Jump to content
Jorko.

Всичко за Сивик 7 генерация

Recommended Posts

Едва ли е от рейката,по-скоро някой тампон на мотора

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменени са преди няколко месеца интересното е че само при по рязко подаване на газ или като се натовари волана тогава с скърца.Примерно съм на първа или 2ра давам повече газ и завъртя волана на лаво и дясно и нещо скърца като некоя стара врата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги днес ми се случи нещо странно... Патувах към стара загора и ми светна АБС и лампата на ръчната спрях и огледах всичко и беше наред загасих колата и след като я запалих лампите не светиха карах около 15 мин и пак светнаха.... като пристигнах влезнах в един паркинг с чакъл и пробвах спирачките и нямаше абс само коват... Изгасих я за около 30 мин след това лампите не светиха и като ги пробвах нямаше проблем абс сработваше въртях в града 20 мин и нямаше проблем..... Забравих да кажа че вчера и сложих гуми 195/50/15 (временно) Някакви идеи ?

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде може да се намери хубаво стъкло за странично огледало?трябва ми само стъкло,платката с подгрева са ми здрави.Някой?

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

сменени са преди няколко месеца интересното е че само при по рязко подаване на газ или като се натовари волана тогава с скърца.Примерно съм на първа или 2ра давам повече газ и завъртя волана на лаво и дясно и нещо скърца като некоя стара врата.

 

И аз имах същия проблем. Ходих в сервиза и момчетата бяха доста учудени... Но сменихме някакви тампони на стабилизатора и още някакви два на двете колела. Честно казано не разбирам много и немога да съм точен в наименованията. Отделно сменях и амортисьори. В момента този проблем го нямам супер странно!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днес ми се случи нещо странно... Патувах към стара загора и ми светна АБС и лампата на ръчната спрях и огледах всичко и беше наред загасих колата и след като я запалих лампите не светиха карах около 15 мин и пак светнаха.... като пристигнах влезнах в един паркинг с чакъл и пробвах спирачките и нямаше абс само коват... Изгасих я за около 30 мин след това лампите не светиха и като ги пробвах нямаше проблем абс сработваше въртях в града 20 мин и нямаше проблем..... Забравих да кажа че вчера и сложих гуми 195/50/15 (временно) Някакви идеи ?

Най-вероятно някой от АБС датчиците се бъзика. Иди да ти прочетат грешката за да си сигурен. Имах подобен проблем на ХР-Вто, който се появяваше през няколко месеца. Светва лампата, гася колата - изгасва и ламапата. Оказа се, че преден ляв сензор записва грешка, но така и не го смених, защото не беше постоянно да свети.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

сменени са преди няколко месеца интересното е че само при по рязко подаване на газ или като се натовари волана тогава с скърца.Примерно съм на първа или 2ра давам повече газ и завъртя волана на лаво и дясно и нещо скърца като некоя стара врата.

 

И аз имах същия проблем. Ходих в сервиза и момчетата бяха доста учудени... Но сменихме някакви тампони на стабилизатора и още някакви два на двете колела. Честно казано не разбирам много и немога да съм точен в наименованията. Отделно сменях и амортисьори. В момента този проблем го нямам супер странно!

 

Може би е от тези тампони. Със сигурност не е от амортисьори или накладки. Все още го имам и аз този проблем със скърцането след смяна на амортисьори и накладки.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да от некой тампон или рейка но все си мисля че ще е от рейката незнам....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами не знам колега тях не съм ги пипал от както съм купил колата не тропа нищо по предницата а да ги сменя тях и ако не се оправи незнам само труда струва 30 евро.Примерно сега съм със 16ките и срърца повече но като съм със 14ките едва се чува. На място няма никакъв шум само сато се натовари волана... що е то...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.

Колега сваляш задната броня,има по един винт които държи стопа за водача на бронята.:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  решил съм,да сменям семейното возило,харесах ме  с жената сивик 7-ма ген.Насочих ме се към версията с 1,6 бензинов мотор,може ли да кажете впечатленията  си от него?Това което ме интересува,е има ли проблеми с ръждата,носи ли на газифициране,има ли хронични слабости?Колко горе-долу е обслужването,с демпферен маховик ли е ?Това което ни трябва е,безпроблемен и евтин и лесен за поддръжка автомобил .Почнах да чета темата и се надявам,и там да намеря някои отговори,но за сега съм още в началото.Ще съм благодарен за всички съвети...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.

Колега сваляш задната броня,има по един винт които държи стопа за водача на бронята. :)

 

Не се сваля бронята, отдолу може да се бръкне с дълга отвертка!

Редактирано от mirott

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой знае ли къде може да се намери хубаво стъкло за странично огледало?трябва ми само стъкло,платката с подгрева са ми здрави.Някой?

Колега 24 лв дадох аз за без подгрев. С цената беше + 10 лв някъде.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А откъде го взе?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги миналата седмица станах горд собственик на Honda civic 1.7cdti 2005г.всичко по колата е 6 върви прилично,стегната е,но ми се струва че имам проблем с хидравликата.В движение не се усеща нищо,но на място когато въртя волана става по трудно.Дали и при вас е така,нормално ли е това или не ако някои има логично обяснение моля дя го сподели.Ще сам ви много благодарен

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги,

Случайно някой да е имал проблем с оборотите на празен ход. При мен падат доста и започва да тресе мотора. От къде се регулират оборотите?

 

 

А откъде го взе?

От магазин в Бургас го взех колега. С 1 седмица чакане. Но сега търсих явно нямат онлайн сайт.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги миналата седмица станах горд собственик на Honda civic 1.7cdti 2005г.всичко по колата е 6 върви прилично,стегната е,но ми се струва че имам проблем с хидравликата.В движение не се усеща нищо,но на място когато въртя волана става по трудно.Дали и при вас е така,нормално ли е това или не ако някои има логично обяснение моля дя го сподели.Ще сам ви много благодарен

Колега твоята кола няма хидравлика ,имаш електроусилвател на волана и вероятно ти е тропала рейката и са ти я пренатегнали за да не чуеш тропането от нея ,това е масова болест по тези хонди

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Предстои ми да сменям масло на хондатата ми (за първи път ми е). На 185000км е, 1.7 CTDI. Бихте ли ми препоръчали какво масло да сложа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги ако сложа на колата гуми 195/65/15 дали ще се мъчи много и дали ще е проблем :D d16v1 ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
9мм :whistle: освен в цената едва ли ще усетиш друга разлика :music: 
Редактирано от Code7

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! 

Някой от вас сменял ли е радиатора на климатика на Civic-a си? Кое е по-доброто решение нов или втора употреба? Ако е за нов, предложете марка - на мен ми предлагат някакъв NRF марка (френски). :dunno:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм сменял радиатора на климатика . Миналото лято сложих ,имаше 2 варианта : за 130 и за 200 лв. .Сложихме този от 200 , не помня марката , ,може и този НФР да е бил . Не знам кое е по-добре , но радиатор втора употреба не ми звучи никак добре.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно правилно мислене - покупката на втора употреба лесно амортизиращи се части не е оправдано. Ами той вече 10 години е бил на друга кола този радиатор. Ако след 2 месеца се спука какво - пак майстори, фреони, нерви и хоп - допълнителни 100 лв. примерно освен новия радиатор. Никак не е оправдано при положение, че както е писал колегата има и за 130 лв. нов. Това не е като да купиш втора употреба калник или стоп. Успех !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! 

Някой от вас сменял ли е радиатора на климатика на Civic-a си? Кое е по-доброто решение нов или втора употреба? Ако е за нов, предложете марка - на мен ми предлагат някакъв NRF марка (френски). :dunno:

NRF са много добра марка за кондензатори. Преди 2 години смених моя с Nissens, просто защото не можах да намеря бързо NRF, а трябваше да се ходи в Гърция. Ниссенса за сега няма проблеми, но те са малко по скъпи, а не са по добри.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само 4 месеца след покупката на ctdi-то днес по магистралата ми светна чек енджъна и подгрева и колата изгасна. Благодарение на изчетените 2000 мнения в тази тема знаех какво ме очаква. Само се молех да мина 30 км до Стара Загора. След 5 минути охлаждане минах 5 км и пак охлаждах. После се сетих да карам с отворен капак с 70 на 5та и така успях да стигна до града. 95 лв датчик колянов вал и 50 лв за диагностиката и труда. Живи и здрави и чакаме рейката.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Предстои ми да сменям масло на хондатата ми (за първи път ми е). На 185000км е, 1.7 CTDI. Бихте ли ми препоръчали какво масло да сложа?

аз карам с eneos и съм доволен 5/30 има и eneos sustina което е много добро но е ро скъпичко.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,днес на идване към офиса ми светна символа на двигателя на таблото. Колата загуби мощност и си върви, но не ускорява. Няма някакви странни шумове или пушек от ауспуха. Някой има ли идея това  ограничение е от компютъра по някакъв начин или нещо такова и къде мога да ида да я диагностицират?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как да имаме идея като не знаем каква е колата?Бензин,има ли газова, няма ли, дизел, коя година, кой двигател?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, извинявам се предварително, че зачеквам отново болезнената тема за рейката, но искам да си направя нещо като "сверяване на часовника" по темата...

 

Та, знам че доста хора минаха през майсторите в Пловдив (Драго кар и др.) и ще ми е супер полезно инфо да споделят до тук, след "х" км изминат пробег след интервенцията, дали все пак е решен проблемът им с тропането или пак се разтропват пустите рейки, па макар и ремонтирани.

 

Моята я ремонтирах при Омбре и утихна доста, но съм далеч от липса на тропане - особено като минавам по релси или груб паваж, си тропа отчетливо и това много дразни. Проблемът ми е, че съм от София и работя по цял ден и ми е много трудно да закарам и оставя колата да се прави в Пловдив. Затова и искам отзиви от колегите, които са ги правили вече там. Ако си заслужава, ще си взема отпуск и ще я закарам.

 

Благодаря Ви предварително! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес докато чаках жената в колата на свободна, спряла кола, се загледах в оборотите - бяха на 650. Нормално ли е да са толкова ниски. В движение на изключена скорост са 900. Колата беше нормално загряла, навън около 27 градуса. Става дума за бензинов мотор (D16V1)?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, извинявам се предварително, че зачеквам отново болезнената тема за рейката, но искам да си направя нещо като "сверяване на часовника" по темата...Та, знам че доста хора минаха през майсторите в Пловдив (Драго кар и др.) и ще ми е супер полезно инфо да споделят до тук, след "х" км изминат пробег след интервенцията, дали все пак е решен проблемът им с тропането или пак се разтропват пустите рейки, па макар и ремонтирани.Моята я ремонтирах при Омбре и утихна доста, но съм далеч от липса на тропане - особено като минавам по релси или груб паваж, си тропа отчетливо и това много дразни. Проблемът ми е, че съм от София и работя по цял ден и ми е много трудно да закарам и оставя колата да се прави в Пловдив. Затова и искам отзиви от колегите, които са ги правили вече там. Ако си заслужава, ще си взема отпуск и ще я закарам.Благодаря Ви предварително! ;)

Колега аз даже и тема пуснах за тая реика и нищо.имам чуството че който си е ремонтира си трие профила тук:)колко пари е ремонта при омбре и колко време отнема ремонта благодаря. Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги, днес докато чаках жената в колата на свободна, спряла кола, се загледах в оборотите - бяха на 650. Нормално ли е да са толкова ниски. В движение на изключена скорост са 900. Колата беше нормално загряла, навън около 27 градуса. Става дума за бензинов мотор (D16V1)?

Нормално е,ако е включила перките падат оборотите. Редактирано от dido0o_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес докато чаках жената в колата на свободна, спряла кола, се загледах в оборотите - бяха на 650. Нормално ли е да са толкова ниски. В движение на изключена скорост са 900. Колата беше нормално загряла, навън около 27 градуса. Става дума за бензинов мотор (D16V1)?

 

А докато чакаше бяха ли включени фаровете? При мен положението е следното - на загряла кола, ако са пуснати фаровете, си държи идеално между 800 и 900 оборота. Ако спра фаровете, оборотите много плавно започват да се понижават и се фиксират на около 650 оборота и си стоят там. Ако включа пак фаровете, продължават да стоят на 650, но ако направя някоя маневра с колата, отново се заковават между 800 и 900. Откакто съм купил колата е така и не ми пречи, даже вече го считам за нормално. В движение оборотите са ти повече, защото датчика за скорост отчита, че колата е в движение. Когато спираш на светофар малко преди да спреш освободи от скорост и ще видиш, че оборотите са малко по-високи и когато чак когато колата спре напълно, се заковават на правилното място.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, днес докато чаках жената в колата на свободна, спряла кола, се загледах в оборотите - бяха на 650. Нормално ли е да са толкова ниски. В движение на изключена скорост са 900. Колата беше нормално загряла, навън около 27 градуса. Става дума за бензинов мотор (D16V1)?

. Имам същия проблем ... Имам чувство че прекъсва. И във вървежа има разлика не винаги върви както трябва... понякога си мисля че витека изобщо не работи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

 

Колеги, днес докато чаках жената в колата на свободна, спряла кола, се загледах в оборотите - бяха на 650. Нормално ли е да са толкова ниски. В движение на изключена скорост са 900. Колата беше нормално загряла, навън около 27 градуса. Става дума за бензинов мотор (D16V1)?

.Имам същия проблем ... Имам чувство че прекъсва. И във вървежа има разлика не винаги върви както трябва... понякога си мисля че витека изобщо не работи :D

 

 

Ако соленоида на VTEC-а не реагира, би трябвало да изкара грешка. Доколкото знам, ако няма грешка, всичко си работи ок. Все пак провери си и нивото на маслото - не трябва да е около минимума.

Между другото на този нашия мотор, предполагам знаеш, че системата е VTEC-E и е оптимизиран за икономия на гориво, а не за вървеж. До 2500-2700 оборота единият от всмукателните клапани на всеки цилиндър почти не се отваря и все едно караме с 12 клапана. След това се отварят еднакво и двата всмукателни и двигателят работи като всеки друг 16 клапанов мотор. Превключването аз понякога го усещам - малко преди 3000 оборота при ускорение със средна към пълна газ - усеща се един лек ритник отзад и почва да дърпа повече.

 

Колкото до прекъсването - не би трябвало да прекъсва при ускорение... Провери си свещите и опитай да сложиш по-хубав бензин. Аз откакто съм с иридиевите свещи и високооктановия бензин (ЕКО Кинитрон 100), никога не съм усещал прекъсване - от малко над 1000 оборота на 3 или 4 предавка да я настъпя докрай, си поема съвсем уверено и плавно. Като я купих, имаше останал стар бензин А95 и свещите имаха разстояние до електрода колкото от тук до луната. Тогава се усещаше такова прекъсване и нямаше тягата, която има сега.

Та започни от там.

Редактирано от SkyWalker

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Смених свещите Денсо ... Няма грешки няма нищо и този въпросният "ритник" при мен го няма в 90% от случаите.. Просто все едно карам 1.4.... Оборотите и със пуснати фарове падат на 650.. Остана да пробвам само с бензина. До сега слагах 95 от ОМВ ... Незнам в Стара Загора каде е най-хубав бензина.. Маслото също смених репсол 10в40 следващата смяна ще е 5в30:D

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колеги какво става като се махне катализатора на колата видях че имат 2 сонди.. Една на колекторите и една след катализатора.Ако се премахне и на негово място се сложи тръба дали ще дава грешка тази сонда която е след него ?

Редактирано от sinsoul

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги какво става като се махне катализатора на колата видях че имат 2 сонди.. Една на колекторите и една след катализатора.Ако се премахне и на негово място се сложи тръба дали ще дава грешка тази сонда която е след него ?

 

Аз също обмислям вариант да "кастрирам" изпускателната система и по-конкретно катализатора, и доколкото ми обясниха тук и там, разбрах, че пред втората сонда (тази след катализатора), се слага емулатор (залъгващо устройство), което лъже сондата, че катализатора е там и променя стойностите й така, че да се различават от показанията на първата сонда. Така се избягвало записването на грешка.

 

Преди да махам катализатора обаче, ще го тествам в какво състояние е. В един сервиз наблизо видях, че предлагат като услуга тест на катализатори и така се разбира хем дали работи правилно, хем дали е запушен. Мерят налягането преди и след него и отделно от това и газ-анализатор. Та преди да режа каквото и да било, ще го тествам и ако е ОК, няма и да го пипам ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...