благодаря за бързия и точен отговор Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2697 Отговорено 13 Юли, 2016 Правите сте, коелги. Прави сте! Това с чистачките е много веселп, не знах, че така е направено Да питам колко излиза сняма на ангренаж комплект за 1.6 и какви компоненти слагате? Водната помпа е на ангренажа нали? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harry11 5 #2698 Отговорено 13 Юли, 2016 Правите сте, коелги. Прави сте! Това с чистачките е много веселп, не знах, че така е направено Да питам колко излиза сняма на ангренаж комплект за 1.6 и какви компоненти слагате? Водната помпа е на ангренажа нали? Водната помпа е на ангренажа. Хубаво е да я смениш и нея. Моята беше около 70-80 лв някъде. Иначе зависи от частите и марките. Какви са ти възможностите и какви части ти се влагат. В сравнение с VW групата ми се видяха доста прилични цените. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
birev 154 #2699 Отговорено 13 Юли, 2016 Колега Backstage, Ако имаш някой да ползва отстъпки от Тех-ко си вземи ролка и водна помпа SKF ( скъпи са но вътре е оригинална ролка NSK и помпа Aisin ), може ако намериш и на Bluprint ( Ролката е на NSK, а помпата не е оригинал , но е много здрава). Помпа на Аisin. Ремък Гейтс или Сън. Задължително и семеринг за коляновия вал. За пистов ремък Contitech. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2700 Отговорено 16 Юли, 2016 (Редактирано) Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е. Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км! Редактирано 16 Юли, 2016 от bahamonde Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
backstage 24 #2701 Отговорено 16 Юли, 2016 Благодаря за отговорите, колеги. А семерингът за коляновия вал отделно ли се взима и има ли значение от къде ще го взема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #2702 Отговорено 17 Юли, 2016 Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км! На теб като ти гаснеше колата след това веднага ли палеше колата или трябваше първо да изстине.Понеже на дядото като изгасне и после веднага пали без проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bahamonde 11 #2703 Отговорено 20 Юли, 2016 Колеги днес колата на дядото започна да гасне в движение, като за 1км угасна два пъти.Колата е 1.4 и се кара само на бензин като преди това никога не е правила този проблем.Някакви идеи от какво може да е.Имах подобен проблем, гаснеше в движение като загрее на дълъг път! Диагностиката показа грешка от типа на "горна мъртва точка", и смених направо двата хол датчика, на разпределителен и колянов вал! Засега нямам дертове, минах вече към 400 км! На теб като ти гаснеше колата след това веднага ли палеше колата или трябваше първо да изстине.Понеже на дядото като изгасне и после веднага пали без проблем. Веднага палеше, само трябваше да върна контакта, и пак да стартирам, или по инерция! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2704 Отговорено 20 Юли, 2016 Днес смених маслото на скоростите на Сивик 7 1.7 дизел 1-ва скорост влиза малко по лесно да видим докога Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2705 Отговорено 21 Юли, 2016 Здравейте , на моята Хонда Сивик 1.7ctdi ,1-ва скорост понякога не иска да зацепва, на старата ми Хонда 95 г не бе така,сменил маслото на кутията с MTF-2л. Майстора каза ,че сега влизат идеално,но на мен ми се струва ,че не е така. Имате ли идея накъде да се насоча. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2241 #2706 Отговорено 23 Юли, 2016 Би ли обяснил защо ти се струва ,че не влиза както трябва? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2707 Отговорено 23 Юли, 2016 (Редактирано) Здравейте, пуснах отделна тема. Да обясня накратко,включвам на 1ва ,чува се рр и лоста излиза. Не винаги прави така,но е неприятно,особено на нагорнище Прави го само на 1ва,маслото е сменено. Поздрави Редактирано 23 Юли, 2016 от i.iliev Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hak 26 #2708 Отговорено 27 Юли, 2016 (Редактирано) Здравейте, колеги, първо искам да благодаря на всички, които са писали. Изчетох почти всичко до тук и едно голямо ЕВАЛА от мен на всички за темата Почти нищо не остава неизяснено за колата. Та ... по същество .. Собственик съм на Хонда сивик 2004, фейслифт, 1.7 дизел от месец някъде. Страхотен автомобил, но за съжаление едно бмв ми сече път и си размазах предницата в него. Калници, фарове и т.н. Няколко въпроса: 1 - Фаровете, които намирам в интерент навсякъде пише че са за Type R, http://www.ebay.co.uk/itm/Honda-Civic-Type-R-EP3-03-06-Facelift-NSF-Passenger-Genuine-Headlight-light-/142025011663?fits=Car+Make%3AHonda%7CModel%3ACivic%7CCars+Year%3A2004&hash=item211159b1cf:g:bfoAAOSwepJXYCIJ ще станат ли тези фарове и притеснява ли ме изобщо че са от тайп Р 2 - Да ме опътите към някой майстор в софия който може да ми изправи десния РОГ както самата маска, която държи радиаторите. И като цяло ако може някой да ме опъти какво да правя като цяло с колата. В смисъл - търся бояджия който да оправи всичко или тенекиджия. https://scontent-amt2-1.xx.fbcdn.net/v/t35.0-12/13833158_1802725606623614_976299280_o.jpg?oh=55996e9f8150f84fecff4a6ee3862034&oe=579BBCD7 Редактирано 27 Юли, 2016 от Hak Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2709 Отговорено 2 Август, 2016 Колеги, имам малък проблем. Не ми държи ръчната спирачка. Как се оправя това ? Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
i.iliev 2 #2710 Отговорено 2 Август, 2016 Би ли обяснил защо ти се струва ,че не влиза както трябва? Здравей, наложи се смяна на кутията.Така проблема се разреши,сега вече се кара,но струваше скъпо. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uty 2 #2711 Отговорено 13 Август, 2016 здравейте колеги. имам питане имали нещо общо между дебитомер и мап сензор едно и също нещо ли са или са различни неща Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivan_pop 64 #2712 Отговорено 13 Август, 2016 здравейте колеги. имам питане имали нещо общо между дебитомер и мап сензор едно и също нещо ли са или са различни неща Различни неща са.Дебитомера(MAF-Mass Air Flow) мери колко вятър влиза в мотора. МАП сензора(Manifold Abssolutte Pressure) мери налягането във смукателния колектор. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uty 2 #2713 Отговорено 14 Август, 2016 благодаря колега Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2714 Отговорено 14 Август, 2016 Моята кола даваше 2 грешки на дебитомера и влизаше в авариен режим на магистралата. Срещнах отзивчив колега със същата, почисти ми мап сензора и колата се оправи. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LachoPB 9 #2715 Отговорено 16 Август, 2016 Извинявам се, вчера пак си заредих на Еко и влезе в авариен. Просто почистването на МАП-а съвпадна със зареждането ми за сефте от Ромпетрол. Явно е от нафтата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Keisuke Honda 0 #2716 Отговорено 17 Август, 2016 (Редактирано) Здравейте колеги, тези дни се присъединявам към бандата и ще съм благодарен ако може малко инфо да споделите с мен за Сивик 1,4 90кончета 2002? Благодаря предварително )) Нямам компютър в момента и за това не мога да прегледам страници Редактирано 17 Август, 2016 от Keisuke Honda Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mechorazio 0 #2717 Отговорено 19 Август, 2016 Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Nile 171 #2718 Отговорено 19 Август, 2016 (Редактирано) Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем? 1.Компютър EPS се бъзика 2.Имаш за смяна четки в електрически мотор 3.Слаба връзка на захранващи кабели 4.Датчика ,който засича ляво-дясно не е в час тръгни с 2 и 3,като за диагностика на четки двигателя трябва да се извади... и рейката не е хидравлична,електрическа е,та затова му викат EPS Редактирано 19 Август, 2016 от Nile 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mechorazio 0 #2719 Отговорено 19 Август, 2016 Здравейте, от скоро имам civic 1.4 90 коня бензин и имам следния проблем. В движение ми светва лампата за хидравличната рейка EPS и се втвърдява волана. Като изгася двигателя и запаля отново се изчиства но по някое време пак светва. Още не съм ходил по сервизи, някой да е имал подобен проблем? 1.Компютър EPS се бъзика 2.Имаш за смяна четки в електрически мотор 3.Слаба връзка на захранващи кабели 4.Датчика ,който засича ляво-дясно не е в час тръгни с 2 и 3,като за диагностика на четки двигателя трябва да се извади... и рейката не е хидравлична,електрическа е,та затова му викат EPS мерси много Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokardi 0 #2720 Отговорено 21 Август, 2016 Здравейте. От една седмица съм горд собственик на Сивик 7 генерация. Бихте ли ми препоръчали добър сервиз в Пловдив където могат да я обслужат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове